Verstappen stigao do svoje 61. pobjede, Norris ipak ostao kratak za 2 sekunde

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 12 mjeseci 6 min 44 komentara

Max Verstappen je odradio još jednu odličnu utrku i došao do svoje 61. pobjede u karijeri. Ipak, danas smo vidjeli nešto slično Imoli, a unatoč različitim strategijama i trenucima neodlučnosti kod McLarena i Landa Norrisa – svejedno su pokazali izvrstan tempo i stavili Red Bull i Maxa Verstappena u situaciju u kojoj je na njima bio značajan pritisak. Na kraju je Nizozemac u cilj ušao 2 sekunde ispred Norrisa koji ga u posljednjem stintu nije mogao dostići i napasti. Na pobjedničkom postolju je bio i Lewis Hamilton, a iza njega je ostao George Russell.

Sažetak utrke

Na početku utrke smo vidjeli solidan start vodećeg dvojca, ali na njihovu nesreću – svejedno puno slabiji od Georgea Russella. Russell je s 4. pozicije proletio pokraj njih dok je Norris gurao Verstappena do ruba, i na trenutke preko ruba staze. Svejedno, takav poredak nije ostao dugo jer je Verstappen već u trećem krugu napao i prošao Russella u direktnom okršaju za vodeću poziciju. U istom krugu vidjeli smo i duel Carlosa Sainza i Charlesa Leclerca. Sainz je napao timskog kolegu i skoro prošao ispred njega do trenutka kad su se bolidi dodirnuli i Sainz je morao otići u izletnu zonu. Ipak, na stazu se vratio ispred Leclerca i zaradio petu poziciju.

U 15. krugu na promjenu guma su otišli Russell i Sainz, a Mercedesova ekipa je imala problema na stražnjem desnom kotaču pa je malo nedostajalo da izgubi svoju poziciju od Sainza. No, odličan izlazni krug i daleko najbrži srednji sektor ga je spasio da ne izgubio poziciju od Lewisa Hamiltona koji je bio u boksu krug nakon njega.

Max Verstappen je po nove gume otišao u 17. krugu i njegova ekipa je to obavila za 1 sekundu i 9 desetinki. Kasnije ćemo u analizama vidjeti radi li se o novom rekordu ove sezone, ali je definitivno izgledalo vrlo brzo.

19. krug donio nam je odličan duel između Hamiltona i Sainza u borbi za 6. poziciju. Sainz je branio unutrašnju stranu, ali nedovoljno odlučno i Hamilton se uspio ugurati i zadržati poziciju kroz prvi zavoj. Naravno, Sainz se žalio na team-radio jer su se bolidi dodirnuli i Sainz je morao izići izvan granica staze, ali su suci procijenili da to nije bilo vrijedno istrage.

    Na soft gumama su najduže ostali McLareni i Charles Leclerc. Norris je na upit ekipe odgovorio da ne želi “pokrivati” taktiku Georgea Russella koji je u prvoj fazi utrke bio ispred njega, nego se želi fokusirati na Maxa Verstappena. Piastri je tako otišao po nove gume u 22. krugu, Norris u 23., a Leclerc u 24. krugu.

    S takvom razlikom u gumama njih trojica su krenuli u lov na bolide ispred sebe. Norris je vrlo brzo dostigao i prošao Sainza, a Leclerc Gaslyja. Piastri je u borbi za 9. mjesto prošao ispred Sergija Pereza koji je i u drugom stintu imao soft gume. Hamilton se za Norrisa pokazao kao nešto tvrđi orah pa ga je sustizao tri kruga i napadao još iduća dva. Svejedno, rezulatat je bio isti i McLaren je prošao ispred, na treće mjesto. Zastatak za Russellom na drugom mjestu u tom je trenutku iznosio 1 sekundu i 2 desetinke. Kad ga je sustigao vidjeli smo još jedan odličan duel u kojem je George Russell pokazao sjajan instinkt za duel. McLaren i Mercedes su prolazili “rame uz rame” kroz nekoliko zavoja utrkujući se kao u kartingu. Ipak, razlika u gumama je bila značajna pa je Norris prošao na drugo mjesto. Štoviše, Russell je izgubio toliko tempa da mu je Hamilton došao na 3 desetinke sekunde pa ga je Mercedes pozvao u boks po novi set guma. Opet, u boks ga je slijedio Carlos Sainz. Obojica su uzela tvrdi set guma.

