12 minuta prve kvalifikacijske runde otpočelo je bez prevelikih interesa za izlaskom na stazu. Međutim, kad je Lewis Hamilton krenuo u svoj krug 7 minuta i 30 sekundi prije kraja sesije – odmah smo vidjeli slikovit gubitak kontrole na vrhu prvog zavoja. Gume vjerojatno nisu bile dovoljno spremne pa je Mercedes opasno zaplesao. Lewis je na kraju kruga imao vrijeme 1:06.416, dok je George Russell u prvom krugu napravio 1:05.764 što dovoljno govori o tome koliko je Lewis izgubio vremena. Svejedno, i taj relativno loš krug mu je izbrisan zbog granica staze u 6. zavoju gdje je izletio u šljunak.
S obzirom na to da runda traje samo 12 minuta vidjeli smo manje pokušaja brzih krugova nego smo naviknuli u standardnim kvalifikacijama. Verstappen je na kraju bio najbrži, ispred Russella, Sainza, Norrisa i Strolla. Na dnu su ostali Ricciardo, Hulkenberg, Bottas, Albon i Zhou.
Logan Sargeant je po prvi put ove godine prošao u iduću rundu dok je Alex Albon zapeo u Q1. Hamilton se provukao na 13. mjestu.
Druga runda u sprint kvalifikacijama traje deset minuta pa su vozači ipak požurili na stazu čim se pojavilo zeleno svjetlo. Prvo vrijeme napravio je Max Verstappen, 1:05.186, a iza njega je prošao i Sergio Perez, četiri desetinke sporiji. Sainz je bio drugi, Leclerc treći i Norris četvrti. Kad su stigli Mercedesi Russell je bio drugi, a Hamilton peti.
Zanimljivo, u prvom pokušaju samo je osam vozača napravilo vrijeme.
Kad je štoperica došla do nule dobili smo hektičnu jurnjavu prema cilju. Kratki su na kraju ostali Magnussen, Stroll, Alonso, Tsunoda i Sargeant. Odličan posao napravili su u Alpini gdje su oba vozača prošla u Q3. S druge strane, Fernando Alonso je razočarao jer je završio iza Strolla unatoč velikoj pogrešci Kanađanina u posljednjem zavoju.
U posljednjih osam minuta današnjih kvalifikacija vozači su na bolidima imali soft gume, dok su dosad koristili samo mediume. Svi su se odlučili za samo jedan brzi krug pa je staza bila prazna i pusta sve do tri minute prije kraja.
Prvi su na stazu izišli Mercedesi, a za njima i svi ostali, s Alpinama na kraju karusela. Charles Leclerc je svoj Ferrari parkirao pri izlasku iz boksa i dok je pronašao rješenje za svoj problem vrijeme za ući u krug je očigledno prošlo.
Russell je bio dvije desetine brži od Hamilton, Piastri brži od obojice, zatim Norris brži od svog timskog kolege, i to za dvije desetinke! Sainz je bio tek četvrti, a Verstappen je ciljem prošao posljednji i osvojio pole position osvetivši se tako Norrisu za kvalifikacije u Španjolskoj. Ovaj put je Max bio ispred, ali za samo 9 stotinki sekunde.
P | Vozač | Ekipa | SQ1 | SQ2 | SQ3 | + |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull Racing | 1:05.690 | 1:05.186 | 1:04.686 | |
2 | Lando Norris | McLaren | 1:05.786 | 1:05.561 | 1:04.779 | +0.093 |
3 | Oscar Piastri | McLaren | 1:06.081 | 1:05.379 | 1:04.987 | +0.301 |
4 | George Russell | Mercedes | 1:05.764 | 1:05.325 | 1:05.054 | +0.368 |
5 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:05.781 | 1:05.435 | 1:05.126 | +0.440 |
6 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:06.504 | 1:05.539 | 1:05.270 | +0.584 |
7 | Sergio Perez | Red Bull Racing | 1:06.256 | 1:05.612 | 1:06.008 | +1.322 |
8 | Esteban Ocon | Alpine | 1:06.343 | 1:05.686 | 1:06.101 | +1.415 |
9 | Pierre Gasly | Alpine | 1:06.465 | 1:05.757 | 1:06.624 | +1.938 |
10 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:06.149 | 1:05.526 | ||
11 | Kevin Magnussen | Haas | 1:06.387 | 1:05.806 | ||
12 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco | 1:06.037 | 1:05.847 | ||
13 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco | 1:06.487 | 1:05.878 | ||
14 | Yuki Tsunoda | RB | 1:06.557 | 1:05.960 | ||
15 | Logan Sargeant | Williams | 1:06.518 | |||
16 | Daniel Ricciardo | RB | 1:06.581 | |||
17 | Nico Hulkenberg | Haas | 1:06.583 | |||
18 | Valtteri Bottas | Kick Sauber | 1:06.725 | |||
19 | Alexander Albon | Williams | 1:06.754 | |||
20 | Zhou Guanyu | Kick Sauber | 1:07.197 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max ne vadi. Opet je McL vjerojatno bolji, ali Max je Max.
