Šef momčadi Alpine Bruno Famin kaže da će Esteban Ocon do kraja sezone biti jednako tretiran kao i Pierre Gasly, bez obzira na Oconovo napuštanje momčadi s krajem sezone i na iskrice koje se pojavljuju između njega i timskog kolege Gaslya.
Ocon je bio vidno nezadovoljan raspletom VN Kanade, nakon što mu je pred kraj utrke naređeno da propusti Gaslyja kako bi Gasly pokušao napasti Daniela Ricciarda ispred. Gasly nije uspio prestići Ricciarda do kraja utrke, a Oconu je rečeno da ne napada timskog kolegu i zadrži trenutnu poziciju.
„Ja sam obavio svoj dio posla – momčad nije, iskreno. Nije fer. Jako sam frustriran zbog načina na koji su se stvari odigrale. Pretpostavljam da postoji mnogo razloga, pa ćemo vjerovati da je tako.“
ESTEBAN OCON
Najnovije turbulencije između momčadskih kolega dolaze odmah nakon VN Monaka gdje su vozači Alpinea imali kontakt koji je ugrozio oba bolida i naposljetku rezultirao Oconovim odustajanjem iz utrke, a koji je također dio razloga za naknadno objavljen Oconov odlazak iz momčadi na kraju godine. Sve ukazuje na to da stvari nisu idealne između vozača i momčadi, što pokazuju Oconovi medijski istupi, koji je prije utrke u Kanadi rekao da vozi teži bolid od timskog kolege.
Ali šef ekipe Bruno Famin inzistira na tome da nema istine u tvrdnjama da momčad čini nešto što bi sputavalo Ocona – te je obećao da će dobiti svu moguću podršku ekipe do kraja sezone. Upitan kakvi su odnosi nakon Monaka i jesu li se stvari slegle nakon odluke o Oconovoj budućnosti, Famin je rekao:
„Složeno je, ali imali smo 16, a sada imamo 15 utrka [do kraja sezone].
„Mislim da Esteban može računati na pomoć cijele momčadi da postigne najbolji rezultat, jer ako Esteban ima najbolji [mogući] rezultat, tako pomaže momčadi da ima najbolji mogući rezultat. I računamo da će Esteban dati sve od sebe za momčad.“
„Ja to tako kažem, ali ne bih trebao – jer Esteban je dio tima. Tim su svi unutar tima: vozač, mehaničar, inženjer – svatko mora dati sve od sebe kako bi tim napravio najbolji mogući rezultat. A vozač je dio tima.“
Famin je jasan da Alpineu nije u interesu ometati Oconove vožnje, posebno zbog forme momčadi koja je takva da im je potreban svaki mogući bod kako bi ostvarili dobar rezultat u poretku konstruktora.
„Nećemo ostaviti Estebana po strani. Imat će potpuno iste uvjete kao Pierre. Na istoj su razini, istog statusa.“
„Znamo da su vrlo bliski što se tiče performansi i ne bi bilo dobro napraviti nešto drugačije za bilo koga. Opet, to je interes momčadi: interesi Alpinea su prvi.”
Upitan postoji li ikakva zabrinutost zbog mogućeg Oconovog negodovanja i postupanja kontra interesa tima zbog odlaska, Famin je odgovorio:
„Ne brinem se više nego prije…“
BRUNO FAMIN
Devetim mjestom u Kanadi Gasly je tako preskočio Ocona i sad na kontu ima 3 boda, dok sam Ocon ima 2. Tako je Alpine preskočio Williams koji je ostao na ukupno 2 boda i preuzeo deveto mjesto u poretku konstruktora.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema šanse da će imati jednak tretman kao Gasly. Već smo u Kanadi vidjeli favoriziranje Gaslya, kamoli kasnije. Medijima se naravno servira sve ovako da se ne stvara drama. Jedva čekam neki novi incident, samo je pitanje vremena.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
How yes no
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ junior ne razumijem šta ovo znači?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Grubi balkanski prijevod
KAKO DA NE
Ovako izjave su ono…kog zavaravas time. Znam da moraju imat te politicki korektne govore i odgovore, al ni oni ne vjeruju u ono sta govore
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@junior Yes je na engleskom jeziku potvrdna rječica, a u hrvatskom jeziku je u ovoj rečenici veznik. Ovo kad kažeš Englezu, ne će razumjeti i mislit ćeš da ne znaš taj jezik. Ne možeš naše fraze doslovno prevodit na engleski jezik, a niti obratno. Ja kad pročitam nešto napisano na engleskom, to i prevađam. Ovo što si ti napisao, ne može se nikako prevesti i na taj način protumačiti na hrvatskom. Zato bi bilo lijepo da(vidiš, ovaj ‘da’, ne možeš napisati kao yes, ako prevađaš ovu rečenicu na engleski) ubuduće pišeš na hrvatskom jeziku, osim ako ne upotrebljavaš neki link napisan na tom jeziku.
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@raca druže
Ovo je balkanska zayebancija
Naravno da u ozbiljnom razgovoru englezu nećeš “kako da ne” prevesti “how yes not”, već ćeš mu reći nešto tipa “yeah, sure” (naročito u kontekstu u kojem se @junior referirao na budući odnos Alpinea i Ocona)
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@raca nemoj da ja sad budem sitničav s tvojim poznavanjem hrvatskog.
@Frantic Top lista nadrealista, a to je ipak malo predavno za @racu. Na žalost to još nije ušlo u obaveznu lektiru.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma to je zezancija naravno.