    Istovremeno, Max Verstappen je u tom periodu sakupio nešto manje od 9 sekundi prednosti pred drugoplasiranim. Svakim idućim krugom prednost se topila i postalo je moguće da ćemo pred kraj možda gledati finiš poput Imole gdje je Norris uvjerljivo sustizao Verstappena i na kraju mu je nijansa nedostajala da preuzme vodstvo.

    Lewis Hamilton je u 44. krugu otpočeo novi krug zamjene guma. On je na bolid stavio soft gume, a već krug kasnije isto je učinio i Max Verstappen. Norris je odmah krenuo pritiskati i napravio najbrži prvi sektor utrke, ali mu ga je “ukrao” Lewis Hamilton koji je u tim trenucima na novim soft gumama prestizao Carlosa Sainza na starom mediumu za šesto mjesto.

    Lando Norris je u boks ušao u 47. krugu nakon relativno zbunjujuće komunikacije s ekipom. On je također dobio soft gume, kao i Charles Leclerc koji je ušao u istom krugu. Ono što je važno, pri izlasku je njegov zaostatak za Verstappenom iznosio točno 8 sekundi, a razlika u starosti guma bila je nepostojeća. Ipak, McLaren je u Norrisovim rukama imao izvrstan tempo i odmah je počeo raditi krugove za sekundu brže od Verstappena.

    52. krug donio nam je novi dvoboj dva Mercedesa. Ovaj put je Lewis Hamilton prošao Georgea Russella u duelu za treće mjesto. Hamilton na soft, Russell na hard gumama i ta razlika pokazala se ipak prevelikom da bi Russell mogao učiniti bilo što u svoju obranu.

      S druge strane, u Ferrariju nije bilo nikakve bitke nego se Sainz pomaknuo u stranu (hard) da Leclerc prođe ispred (soft). Do kraja su ostali u toj formaciji: Verstappen i Norris na vrhu, dva Mercedesa s Hamiltonom ispred, dva Ferrarija s Leclercom ispred; zatim Piastri, Perez, Gasly i Esteban Ocon. Najbrži krug i dodatan bod otišli su u ruke Landu Norrisu.

      Team radio Max Verstappen

      Team radio Lando Norris

      Rezultati

      PVOZAČEKIPA+
      1.VERSTAPPENRed Bull
      2.NORRISMcLaren+2.219
      3.HAMILTONMercedes+17.790
      4.RUSSELLMercedes+22.320
      5.LECLERCFerrari+22.709
      6.SAINZFerrari+31.028
      7.PIASTRIMcLaren+33.760
      8.PEREZRed Bull+59.524
      9.GASLYAlpine+62.025
      10.OCONAlpine+71.889
      11.HULKENBERGHaas+79.215
      12.ALONSOAston Martin1 krug
      13.ZHOUSauber1 krug
      14.STROLLAston Martin1 krug
      15.RICCIARDORB1 krug
      16.BOTTASSauber1 krug
      17.MAGNUSSENHaas1 krug
      18.ALBONWilliams1 krug
      19.TSUNODARB1 krug
      20.SARGEANTWilliams2 kruga

      10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

      Odgovor

      44 komentara

      1. Racing Point
        BatteryVolttas Prikaži

        Kralj ostaje kralj
        Prva i šezdeset prva pobjeda na Catalunyi… Idemo dalje brojat, Maxinatore, zvijeri



        5
        -1

        6
      2. Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        Rb i Max su definitvno najbolja kombinacija, i kad je gusto vozac napravi maximum sto moze dok tim odabere odlicnu strategiju i promjene guma ispod 2 sek, ali barem se mozemo veselit gustom poretku ponovno i nekoj vrsti natjecanja



        25
        23

        2
      3. Nelson Piquet
        graho Pretplatnik Prikaži

        Max rutinski. U bolidu koji je vjerojatno treći po brzini. Norris opet flopuje nereaono, ali barem je DOTD.
        Russell se jedino na startu pokazao, dosta bolji utisak je ostavio vitez.
        Ferrari sjajan, možda su spori, ali zato im je i strategija očajna.
        Obe Alpine u bodovima, pomalo neočekivano.
        Ako je istina da je AN tražio od pape $trolla 25 milki i ovaj nije pristao, on je najveća budala koja je ikada kročila u F1.



