Stella: Dodir Verstappena i Norrisa uzrokovan je neadekvatno kažnjenim potezima iz sezone 2021.

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 12 mjeseci 3 min 46 komentara

Šef McLarena Andrea Stella smatra da je Verstappenova vožnja na VN Austrije rezultat njegovih poteza protiv Hamiltona 2021. koji tada nisu adekvatno kažnjeni.

Verstappen i Norris imali su kontakt pred kraj utrke na Red Bull Ringu kada je Norris napao Nizozemca s vanjske strane trećeg zavoja, a Verstappen se previše približio Britancu na ulasku u zavoj. Sam Norris i njegova ekipa smatraju da se Verstappen kretao pod kočenjem u svim okršajima koje je dvojac imao – nešto što je vozač Red Bulla nakon utrke negirao novinarima.

U intervjuu neposredno nakon utrke u Austriji, Stella je rekao:

„Mislim da svi na svijetu vide tko je odgovoran, osim grupe ljudi.“

„Ali problem iza toga je taj da, ako se ne pozabavite tim stvarima iskreno, one će se vratiti.“

„Danas su se vratile jer nisu bile pravilno riješene u prošlosti kada je bilo nekih incidenata s Lewisom koje je trebalo strože kazniti.“

„Tako se naučiš utrkivati ​na određeni način, koji možemo smatrati poštenim i pravednim.“

Stella se referirao na nekoliko puta kada su se Verstappen i Hamilton sudarili u svojoj borbi za naslov svjetskog prvaka 2021. godine – kada su imali kontakte u Imoli, Silverstoneu, Monzi i Jeddi. Na pitanje da se osvrne na te događaje, Stella je odgovorio:

„Da, ima mnogo epizoda.“

„Činjenica je da imamo toliko poštovanja prema Red Bullu, toliko poštovanja prema Maxu tako da oni ne moraju ovo raditi. Ne trebaju to činiti.“

„Ovo je način da ugrozite svoj ugled. Zašto bi to učinio?“

Stella je također rekao da su „suci odlučili da je Max u potpunosti kriv u ovom incidentu, tako da se ne radi o načinu utrkivanja vozača, nego o utrkivanju prema propisima“. Dodao je:

„Propisi se moraju provoditi na učinkovit način, jer kada bolid odustane iz utrke kao posljedica nesreće, kazna mora biti proporcionalna ishodu.“

„Prije ove nesreće imali smo dva puta kretanje pod kočenjem. Mislim da je to evidentno i da moramo nametnuti način na koji odrađujemo utrke jer se želimo zabaviti, želimo uživati.“

Stella vjeruje da čak i da je Norris uspio proći Verstappena, malo je vjerojatno da bi vrlo lagano stigao do pobjede – unatoč njegovom snažnom tempu na početku zadnjeg dijela utrke.

„Čak i da je Lando prošao Maxa, moglo se dogoditi da Max s DRS-om koji ima vrlo velik efekt dođe u poziciju da ponovno napadne Landa.“

“Dakle, zapravo mislim da smo bili spriječeni gledati prilično uzbudljiv završni dio utrke jer nisam siguran da bi Lando pobjegao [Verstappenu].“

„Mislim da bi se borba vodila do samog kraja. Šteta što nikada nećemo saznati.“

ANDREA STELLA

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

46 komentara

  1. Nelson Piquet
    graho Pretplatnik Prikaži

    Ne ne ne. Moramo se vratiti još na početak Maxove karijere, kada su mu svakakve gluposti dopuštene, što od FiA-e, što od uvijek objektivnih britanskih medija.
    Treba se sjetiti recimo Belgije ’16, starta, pa onih “odbrana” protiv Kimija.
    Njegovo bahato ponašanje se moralo u startu kažnjavati, a ne gledati se kroz prste za sve divljačke poteze.
    Samim tim smatram da ako je neko kriv, to je FiA.



    10
    3

    7
    • Max Verstappen 1
      vlado Pretplatnik Prikaži

      Ne, ne. Ja bih se vratio na 1994 i Verstapenov sudar. Ustvari, Maxa treba izbaciti iz F1.

