Lewis Hamilton bio je prvi vozač koji je napravio vrijeme na soft gumama, a par minuta nakon njega to je odradio i Max Verstappen. On je kasnio manje od desetinke sekunde, ali je bio na medium gumama. Ferrarijevi vozači u vikend u Barceloni ulaze bez pobjedničkog postolja na ovoj stazi, a Carlos Sainz je svoj prvi krug danas odradio 13 minuta nakon početka treninga i odmah došao na drugu poziciju. On je, kao i George Russell par minuta ranije, svoje vrijeme napravio na softu, ali je u posljednjem sektoru izgubio par desetinki i završio desetinku sekunde iza njega. Charles Leclerc bio je 4 stotinke sekunde iza svog timskog kolege.
Kad smo dočekali i McLarene koji ovog vikenda nemaju nadogradnje na svom bolidu – vidjeli smo da im možda niti ne trebaju. Lando Norris je na medium gumama odmah došao do drugog mjesta sa samo jednom desetinkom zaostatka za Georgeom Russellom na softu. Ipak, Oscar Piastri nije uspio složiti tako dobar krug ili je odrađivao nekakav drugi testni program pa je zaglavio na osmom mjestu sa sekundom zaostatka.
Međutim, dvadesetak minuta prije kraja vidjeli smo simulacije kvalifikacijih krugova pa su i McLareni isprobali svoju brzinu na soft gumama. Oscar Piastri dospio je do sedme pozicije, a Lando Norris je pronašao četiri desetinke ispred Russella i zasjeo na čelo poretka. Dobra vijest za stratege McLarena je to što Norris svoj krug nije napravio u prvom pokušaju nego u drugom, što znači da set soft guma može potrajati više od inicijalnog i brzog kvalifikacijskog kruga.
Njegovo vrijeme “skinuo” je najprije Carlos Sainz koji je pred domaćom publikom napravio 30 tisućinki sekunde bolje vrijeme. Max Verstappen prošao je ciljem par sekundi nakon Sainza i ostao 70 tisućinki iza njega. Charles Leclerc je odradio dva odlična sektora, ali je sve to prosuo u trećem i zapeo na trećem mjestu.
Bizaran moment smo vidjeli deset minuta prije kraja treninga kad je Lewis Hamilton zasmetao Lanceu Strollu na stazi, nakon čega je uslijedio kontakt prednjeg lijevog kotača Hamiltona u bočni dio Aston Martina. Udarac nije bio jak, ali je izgledalo kao da Stroll u najmanju ruku nije učinio ništa da izbjegne taj kontakt. Sve to suci će istražiti nakon treninga.
Kao da to nije bilo dovoljno, po samom isteku vremena vidjeli smo i neku vrstu sudara Charlesa Leclerca i Landa Norrisa. Najprije je Norris zasmetao Leclercu koji je bio u brzom krugu, a onda je Leclerc svojim Ferrarijem udario u Norrisov McLaren van trkaće putanje. Bit će zanimljivo čuti objašnjenje Ferrarijevog vozača što mu je bilo na umu pri ovom incidentu, s obzirom na to da ga je neposredno nakon udaranja pozdravio na team-radio s: “fucker!”.
P | Vozač | Ekipa | + |
---|---|---|---|
1. | Carlos SAINZ | Ferrari | 1:13.013 |
2. | Lando NORRIS | McLaren | +0.030 |
3. | Charles LECLERC | Ferrari | +0.037 |
4. | Max VERSTAPPEN | Red Bull | +0.074 |
5. | George RUSSELL | Mercedes | +0.151 |
6. | Lewis HAMILTON | Mercedes | +0.346 |
7. | Sergio PEREZ | Red Bull | +0.710 |
8. | Alexander ALBON | Williams | +0.740 |
9. | Fernando ALONSO | Aston Martin | +0.773 |
10. | Oscar PIASTRI | McLaren | +0.894 |
11. | Esteban OCON | Alpine | +0.937 |
12. | Pierre GASLY | Alpine | +0.951 |
13. | Nico HULKENBERG | Haas | +0.962 |
14. | Valtteri BOTTAS | Kick Sauber | +1.011 |
15. | Kevin MAGNUSSEN | Haas | +1.061 |
16. | Daniel RICCIARDO | RB | +1.148 |
17. | Lance STROLL | Aston Martin | +1.241 |
18. | Yuki TSUNODA | RB | +1.407 |
19. | ZHOU Guanyu | Kick Sauber | +1.559 |
20. | Logan SARGEANT | Williams | +1.716 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Udarila im vrućina u glavu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na vrhu je gusto. Jako gusto.
Ako Max ne izvede neku ludnicu popodne, utrka će biti još gušća.
Ma i ako izvede.
Jedva čekam.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
naznake borbe za vrh, barem povremene..davaj davaj
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Klasična britanska prgavost… samo rokaj Charlie
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidjeli smo pred kraj da je iza Ferrarija na ravnom Mclaren 0.15 iza, Mercedes 0.25 iza a Red Bull ni u top 5, pa se nekako bojim da je u kvalifikacijama realnost Ferrarija od P3 do P6.
S druge strane, Leclerc i Lando bi zbog njihovog ega bili zanimljiv duo u istoj ekipi… a sjecam se i njihovog kontakta u Brazilu 2022. Imali bi incidente svaku drugu-trecu utrku.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je taj famozni najbolji motor u F1? A sad na jednom kasne na svakoj ravnici. Hamilton je sreto kroz karijeru ali mislim da mu ni sva sreća ovog svjeta neće pomoći oko Ferrarijevog R&D a kroz sezonu. Jednostavno od Schmaherove ere ta ekipa nema kvalitetan razvoj kroz sezonu. Bili su prvi pratitelj RB a kroz prve 4 utrke i umjesto da su tu sa McLarenom i RB om oni su sad očito 4 ekipa po brzini. No , s druge strane prestao sam se nadati tako da razočaranja dođu kao dobar dan.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poanta je bila da su na treningu imali jaci mod motora od drugih, a drugi su bili unutar desetinke iza unatoc tome. Nije da kasne na ravnom u utrci (sve je to tu negdje sa motorom), nego sam htio reci da se cini da ce drugi biti generalno brzi po krugu kad i oni dignu motor, a tako je i ispalo.
I razumijem frustracije s njima, ali ne bi rekao da ovo nije razvoj u pravom smjeru, jer se cini da su blize Maxu i brzi od Pereza (u odnosu na start sezone kad su Max i Checo bili 1-2). Samo sto je Mclaren napravio ponovno cudesan paket nadogradnji, pa su oni jos bolji i uz bok RB-u. Mercedesu jos nista ne vjerujem, dok ih ne vidimo u Austriji i Silverstoneu
1
0