        4
        -8

        12
        • James Hunt
          Jozuka Prikaži

          Bolji utisak, jer kako je teza da se Lulu sabotira, ovo je već treća utrka ove sezone gdje Mercedes griješi sa Russelovom strategijom i zapravo puštaju Hamiltona ispred.
          Russel i u prvom stintu nije dao Hamiltonu da mu se priblizi, niti je pustio Norrisa u drugom stintu ispred tek tako kao što je Hamilton. Bome začinio je utrku ne samo startom nego i tim duelom sa Norrisom. Jedino kada mu se Hamilton priblizio na utrci je kada je izgubio 1,5sec u borbi sa Norrisom i zalijepio mu se u DRS, ali su pogrijesili sa gumama.
          “Bolji utisak”, zbog postolja, ali ništa bolja vožnja, dapače, ništa nije napravio na utrci posebno.



          5
          -2

          7
        • David Croft
          Frantic Prikaži

          Treći po brzini, čuuuuuj, otkud sad treći?
          Nit je treći po brzini, nit je bilo rutinski
          Ali jeste Max ovo odradio u stilu MSa
          Izjednačio se po broju podija sa Prostom i Ferdom
          Ferrari, na stranu nadogradnje, prvo “loša” taktika za Čarlija, a onda još gora za Karlita.
          I opet je (uz lošu Benzovu taktiku za Žorža) Čarli ostao kratak za 4. mjesto, prvenstveno zbog Karlotovog napada na početku.
          Žorž, odličan start i prolazak kroz T1 ?
          Sir takođe ostavio solidan utisak, napokon na podiju
          Lando opet prekratak, još mlijeka popiti



          8
          6

          2
          • Nelson Piquet
            graho Pretplatnik Prikaži

            Meni se čini da Benz ako nije malo brži tu negdje uz RB u zadnja dva vikenda.
            Ali definitivno je McL malo ispred. Za ostalo se manje više slažemo.
            Sad baš razmišljam, ovo je McL-u prvi put od ’12 da imaju možda i najbolji bolid. Jbt..


            0
            -2

            2
        • avalon Prikaži

          “Ako je istina da je AN tražio od pape $trolla 25 milki i ovaj nije pristao, on je najveća budala koja je ikada kročila u F1.” ako je istina no sumnjivo je to “šuškanje” jer strollu Sr je 25 milja sića u odnosu na cijenu koju je plaća kad je kupova tim , a vjerovatno i na izdatke za sve nadogradnje AM koji se baš i nisu pokazali ka pogodak .
          adrijan je mačak ali može se i bez njega složit konkurentan bolid šta nam demostrira McL . ako je točno da zak brawn i nije baš bija zainteresiran da se uključi u “trku” za AN i to može bit još jedan pokazatelj jer po riječima zaka on je iznimno siguran u svoj tehnički tim u McLarenu koji pokazuje odlične rezultate .
          adrian je No 1 i trebat će vrimena da ga neko “skine” sa trona (ako se to ikad i desi ) ali je u F 1 i gotovo 40 godina pa možda dolazi i do “zamora materijala” … motivacije . nekad se uspjeh/veliki napredak desi “preko noći” , a primjer može bit williams koji je 2011./13. pa i 2012. ( po plasmanu u konstruktorskom ) bija na dnu jer su gori od njega bili “šaljivi” HRT , virgin/marussia , caterham. npr 2013. su osvojili tek 5 bodova , a onda su “preko noći” 2014. u konstruktorskom završili 3. ( bottas 4. u vozačkom ) sa 85 bodova manje od 2. RB i sa 104 boda više od 4. ferraria !?!?! . nekad treba naporan radi i upornost na “duže” staze da se rezultati vide , kapitaliziraju = McL , a još više merc . jbga , posli neviđene dominacije MB je iako dobro plasiran u konstruktorskom u 2 sezone (44 trke) ostvarija tek jednu pobjedu , 2 PP , 5 FL , 24 podija . jbte pa 2021. su lewis i bottas gotovo isto podija ( mislim jedan manje ) ka lewis i russell u 2 sezone . ali i njihov naporan rad i upornost ako sudimo po zadnje 2 trke počima davat rezultate , a ni McL ni merc nemaju adriana , a nije ga ima ni williams 2014. ….


          0
          -1

          1
          • Niki Lauda
            wapi Pretplatnik Prikaži

            Williams 2014 – Merc motor i ništa drugo.