      Nedavno sam pohvalio McLaren, kao ekipu. Ali ova izjava je pretjerivanje. Šta njega kao briga za nečiji ugled. A posebno Maxa briga da li ga oni poštuju. Toto je mala maca za ovoga.

      „Mislim da svi na svijetu vide tko je odgovoran, osim grupe ljudi.“ Ovdje se bas ukakio.

      Landov tata lajkuje sliku u kojoj su zamjenili LH bolid s Landovim u momentu kada Lewis izbacuje Maxa 2021. Bas se dokazuje to poštovanje.

      Samo se nadam da sve bude ok i da ih Max uništi sa jedno 30 sec prednosti.



      16
      9

      7
      • Tricolore Gorila
        Zendo Prikaži

        Za ovih 30 sekundi ti fali Newey, koji je kao što i mnogi kvalitetni zaposlenici “renomiranih” kompanija odlaze, otišao zbog bahatog menadžmenta koji misli da su kreativni pojedinci lako zamijenjiva “roba”.



        5
        2

        3
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Spušio si predstavu za javnost. Otišao je frajer nakon 3 mjeseca u McLarenu. Otišli su likovi koji su vodili Williams, Otišlo je pola managementa Mercedesa…. Menadžment u Alpine je stalno u prolazu… Kaj su to sve bahati šefovi? Ne bi rekao, kao što ne bi rekao da je u RBu problem u bahatosti. Tamo je problem sukob oko moći kad je stari patrijarh umro… Žena koju su instrumentalizirali u toj borbi (inače bi bila problem samo Hornera i njegove Spajsice) se sad osjeća vrlo popišano jer su se veliki dečki dogovorili nakon mjerenja tko ima najvećeg i sad je ona postala nebitna. Za deset godina možda netko od insidera napiše članak “Sjećate se one Hornerove? Danas predaje zemljopis i englesku književnost u srednjoj školi na Shettlandskim otocima.” A za Neweya je zanimljivo da u svojoj oproštajnoj poruci uopće nije spomenuo Helmuta… Ali je spomenuo sve ostale u momčadi. Iz toga se isto da svašta pročitati…



          6
          5

          1
        • Tricolore Gorila
          Zendo Prikaži

          Nisam izuzeo ni jedan tim da je imun na ovo, samo se je RB predstavljao tako izvana kao savršenstvo koje je možda nekad bio ;)
          Ali da teško je kad se “dira” tvoj tim
          I koja je točno razlika između sukoba moći bahatosti, jedno bez drugoga ne ide


          0
          0

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          @Zendo
          Moj tim je crveni. Ne mogu ja navijat za proizvođaća piča okusa bouble double zvakaće gume, ali imam dovoljno sijedu bradu da vidim tko tu koga i zašto.



          6
          6

          0
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Ovakav način davanja izjava u javnosti neće pomoći Landu Norrisa da savlada Max na stazi.
    Ili će pokazati da je racer i materijal za prvaka ili imamo novog Chris Amona, Jean Alesija i slične iz F1 povijesti.
    Ja osobno sumnjam u Landove sposobnosti za prvaka. Daj Bože da griješim, pa da uživamo u 2024.-oj.
    Lando ima brzinu, i već dosta iskustva – vrijeme mu je da počne razmišljati svojom glavom. Treba odrasti.



    7
    2

    5
    • Stefan Bellof
      denisg Prikaži

      U sljedećim utrkama ćemo vidjeti od čega je skrojen Lando, dosada je bio dobar dečko i igrao više manje fair play, ali protiv Maxa to definitivno ne prolazi, kao i protiv velikana iz prošlosti koje smo više puta nabrojili.
      Ako nema ‘killer instinct’ jedino mu bitno brži Mclaren može pomoći u osvajanju prvenstva.


