Norris razočaran, ali svejedno zaključuje: Ove godine još nikako nismo imali očito najbrži bolid

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 11 mjeseci 4 min 33 komentara

Lando Norris nije skrivao svoje razočaranje zbog propuštanja još jedne prilike za pobjedu ove godine nakon što je na Silverstoneu njegov McLaren imao izvrstan tempo i vodio prije posljednjeg zaustavljanja u boksu.

Vozač McLarena krenuo je s treće pozicije, ali je već na samom startu izgubio poziciju od Maxa Verstappena. Ipak, kako su se uvjeti mijenjali, McLaren je postajao sve brži i bez većeg je problema prestigao kako Verstappena tako i oba Mercedesa.

Norris je ipak na posljetku čekao predugo da prijeđe na gume za suho pa ga je kroz boksove prestigao Lewis Hamilton, a onda na stazi i Max Verstappen.

Norris tako ostaje na jednoj pobjedi u karijeri, dok su iza nas utrke poput Austrije, Kanade, Imole i sad Velike Britanije na kojima je bilo šanse za pobjedu.

“To mi se često događa u zadnje vrijeme pa se mrzim ponavljati u izajavama. Ali, toliko stvari išlo dobro i sve smo bacili u vodu u posljednjem zaustavljanju. Jedan krug kasnije, u redu, ali mislim da nije bila stvar u odabiru kruga. Mislim da bi soft bila pogrešna odluka guma čak i da sam ušao u pravom krugu.”

“Mislim da bi Lewis svejedno bio pobijedio bez obzira na sve. Prema tome, dvije odluke su nas koštale svega danas. To je poprilično razočaravajuće, pogotovo na domaćoj utrci.”

Ali, unatoč frustraciji zbog toliko propuštenih prilika za pobjede – Norris nevjeruje da je McLaren imao najbrži bolid niti na jednoj utrci dosad.

“Kad je bilo potpuno suho – Mercedes je bio puno brži. Možda smo izgledali malo bolje kad je postalo sklisko. Imamo još posla.”

“Ne mislim da smo imali vikend na kojem smo bili očito najbrži. Uvijek smo bili tu negdje, ali nikad nismo bili baš najbrži bolid.”

“Mislim da moramo nastaviti raditi kao ekipa. Moram nastaviti raditi na sebi i pokušati sastaviti cijeli vikend jer je toliko pozitivnih stvari prisutno. Toliko toga se već posložilo, ali je frustrirajuće kad smo par puta ove sezone propustili osvojiti nešto što je trebalo biti naše.”

Radio komunikacija Landa Norrisa

Lando, thoughts on medium versus soft.Will Joseph

Soft!Lando Norris

I got to put the softs on, so […]

Rain stopped in pitlane

Yeah, already starting to dry, so there is […]

Okay Lando, no more rain expected after this. 14 laps to go. We think softs from here would be okay.

Yeah, I think […] softer, it’s still pretty wet.

Hamilton i Verstappen ulaze u boks.

Okay mate, Hamilton and Red Bull have pitted.

But, how is the soft? Anyone on it?

Only outlaps, softs is not quicker yet, but people have done it.

Oscar is pitting medium

Yes, box, box

Verstappen pitted hard

We need to box, the soft is better now, or any slick tyre

Okay, so we can choose medium to cover people like Verstappen, or we choose soft to cover people like Hamilton

Hamilton!

I think Hamilton. Or you think medium? I don’t mind

We are going soft. Box this lap, box this lap.

Radio komunikacija Maxa Verstappena

It is getting even more dry, keep an eye on people on slicks.Max Verstappen

Nobody on slicks yet, Max, but people are talking about it.GP

How does it compare to the laps to the grid?

Yeah, looks more wet still.

Hamilton is boxing, Max.

Let’s box, fuck it.

Okay, box and pit confirm. Strat 12 in pitlane.

Radio komunikacija Lewisa Hamiltona

Still not dry yet, mate.Lewis Hamilton

Okay, copy.Pete Bonnington

Okay, let’s just use the pit-confirm, […] instead of telling me just press the button-

Norris 39,7

Okay Lewis, from times looks like it’s getting close to the cross, let me know what you think.

Yes mate, very close, I’m coming this lap

Still greasy, but […] starting to appear through the esses. There is wet down the straight.

Box box, box box.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

33 komentara

  1. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    A jebat ga. Vidi se tko zna, a tko ne zna jel bi piškio ili bi kakio, pa onda usere i šefa i stanicu.



    17
    17

    0
    • Tonykart Prikaži

      Dobar komentar za Landa, čista istina. Najbolji mi je Max on bi još vozio sa interom (stizao ih je) ali Ham ide u box pa logično mora i on pokrivat, nema tu puno pitanja kao Lando.