            2
            1

            1
            • avalon Prikaži

              ma da , mercov motor , to sam zaboravija . 2013 . je krivac za jadnih 5 bodova williamsa motor renaulta samo jbe jedna činjenica … RB i lotus su također koristili renaultov motor pa je RB ostvarija dvostruku krunu , a lotus je u konstruktorskom završija na P 4 ispred McL i FI koji su također koristili mercov motor , a bodovno su “debelo” zaostali za lotus/renault kombinacijom ;) btw i kimi je završija prvenstvo na P 5 sa tek 6 bodova manje od lewisa s tim da zbog nesuglasica njega i lotusa oko financija nije odvozija zadnje 2 trke kad ga je minja kovalainen . poanta … RB je sa renaultom ostvarija top rezultat , lotus koji je finacijski bija “siromašan” u komparaciji sa mercom i ferrariem je sa tim istim motorom odradija odličnu sezonu , a jedino je williamsu jedini problem bija motor renaulta ( ne npr šasija) i samo zato su osvojili sitnih 5 bodova ? a kako je rješenje bilo jednostavno … u gotovo top konkurentnu šasiju williamas samo je trebalo “ubacit” mercov motor zar ne ? e da je to palo na pamet caterhamu , da su i oni sa renaulta prešli na mercov motor ko zna di bi im bija kraj .
              bte , te 2014. McL je također koristija mercov motor pa su za williamsom u konstruktorskom zaostali 139 bodova , a button ka bolje plsirani vozač McL je za bottasom zaosta 60 bodova s tim daje 2014. bottasu bila 3. sezona ( odvozija 34 trke prije početka 2014. ) , a buttonu 15. sezona , a iza sebe je ima odvoženu 251 trku = 7 X više trka i 13 sezona više iskustva od bottasa . možda ipak nije bilo sve u motoru nego u cjelokupnom paketu recimo novog u mnogim segmentima poboljšanog williamsa . da je sve u motoru onda bi se williams , McL i FI borili rame uz rame , a zapravo williams ih je bodovno pa recimo deklasira ;)



              1
              1

              0
          • Nelson Piquet
            graho Pretplatnik Prikaži

            Ja na to gledam ovako.
            $troll ima keša, to svi znamo. 2026 dolazi Honda koja će investirati stotine miliona.
            Samim tim njima je ništa 25 miliona. A AN je već sarađivao sa Hondom, tako da vjerujem da bi i to u nekoj mjeri (manjoj) pomoglo.


            0
            0

            0
      4. David Croft
        Ferrari Prikaži

        Max je vjerojatno najkompletniji vozač moderne ere. Apsolutna zvijer koja će ti dati prednost kad je nemaš. McLaren brži, ali Max još brži.



        22
        19

        3
        • Jean Alesi
          BandoBoris Prikaži

          Jako podsjeca na Schumachera, pogotovo u sezonama 2000 i 2003 Ferrarijev bolid nije bio jaci od drugih konkurenata, al on je svojim voznjama uspio uzet titule.



          11
          8

          3
        • Ayrton Senna
          Scuderia Prikaži

          Neznam zaista na temelju čega zaključujete da je mclaren danas bio brži od red bulla. Jedino što se sa sigurnošću može reći je da su i jedni i drugi bili brži od mercedesa i pogotovo ferrarija, sve ostalo je naklapanje i navijanje. Dovoljno je vidjeti kojom lakoćom je max prošao pored russella, dok se norris mučio par krugova čak i u drugom stintu na 9 krugova svježijim gumama.



          10
          7

          3
          • Mercedes
            Har Kl Prikaži

            Ni meni nije jasno na osnovu čega slični zaključci. Max je cijeli treći stint radio “tyre management”, a kao što si i sam primjetio prešao je Russella iz prvog pokušaja, dok su bili na istim gumama.
            RB je još uvijek najbolji, samo što je razlika pala na 0.1 ili 0.2.
            Uglavnom čestitke Maxu na perfektno odvezenoj utrci.
            S obzirom da je Barcelona obično pravi pokazatelj forme bolida, čestitam i McL, Mercu i Ferr. na odličnom razvoju.



            7
            7

            0
            • Mclaren
              Piro Prikaži

              Norris je izgubio cca 4 sec iza Russela za Maxom, i završio 2 sec iza njega na kraju. Kada se to uzme u obzir, Lando je bio brži.