      0
      -1

      1
  3. Stefan Bellof
    denisg Prikaži

    Zanimljivo da Zak Brown ne komentira ništa, barem ja nisam našao nikakv članak,
    pustio je druge dušebrižnike da laju :)



    3
    2

    1
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      On dirigira. Ima danas McLarenov twitter post se nekakvom video analizom koja im ide u prilog.
      To je točno ono čime se F1 momčadi ne bi trebale baviti – totalni rat. Neka se fanovi i novinari natežu tko je u pravu.

      Isto kad su Zak i Toto komentirali Hornera i tražili objašnjenja… S kojim pravom se petljaš u drugu momčad?



      6
      5

      1
  4. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Generali poslije bitke.
    Sve te stvari se dešavaju u desetinkama sekunde.
    Nemaš 5 dana da procijeniš tko jer kriv.

    „Tako se naučiš utrkivati ​na određeni način, koji možemo smatrati poštenim i pravednim.“
    Ne želim pošteno i pravedno utrkivanje, nego žestoko i do maksimuma.
    Za sve ostalo tu su pravila i suci. Ionako su pravila dotjerali do milimetara i tisućinki sekunde.
    Još da daju “pošteno i pravedno” žmigavce prije pretjecanja/kočenja…. više nitko ne bi gledao F1.

    Napokon nakon desetljeća dominacije nekog bolida imamo prava uzbuđenja u borbi za prvo mjesto.
    Uostalom zato su se i svi digli na stražnje noge.
    Ostali sudari ih ne zanimaju. Da li je to “sportski”?

    Onako usput ako ćemo “pošteno i po pravilima”
    Norris je dobio crno bijelu zastavu zbog višestrukog rezanja zavoja.
    15 sekundi prije sudara je ponovo rezao zavoj (što nosi za sobom kaznu) i da su suci odmah reagirali do sudara možda ne bi ni došlo.

    Podsjećam i Alonso i Max su dobili istu kaznu, a u sudaru Alonsa ni jedan bolid nije stradao.
    Ne možeš gledati nakon sudara da li se neki bolid oštetio pa onda dodavati još kazne, ili reći “ovaj bolid je puno bolji od oštećenog, morao bi dobiti puno veću kaznu.”

    Ovaj članak je pogled vlasnika momčadi / gubitnika utrke, a ne izvještaj sudaca.

    Tko kaže da je Max možda mislio npr: da će Norris pokušati sjeći zavoj i preteći ga s unutrašnje strane kao što je pokušao dan prije.
    Ako je to Max mislio, postavio se još više lijevo da bi imao što bolji izlaz iz zavoja.

    Opet spominjem sve se to dešava u desetinkama i stotinkama sekunde, gotovo podsvjesno.
    Onako kako je tko učio trenirao od malena da reagira u trenutku bez dugoročnog promišljanja na neki događaj, jer u tom slučaju ne bi bili u klasi vozača Formmule 1.

    Glede poštovanja:
    Svaki od vozača ima svog idola kojega je pratio kroz mladost.
    Ali ako se sretne sa svojim idolom na stazi i iskazuje mu “poštovanje” u utrci, od njega neće biti nikada dobrog vozača.
    U utrci nema poštovanja prema starijima i idolima.
    Da pače, glavna želja pravog vozača je da na stazi pretekne svog idola.

    Zamislite da svi voze po propisima (koji su došli do tisućinki i milimetara).
    ili još gore dotjerati pravila i staviti u bolid set detektora koji prate pravila u tisućinku.
    Tada više ne bi bilo utrkivanja.
    Moglo bi se unaprijed prije utrke prikazati rezultate.

    Napokon imamo ono što smo s nostalgijom zazivali.

    Samo ne želim da suci popuste na napade vlasnika ekipa.

    Razumijem da navijači negoduju ili pravdaju poteze ovisno za koga navijaju.
    Oduvijek je tako bilo.
    Ja sam samo sretan da gledam dvoboje na svemirskom nivou.
    Na nivou koji Formulu 1 razdvaja od svih ostalih klasa utrka.

    p.s.
    Norris još uvijek radi previše grešaka u odnosu na Maxa.
    Nije bio zadnji krug. Mogao je popustiti i napasti malo kasnije.
    Ovo je specifična staza koja ima 3 DRS zone koje se mogu iskoristiti za pretjecanja.
    Osim agresivnosti i strategija je bitna, a nju dobivaš s godinama.
    Za sve potencijalne nesportske poteze tu su pravila i suci.