      11
      11

      0
    • Pirelli Wet
      r2d2 Prikaži

      Generalno se slažem. Lando do sada nije pokazao da zna, poput recimo Sainza, čitati utrku i donositi (svoje) ispravne odluke. Po tom pitanju više mi vuče na (it is I) Leclerca. Olakotna okolnost je da je on bio prvi, poput npr. Hamiltona u krugu za zagrijavanje u Mađarskoj pred koju godinu. Unatoč tome što je sada ispalo da zna pogoditi pravi trnutak za promjenu guma, tada s prve pozicije nije znao otići u box. S druge strane McLaren bi, ako ne misle postati meme kao Ferrari, morao poboljšati rad svog strateškog odjela i pitwalla. Njihove strateške i izvedbene ‘bravure’ su do sada prolazile ispod radara jer nisu bili konkurentni.



      9
      8

      1
      • Carlos Sainz
        tiptronic Prikaži

        Slažem se ..Lando je brz ( 1/2 grida bi u tom bolidu bila jednako brza ) ali je još daleko od Lewisa, Maksa, Alonsa, pa i Sainza.
        Brzina bolida ga je dovela u prvi plan i sad pokazuje svoje manjkavosti ..još je daleko do kompletnog vozaca.
        Ovo njegovo javno žaljenje zbog ovog i onog vec me nervira.
        Šuti i radi ..radi na sebi da budeš bolji .. manje pricaj.
        Neko ce reci što sam iz gornjeg popisa izostavio Leclerca ..pa npr. jucer si je sam uništio trku.
        Pritiskao je Lancea 14 krugova i uništio svoje gume ..pretekao ga je na kraju ..ali je onda tražio zamjenu guma jer ne može na njima voziti. Za 6 krugova u odnosu na drugi bolid Ferraria je izgubio 10 sekundi.
        Ekipa je mogla birati dati mu gume za suho jer su u tom momentu bile neuporedivo brže i pozvati ga za nekoliko krugova opet u box po kišne gume …ili mu staviti odmah kišne i nadati se da ce kiša poceti što prije …nije pocela … ostalo se zna !



        3
        2

        1
        • Haas
          MadM Prikaži

          Haha Lando ni ne zna da ima nabrži bolid već duže vrime ili sam sebe tješi. Nekako mi se sve manje sviđa kada dođe karakter na vidjelo zbog frustracija. Typically English.



          5
          0

          5
        • David Croft
          Frantic Prikaži

          S obzirom da ne možeš da iz nekog razloga ne spomeneš Leclerca, prvo se malo informiši o Ferrarijevim nadogradnjama (koje nisu dobre, “ne rade”/ne valjaju, zatim ko je, upravo zbog testiranja tih nadogradnji, kakav bolid (mislim na Sainza i Leclerca) vozio na treninzima.
          Pa ćeš vidjeti da je Leclerc u subotu na mokrom trećem treningu vraćen na staru aero specifikaciju, nakon što je čitav petak vozio sa novom (Sainz je imao stari paket sva 3 treninga), te da je u Q2 prvi put imao priliku da vozi staru aero specifikaciju, sa soft gumama i malo goriva (i ispao je).
          Uostalom na kraju Q3 Hulk u Haasu je bio ispred Sainza, što dovoljno govori o brzini Ferrarija u jednom krugu (sa starim aero paketom).
          Takođe, tek je u prvom stintu trke prvi put imao priliku da vozi staru aero specifikaciju, medium gume i pun bolid goriva na suhom (nije imao priliku da proba takav long run na trećem treningu).
          Opet, nakon solidnog starta, izašla je na vidjelo brzina Ferrarija (sa starom aero specifikacijom), jer na ovakvoj stazi sa 2 DRS zone nije mogao preteći Strolla 13 krugova.
          Gledao sam poslije njegov on board, kilavo je to izgledalo i prije preticanja Strolla, i nakon toga, a pogotovo kad je počela kišica. Prijavio je jake vibracije na zadnjoj osovini, a nakon 2 solidne korekcije sa mediumom na vlažnoj stazi, odlučio se za box. Par krugova prerano, ali da je ostao na stazi, sad bi ga svi vi pljuvali kako je izletio ili bi ga pljuvali kako mu je Stroll vratio poziciju, a još ga uzeo i Hulk pride, možda i Alonso i Yuki, koji su bili iza.
          Dakle, slaba predstava, uništene gume, jedva sa Strollom, preran ulazak u box, sve stoji, ali ne može biti dalje od istine da je on sam sebi uništio trku, već mu je uništila ekipa (tj. polaku mu je uništavala) počevši od petka (kao nebrojeno puta dosad).
          Ma, u stvari još od ranije, od kako su umjesto upgrade-a SF-24 donijeli, praktično downgrade.



