Mercedes će na iduće dvije utrke donijeti nove nadogradnje za svoj W15 i tako nastaviti u smjeru u kojem su krenuli posljednjih nekoliko tjedana. Podsjetimo, Lewis Hamilton i George Russell su osvojili posljednje dvije utrke, a u Velikoj Britaniji su i u kvalifikacijama pokazali da se bolid preporodio i da imaju brzine za osiguravanje prvog startnog reda.
Mercedes se s bolidima muči još od 2022. godine kad je uveden novi tehnički pravilnik, a Toto Wolff kaže da je napredak počeo kad su napokon shvatili ponašanje bolida.
“Odjednom je sve kliknulo.”
“Dogodio se trenutak kad je pod Jamesom [Allisonom] sve počelo imati smisla i postalo nam je jasno zašto toliko zaostajemo.”
“Ključna stvar je kako balansiramo bolid i kako donosimo nadogradnje. Ne radi se o nekom čarobnom prednjem krilu nego o balansu.”
Sad kad su pronašli dobar smjer razvoja – Mercedes nastavlja s nadogradnjama:
“Pronalazimo performanse, pripremamo nadogradnje i to se sve vidi na vremenima krugova. To nije bio slučaj kroz posljednje dvije godine.”
“Postoji još puno prostora za napredak. Donosimo nadogradnje u Budimpeštu i u Spa. No, s druge strane, ne smijemo se previše zanositi. Prošli tjedan smo pobijedili iskoristivši sudar Maxa Verstappena i Landa Norrisa, ali imali smo dobru brzinu, to se moglo vidjeti. George je bio u vodstvu i gotovo u svim uvjetima smo bili prisutni.”
Wolff je priznao da unatoč pobjedi u Austriji nije očekivao tako dobar vikend na Silverstoneu.
“Prošli vikend nismo bili daleko. Kad pogledate zaostatak prije njihovog sudara – radilo se o 2 desetinke po krugu, malo više od toga. To je najbliže što smo bili već dugo vremena na stazi koja nam inače ne odgovara. To je bila naznaka da će u budućnosti biti puno bolja situacija.”
“Iskreno, nismo mislili da će se to ostvariti već na Silverstoneu jer nismo imali skoro ništa novo na bolidu. Više smo iščekivali Budimpeštu i Spa.”
Russell i Hamilton su imali vodstvo dok je utrka bila suha, ali ih je McLaren lagano prestigao jednom kad su se počeli mijenjati vremenski uvjeti. Na kraju utrke Verstappen nije uspio sustići Hamiltona na suhoj stazi iako je imao brzo degradirajuće soft gume, za razliku od harda kojeg je koristio Verstappen.
“Nismo imali medium gume, a računica je bila jednostavna: nismo mislili da je hard dobra guma. Gledajući iz ove perspektive vjerojatno je poredak guma po kvaliteti bio medium, hard pa soft. Ali, naša degradacija je bila solidna u usporedbi s McLarenom i to nam je osiguralo pobjedu.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očekuje nas zanimljiv ostatak sezone, baš se veselim, ovo bi mogla biti sezona za pamćenje, neka pobjedi brži, spretniji i sretniji.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toto grize kao vuk. ?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi dobro da ne preskoče McLaren pa bi možda gledali završnicu kao 2021.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je napravio grešku što je postavio Allisona na CTO i pustio ga da radi na INEOSovim jedrilicima. Čak su i prošle godine prokockali vrijeme, gdje su dali priliku zeropod konceptu do Barcelone. Trebali su vratiti Allisona u Januaru.
Sličnu grešku je napravio i RedBull sa Newey. Najbolje ljude ne puštaš da hodaju okolo i zanimaju se glupostima.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina. Ali ponekad takvim genijima treba trenutak odmora prije nove genijalne ideje.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda im sa većom platom i raznoraznim drugim povlasticama ubiješ volju za odmorom :)
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li se zna šta donosi Ferrari?
Nakon ove trke nekako najbolje je da donesu neka klovnovska odjela, priliči im.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fokus nam je na 2025. #staystrong ?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mlada su momčad, razmatraju plan F.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ovaj put vam je pobjeda poklonjena od strane Mclarena. Ali da su jako napredovali, to je činjenica
0
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ha, možda to ovisi i o konfiguraciji staza, ali da generalno kroz sezonu jako često napreduju to je istina.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naslov:
“Mercedes i na iduće dvije utrke donosi nadogradnje”
Kada će ovaj:
“Ferrai i na iduće dvije utrke miče nadogradnje”
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajoj, evo i njih uskoro u banani.
Skoro svatko tko donese nadogradnje nakon toga ispada u Q1.
Šalu na stranu.
Mercedes je gotovo jedina momčad (otkad su se ponovo pojavili) da kroz sezonu
stalno napreduju.
Svi ostali ako im se posreći.
Mercedes gotovo uvijek stiže druge ili se odvaja od konkurencije kako sezona odmiče.
1
0