    Nesportske poteze su radili i jedan i drugi.
    Jedan je sjekao zavoje da dođe blizu bolida u DRS zoni.
    Drugi se ljuljao po stazi neposredno pred kočenjem.

    Želim da svaka utrka do kraja sezone bude ovakva.



    11
    9

    2
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Ne 15 sekundi nego 5 krugova prije sudara je 4. put izletio zavoj i trebao dobiti kaznu.



      5
      5

      0
      • Stefan Bellof
        denisg Prikaži

        Engleska posla, a Alonso je u Australiji dobio kaznu za ‘potencijalno opasnu situaciju’ ???
        Sudac je bio Johnny Herbert.



        8
        7

        1
      • Ayrton Senna
        Scuderia Prikaži

        Norris je izletio taj 4. put zbog maxovog pomicanja na kočenju! Znači norris je krenuo u pretjecanje i max je tada (znači na kočenju) krenuo zatvarati norrisa, što je ZABRANJENO. Norris je tada bio prisiljen dodatno skrenuti da izbjegne maxa i potpuno kompromitirati svoj prolazak kroz zavoj, te je uslijed tog manevra izletio. Ako vas zanima kako bi lando prošao taj zavoj da nije bilo maxovog pomicanja na kočenju pogledajte snimku od par krugova poslije kad ga je čisto prošao jer se max tada nije pomicao u zadnji tren. U prijevodu: maxovo NAMJERNO kršenje pravila (kojim je stekao direktnu prednost) je primoralo norrisa da NENAMJERNO prekrši pravilo (4 puta granice staze) kojim nije stekao nikakvu direktnu prednost (samo je morao vratiti poziciju maxu) i vaš je zaključak da norrisu treba udariti 5 sekundi kazne i da to rješava tu zbrku??? Zaista ne znam što bih rekao na tu upotrebu logike! Osobno me ne zabrinjava to što vi ne vidite ono što je bjelodano jasno, nego to što su suci na kraju stvarno dali norrisu tih 5 sekundi kazne, a maxu 10 sekundi nakon utrke (koje nisu utjecale ni na što!) valjda kumulativno za onih 4-5 pomicanja na kočenju i za dvostruku promjenu smjera prilikom sudara i za zadržavanje pozicije izvan staze kad ga je norris čisto prošao. Zaista uvreda za bilo koga sa zdravim razumom. Eto takve mi odluke govore da ni u budućnosti neće biti ništa bolje, jer umovi koji su sposobni ovako odsuditi utrku teško da će se razbistriti preko noći.



        9
        8

        1
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Ako si prisiljen izaći izvan staze zbog drugog bolida, to se ne računa pod kaznu, nego baš suprotno, ovisno koliko je opasan manevar bio, drugi bolid može dobiti kaznu. Suci su u ovom slučaju pustili borbu.
          I pod cijenu pravila.
          Ja se s tim slažem dok nije pretjerano.
          Jer za sudar je uvijek potrebno dvoje.
          Jedan koji nesportski zatvori vrata, drugi koji zbog toga ne želi prikočiti ili se pomaknuti.
          Uvijek je tako i u običnom saobraćaju.
          Uvijek je za nesreću potrebna nepažnja dva sudionika.



          1
          0

          1
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Ja ne znam kako možeš misliti da je suđenje bilo objektivno kad sudi Johnny Herbert koji je dobio otkaz na Skyju radi vrijeđanja Maxa i RedBulla. Kako taj tip može biti objektivan kad se radi o Maxu – nikako i nije. Hulk je kažnjen za identičnu stvar za koju Lando nije (2. divebomb) – još je Brundle to spomenuo u prijenosu, da on ne misli da je to za kaznu, ali da je Hulk kažnjen. Naravno, Hulk nije Englez pa je kažnjen, Lando nije.