          4
          3

          1
        • Carlos Sainz
          tiptronic Prikaži

          Frantic@ ..krajnji rezultat je pokazao da nisi u pravu ..da je bolje pazio na svoje gume bilo bi bolje nego pozicija koju je osvojio od Lancea.
          Trka ne traje 14 krugova.
          Siguran sam da bi ga kasnije kroz boksove ili na drugi nacin prestigao.
          Maks je stoicki trpio preticanje McLarena i cekao svoj trenutak ..i docekao.
          Ali za tako nešto treba imati nešto između ušiju.
          Trka je kao i politika ..umijece moguceg , nema tu mjesta za ego ..i razmišljanje o Hulku, Yukiu, itd.



          3
          2

          1
        • Mclaren
          BNL_McLaren Prikaži

          @tiptronic Sve mogu prožvakat, al ovo da bi pola grida bilo brzo ko Lando u tom istom bolidu je apsolutna glupost, sorry. Nije ga brzina bolida dovela u prvi plan nego on od svog dolaska u McLaren razvija taj bolid, i mukotrpno svake sezone napada bodove, a momčad je pogodila razvojni put. Pa ne možeš ga tako blatiti. Ne gledaš F1 od jučer. On spada u gornji rank vozača na gridu po vještini vožnje, volio ga ti ili ne. U istoj je grupi kao Leclerc, Russell, Sainz, itd.. Jedini vozač koji se ističe konstantno kao još klasa iznad je Max i nitko nije uz njega. Ni Lewis ni Alonso nisu više na tom nivou. Usudio bi se reći da su oni čak ispod Leclerca i kompanije, samo im iskustvo tu i tamo dozvoljava da ostvare neki bolji rezultat van očekivanja. Ostalo se slažem ugl, trebao bi manje srat na taj radio, a više mislit o utrci.



          2
          2

          0
        • Carlos Sainz
          tiptronic Prikaži

          Avalon @ da sam pisao, napisao bih identican komentar.
          Pred pocetak svake sezone Leclerc fanovi pozivaju na određivanje Sainza za vozaca br. 2. I to mi ide na ku.ac.
          Zbog cega ..bore se za vrh u vozačkom prvenstvu ?, a i da se bore razlike između njih su mizerne.
          Volio bih da Ferrari “složi” ovaj bolid što prije jer bi Sainz više “izvukao” iz njega ..kao na pocetku sezone.
          Poslije izjave Freda da je bolje imati dva punopravna vozaca jer to je 1+1=2 , nego vozace 1. i 2. jer to je 1 1/2 vozac ..vidim da je i Fiorano 99 promijenio mišljenje.


          0
          -1

          1
      • Mercedes
        Har Kl Prikaži

        @r2d2, meni nekako para oči postavljanje Landa i LeClerca na isti nivo, a izdizanje Sainza iznad njih.
        Mislim da se previše kenja po LeClercu, kao da se radi o drag race driveru. Bolid i ekipa su u qrcu. To ponekad zahtijeva kockanje, koje se kao i svako drugo kockanje ne isplati. Ali eto ponekad upali pa kad nemaš druge opcije ideš na kocku. U ovoj utrci nema opravdanja za njega. Sve što je mogao pametno odabrati, on je odabrao suprotno. Ali alternativa nije bila baš blistava. U kvalifikacija je jedan Haas bio bolje plasiran. U utrci Sainz završio 5. ali zato što je Perez u qrcu, a Russell DNF.
        Kad bolid iole funkcioniše, a ekipa radi na nekom normalnom nivou, onda LeClerc pokazuje gdje je on a gdje je Sainz kako u čitanju utrke, tako i u održavanju trkaćeg tempa.



        4
        3

        1
        • Ferrari
          Fiorano99 Prikaži

          @Har Kl Nikad neću shvatiti Sainz fanatike. Lijepo je da podržavaju svog vozača ali izmišljanje prica i spuštanje drugih vozača da bi njega prikazali kao bržeg nego sto je ispadne jako čudno.

          H2H statistika:
          Lando (Rookie 19-20 godina) protiv Sainza (25-26 god) u 1.5 sezone (COVID19) suradnje:
          Pozicija ispred u utrci: 17-23 za Sainza
          Bodovi: 146-201 za Sainza
          Pozicija ispred u kvalifikacijama: 20-18 za Landa
          Odustajanja (DNF/DNS): 7-7

          Leclerc (23-26 godine) protiv Sainza (27-30) u 3.5 godine suradnje:
          Pozicija ispred u utrci: 43-32 za Leclerca
          Pozicija ispred u kvalifikacijama: 51-26 za Leclerca
          Pole pozicije: 16-5 za Leclerca
          Podijumi: 23-21 za Leclerca
          Pobjede: 4-3 za Leclerca
          Broj bodova: 823-756,5 za Leclerca
          Ukupno odustajanja (DNF/DNS): 11-9 za Leclerca

          A za ljude koji pričaju da će Piastri oprati Landa i biti bolji, ok, ali što onda ti isti napadaju Landa zbog poraza u Rookie sezoni od Sainza?

