Lando Norris je nakon jučerašnje utrke u Španjolskoj skočio na drugo mjesto u prvenstvu, ali zna da trenutno ne može razmišljati o izazivanju Maxa Verstappena za naslov ako ne izbaci sitne pogreške koje im se događaju.
Verstappen povećao je svoju prednost u prvenstvu sedmom pobjedom ove sezone od ukupno 10 GP vikenda. Vozač Red Bulla ima vodstvo od 69 bodova sa 396 dostupnih u preostalim utrkama.
Norris, koji je jučer imao pole position je već na startu izgubio dva mjesta, te kaže da mora eliminirati pogreške kako bi imao šanse pobijediti svog suparnika.
“Max ne radi nikakve greške, stvarno. Stoga mislim da čim napravite jednu malu pogrešku, oni će biti ispred.”
“Iskreno govoreći, ako pogledate jučer [subota], vjerojatno su imali malo brži auto, po mom mišljenju. Možda griješim, ali po mom mišljenju mislim da su imali malo brži auto.
“Danas [nedjelja] smo mi imali brži bolid. Ali sam ipak uspio završiti drugi. Dakle, radi se o detaljima.”
“Ali svaka staza je malo drugačija. Vidjeli smo da se Red Bull muči malo više na nekim prethodnim stazama. Mislim da još uvijek dokazujemo da smo jedna od najdosljednijih momčadi na svakoj stazi na kojoj smo bili. Mercedes je bio brz prošlog vikenda u Kanadi, a sada vjerojatno malo zaostaje ako pogledamo Španjolsku.”
“Stvari se mijenjaju od vikenda do vikenda, te mislim da samo trebamo nastaviti raditi ono što radimo, jer je to dovoljno dobro zasad. Treba samo pokušati eliminirati te neke male pogreške.”
Vozač McLarena priznao je da jučerašnja utrka nije bila prvi put da je propustio priliku da pobijedi Verstappena. Međutim, vjeruje da može izazvati Verstappena za naslov prvaka ako uspiju eliminirati pogreške tijekom preostalih utrka.
“Danas smo trebali biti bolji. Trebali smo vratiti neke bodove koje smo izgubili. Potencijalno je postojala šansa da ga pobijedim u Kanadi. Dakle dvije utrke u kojima sam ja završio drugi, a on je pobijedio.”
“Ali, Max mora prestati pobjeđivati kako bismo [mi] to uspjeli. Iako sam bio drugi u prvenstvu, to nije važno. Nije me bilo briga jesam li drugi ili deseti, više se radi o razmaku u odnosu na Maxa, a on ga još uvijek povećava i to je nešto što si ne možemo dopustiti – da pobjegne s tim u ovom stadiju sezone.”
“Mi to možemo. Da sam samo donio bolju odluku u Kanadi i da sam danas imao bolji start, mogli smo pobijediti u dvije utrke. I znam da ima puno – i uvijek je bilo puno “trebao bih, htio bih, mogao sam” – ali imamo ono što je potrebno da bismo pobjeđivali. Radi se samo o tome da se sve to spoji.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je sila.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maxa kao da je pravio gazda, a ne onaj mlakonja.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je krivo što Maxova mama nije vozila utrke, jer od starog ovaj talent nije mogao naslijediti.
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
?? apsolutno se slažem
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maxova mama se utrkivala 80tih:
https://medium.com/@bhart_singh/sophie-kumpen-max-verstappens-mum-in-f1-%EF%B8%8F-1701ad138dea
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto, nisam znao, ali sam znao. :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je u životnoj formi, pun iskustva, ne puca pod pritiskom i ima odličan tim iz sebe koji zna kako se pobjeđuje.
Lando, Leclerc i njihovi timovi moraju funkcionirati bez greške kako bi se suprostavili Maxu.
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Veoma cesto se piše o Adrianu ..i treba, zaslužio je, ali niko ne piše ko je Adrian u McLarenu.
Čovjek, ili više njih rade strašan posao (ne da mi se tražiti a znam da neko zna ko je u pitanju).
Zaslužio je koju rijec o sebi.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema jednog čovjeka. Posao desetljeća su napravili kad su se riješili Andreasa Seidla i Jamesa Keya koji sad svoju genijalnost pokazuju u Sauberu. (Ako Sainz potpiše za njih sam si je kriv)
Preuzeo je Andrea Stella koji je umjesto Keya postavio tehničku ekipu sa Peterom Prodromouom i Neilom Houdleyom. Zatim su potpisali krajem 2022 godine Davida Sancheza koji je bio jedan od vodećih inženjera u Ferrariju i koji je bio na “čekanju” čak godinu dana i trebao postati šef razvoja početkom 2024. Kako su u međuvremenu napravili sjajan posao , a i potpisali još i Roba Marshalla koji je jedan od najzaslužnijih za ovaj Red Bull koji sada gledamo sad im je sve posloženo i mogu u napad na titulu.
Pošto je Stella obećao poziciju Sanchezu koju mu nije mogao nakraju ispuniti (pošto ne mijenjaš konja koji pobjeđuje), bio je toliko fer prema njemu i pustio ga nakon samo 3 mjeseca da ode u Alpine za šefa razvoja bez ikakvog “gardening leavea” umjesto one dvije bud…tine Pata (Fry) i Matta (Harmann) (A je to stručnjaci) kojih se Alpine napokon riješio. Pat je sad po histeričnom britanskom tisku inženjer koji će od Williamsa napraviti raketu za Carlosa Sainza. (I tu si je isto sam kriv ako potpiše i za njih).
Eto, to je to ukratko.