          4
          4

          0
        • Ayrton Senna
          Scuderia Prikaži

          Pa i ne mislim da je suđenje bilo objektivno wapi (ako meni repliciraš), štoviše, mislim da je katastrofalno i to ne samo jučer, ali jučer pogotovo. Što se tiče hulka priznajem da nisam gledao sprint jer sam bio spriječen pa nisam najbolje upućen, međutim pretpostavljam da je kažnjen za onu situaciju s alonsom. Vjerojatno je kažnjen jer nije vratio poziciju alonsu nakon što su suci procijenili da ga je izgurao sa staze. E sad, ako je hulk za to kažnjen, ne vidim kako se u tu priču uklapa lando, tj njegova situacija uopće nije ista. Lando i max su imali 2 zanimljive situacije (osim sudara) u tom istom zavoju. Prva je ono landovo napuštanje staze (izazvano maxovim pomicanjem na kočenju) o kojem sam već pisao i tu je lando odmah vratio poziciju tako da tu nema poveznice sa hulkom. Druga je situacija kad je lando opet probao sličan potez i max je otišao van staze, ali se vratio ispred landa, tako da tu ovaj opet nije stekao nikakvu prednost. Čak dapače, za mene je ovo pretjecanje landovo čisto kao suza, tako da bi tu max morao biti taj koji vraća poziciju. Baš je max 2019 u istom zavoju izveo pretjecanje za pobjedu na vrlo sličan način, jedino što je on doslovno izgurao leclerca koji je stvarno pokušao ostati na stazi, dok je u nedjelju lukavac već na pola zavoja nagazio po gasu i odlučio da ide okolo da se vrati na stazu ispred landa. Znači, ako je ono maxovo pretjecanje tada ocijenjeno kao čisto, zašto onda nije i landovo jučer? Tj, zašto zločesti johnny herbert nije naredio maxu da vrati poziciju?



          1
          1

          0
        • Ayrton Senna
          Scuderia Prikaži

          Usput, komično je kako obojica pjenimo na suce, samo jedan misli da su sudili na štetu jednoga, a drugi da su na štetu drugoga.


          0
          0

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          @Scuderia
          Max nije vraćao poziciju jer nije imao gdje skrenuti, a Lando nije niti pokušao skrenuti u zavoj sve dok nije Maxa izgurao. To je moglo biti nesuđeno (reklo bi se prednost u nogometu) ili kažnjen Lando za izgurivanje.
          Po meni Lando je pokazao iznenađujuće malo vozačke vještine u tim pokušajima preticanja. Nekako imam dojam da je bilo na silu dok nije puklo.

          Usporedba s Hulkom nije moja nego Martina Brundlea, a sad sam pogledao video – identično kao drugi Landov divebomb iz 63. kruga, također tu je već trebao imati kaznu za izlazak van staze 4 kruga ranije, pa je pitanje tko bi što i kako pokušavao…
          BTW on je vozač kojeg se dosta često opominje za granice staze.


          0
          -2

          2
        • Ayrton Senna
          Scuderia Prikaži

          Ja ne znam kako je mogao u onoj situaciji biti kažnjen lando za izgurivanje kada nije uzeo poziciju, tj. ne znam kad je uopće netko kažnjen radi onako nečega a da nije zaradio poziciju. Međutim po meni čak nije max ni bio izguran, smatram da je mogao ostati na stazi, ali onda bi morao ostati iza norrisa, a to mu nije odgovaralo. Pogledaj kako je u onoj prvoj situaciji (kad je norris izašao van) max uspio zadržati bolid u granicama staze u puno težoj poziciji od ove druge sa norrisom. Znači max uopće nije pokušao ostati na stazi pa da bi rekao da ga je norris izgurao, nego je dodao gas i krenio okolo dok je još trebao kočiti. Uostalom, naveo sam ti primjer iz 2019 gdje je max doslovno izgurao leclerca u tom zavoju (bilo je kontakta) i uzeo poziciju pa nije kažnjen.
          Ne slažem se da je hulk izveo na alonsu identičnu stvar kao lando. Pogledaj ponovo snimku i vidjet ćeš da je hulk promašio apex jedno 7 metara, dok je lando prošao kroz apex (doslovno preko rubnika). To je za mene razlika nebo i zemlja


          0
          0

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Mogao je i Norris prikočiti kad je došlo do sudara pa mu to nije odgovaralo…. :) To ti nije neki argument.