          Piastri (Rookie 22-23 god) protiv Landa (23-24 god):
          Pozicija ispred u utrci: 8-26 za Landa
          Broj bodova: 221-376 za Landa
          Podijumi: 4-14 za Landa
          Pozicija ispred u kvalifikacijama: 9-25 za Landa
          Pole pozicije: 0-1 za Landa
          Pobjede: 0-1 za Landa
          Sprint pobjede: 1-0 za Piastrija
          Odustajanja (DNF): 3-1 za Piastrija

          https://www.formula1points.com/head-to-head/



          3
          3

          0
        • Alpine
          Alpine Prikaži

          Har Kl i Fiorano99, ajde malo pogledajte ovu statistiku Leclerc protiv Sainza…..možemo mi tu izvlačiti kojekakve zaključke, no, kad pogledamo ono najvažnije, broj bodova, pobjede, podijumi, nije baš da je Leclerc “pojeo” Sainza. Uglavnom je bolji u kvalifikacijama, i to stoji (jedan od najbržih u 1 krugu), ali na kraju utrke se bodovi broje, a tu se Sainz nema šta skrivati, razlike su na razini statističke pogreške. Ponavljam, osim kvalifikacija. Nemam ništa protiv Leclerca, sa razlogom je prvi vozač Ferrarija (i neka je), ali da je “pojeo” Sainza, nije.



          3
          3

          0
        • Ferrari
          Fiorano99 Prikaži

          @Alpine pa tko je rekao da je pojeo Sainza? Usporedba je tu samo zbog ljudi koji iz nekog neshvatljivog razloga guraju Sainza na isti ili čak level iznad Leclerca i Norrisa. Nije baš razina statističke pogreške, ali jasno.. ne kasni daleko.

          Dobro si napisao.. vidi se jasno da je Leclerc bolja opcija, ali obojica odrađuju dobar posao.. a pogotovo s obzirom kako im svaka sezona ispadne sa timske strane. Ne bi imao ništa protiv ostanka Sainza, ali Hamilton je Hamilton.


          0
          0

          0
        • Mercedes
          Har Kl Prikaži

          Ne kažem ja da je Sainz taraba ili da ga je neko pojeo tipa Max-Perez. Sve OK, radi se o jedan od boljih vozača na gridu, samo što on mom mišljenju nije TOP vozač, a LeClerc jeste. Bitna razlika i ok mi je da neko ima suprotno mišljenje.



          3
          3

          0
        • Pirelli Wet
          r2d2 Prikaži

          @Har Kl Imaš pravo! Ono što sam ja htio naglasiti je da imam dojam da se Sainz, za razliku od Norrisa i Leclerca dobro snalazi u ‘SNAFU’ situacijama, te da je najviše grešaka jučer napravio McLarenov pitwall.

          Za ljubitelje statistike, prvo pitanje, može li mi nekto dati popis utrka s promjenjivim uvjetima u zadnjih nekoliko godina (2021- ) da provjerim svoj dojam. Samo utrke, kvalifikacije nisu bitne jer kao što je Brundle jučer tijekom prijenosa konstatirao da 6 sekundi koliko je djelilo vodeće u jednom trenutku nisu ništa i da će se sve to anulirati kada počne kiša.
          I drugo srednje pozicije na kojima su Leclerc i Sainz završavali utrke u sezonama 2021/22 su 5.0+-0.09 i 5.2+-0.07. Uz to Leclerc je u prosjeku bio 0.08 sec brži od Sainza u kvalifikacijama. Nepouzdanosti označavaju standardnu pogrešku srednje vrijednosti. E sad prije no što bilo tko skoči na ove brojke one znače da se prava vrijednost srdnje vrijednosti s 99,7% sigurnošću nalazi unitar intervala 3xpogreška od dobivene srednje vrijednosti. Dakle statistički ta dva broja nisu različita jedan do drugoga pa nemožemo 100% tvrditi da je Leclerc bolji od Sainza u utrkama. S druge strane razlika dobivenih srednjih vrijednosti je veća od sume pogrešaka (1sigma) pa je vjerojatnost da je Leclerc bolji vozač od sainza veća od 68%.
          Eto to vam je statistika!


