Inženjeri u Maranellu marljivo rade na ispravljanju nedostataka svog SF-24, pa će u Mađarskoj Ferrari koristiti posljednju evoluciju bolida iz Barcelone, dok će u Belgiji zbog visokog rizika od dupinjanja opet biti na konfiguraciji iz Imole.
Vikend u Velikoj Britaniji bio je iznimno razočaravajuć za Tifose, a kao jedina pozitivna stvar može se izdvojiti činjenica da su u petak vozili s dvije različite specifikacije bolida. Usporedni test između Leclercove verzije konfigurirane s paketom iz Barcelone i Sainzove iz Imole omogućio je inženjerima da identificiraju i pronađu probleme koji su se pojavili s posljednjom nadogradnjom.
Rezultat analiza pokazao je da neće biti moguće ispraviti te nedostatke bez novih nadogradnji, što znači da će rješenje stići, ali ne u kratkom roku.
Vrijeme potrebno za implementaciju tih korekcija vjerojatno je poveće, tako da se ne očekuju rješenja do Velike nagrade Nizozemske u Zandvoortu.
Dotad ih očekuje VN Mađarske i VN Belgije koje se uvelike razlikuju po konfiguraciji. U Mađarskoj će oba vozača voziti bolid iz Barcelone jer Hungaroring nudi samo jedan zavoj (broj 4) koji se vozi brzinom iznad 250 km/h. Problem dupinjanja se stoga ne očekuje u tolikoj mjeri kao što je bilo viđeno na Silverstoneu ili u Barceloni.
Za Belgiju Ferrari priprema drugi scenarij. S obzirom na to da se tu pri većim brzinama očekuje poskakivanje i to bi bio ozbiljan hendikep – vjerojatnije je da će se opet odlučiti na paket iz Imole, odnosno konfiguraciju koja je korištena na kvalifikacijama i u utrci na Silverstoneu.
Imperativ za Ferrari je ograničiti porast bodovnog deficita u usporedbi s trenutnim direktnim konkurentima u konstruktorskom poretku – McLarenom i Mercedesom. U Maranellu su svjesni da kasne jednu nadogradnju za spomenutim ekipama.
Bodovno gledano – nakon VN Monaka i pobjede Charlesa Leclerca Ferrari je za Red Bullom kasnio samo 24 boda i imao je 68 bodova ispred McLarena. Nakon Silverstonea – prednost Red Bulla porasla je na 71 bod, dok se prednost nad McLarenom otopila na svega 7 bodova.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Adrian Newey “How To Build A Car”
Scuderia Ferrari “How To Change A Solid All Round Car Into Car Suitable Only For 3 Circuits”
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…negdje sam naletio na link na neki engleski portal na kojem su napisali da je nova podnica ‘predobra’ tj da stvara previše downforce-a a da ovjes nije predviđen za tu količinu te da će u belgiji biti nova podnica ako stignu konfigurirati ovjes na veću tvrdoću, donijeti paket nadogradnji koji će ukrutiti ovjes u skladu sa zahtjevima nove podnice…dakle oni tvrde da im simulacije nisu donijele pogrešne podatke o ‘unaprijeđenju’ downforce-a nego da nisu očekivali da ovjes ne može to podnijeti, nadalje čak se i podnica ‘uvijala’ u austriji te su u engleskoj isprobali očvršćenu podnicu…stoga slijedeća nadogradnja mora ići u ‘očvršćivanje’ ovjesa…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja sam vidio takvih članaka.
Čarli je isprobavao tu čvršću podnicu u Silverstoneu.
Ljudi su umjetnici, mora im se odati počast, u smislu da su uspjeli napraviti auto sa “too much downforce-a”.
Ukoliko dovedu ovjes u red, eto opet možda miješanja karti, barem u konstruktorskom poretku.
Samo, nisam siguran da će to biti za Belgiju, veća mi je vjerovatnoća da bi to mogli ići iza pauze.
