Grbave staze i visoki rubnici pokazali su se problematičnima za Red Bullov RB20, no Max Verstappen vjeruje da njegova ekipa može savladati taj problem bez kompromitiranja svih ostalih prednosti koje njihov bolid ima.
“Jako se mučimo s rubnicima i grbama, stoga definitivno postoji područje na kojem možemo poraditi i definitivno možemo uvelike poboljšati bolid ako stavimo to pod kontrolu”, rekao je trostruki prvak i vodeći u prvenstvu.
“Zaista smatram da možemo riješiti to bez da utječemo na bilo koji drugi dio bolida.”
“Znamo da nam je to slabost te također znam da punim gasom radimo na tome i pokušavamo popraviti to jer zaista imam osjećaj da nam to trenutno stvara dosta veliko ograničenje u performansama.”
Nadolazeće staze trebale bi bolje odgovarati Red Bullovom bolidu, što očekuju i njihovi konkurenti.
“Naravno, veselim se nekim stazama gdje ne moramo toliko voziti po rubnicima ili preko previše grba. Već ste mogli vidjeti, na svakom vikendu dosad, neke ekipe su snažnije na određenim stazama i to na neki način, naravno, čini stvari vrlo uzbudljivima”, zaključio je Verstappen.
Verstappen i dalje uvjerljivo vodi u prvenstvu s 56 bodova više od Charlesa Leclerca, dok Red Bull ima prednost od 49 bodova ispred Ferrarija.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, u dosadašnjem dijelu sezone (do Kanade) je bilo dosta netipičnih staza.
Od kockarskih (Miami) do staza na kojima nema pretjecanja i rezultat se rješava u P.P. (Monte Carlo)
Unatoč tome valjda je svima jasno da će Max i ove godine biti prvak.
A ekipna titula ovisi o tome da li će Perec metalno doći k sebi.
To uopće ne umanjuje draž utrkivanja na stazama koje na m dolaze.
Ok Catalunya mi je osobno malo dosadna staza, ali je bar pravo trkalište, a nakon nje
nam dolazi red poslastica.
Drago mi je bilo vidjeti u Kanadi, jednoj od normalnih utrka iako se svrstava pod ulične, a zapravo je to otok prilagođen utrkivanju. Postoje zone izlijetanja… tako da nije klasična ulična utrka.
Lijepo je bilo za vidjeti da su kvalitetu RB bolida doslovno dostigli ako ne i prestigli MCL i Mercedes . Za Ferrari nikada ne znamo. Nadam se da su se i oni kvalitetom izjednačili sa RB.
U svakom slučaju imamo 3-4 momčadi koje mogu pobijediti u utrci.
To znači da ćemo svi biti zadovoljni.
I ljubitelji Formule koje zanima samo borba za prvo mjesto.
I fanovi određene ekipe/vozača.
I ljubitelje borbi bez obzira gdje se događale i da li se bore za zadnji bod ili prvo mjesto.
Mislim da nam pomalo dolazi vrijeme kada ćemo svi uživati.
Kada će nam vrijeme nakon nedjeljnog ručka ponovo postati rezervirano i pojam za Formulu 1.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lijep napisano, i složio bi se sa svime osim što se bojim opet nerealnim komentarima. Bez obzira za koga navijam, ako je utraka bila sa događajima ja u njoj uživam (Kanada). I nekad kad su se Prost i Senna utrkivali bilo je “dosadnih” utrka, pa onda gledaš kako Senni klizi bolid po zavojima i Prost drži ko po tračnicama i na kraju su jednako brzi… pravi gušt za gledat.
3
1