          Brundleov komentar je bio da je Hulk kažnjen za isto ali da on to ne bi kažnjavao. Uglavnom ja predlažem Kimija za stalnog suca. Taj sigurno ne bi za nikoga natezao i odluke bi bile brze



          4
          4

          0
  5. Max Verstappen 1
    TheDutchLion Prikaži

    Postaju lagano ljigavi ovi iz Mclarena.

    Sad se oni pozivaju na 2021 i poistovjecuju se sa Hamiltonom i na taj nacin pokusavaju galvanizirati i medije i navijace na svoju stranu.

    Lando je pokusao par puta divebombat preko granice gdje je lako moglo doci do kontakta.
    Na kraju su se jedva dotakli ali je posljedica bila fatalna po Landa pa ajmo Maxa na lomacu.
    I Lando i Stella kmece pretjerano.
    Hamilton i cijela njegova PR masinerija nisu ovoliko kmecali 2021 a borba je bila jaca zesca tijesnija i sa puno vecim ulogom za Hamiltona.

    Ja ne vidim ove sezone neku borbu za naslov, samo za pokoju pobjedu..
    Lando bi morao zestoko izdominirat do kraja da pobjedi Maxa
    Po race paceu u Austriji nije bio na Maxovoj razini, tek ga je greska Red bulla u boksu gurnula u borbu zadnji stint

    Ajmo malo o stewardima
    Zasto nisu dali Landu odmah 5sec kaznu zbog track limitsa???
    Pa do sudara 99% ne bi doslo.

    Prije je Max dobio 10sec u roku keks pa tek onda Lando(5 krugova nakon sto je pocinio prekrsaj za tu kaznu)



    16
    10

    6
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Jedan od stewarda je bio Johnny Herbert koji je dobio otkaz na Skyju jer se nije mogao suzdržati od vrijeđanja Max i RedBulla, a inače je imao još manje istaknutu karijeru od Josa. I onda ga FIA angažira da sudi u sportu u kojem nastupa Max.



      10
      7

      3
      • Max Verstappen 1
        vlado Pretplatnik Prikaži

        A sljedeće sezone ako sve tri ekipe budu blizu RB-u Max će imati tri Engleza u tri momčadi. Biće veselo.

        Treba ih Max ponovo bojkotirati. Jer je očigledno da ovo rade koordinirano. Isti narativ od “stručnjaka”. Neostvarenih vozača Itd. I MS je prošao kroz isto i on je bojkotirao.

        Btw tko nije uhvatio, pogledajte online krilo od McLaren-a. Kao one kočije.



        7
        6

        1
      • Lotus
        morphex Prikaži

        Johnny Herbert ima 3 pobjede u F1, Silverstone i Monza 1995. i Nürburgring 1999. Osim uspjeha u F1 ima i pobjedu u 24H Le Mansa 1991.

        Jos Verstappen ima dva treća mjesta u Mađarskoj i Belgiji 1994. kao najveće uspjehe u karijeri.

        I kažeš da je herbert imao manje istaknutu karijeru od josa?!?!



        1
        1

        0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          U pravu si, Josa je teško nadmašiti. Pobijedio je tri puta. Ali svejedno nije neka faca. Kaj je zaista nemoguće dobiti nekoga s malo više kredibiliteta da bude sudac nego smo osuđeni na ove likove nezadovoljne svojim životom. Mansel, Kimi, Vettel, Button, Rosberg, Hakinnen, Montoya…. svi bi bili bolji suci od ovih trenutno



          1
          0

          1
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          A evo današnji sudac “bivši F1 pilot” – Enrico Bernoldi. Nula bodova, najbolji plasman 8., nastupao dvije sezone 28 utrka. Čak niti u Engleskoj nisu u stanju bolje….