Vidjećemo.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko sam pratio tehnicki dio F1 kroz svoje laicko znanje, svi su oni u startu imali “previse downforcea” od “predobre” podnice, pa je zbog toga bilo i problema sa poskakivanjem u samom startu 2022. Nikad ekipama nije bio problem staviti više downforcea kroz ground effect na podnicu, nego je problem bio u tom “usable downforceu”, dakle koliko su mogli izvući downforcea iz paketa i podnice a da bolid ne poskakuje ili ima problema sa vožnjom. Adrian Newey je anticipirao te probleme pa je Red Bull jedini u startu imao konvencionalniji bolid, koji se nije fokusirao samo na podnicu, dok je Mercedes isao “all-in” sa potpunim ground effect “zeropod” bolidom uz maksimalni downforce kroz podnicu, ali ih je docekalo neugodno iznenadjenje. F1-75 je imao “pametna” rjesenja s podnicom, pa mogao stvarati veći downforce a ujedno biti brz, ali je od tehničke direktive Tota Wolffa tako nešto zabranjeno, pa je cijeli Ferrari koncept propao u tom trenutku, pa je taj bolid od Belgije 22. morao biti podignut i stvarati manje downforcea uz vecu potrosnju guma. Nakon toga je pokušano napraviti nešto od tog koncepta za 2023., ali su jednostavno shvatili da će morati ići RB putem.
Sada se spominje da je Mercedes našao nešto sa prednjom suspenzijom (sa onom novom izbočinom na nosu), jer taj bolid sada klizi po stazi i vidno je najniže spušten. Ono što je zabrinjavajuće je to sto su oni u Ferrariju ocito ocekivali kroz svoj razvoj i testiranje da ce ta podnica stvarati downforce koji ce bolid moci “izdrzati” bez stvaranja novih problema, ali je ocito doslo do nekakve krive kalkulacije ili nepredvidjene situacije (moguce povezano i sa ovjesom, kao sto i prvi komentator to napominje).
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima smisla. Bolid im je izvrstan na uličnim stazama gdje treba biti mekan. E sad to treba otvrdnuti nekako.
Najveća je fora izgleda u “razbijanju potiska” iznad x brzine, gdje postaje beskoristan, uzrokuje poskakivanje, i drag…i onda to upariti s ovjesom. Tko to postigne riješio je poskakivanje i brzinu
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Predlažem novi moto za Scuderiu, i to sljedeći “Expect the unexpected”.
Vjerojatno se još može svašta ubaciti, ali ovo je bazna ideja.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A onda kad Ferrari krene, dršte gaće vi u RB, Mercedesu, a i u Mclarenu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro….i to je nacin
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Precizniji naslov bi bio umjesto “stanje u Ferrariu” u “sranje u Ferrariu”
Nekako mi više ima smisla.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije me bilo tjedan-dva da nešto pišem, dobio otkaz na studentskom poslu i imao nekih privatnih problema. Eto moj osvrt:
To samo Ferrari može. Naprave bolid s previše downforcea, a ovjes “niđe veze.”
Enrico Cardile je na početku sezone komentirao kako ovjes nije bitan. Da dragi moj, pa zato ti letiš.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari i ovjes. Nikako da se nadju.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pazi ti da i ovdje ne dobiješ otkaz, provociraš glodura tim tvojim bedžom :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, sjecam se da se pisalo o tome. Bilo je medjusobnih optuzivanja u Ferrariju na temu ovjesa. A i doticni je mislim na Neweyevu izjavu o važnosti ovjesa citiran kako “nije toliko važan”. Možda se netko sjeća bolje ili ima neki link
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.the-race.com/formula-1/2024-ferrari-f1-car-risky-outlier-suspension/
Cardille
He said last season that suspension set-up is “a bit overrated”.
His argument was that aerodynamics dictate things more – from set-up options to tyre wear – and he suggested that the suspension “can play a role only if it’s bad”.
Newey
Adrian Newey said from the start of the new rules in 2022 that optimising these low, stiff, ground effect cars is all about getting the underfloor and suspension to work in tandem.
Za 2025. najavljene promjene
https://scuderiafans.com/ferrari-to-design-brand-new-front-rear-suspension-and-chassis-for-2025-f1-car/
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da će da te krene Josipe, kao Luju u Mercedesu!
0
1