          0
          -1

          1
        • avalon Prikaži

          Fiorano99 … sainz fanatici ? zar takvi postoje ? ali ako i postoje za njihovu pojavu su krivi leclerc fanatici . “izmišljanje prica i spuštanje drugih vozača da bi njega (carlosa … ja doda da ne bude zabune ) prikazali kao bržeg nego sto je ispadne jako čudno.” prilično uopćena konstatacija jer gotovo sam siguran da si između redova želija kazat da “sainz fanatici” žele carlosa prikazat ka bržeg od leclerca , da “fanatici” leclerca ( ne neke druge vozače) žele spustit u odnosu carlosa . vjerovatno po tvojim “kriterijima” spadam u sainz fanatike jer mi ide na kur stalno omalovažavanje carlosa u korist leclerca .
          idemo ovako … voze li isti bolid ? misle li leclerc fanatici da je charles materijal za prvaka i da će to jednog dana i postat jer je on zapravo za razliko od carlosa (koji to za mnoge nije ) top klasa ?
          prvi dio statistika koje navodiš su stvarno impresivne jer leclerc je po pozicijama u trkama za više od 20 % bolji od carlosa . u Q je CL gotovo 50 % bolji , a u PP je CL 3 X bolji … wowww . a kad pređemo na drugi dio statistika ? i tu je CL bolji ali gotovo zanemarivo jer ima 2 podija više , jednu pobjedu više i osvojia je 66 , 5 bodova više . gro te razlike je “nastalo” 2022. kad je leclerc na kraju ima 62 boda više od carlosa . naravno , treba “zaboravit” da je te sezone u imoli ricciardo izbacija u prvom krugu carlosa koji je starta sa P 4 , da mu je u austinu kad je starta sa P 1 russell u prvom krugu uništija trku . valjda bi u tim trkama carlos osvojia bar 2,3 boda ( hahahaha) pa bi razlika bila manja .
          ovo je “lukavo” navedeno “Ukupno odustajanja (DNF/DNS): 11-9 za Leclerca” jer bi neko bez provjere moga mislit da je leclerc ima više odustajanja :) btw i tu si nešto pogrešno zbraja jer je zapravo 11 Vs 8 = carlos je ima 3 odustajanja više od leclerca . no koncentrirajmo se na 2022. kad je charles “nabija” ta 62 boda razlike carlosu . te sezone leclerc je ima 3 , a carlos 6 odustajanja .
          s obzirom da je jedan top vozač , brz , budući pravak ako mu ferrari “isporuči” top bolid , a drugi je osrednji vozač , spor i vidljivo inferioran u odnosu na kolegu kako to da je taj “inferiorni” 2021. pobjedija top kolegu , 2023. inferiorni je bodovno bija uspješniji najveći dio prvenstva da bi u zadnjoj trci bija “pobjeđen” od kolege koji je prije zadnje trke zaostaja za carlosom 12 bodova . naravno da tu trku nije bilo “mučki” pita na štetu carlosa , valjda se već znalo da dobiva nogu na kraju 2024. ali šta bi npr mislili fanovi leclerca da je on vodija veći dio prvenstva i prije zadnje trke ima 12 bodova prednosti pred carlosom pa da su s njim odigrali istu igru sa gumama ka sa carlosom i da je zbog toga pobjeđen . mislili bi da je sve bilo OK ? ili bi im se “urlik” o nepravdi čuja do neba ?
          s obzirom da voze iste bolide , da je za za fanove (fanatike kako pišeš kad su carlosovi fanovi u pitanju) leclerc nemjerljivo bolji od kolege kako to da je po pitanju krucijalnih stvari ( podija , pobjeda ,osvojenih bodova ) tako mala razlika među njima ? jbte , da leclerc “gazi” sainza ka šta je npr lewis “gazija” bottasa ili alonso pa posli i seb kimija u ferrariu , max pereza još bi i shvataija ali ovako sitne razlike mogu samo leclerc fanatici uzdizati . sainzovi “fanatici” ne postoje , to je nekorekno tituliranje onih koji su shvatili vrijednost carlosa pa im ide na kur ( ka i meni ) to podcjenjivanje jednog jako dobrog vozača . možda si napravija grešku navođenjem drugod dijela statistike , prvim si uzvisija leclerca no drugim si d avitar u leđa sainzu je rje iz tog dijela očito da su među njima u onim najbitnijim segmentima ( rezultatima u trkama) razlike jako male u korist leclerca …



          4
          3

          1
        • Max Verstappen 1
          vlado Pretplatnik Prikaži

          U ovoj sezoni Sainz je brzi 0.006 od CL u prosjeku u kvalama. Uz to da je bio out jedan vikend. Nije loše kada je to protiv “jednog od najboljih ikada u kvalama”.

          Sainz polako ali sigurno ulazi u kategoriju najpodcjenjenijih vozača nešto kao Rozberg.

          Uz to zanimljiva je njegova komunikacija sa trkaćim inžinjerom tokom prošlog vikenda. U šiframa.



          3
          3

          0
        • Pirelli Wet
          r2d2 Prikaži

          Da dodam, apropos Leclerc vs Sainz. Ako se malko strpimo za cca. godinu dana moći ćemo usporediti polusezonu Leclerc vs Lewis s bilo kojom/ili svim Leclerc vs Sainz polusezonom/ama pa ćemo vidjeti čija majka crnu vunu porede!


          0
          0

          0
  2. Dan Gurney
    Crash Pretplatnik Prikaži

    Yeah, I think […] softer, it’s still pretty wet

    Ovdje je malo strah i malo short term thinking od Landa.. Strah jer je vec prosuo pobjedu na slican nacin…
    Pa hoces, neces… Nesiguran, jbg..

