Lando Norris otvorio je domaći vikend najbržim vremenom prvog slobodnog treninga, a iza njega su se smjestili Lance Stroll i timski kolega Oscar Piastri koji je pri kraju treninga imao tehničke probleme. Australac se uspio dovući do ulaza u boks, no do njegove garaže morali su ga odgurati redari. Njegova prva sumnja je bila da je otišla hidraulika.
Prva trojica postavila su vrijeme na softu, dok su iza njih Verstappen i Russell svoja vremena postavili na mediumu i kasnili po tri desetinke. Slijede Alonso na softu, Hamilton i Leclerc na mediumu, Sainz na hardu te Ocon na softu.
Četiri ekipe dale su priliku mladim vozačima – najbolji je bio Oliver Bearman koji je, kao što će cijele iduće sezone, vozio za Haas i završio 14. Idući junior bio je Alpineov Jack Doohan na 17. mjestu, a zatim slijede Franco Colapinto koji je debitirao na F1 vikendu za Williams te Isack Hadjar u Red Bullu. Svi osim Doohana ovog vikenda voze F2.
Trening je nakratko prekinut zbog crvene zastave koju je izazvao Yuki Tsunoda. Japanac se nakon samo osam minuta izvrtio u Luffieldu i zaglavio u šljunku, a do kraja se nije vraćao na stazu, stoga je završio posljednji sa samo pet odvoženih krugova.
Nezgodan trenutak imali su Stroll i Leclerc u Beckettsu kada se Kanađanin našao u Leclercovoj putanji, a na samom kraju treninga Norris je morao naglo kočiti ne bi li izbjegao zabijanje u Hadjara.
Drugi trening počinje u 17 sati.
P | Vozač | Konstruktor | Zaostatak | Krugovi |
---|---|---|---|---|
1 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | 1:27.420 | 26 |
2 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +0.134s | 22 |
3 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | +0.211s | 18 |
4 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | +0.309s | 25 |
5 | George Russell | MERCEDES | +0.318s | 26 |
6 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +0.374s | 27 |
7 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +0.438s | 26 |
8 | Charles Leclerc | FERRARI | +0.483s | 26 |
9 | Carlos Sainz | FERRARI | +0.505s | 27 |
10 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | +0.554s | 24 |
11 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | +0.662s | 22 |
12 | Valtteri Bottas | KICK SAUBER FERRARI | +0.834s | 26 |
13 | Daniel Ricciardo | RB HONDA RBPT | +1.057s | 24 |
14 | Oliver Bearman | HAAS FERRARI | +1.116s | 25 |
15 | Zhou Guanyu | KICK SAUBER FERRARI | +1.170s | 24 |
16 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | +1.229s | 25 |
17 | Jack Doohan | ALPINE RENAULT | +1.315s | 22 |
18 | Franco Colapinto | WILLIAMS MERCEDES | +1.658s | 24 |
19 | Isack Hadjar | RED BULL RACING HONDA RBPT | +1.850s | 15 |
20 | Yuki Tsunoda | RB HONDA RBPT | +2.444s | 5 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eh moj Yuki.
Tako si lijepo pokazao razliku između prosječnih vozača i najboljih vozača.
Stisnuti kočnicu do kraja i ne puštati ju dok ne staneš samo rezultira ukopavanjem u šljunak.
Pravi vozači su puno puta pokazali kako se vozi unatrag i izbjegava oštećenja nakon izlijetanja.
0
1