          0
          0

          0
        • David Croft
          Frantic Prikaži

          Enrique Bernoldi je imao vrhunac karijere na VN Monaka 2001., kada je držao DCa iza sebe čitava 42 kruga, sve dok nije otišao u box. DC je odmah napravio 4,5s brži krug. ?
          DC je inače, imao PP, ali mu se ugasio bolid u warm up krugu, pa je startao zadnji.


          0
          0

          0
      • Dee-Lite Prikaži

        @wapi

        Zar stvarno misliš da bi neki vozač “s malo više kredibiliteta” išao taj vozački kredibilitet “prostituirati” suđenjem na utrci?

        Bivše svjetske prvake se omalovažava čim odvoze malo lošiju utrku a što bi tek bilo da kao suci donesu neku kontroverznu odluku.


        0
        0

        0
  6. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    I u pravu je Andrea…



    8
    7

    1
  7. avalon Prikaži

    stella radi dobar posao u McL ali sad se ponaša ka “pripadnik” ovog portala . umisto da smiruje situaciju on doliva ulje na vatru . pamti sve maxove “kontakt” i to retroaktivno , drakonski bi kažnjava vozače koji drugima upropaste trku tj gradira bi kazne jer nije svaki kontakt iste težine makar trka za nekoga bila i upropaštena . moga je prvo mest ispred svojih vrata , ne skakat sebi u usta. jer … je li piastri upropastija makar donekle trku leclercu ? po stelli valjda nije jer je leclerc starta sa P 6 pa valjda po njemu i nije ima neke šanse za makar dobar plasman i to šta mu je piastri sje*a prednje krilo pa je CL mora u box na izmjenu i sa P 6 pa na P 19… ma nema veze . zašto stella kad se već referira na 2021. i maxa , “drastifikaciju” kažnjavanja ako neko upropasti trku drugome ne spominje i 2022.(svježije mu je ) kad je ricciardo u imoli sje*a trku carlosu koji je starta sa P 4 ili austin iste sezone kad mu je u prvom krugu russell sje*a trku ? btw , tada je carlos starta sa P 1 . ne , okomija se samo na maxa ka i više vas ovde .
    stella kaže “„Ovo je način da ugrozite svoj ugled. Zašto bi to učinio?“ a ugrožava li on svoj ugled dolivanjem ulja na vatru umisto da ka iskusan lik “hladi” tenzije jer je preostalo 13 trka do kraja i ovim načinom rast tenzija može imat još negativnije učinke ? treba bi shvatit da ma šta izjavija to maxa neče izbacit iz ravnoteže jer to nije uspilo ni lewisu 2021. koji je master mind na tom području .
    “„Propisi se moraju provoditi na učinkovit način..” a možda su i norrisu suci progledali kroz prste( ka i piastriu u “slučaju” leclerc) “probijane” limita vožnje van staze ? je li max instant kažnjen po propisu i po aktuelnom “zakoniku” ?
    iako je sve urađeno po “zakonu” sad bi to stella minja jer mu 10s propisane kazne nije dovoljno !?!? btw , kako su kažnjeni ricciardo i russell koji su upropaštavali trke sainzu 2022. ? žal mi je šta i nisam kopira osvrt russella na događaj koji je moga sve neposredno vidit i po kojem je to sve bilo “najbliže” sferi trkaćeg incidenta , a ne namjeri . jučer od mnogih vijesti jednostavo nisam moga pronać tu izjavu russella .