              0
              -2

              2
      5. Sebastian Vettel
        battery992 Pretplatnik Prikaži

        Norris, Russell = Arsenal što bi englezi rekli Bottle job.



        3
        3

        0
      6. James Hunt
        Jozuka Prikaži

        Onaj tko brani Pereza.
        Sta je sa glavom?
        Pitanje: je li moguće da je tip ovolika lopata i da nije ni blizu ne samo Maxu nego i svima drugima? Imaš dojam da mu je Sauber u rukama.
        Ili je Max toliko bolji vozač od svakog vozača na gridu da sa bolidom koji nije ni blizu najbrži pobjeđuje iz utrke u utrku skoro?
        Jer gap između čovjeka koji pobjeđuje i njegovog timskog kolege u istom bolidu je sramotan. Možete li navesti vozača, možda osim Sargeanta, koji ne bi bio bolji od Pereza u Red Bullu i ako možete, kako to argumentirate? Nije nimalo uzbudljivo da tip koji ima najbrzi bolid u ruci parira jedino Haasu na cijeloj utrci, kakva sramota.



        15
        12

        3
        • David Croft
          Ferrari Prikaži

          Istina je negdje u sredini.



          9
          9

          0
          • avalon Prikaži

            jadni sergio … i kuka i motika se diže na njega , ispada da je zadnji papak , a samo je van forme . ako bi bili objektivni u današnjoj trci i nije moga nešto više , bolje . McL je bija brži od RB , merc je vjerovatno također bija jako brz , a ferrari tu negdje ili nešto sporiji . znači bar 4 bolida su bila brža ili nešto brža (MB) od RB . osim toga zbog kazne perez je ispred sebe ima i 2 alpina koji se izgleda dižu u formi jer su i u kanadi i danas oba bolida završili u bodovima + fernanda . kad se ke*a po sergiu “zaboravlja” se da je on jedini od prvih 10 odlazija u box 3 X .svi drugi 2 X . a tu se “gubi” koliko ? otprilike 25 s zar ne ? uostalom ,a s obzirom da je očito da je perez van forme možda je bolje da mu se ovo događa sada dok max ima 69 bodova više od 2. norrisa , a RB 60 bodova više od ferraria i 93 boda više od McL koji je u “naletu” . čisto sumnjam da će sergio bit van forme do kraja prvenstva , kako McL postaje permanentna opasnopst , a merc je izgleda “doša k sebi” pa možda i ferrari i njihove nadogradnje dadu nekog “ploda” moglo bi prvenstvo postat napeto ako ne i bar malo neizvjesno . od 6 trka početkom sezone sergio je 5 odvozija jako dobro i “drža” je P 2 u prvenstvu . MC i kanadu je odustaja i danas je s obzirom na konstalaciju snaga i zaustavljanje više odvozija solidno . jedina lošija trka (bodovno) bila je imola .
            pokazatelj loše forme se možda najbolje vidi u Q di je u zadnje 4 ima jako loše rezultate . btw , max je posli 6 trka osvojia 33 boda više od sergia šta po mom mišljenju i nije neka katastrofa s obzirom na razliku u “kalibru” kolega u RB .



            1
            -1

            2
        • Jean Alesi
          BandoBoris Prikaži

          Odgovor je jednostavan. Red Bull vec par utrka nije najbrzi bolid.



          7
          2

          5
          • David Croft
            Frantic Prikaži
            x1

            Slažem se da je odgovor jednostavan.
            Ja bi ga samo malo preformulisao.
            Red Bull više nije najbrži bolid na gridu u race paceu za tih nekih 0,2-0,3-0,5s već je negdje u egalu sa Mclarenom. Mercedes i Ferrari su takođe bliži nego što su bili prije 3 mjeseca. A u situaciji kada Max i Lando imaju al pari bolid, Max će to izvući na killer instinkt i iskustvo u pobjeđivanju, a Perez će, umjesto da završi 2., u najgorem slučaju 3. (kao na početku sezone), završiti 7.-10.