Mercedes definitivno ispred Ferrarija, a što reći za njih?
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zašto bi nužno McLaren bio bolji? Rekao bih da je konkurentan RB. Da je bolji, i Piastri bi osvajao podijume ili bar četvrta mjesta.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A pogledaj Pereza gdje je brate mili. Na ovoliko kratkoj stazi on kasni preko sekunde. I u SQ2 je kasnio puno, nije kao u SQ3 ali opet brate mili…
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Argument pogledaj gdje je Perez je za mene prosao jos prije godinu dana. 1.3 sekunde na stazi od jedne minute ne znaci da je RB bolid sekundu iza Mclarena a da Max to nadljudskim naporima nadoknaduje, nego da Perez vise nije ni za Indycar a ne F1
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uvijek vozač u bolidu koji je malo slabiji od najboljega riskira više i time je više sklon pogreškama.
Čini mi se da je u zadnja 2 desetljeća samo Max uspio sa slabijim bolidom i većim riskiranjem na stazi profitirati (kada je pobijedio Hamiltona) Pustimo sad zadnju utrku suce i pravila.
Osim Hamiltonov bolida koji je bio predaleko od drugih, naravno do Maxa
svi drugi, tu prvenstveno mislim na vozače MCL, Ferrarija i Mercedesa, jednostavno rade na jednu Maxovu grešku, 5 -10 svojih.
Jedino je Max uspio stiskati vodećeg i ne griješiti više od njega.
U tome vidim Maxovu veličinu.
17
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ček a Ham je griješio? pa pogledaj si opet zadnjih 5-7 utrka u 2012 kada je gubio u bodovima i kako je nepogrešivo vozio do zadnje utrke kada je na prevaru izgubio naslov….a to kako Max ne griješi vidjeli smo u zadnjih par utrka kada je malo došao pod pritisak i odmah se greške pojavile..
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema smisla da se prepiremo a volimo isti sport.
Ti to gledaš kroz navijačke naočale, a ja ne navijam niti za Maxa niti za Hamiltona.
To s navijanjem dolazi valjda s godinama. Sada svake godine odaberem nekog vozača koji mi je simpatičan pa navijam za njega.
I ja sam bio žestoki navijač bar 20 godina u životu ako ne i više.
Zanimljivo je kako naočale prikazuju drugi tekst ovisno da li si navijač ili ne.
U dva navrata sam napisao da i Max griješi, a u srazu sa Hamiltonom sam napisao da nije griješio više od njega.
Ti si nekako pročitao da samo napisao da Max ne griješi a Hamilton da.
Usput greške nisu samo izlijetanja sa staze.
Pozdrav tebi i nemoj se ljutiti.
Ne moram biti u pravu.
Greške su i slaba priprema i vožnja utrke.
U svakom slučaju iznio sam svoje mišljenje koje ne mora biti 100% ispravno.
p.s. I Hamilton je bio (i sada je) veliki vozač, ali napisao sam pustimo suce… nije uspio. Samo je Max uspio.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bobo24 … ” kako Max ne griješi vidjeli smo u zadnjih par utrka kada je malo došao pod pritisak i odmah se greške pojavile..” a onaj koji ga je najčešće “ganja” izlaga pritisku u tim trkama (norris ) je prije 5 dana izjavija “Max ne radi nikakve greške, stvarno.” ali šta norris zna/vidi vozeči iza maxa ? u svakom slučaju više virujem tebi nego landu jer lando za razliku od tebe ne vidi da max puca pod pritiskom i griješi iako vozi tik iza njega . znaš , ima jedna poslovica koja glasi ” šta se babi tilo , to se babi snilo” ;) a kako će max tek griješit 2025. kad lewis “uleti” u ferrari i stisne ga kako on zn a i umije . opet će biti hamer time samo … strpi se malo .