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto nema nista o tome da ferrari napusta glavni tehnicki direktor endrico cardile i odlazi u aston ak ferrari ne dovede neweya u problemima su
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bih rekao da ako Newey dolazi u Ferrari, onda tek Cardille odlazi. Ne prije.
A kuda će Newey …….
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Objavljeno je na svim stranicama da odlazi cardile https://formu1a.uno/en/aston-martin-sign-ferraris-technical-director/
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako dugo dok to ne objavi Aston, Ferrari ili službena f1.com stranica koja uglavnom ne objavljuje rekla/kazala gluposti, tako dugo su glasine. A ove “ostale” stranice što kažeš svašta pišu. I nikom ništa.
Naravno, uopće ne tvrdim da nije istina. Vidjet ćemo, službene objave.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato što to još nije objavljeno. Niti u Ferrariju niti u AMu – to je sve neka glasina koja se svako toliko pojavi otkad se pojavila glasina da je Newey potpisao. Jedino što mi prilično potvrđuje Neweyev potpis je Ferrarijeva objava da ulaze u proizvodnju jedrilica.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“ Max mora prestati pobjeđivati kako bismo [mi] to uspjeli.”
Komentar kao da je sišao sa Grunfove majice.
“Ako misliš pobijediti, ne smiješ izgubiti.” :)
p.s.
Ali drago mi je vidjeti da je momak realan i vidi gdje su problemi.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…max je već najmanje 3g za koplje i pol iznad svih i čini se po ovim izjavama da to ne kuže ostali vozači ili oni koji o tome pričaju si ne žele priznati istinu…
bez obzira što ja ne volim nizozemce općenito pa ni maxa, ne možeš ne uvidjeti i ne priznati da je max s razlogom svjetski prvak…to što on radi zadnje 3-4g je vrhunski na kvadrat…evo i ova utrka u španjolskoj, pa trebao je biti driver of the day sa 50% glasova najmanje…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako pod koplje i pol mislis na maksimalno 0.1 ili 0.15 po krugu, ok, ali je RB bolid i dalje najbolji po trkackom tempu ili je barem ponajbolji u rangu Mclarena, a ujedno ne mora ugroziti kvalifikacijsku brzinu.
Ovo nije moguce bez vodeceg i stabilnog bolida: https://x.com/FDataAnalysis/status/1804546912164720658
Dakle prema telemetriji iz kvalifikacija, u zavoju 14 u Barceloni Red Bull prolazi sa 100% gasa bez popuštanja jer ima najbolji downforce paket, dok s druge strane Ferrari ulazi sa 72% gasa, a Mclaren i Mercedes ulaze sa blagim popuštanjem i 90% gasa. Ferrari je jedini morao popuštati i u zavoju 9. Ovo s potrošenim gumama postaje sve veća prednost za RB i Maxa u odnosu na ostale, pa se možda i iz tog razloga Lando i Mclaren odlučio na kasnije ulaske i novije gume u kasnijem dijelu utrke.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ako gledamo kroz zadnju trku ispada da je lando napravija grešku na statu , a max koji “zaista ne griješi” je također napravija grešku jer ih je russell sa P 4 obojicu “odera” na startu samo šta je maxova “greška” bila manja od landove . možda mi se čini ali izgleda da max najbolje “kontrolira” bolid na startu dok su gume hladne i ako ne starta sa P 1 agresivno ,odmah napada vodećega . to je uradija i u španjolskoj dok je lando “zapeja” iza jako dobrog russella u brzom mercu pa ga je lando “preteka” tek kad je ovaj otiša u box , a za to vrime je max gradija prednost . max zaista ne griješi ili je to vrlo rijetko no ne mislim da se norris treba “posipat pepelom” zbog grešaka jer ni on ne griješi nešto pretjerano . da puno griješi ne bi sada u prvenstvu trenutno zauzima P 2 . bodovni zaostatak za maxom je popriličan ali daleko je do kraja . bit će tu i kazni zbog “prekoračenja zadanog” po pitanju komponenti šta također može bit bitno . no bit će i landu teže jer ne treba otpisat ni ferrari , a pogotovo merc jer izgleda ( ako “izgled” ne vara ) da su se i oni “probudili” jer su u kanadi i sad španjolskoj trke završavali na P 4 i P 5 . naravno , treba i reducirat greške na stazi i boxu no to je cilj svih top timova i vozača , a puno je parametara u igri … od teh komponente , konfiguracija staza , meteo uvjeta , taktika i strategija itd , itd …
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina Mclarenovci nisu toliko losi, ali ljudi bi (a naravno i ja) htjeli odmah vidjeti kako Mclarenovci prijete Maxu kao sto je i Max Lewisu 2021 gdje je u prvoj borbi za titulu pokazao neviđenu konstantnost i jako malo grešaka. A Lewis je poznat da nije bio toliko konstantan kao sto je danas Maxa pa je bilo i više šansi za pobjedit protivnika.
Sve u svemu luksuz je to sto mozemo pricati o tome da netko treba Maxa stisnuti za prvenstvo dok smo nakon prvih par utrka govorili o jos vecoj dominaciji
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E sad mi ova sezona malo vuce i na 1995. gdje imamo briljantnog Schumachera koji je nakon odlaska Senne bio sve skupa daleko najbolji vozac. I onda dvojac u Williamsu sa odlicnim bolidom koji nije dorasao vozacu kao sto je Schumacher. A i Williams je imao par gresaka u sezoni.
Lando je blizu Maxu, ali zasad fali ono nesto. Oscar je i dalje predaleko i nekonstantan.
8
0