            14
            13

            1
            • Haas
              MadM Prikaži

              Definitivno ne možeš reći da je u egalu. Ka prvo Noris je osvojio pool,ka drugo Mcl dosta bolje funkcionira sa gumama. Nor je mogao produžiti prvi stint za sedam krugova radeći konkurentna vremana,drugi box je odradio samo dva kruga iza Ver ,ponovo na S gume znajući da ih može gaziti do kraja utrke i sa 8 sek zaostatka doći na 2 sek uz to je morao prestići dva vozača. Tako da se vidi da je u tom bitnom segmentu Mcl bolji bolid. To što se Max bolje u bitnim trnucima snašao to je druga stvar. Mcl je definitivno već na 5-6 staza bolji bolid



              3
              -2

              5
            • David Croft
              Frantic Prikaži

              PP nema nikakve veze sa ovime o čemu pričamo.
              A bilo je čitavih 0,02s, LOL
              Pričamo o brzini bolida u trci, ne u 1 krugu.
              Max je “tetošio” gume u 3. stintu, dok ih je Lando gazio i zato je spustio zaostatak sa 8s na 2s.
              Usput, Lando nije nikoga pretekao u 3. stintu (izašao je iz boxa tik ispred Đorđa, sa 8s iza Maxa).
              U 2. stintu je pretekao oba Benza (i Sainza prije toga), ali je imao 7-8 krugova mlađe gume od sve trojice.
              Da, definitivno se može reći da su ta 2 bolida u nekakvom egalu.
              Napisah jutros i na forumu, ako neki (od ta 2 bolida) i ima prednost u odnosu na drugi, to je toliko marginalno i zanemarivo da je sramota napisati da postoji nekakva prednost.
              A u prethodnom postu sam napisao zašto će Max protiv Landa (ili nekog drugog mlađeg, tipa Čarli, Đorđe, itd….) u situaciji kad su bolidi egal izvući bolji rezultat/pobjedu/pobjede/titulu (sve dok ovi ne nakupe pobjeda u nizu i ne steknu iskustvo u pobjeđivanju, pogotovo pobjeđivanja u nizu, i kad nije sve “glat”).



              5
              5

              0
            • Dan Gurney
              Crash Pretplatnik Prikaži

              Apsolutno da su u egalu.. 0,1 na jednu i drugu stranu je poprilicna egal i onda i vozac moze radit neku razliku ako ima dobar dan.. Max je vodio utrku i on bira zadanu strategiju, ove fore McLarena sa duzim ostajanjem su samo pokusaji da uhvate Maxa s nekom alternativom sto bi onda trebalo bit ocito da u istim uvjetima nemaju taj bolji pace.. To stizanje prednosti u zadnjem stintu je samo mazanje ociju.. Imas Maxa naprijed koji apsolutno kontrolira pace i razmak, to sto se Norris priblizava ne znaci bas nista.. Vise je riskira, gazio gume dok je Max to sve ima pod kontrolom, nije jednom vidjeno pa da se sad cudimo..



              8
              8

              0
            • Haas
              MadM Prikaži

              Pp itekako dokazuje brzinu bolida U simulacijama je u zadnjih 5,6 Mcl radio uvik bolje vrime. U utrci je Noris bez problema polako stizao Maxa pogotovo pred kraj stinta jer je očito da na Mcl bolje rade gume. Da je Noris sačuva prvo misto na startu ako nebi napravio neku grešku pobjedio bi sa znatnom razlikom to se vidi i to kažem ne samo za ovu utrku već unazad 5,6.


              0
              -1

              1
            • Dan Gurney
              Crash Pretplatnik Prikaži

              If my granny had wheels she would have been a bicycle…if…if…if…



              1
              0

              1
      7. Mclaren
        raca Prikaži

        Lando zasjeo na drugo mjesto iza Maxa. Oscar se mora potrudit da i McLaren zasjedne iza RB



        2
        2

        0
      8. Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Dobra utrka, Norris na startu prosuo šansu sa pobjedu.
        Alpine lijepo napreduje, AM tone ko kamen.
        Mercedes bolji od očekivanog, Ferrari lošiji od očekivanog.