    8
    4

    4
  8. Peky03 Prikaži

    Ne znam kako nikom ovdje nije napamet pala Austrija 2018. https://youtu.be/JNmfS9PSeYg 4:30

    2022. https://youtu.be/G_8mOQeSa2U 4:00
    Nema kontakta a ista stvar…



    1
    1

    0
  9. Formula 1
    gosuasus Prikaži

    Koncentrirana kritika prema Verstappenu za kontakt kakav je česta pojava na utrkama čitavu priču pretvara u jedan neprikriven javni linč kako bi se stekli benefiti u utrkivanju s njim u budućnosti. Čovjek je opravdano kažnjen s deset sekundi. Pomislio bih da tu aludiranje na ovo ili ono završava. Radi se u konačnici o delikatnoj situaciji koja iz nekih kadrova (helicam) izgleda kao nespretan incident koji se mogao izbjeći s obje strane. Iako je Verstappen objektivni nositelj krivice kad se sve sumira, bilo bi poželjno da McLarenovi ljudi u obzir uzmu činjenicu da su neki Norrisovi potezi bili izuzetno ambiciozni i oportunistički, zbog čega je između ostalog penaliziran pod argumentom uzastopnog kršenja granica staze. Također, nije treća strana odgovorna zato što s Norrisom nisu pokupili minimalne bodove, s obzirom da se nitko drugi nego njihov vozač izlaskom iz bolida odlučio na svojevrsnu prosvjednu notu.



    4
    2

    2
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      Da, prosvjedna nota od 600000 eurića.


      0
      0

      0
      • Formula 1
        gosuasus Prikaži

        Oko 400 tisuća dolara vrijedi osvojeni bod u F1 sezoni po diskretnoj razdiobi. Bez utjecaja vanjskih okolnosti, Norris je u rukama imao garantiranih 8, možda 10 bodova. Nisam to inicijalno imao na umu, ali sad kad si spomenuo vidim da čak niti s financijske strane nema smisla.


        0
        -2

        2
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Ma. Rekli su mu da izađe jer su se nadali iskamčiti veću kaznu za Verstappena na osnovu toga da nije mogao nastaviti utrku. Mrzim te koncepte totalnog rata. Mislim da i za šefove momčadi treba uvesti sustav superlicence – nema vođenja F1 momčadi ako nisi barem 5 godina bio zaposlen u F1 momčadi ili ako nisi bio šef F2 ili F3 momčadi u trajanju od barem 3 godine… ili nešto tome slično. Stvarno mi postaju odvratni ovi burzovni mešetari koji su se dotepli u F1 jer je sad odjednom dobra lovica.



          2
          -3

          5
        • Formula 1
          gosuasus Prikaži

          @wapi Ne znam tko je točno bio orkestrator Norrisovog DNF-a osim onog što sam čuo na radio vezi, ali baš to da se političkim pamfletom pokušalo interferirati na suđenje spominjem u komentaru, a čitam sada i Jenson Button je sličnog razmišljanja.



          3
          2

          1
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Iz ovih radio poruka vidiš da u RBRu vlada red i organizacija, a u McL panika i nered.


          0
          0

          0
  10. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Ovi iz Mclarena i naravno Britanci su toliko ovo podigli ovu cijelu situaciju da bi im se to moglo obiti o glavu baš ovaj vikend u Britaniji gdje se nadam da će Verstappen Norrisa najmanje 30 sekundi iza ostaviti.
    Da je Norris pametniji bio prestigo bi on Verstappena na drugačiji način ili na drugom mjestu. I danas Norris izjavi kako Verstappen nije zaslužio kaznu:
    autosport There’s no apology needed from Max Verstappen according to Lando Norris after their #AustrianGP clash
    Norris was speaking on #BritishGP Thursday adding, “Our incident was so tiny then it probably didn’t deserve a penalty.”
    Izgleda da su malo/puno u Mclarenu pretjerali sa kritikom prema Red Bullu i Verstappenu a PR mašina im nije toliko razvijena kao ona u Mercedesa. Morali bi biti oprezniji.



    2
    0

    2
  11. sennacher Prikaži

    Najbolje je bilo dok je vozio Vettel jer se uvijek znalo da je on kriv. Za ovo bi dobio hrpu kaznenih bodova i bar tri mjesta na gridu slijedeće utrke bez obzira da li bio na mjestu Maxa ili Landa. Sjetimo se samo 3+ kad je na slobodnom treningu zasmetao Sainzu u tada nekonkurentnom McLarenu dok se Vettel borio za naslov



    5
    4

    1

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.