    Ovo kao sa suprugom kad idemo nesto jest.. Hmmm.. Ovo izgleda dobro.. Sta ces ti.. Hmmm..Sta ovi tamo jedu.. Ma ja cu ovo… A gle ovo… Sta ces ti.. Ovo mi je puno, necu ja to moc pojest… A vidi ovo u umaku od sljiva… Sta ces ti narucit… Konobaru izvuka stolicu, narucili si aperitiv, vec dogovorili neki rostilj sljedeci vikend…Par do nas vec na desertu… Ma ja cu ovo, izgleda fino…



    9
    9

    0
  3. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Pa tu su negdje u egalu. Zato su nijanse bitne i sve ovisi o uvjetima na stazi. “Ocito najbrzi bolidi” iz dominantnih era osvajaju utrke unatoc losim strategijama i unatoc greskama vozaca



    1
    0

    1
  4. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Sad ću popiti minusa, ali neka.
    Dajte više ne branite Landa. Pa on je još mamim i tatin. Već sam napisao: ima brzinu, ali on je dijete.
    Najbolje da nazove mamu i tatu, i pita: što će i kako će. I u kojoj krivini. ?



    7
    5

    2
  5. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Nisam fan Landa ali mislim da se pretjeruje u krivljenju njega. Nije siguran , i upravo se u ovakvim situacijama vidi razlika onih sa iskustvom borbe za pobijede i onih bez. Ni prvi ni zadnji koji je donio krivu procjenu kao i u Rusiji prije dvije god ako se ne varam. Najlakše je pitati vozača i prebaciti odgovornost na njega. Neki su po tom pitanju odlični i odlično čitaju situaciju na stazi neki ipak trebaju pomoć tima za bolju procjenu. Pobogu pa za što imaju tolike ljude koji prate svaki detalj na stazi? Pravo pitanje je dali će nešto iz ovoga Lando naučiti i dali će ga to učiniti boljim vozačem. Btw moj stav je da oni vozači koji su ipak nešto malo više od onih ostalih to imaju u sebi, taj neki instinkt kao što je to Button na kiši uvijek savšeno pogodio. Ovi klinci su brzi , no i dalje su svi kao nebrušeni dijamant. Sve ovi tko će od njih što naučiti do vremena kada Hama, Alonsa isl vozača ne bude na stazi.



    8
    7

    1
    • Alpine
      Alpine Prikaži

      Lando je brz u kvalifikacijama, no onda dolazi utrka, a tu moram priznati da mi baš i nije ličio na nebrušeni dijamant, jurišao je više ko muha bez glave.
      Ne znam što će biti od njega, nije ni njemu baš prva godina u f1, dovoljno sam star da se sjećam i Alonsa i Hamiltona kad su oni bili u tim godinama, čini mi se da je ipak drugačije izgledalo njihovo razumijevanje utrka od ovoga što gledamo kod Landa. Da je ostao Sainz u McLarenu, mislim da bi bili bolje pripremljeni za utrke, manje grešaka bi bilo. Bude on bolji sa godinama, ali već mu je vrijeme.



      9
      7

      2
  6. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Ovako podjenako stanje momcadi je skoro savrseno i tesko mozemo ocekicati jos blize jer ce bit dosta varijacija forme momcadi.
    Norris nije los, ali nije ni Max da je odmah zagrizao cim je dobio sansu za pobjede i titulu.
    A mozda nas je spasio time ako i drugom dijelu Red Bull ne poboljsa bolid na pravi nacin moglo bi biti napeto do kraja. 300 bodova je u igri, Max potrosio dosta motora, jedan dnf itd.



    2
    2

    0
  7. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Točno se vidi razlika između Hama i Maxa kojima je pobjeda rutina i Landa koji još mora doći na tu razinu.
    Iako ga ne bi krivio toliko, više McL jer po ovim transkriptima ispada da Maxa nisu ni pitali koje gume hoće nego team odlučio umjesto njega.
    Koja je svrha pit walla ako vozači sami moraju odlučivati.
    Nema Lando još iskustva da bi im rekao fak off ko Max ili Lewis.



    6
    6

    0
    • Stefan Bellof
      denisg Prikaži

      Nije stvar u fuck off ili fuck on, stvar je da ne čita uvjete na stazi , odnosno nije siguran, nije od jučer u F1 i to bi već trebao znati.
      Kada vozač zna što hoće lakše i pitwallu donijeti odluku.