        7
        7

        0
      9. Mclaren
        BNL_McLaren Prikaži

        E moj Lando.. Šteta. Kroz cijelu F1 karijeru se mučio sa startovima. Svaki put izgubi poziciju dvije, pa se vraća ili zadržava poziciju, a rijetko kad uzima pozicije na startu. Mislim da nije nikad imao ovakav start kao George danas. Sad kad je bolid na mjestu mora to savladati, jer će u protivnom ovako prosipati bodove bezveze i misliti šta je moglo biti. McLarenova strategija isto slaba točka. Mislim da nemaju oni šta pitati vozača “hej šta misliš ovo ono”.. Imaju sve potrebne informacije. Mislim da su trebali pokrit Russella u prvom pit-stopu, izaći par sekundi iza Maxa, pa nastaviti dalje. Nisam uvjeren da je tempo McLarena u drugom stintu bio tako jak isključivo zbog svježijih guma. Trebali su kroz cijelu utrku nastojati biti što bliže Maxu, tako da Max ne može baš toliko paziti na gume. Mislim da bi se ugodno iznenadili, pa bi gledali pravu borbu za prvo mjesto prije kraja utrke. Ovako ga je lovio i opet mu ponestane krugova. Imaju oni još puno stvari za optimizirati u momčadi. Treba biti realan. RedBull je uštimana mašina, a Max je Max. Nadam se da će naučiti iz ovoga.



        8
        8

        0
      10. Jordan Forever Prikaži

        Ferrari katastrofa. Prvih par utrka uvjerljivo druga ekipa na gridu, a sad nakon McLarena pretekao ih i Mercedes. Ostalo mi se neda pisati.



        5
        5

        0
      11. kresimir Prikaži

        Bravo Max!!
        Lando malo drzak na startu..
        Dobro je Toto reko da ce Ham nagodinu gledat u zadnje krilo od merca..znaci Ferrari opet u prosjek..
        Aston katasrtofa,kud spor tud ni sa pokusa nesto sa strategijom nego klasicno krstarili 66krugova,nit poskusat zadnji krug na soft pa uzet jedan bod!!A nema ni nadogranji,svi nesto donose oni nista..
        Onboard kamera iznad mclarena fino snima prednje krilo..na ravnici nestane iz kadra a na kocenju se pojavi..FIA kaze sve ok..a Aston su prosle god srezali nabrzinu..



        2
        0

        2
        • Jordan Forever Prikaži

          Objasni mi kako bi Astonovi vozaci koji su izvan top 10 zavrsili utrku dobili bod za fastest lap? Mozda nisi skuzio da bod za fastest lap mogu dobiti samo oni koji zavrse u top 10.



          2
          2

          0
        • Pastor Maldonado
          Widowmaker Prikaži

          Kako će uzeti bod za FL kada nisu bili u prvih 10???



          1
          1

          0
        • Fernando Alonso
          Alonso king Prikaži

          Za sve koji nisu upoznati sa situacijom, Aston je momcad s uvjerljivo najvise donesenih nadogradnji ove sezone. Usudio bih se reci da su donijeli dvostruko vise nego prvi pratitelji (ako se ne varam sada su donijeli 20 nadogradnji). Mali je problem sto apsolutno niti jedna nadogradnja ne funkcionira i sto ih svaka iduca samo udaljava od konkurencije. Danas su po tempu u utrci bili 8. momcad s tek nesto boljim paceom od VCARB-a. U manje od 2 mjeseca (VN Kine) su uspjeli od borbe s Mercedesom doci na zaostatak od 1 sekunde po krugu u utrci i samo u Kanadi usli u Q3. Medutim, nista se ne moramo brinuti jer, kako najavljuju, u Madarskoj stize novi paket velikih nadogradnji koji treba biti prvi korak prema cilju da zavrse sezonu na postoljima. Od 2026. dolaze najkompleksniji motori, postaju tvornicka momcad s Hondom, izgubljeni su (sto kazu na twitteru) vise nego pingvin u pustinji, a napretku se ne nazire ni pocetak. Konteksta radi, prije 365 dana su se nazirale pobjede i potencijalna borba za prvenstva, a sada smo na pomolu jos jednog Mclaren Honda iskustva.

          Sto se tice savitljivih krila, onboardovi Alpinea, Mclarena i Mercedesa (s proslog vikenda jer ovaj ih nisam previse pratio) se na ravnici uvijaju kao da su od papira. FIA je glatko odbila primjedbe Red Bulla, a Astonov “flexi wing” je u 2023. ukinut vec nakon 6. utrke. Takoder, sam Aston Martin je odbio sudjelovat u Red Bullovim primjedbama tako da vjerojatno i oni spremaju za iduci paket neku verziju savitljivog krila.



          6
          6

          0
      12. Ferrari
        Fiorano99 Prikaži

        Polako pocinju utrke za P1 podsjecati na guste zavrsnice 2021. Danas me borba za prvo mjesto kroz strategiju i hvatanje zaostatka podsjetila na Texas 2021. sa Lewisom i Maxom.