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi grijese…..Ali pirotehnicari,padobranci i djevice da mogu pogrijesit samo jedamput
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali ljudi, 1.3 sekunde na ravnoj stazi od minut? Nek mi neko objasni sta radi Perez u F1 i zasto neko mladji ne dodje? Sramota koliko je spor u zadnjih godinu dana..
Inace Max i Noris trenutno u najboljoj formi i zasluzene pozicije.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On i Alpine su jedva usli u brzi krug i vozili su se jako blizu i smetali si.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Perez je neobjasnjivo los…makar se govorilo da je imao nesavrsen krug i pripremu kruga jer su bili na knap s vremenom. Bio bi negdje 7,8 desetinki iza po mojoj nekoj procjeni kad pogledam SQ1 i SQ2 sto je i dalje jako lose.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrarijeve nadogradnje imaju bolju konstatu nego Max
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari katastrofa. Nije me volja ništa ni pisati.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj tako.
Ovo je šugavi sprint vikend, kada nemaš vremena pošteno podesiti bolid.
Ferrari će sprint koristiti za podešavanja.
U utrci će biti bolji.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kao što rekoh, ako tu i u silverstoneu ne pokazu nešto više, bit ce to grcevita borba za trecu poziciju
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada šef ekipe spominje kako će forma varirati od staze do staze što u prevedenom značenju znači da je bolid u kurcu….
Po mome skromnom mišljenju Ferrari će još biti konkurentan i boriti za pobjede na još dvije staze do kraja sezone.
Ako je suditi po Monaku još Mađarska i Singapur će im biti odlični a sve ostalo za zaborav.
A na Spa i u Monzi ne želim ni pomisliti kolika će truba biti na tim stazama koji imaju pregršt brzih zavoja koji su im u ovom “Evo paketu” rak rana.
Ostavite Ferrariju da od dobrog all round bolida naprave bolid za 3-4 staze.??
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aston Martin kao da propada iz utrke u utrku.
Imam osjećaj da moraju stavljati puno downforcea i zbog toga nemaju brzine na ravnim šnitama.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa cak i imaju brzinu na pravcu u 2024 godini. Ali to je upravo zato sto im fali downforcea. Takorec klize u zavojima, unistavaju gume i zato im je race pace jako los. Dok su prosle godine barem na pocetku imali veoma dobre broje po pitannu downforcea da je bolid bio uzivancija za vozit, ali su bili prespori na pravcu.
Nadogradnja nakon Mađarske ce pokazati jesu li totalno izgubljeni ili ima imalo nade za njih
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemojte se iznenaditi ako već ove godine vidite Verstapena za volanom Mercedesa.
1
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nešto se stari Jos opet žali na Hornera,navodno mu je zabranio da vozi RB8
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam se ovdje zezao kako ce stari dobiti priliku da vozi Mercedesa jer mu Horner ne da RB.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekao je Horner da ima jednog Verstappena za Tota ako mu fali vozač za iduću godinu.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos je trebao voziti RB8 na paradi ove sedmice ali je navodno Horner sve učinio da se to ne desi.
Wapi, zafrkancija je da možda Jos dobije takvu priliku prije Grosjeana. Bila bi fora da Toto to i učini.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislim da je Jos jednostavno preglup i da ga Max za svoje dobro treba skloniti iz F1. Što se tiče Tota, on je Briatore kojeg još nisu uhvatili. To je po meni za F1 toksična etika burzovnih mešetara. Tko je gledao Billions zna o čemu pričam. Slično mislim i za Zaka Browna. Oni su u F1 jer je to dobra investicija, a ne zato što im se tu posebno sviđa.
Totova jedina motivacija je razdrmavanje RBa i dekoncentracija Maxa da se bavi svojim ocem i bulažnjenjima Torgera Wolffa. Taj način borbe u sportu je nešto što prezirem.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je Horner sada najveći “negativac”. Zbog skandala. Kod Flavia barem znaš na čemu si. Većina njih i jesu Flavio.
Ne vjerujem da tako nešto Toto može Maxu uraditi. Eno ga vozi sa ekipom i nije znao ni kada su sprint kvale. Boli njega uvo.
A koliko znamo Maxu je Marko broj jedan a ne Horner.
0
2