Logan Sargeant kaže da Williamsov nedostatak nadogradnji ima negativne posljedice na njihove performanse i općenito na stanje u konstruktorskom prvenstvu. Ekipa iz Grovea trenutno je na devetom mjestu i ima samo dva boda, a iza njih je Sauber koji je trenutno bez bodova.
“Uvijek smo optimistični i mislim da radimo dobar posao po pitanju postavljanja bolida, što je uvijek važno.”
“Međutim, nismo imali nijednu nadogradnju, a to uvijek otežava situaciju. Teško je biti kompetitivan protiv bolida koji su imali jednu ili više nadogradnji.”
“Još uvijek čekamo da se to dogodi. Zasad ćemo pokušati izvući sve iz ovog što imamo i ako složimo savršen vikend – bodovi mogu biti dostižni.”
Nakon fijaska oko nedostatka rezervne šasije, izbacivanja Logana Sargeanta iz njegovog bolida i upitnih odluka po pitanju vozačke postave – James Vowles nije bio previše eksponiran u medijima posljednjih nekoliko mjeseci. Ono što znamo jest da je još ranije najavio da će “veći dio nadogradnji” doći nakon ovog trostrukog vikenda.
Vowles je početkom lipnja izjavio:
“Kroz idućih par vikenda donosit ćemo nadogradnje, a vrlo značajan paket stiže vjerojatno nakon trostrukog vikenda. To ne znači da nećemo nalaziti brzinu u bolidu, puno toga ćete vidjeti kroz idućih par utrka.”
Kroz tih spomenutih “idućih par utrka” smo vidjeli 18. i 20. mjesto u Španjolskoj, te 15. i 19. mjesto na glavnoj utrci u Austriji. U sprintu su bili 16. i 17.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je još rano za suditi Vowlesu, ali da stvari trenutno nisu dobre, nisu…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se da stvari nisu dobre, ali opet nekako imam više vjere u Williams i Jamesa nego u recimo neki Alpine, Sauber ili HAAS.
Mislim da će polako stvari da se poslože i da dođu na svoje mjesto, i mislim da ako naprave par dobrih poteza mogli imati fine šanse da odskoče 2026.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Graho, baš si našao vjeru u Williams koji je upravo doveo jedno 10 genijalnih umova iz Alpinea, između ostalih i Pata i Mata koji su najviše zaslužni za ove rakete od bolida A523 i A524. Ovo ostalo što su doveli iz ostalih momčadi ih može jedino podići za mjesto, dva, tri od mjesta na kojem su sada zakucani i to bude uspjeh za njih u nekom srednjem razdoblju. A da James galami i reklamira sam sebe ko da se bori za prvenstvo, istina.
Za ovaj “neki” Alpine samo ću reći da ne treba baš vjerovati svemu što pišu britanski novinari o francuskoj momčadi, pogotovo kad spominju nekakve egzoduse, katastrofe,raspade sistema i ostale gluposti koje spominju. Velike promjene su bile i jesu za njih nužne. Ja bi ih osobno još i više otpustio. Ko nije za F1 nek ide negdje drugdje raditi.
A Sauber/Audi? Imati će oni svojih izazova u početku, teško će do britanskih inženjera npr., morati će svoje prvo odgojiti. A onda će pojesti ovaj Williams koji je kupila investicijska grupa Dorilton sa jednom jedinom namjerom, a ta je kad mu podigne vrijednost da ga proda. Jer to je ono što oni rade (Dorilton), time se bave, kupuju, poslože i prodaju.
HAAS? Fenomenalan poslovni sistem, Ferrari je napravio još jednu zgradu do svoje i tu im iznajmljuje svoje zaposlenike. Haas osim rukovodstva, vozača i još nešto nužnog osoblja nema uopće svoje zaposlenike. Tako je Ferrari riješio višak zaposlenika nastao uvođenjem ograničenja budžeta i svi sretni.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne idu stvari preko noći naprijed u momčadi koja je bila toliko zapuštena. Što bi se reklo, prvo sapun, onda parfem.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
što bi otmar reko:
”you can’t get nine women pregnant and hope you have a baby in a month.”
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aston je donio najvise nadogradnji pa su od 5 ekipe pali na ekipu tek iznad Williamsa.
Tako da Williams radi sasvim solidan posao ako gledamo da im je domet upravo ta neka druga jakosna skupina od 5 do 10 mjesta.
Buducnost i taj vlasnik Dorilton grupa meni ne daje previse nade.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Manite se gluposti. Za 4 sata počinje prvi trening Silverstona.
I to pravi F1 vikend sa pravim treninzima i dovoljno vremena za podešavanje set up-a bolida,
a ne one gluposti s polusatnom utrkom u subotu zbog koje nitko ne stigne pripremiti bolid kako treba i u subotu većina vozi na razini F2 i usput podešavaju bolid i da ne bi slučajno oštetili bolid za nedjelju.
Kada smo već kod toga, ne bi im pala kapa s glave da ponovo dopuste 3 bolida – jedan rezervni ako netko slupa svoj na treningu ili P.P.
Sjećam se tih vremena. Bolidi su se često kvarili onda još ako skrše bolid prije utrke.
Taj problem su jako kulturno riješili.
I da ne bi netko počeo kukati o dizanju cijene troškova.
Treći bolid bi stalno stajao sklepan da bude u rezervi, a momčadi bi ga iskoristili jednom dva puta ili nijednom u sezoni.
Nema veze.
Morao sam nešto napisati. Pere me groznica.
Imam osjećaj da bi ovo mogao biti GP vikend na nivou prave Formule 1
2
2