      0
      -1

      1
  8. Vw
    Crni molo Prikaži

    Ja bih rekao ovako verstapen i Hamilton prva liga,druga liga Norris russell Leclerc sainz piastri,treća liga ostali. Alonso ne mogu računati više jer čovjek deset godina nema rezultat



    3
    2

    1
  9. avalon Prikaži

    e moj lando naje*a si , popriličan broj “portalista” te uvatija na zub . zaboravlja se da je jedan od najmlađih vozača na gridu(24) , jedino su piastri i sargeant (23 ) mlađi ali sargeant izvedbama nije vridan spomena . zaboravlja se i da McL proteklih sezona nije bija konkurentan RB , mercu , ferrariu .u rookie sezoni lando je osvojia 49 bodova , završija na P 11 = identičan broj bodova ka i max u rookie sezoni samo šta je max završija na P 12 . 2020. je evidentno napredova jer 2019. ga je carlos ostvoja iza sebe 47 , a 2020. tek 8 bodova . ta 22. je carlosu bila 6. (140 gpa) , landu 2. (21 gp) sezona. jedina lošija sezona mu je bila 2022. kad je završija na P 7 sa 122 boda ( kolega mu etablirani ricciardo završija na P 11 sa 37 bodova ) , a 2023. je opet završija na P 6 sa bodom manje od 5. leclerca i 4. alonsa . katastrofalni rezultati , tek 13 podija do kraja 2023 . sa valjda top McL . zapravo tek lani su pokazali bitan napredak . čak je i talentirani ali ipak rookie piastri ostvarija 2 podija i “skupija” 97 bodova . lando je u 22 trke ostvarija 7 podija , budući prvak leclerc 6 ;)
    i šta se sad očekuje od landa ? da pobjeđuje i u konačnici pobjedi maxa i osvoji titulu ? max je stariji 2 godine , vozi svoju 10. sezonu , 197 trka je iza njega … lando je u 6. sezoni sa 116 trka iza sebe . u 11 trka se 7 X penja na podij ali to je goli kur zar ne ? da je tako lako pobjedit maxa ne bi ovaj od 12 trka pobjedija u 7 . u 5 kad nije pobjedija imali smo 5 različitih pobjednika = niko ga nije pobjedija u 2 “povezane” trke da bi mogli zaključit da bi mu taj vozač moga “pomrsit” račune ove sezone … bar za sada , a u preostalih 12 trka tek treba vidit šta će bit .
    ako je McL i konkurentnošću najbliži , a u nekim trkama i bolji od RB zaboravlja se ( opet ) da je max stariji , iskusniji 81 trku ,4 sezone , da “juri” svoju 4. uzastopnu titulu , da je navika pobjeđivat ( ima 61 pobjedu ) i očito je da je lando još “zelen” u svim segmentima u odnosu na maxa . pa ipak ove sezone ga je pobjedija u miamiu i MC , a u španjolskoj , kanadi i naročito u imoli mu je “dahta za vratom” . isto bi bilo i u austriji da se lando nije odlučija za napad na P 1 .
    valjda neke (mnoge?) ovde nervira njegov dolazak na intervjue nasmijana lica pa im je djetinjast , čak je “isprovocira” i ozbiljnog carlosa da se zafrkaje dok su bili kolege . no dok ga čujemo na TR ne djeluje baš djetinjasto zar ne ? a pogrešnu odluku može donit svatko ili poslušat pit koji može također donit pogrešnu odluku . npr ko je jučer donija odluku da prerano leclerc i perez pređu na intermedia ? je li to bila greška vozača ili pita ? ali to se ne spominje no spominje se samo lando . a možda je i lando dijelom zaslužan pa pobjedu jer je drža iza sebe maxa 7 krugova . da se nije borija nego brzo popustija ( šta mu se zamjeralo ) ko zna bi li lewis pobjedija jer na kraju je proša ispred maxa sa tek 1,5 s prednosti .
    btw , lewis je norrisa “preteka” kroz boxove jer je zadnja izmjena landu “trajala” 4,5 s , a izaša je iza lewisa koji je preuzeja vodstvo sa zaostatkom od 0,6 s . da je izmjena izvršena u okviru 2,5 ili koju desetinku sporije lando bi posli izmjene izaša sa otprilike 2 s prednosti i opet je pitanje kakav bi plasman bija na kraju , ko bi pobjedija . naravno za sporost boxa je takođe lando krivac zar ne ?



    4
    -1

    5
    • Bernie Ecclestone
      Dani Pretplatnik Prikaži

      Ali Hamilton je u tom boksu imao sporije vrijeme jer je morao propustiti neki bolid u boksu.


      0
      0

      0
    • Vw
      Crni molo Prikaži

      Sa 24 godine su Hamilton Alonso i verstapen bili prvaci, šta ti pričaš???



      1
      0

      1
    • Max Verstappen 1
      vlado Pretplatnik Prikaži

      Avalon, ništa sada kontra Landa od mene. Ali ti ga spuštaš kada pričaš u koliko je GP učestvovao. Max je započeo 2021 sa 130-om utrkom. I tu sezone se borio sa Lewisom. Jedna od najboljih sezona ikada i to praktično bez greške. I to kako se borio. I na kraju pobijedio. A sa suprotne strane je bio rekorder Lewis sa koliko iskustva?