        Steta sto je Lando kroz start izgubio dosta jer je morao gubiti vrijeme iza Mercedesa. Osjecaj je da bi vjerojatno bila i direktna borba na stazi za P1, da je bio P1 ili P2 kroz utrku od pocetka.

        Ali bome treba Mclaren i na sebe malo pogledati i jos malo poboljsati svoje operacije, jer je danas bilo 2 sekunde između P1-P2, a Lando ima stajanje od 4 sekunde a Max 1.9. Red Bull strateski maestralan kao i uvijek. Za Mclaren mi nekako strategija po pitanju tajminga ulaska u boks i u Kanadi a i ovdje nije izgledala kao najoptimalnija. Red Bull je svaki put pravilno reagirao sa ulaskom u boks i opet je dojam da bi Lando uhvatio Maxa da je utrka bila malo duza.



        5
        5

        0
        • Sebastian Vettel 5
          dzalac Prikaži

          Nevjerojatno kolko su dobri, zbog rba su promjenjena pravila promjene guma zato sto su konstantno bili ispod 2 sek vecinom jedini na gridu , i sad sa otezanim nacinom opet su ispod dok ostali vecinom u prosjeku budu 2,5-3 sek



          3
          3

          0
      13. Honda
        zekohonda Pretplatnik Prikaži

        -čestitke maxu.
        -utrka ok makar sam odspavo malo. :)
        -vcarb užas od nadogradnji, alpine se uključila u borbu za šesto mjesto.



        3
        3

        0
      14. Flavio Briatore
        Unwoken European Prikaži

        Ferrari…. E moj Ferrari.



        1
        1

        0
      15. Max Verstappen 1
        vlado Pretplatnik Prikaži

        Ovo bi mogla biti 2009 sezona.



        4
        4

        0
        • Fernando Alonso
          junior Prikaži

          E ovo mi nije palo na pamet dok nisi spomenuo



          1
          1

          0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Da, uz jedan mali problem. Jako se malo kvare bolidi, tako da ovi najbolji gotovo ne mogu računati da će netko kiksati zbog kvara na bolidu, pa se tako bodovno približiti.
          Ali pozicije na kraju sezone i prestizanje performansi najboljeg, bi mogle biti takve, još uz dodatak Mercedesa koji se žestoko bori i pokušava unaprijediti bolid.



          1
          1

          0
          • Formula 1
            gosuasus Prikaži

            Da, uz jedan mali problem. Jako se malo kvare bolidi, tako da ovi najbolji gotovo ne mogu računati da će netko kiksati zbog kvara na bolidu, pa se tako bodovno približiti.

            Istina, to i plus previše je machine learninga uključeno u live taktiku danas; 2009. si još uvijek morao biti njuška za projicirati nepobjedivu strategiju.



            1
            1

            0
      16. Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Barcelona mi je inače dosadna utrka.
        Ali ovaj puta me veselilo i držalo pred ekranom taktičko nadmudrivanje kao da igraju verziju šaha za šestoricu.
        Vidim da su Englezi opet zasjeli na glasanje.
        1. Norris 2. Hamilton 3. Max.
        To glasanje više nema smisla. Podsjeća me na političke bravure u Hrvatskoj.
        Pa Norris je slabijim startom i upornim pokušavanjem da blokira Maxa otvorio vrata Russelu da zasjedne na prvo mjesto.
        Zbog toga se pola trke mučio da vrati drugo mjesto.
        A to što je u zadnjem stintu bio brži od Maxa, nikada ne znaš koliko prvi vozač čuva gume i vozi opreznije da mu se ne bi desio problem u zadnjim krugovima.
        Moje mišljenje je da je Max pazio na gume i rastojanje od Norrisa.
        Po meni glasanje bi realno bilo.
        1. Max 2 Hamilton 3. Norris (zbog zabrljanog starta)
        Neka neka, sada nam u dva tjedna idu dvije dobre utrke



        3
        2

        1
      17. Michael Schumacher
        27Ferrari28 Prikaži

        Daj Bože da danas Talijani imaju strategiju kao Ferrari.



        6
        6

        0

      Pročitajte više o idućim temama:

      Novo na forumu Otvori

      F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

      Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

      Kontaktiraj nas

      Medijska prava

      Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

      © Pulsmedia, guramo od 2015.