      Landa sada ima sličnu situaciji, ali nije na razini koja je potrebna. Nešto do njega a nešto zbog njegovih hobista na “zidu”.



      1
      0

      1
      • avalon Prikaži

        vlado … lando mi nije ni rođak ni brat i svak o njemu može pisat šta misli pa onda to mogu i ja . ali kad ga se već “gazi” možda bi trebalo uzet činjenice za “izvlačenje” zaključaka .
        lando je talentiran i brz ali usporedba sa maxom ne stoji jer max je “elementarna nepogoda” . dalje , početkom 2021. max ima 130 trka iza sebe i borija se sa lewisom (266 trka , 14 sezona ) i na kraju pobjedija . samo … zaboravija si činjenicu da je RB koji je max vozija i vozi bija poprilično konkurentniji bolid od landovog McL . od maxovog dolaska u RB ( ne računajući 2021.) tim je u konstruktorskom 2 X završava na P 2 i 3 X na P 3 . kako je McL bija plasiran u konstruktorskom od dolaska landa ? 3 X 4. , jednom 5. , a 2020. čak 3. no tu sezonu su ferrari “osakatili” žalbama zbog čega je tim ostvarija možda i najgori plasman u svojoj povijesti = voda na mlin McL koji je zbog toga završija na P 3 . 2019. i 2020. RB/max su se “pripremali” za napad na titulu jer max se bodovno opasno približija bottasu . 2019. je bottas ima 48 , a 2020. tek 9 bodova više od maxa . 2021. RB/max su valjda bili spremni za napad , a mercu je zakaza i najbolji pomoćnik i desilo se šta se desilo . posli neuspješnog pokušaja sa hondom Mcl se 2018. počeja izvlačit iz “gliba” sa renaultovom PU . čak ni prelazak na mercovu PU u startu nije donija neki napredak jer 2021. su završili 4. iza “oporavljenog” ferraria , a 2022. su bili još gore plasirani , završili na P 5 velikim dijelom i zbog ricciarda koji je potpuno podbacija . norris best of the rest iza vozača RB , merca i ferraria . tek lani su uradili zaista dobar posao iako su na kraju završili na P 4. ali lando iako u vozačkom 6. tek je za bod zaosta za 5. leclercom i 4. alonsom .
        dobar posao su u McL nastavili i ove sezone i lando/piastri (po meni bi moga postat drugi max s obzirom na do sada pokazano u mnogim segmentima) po PRVI put imaju bolid kojim mogu parirat RB . ali jbga , sa druge strane je max koji je navika pobjeđivat jer je ima i sad ima bolid sposoban za to , a lando je donekle navika na podije (20) ali ne i na pobjede jer ni McL nije bija sposoban za to . virujem da bi se svi složili da osim vještine , talenta vozač treba i top bolid ili bolid koji je skoro top . dobar primjer može bit lewis … 2008. je McL bija odličan i lewis je osvojia titulu , no posli toga McL više nije bija top i lewis je završava prvenstva 3 X na P 4 i 2 X na P 5 . landov McL je tek ove sezone odličan i šta bi sad mnogi želili ? da zbog toga u prvoj odličnoj sezoni tima norris skine “starosjedioca” maxa ?!?!? na početku sezone mnogi prognostičari portala su zaključili da će sezona bit dosadna i maxova ali sad su im apetiti pojavom odličnog McL i landa porasli no lando ne zadovoljava narasle apetite ,nadu da će max izgubit prvenstvo . a možda prvenstvo ipak bude napeto jer do kraju je preostalo 12 trka i bit će tu još i odustajanja zbog teh problema , sudara , kazni zbog ograničenja komponenti …
        lando prethonih sezona i nije nešto griješija ali npr ove sezone valjda je pogriješija u austriji i sad u silverstonu no treba shvatit i da mu je ovo prvi put u karijeri da se nalazi u ovakvoj situaciji , da je lakše bilo donosit odluke kad si 3. , 4. ili 5. nego sad kad si u borbi za pobjede. pritisak može djelovati i na najiskusnije . i opet ću se “pozvat” na lewisa …. mislite da na njega nije djelova pritisak ? vozač navika na pobjede , titule više od 2 sezone bez pobjede . mislite da tu nije bilo pritiska koji je vjerovatno on sam sebi “nabija” ? njegova reakcija , suze posli silvertona su pokazatelj ( bar ja tako mislim ) da je tom pobjedom bar dio pritiska “skinija sa ramena” .



        2
        1

        1
  10. Bmw
    EnoEno Prikaži

    McLaren kako su se provozali pored Mercedesa u onim skliskim okolnostima je fascinantno,.
    Ovo kližu kao po ledu dok McLaren pored njih prolazi kao na šinama,.!


    0
    -2

    2

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.