Nesto u stilu legendarnog Izeta iz Lud, zbunjen normalan kad uci engleski.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Top lista nadrealista:
https://www.youtube.com/watch?v=6qhLFZd1ZKw
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemojte ga još sa Yes little duck ili ti ga dapače po naški
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo nek se mlate.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hoće naravno, kao i svi ostali vozači kada bi napuštali neki tim ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
‘oće mahunu…iliti malo morgen.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš me zanima hoće li Gasly ostati u Alpineu i tko će zamijeniti Ocona. Za Gaslyja se ne govori ništa da bi eventualno išao u drugi tim. A kao zamjena Oconu se najviše spominju Bottas, Zhou, Doohan i Schumacher. Tko zna da li je Lawson kome u vidu, ako ga ne angažira Visa Cash App RB (a neće).
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da vidli smo da hoće
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaže Ocon da nije fer. Postoje naravno podaci koji su mu poslije utrke prezentirani pa je onda zašutio, ali je već bilo kasno jer je već rekao što je rekao.
Dakle, postojao je evidentan problem sa Oconovom pogonskom jedinicom. Gasly je u tom trenutku bio ipak nešto brži i postojala je mala mogućnost da ako ga Ocon odmah propusti (ali odmah) da se eventualno prikači na Ricciardov DRS, a onda tko zna što bi bilo.
Isto tako, pošto je Ocon zaostajao, mogli su i izgubiti poziciju i bod.
I onda, Ocon, skoro puna tri kruga odbija pustiti Gaslya, ljuti se, pravi se da je u tunelu i da ne čuje naredbu, i kad ga je napokon pustio, bilo je prekasno, ode Ricciardo. Siguran sam da znam zašto je čekao 3 kruga.
Nama, koji osim naravno cijele utrke posebno pozorno pratimo što se događa sa bolidima momčadi za koju navijamo, ovo se nimalo nije činilo kao potez u interesu momčadi, nego isključivo opet kao potez protiv momčadskog kolege i momčadi.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alpine … čitam tvoj komentar i gledam poredak lap by lap i ne vidim smisao ovoga šta pišeš . npr “.. postojala je mala mogućnost da ako ga Ocon odmah propusti (ali odmah) da se eventualno prikači na Ricciardov DRS, a onda tko zna što bi bilo.” od samog starta pa do 68. kruga ocon je svo vrime bija ispred gaslya koji ni u jednom trenutku nije vozija iza ocona . pa ako je bilo tako ( a bilo je) kako je ocon moga propustit kolegu ? od starta pa sve do 52. kruga gasly je stalo vozija iza ricciarda no ne neposredno jer su između njih stalno bili neki vozači koje je gasly treba preteći da bi se primaka iza ricciarda . tek u 53. krugu je vozija neposredno iza daniela i tako je bilo 14 krugova. po poredku ocon je bija najbrži od te trojke i tek u 67. krugu ( 3 kruga prije kraja trke)daniel je preteka estebana i u tom trenutku je gasly bija neposredno iza kolege iza kojeg je vozija 2 kruga do puštanja od strane ocona . naravno , po tebi je bilo prekasno jer ga je treba odma propustit pa bi onda pier uradija šta ? pa 14 krugova ( od 53. do 66. ) je vozija neposredno iza daniela i nije ga uspija preteći , a sad bi po tebi to uspija u 4 kruga samo da ga je “zločesti” ocon propustija ?!?!? a koliko je gasly bija brži vidi se iz zaostatka ocona na kraju trke ….gasly je završij a ispred kolege sa prednošću od 0, 29 s . sitno ako je točno da je postoja problem sa oconovom PU . ako je zaista ima problema sa PU onda ocon nije moga vozit brže pa ipak je 31 krug vozija ispred ricciarda koji valjda nije ima problema , a od tih 31 krugova je valjda zbog problema i zadržava daniela pa ipak gasly koji je vozija 14 krugova neposredno iza daniela nije to uspija iskoristiti = valjda je bija sporiji od ricciarda ? usprkos mišljenju o oconu mnogih sa portala mislim da mu je učinjena nepravda jer svo vrime je vozija ispred kolege , a da je tako i završilo alpina bi osvojila jednak broj bodova zar ne ?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav kolega !
Pa dobro, ne moramo se oko svega složiti, ja i dalje nekako mislim da u ovom konkretnom slučaju ne treba baš gristi ruku koja te hrani. I to 5 godina. Momčad koja ti je jedina dala šansu i bez koje ne bi danas možda ni bio u f1. Momčad koja je poštovala tvoj četverogodišnji ugovor i ostala bez Alonsa i Piastria jednim dijelom i zbog tebe.
Možda su i znali da nema šanse da prođu Ricciarda. Možda je to bila i neslužbena mala kazna za ono što je napravio utrku prije. Ali ako je i bila, odradi to čovječe, još ste kratko skupa, pa svaki na svoju stranu.
I ne, ne mislim da je bila nepravda.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alpine … ma ne moramo se složit oko bilo čega ali nekako je lakše kad se neslaganje argumentira . mislim da sam poprilično argumentira zašto ocon nije moga propustit gaslya ranije tj odmah kako si napisa . najranije se to moglo desit u 67. krugu tj 4 kruga prije kraja trke . naravno . moj je “adut” da je gasly 14 krugova vozija iza ricciarda i valjda bi ga u tom razdoblju preteka da je moga . 8 krugova je poredak bija 9. ocon , 10. ricciardo i 11. gasly . pri tome ako je točno daje ocon ima problema ( evidentnih) sa PU kako si napisa ne znači li to da je zbog toga i zadržava daniela šta je otvaralo šansu pieru da mu se približi i pokuša preticanje ? je li to ovaj pokuša i realizira ? naravno da ne no da ga je ocon odmah propustija gasly bi ima šansu da pretekne ricciarda u posljednja 4 kruga mada to nije uspjeva 14 krugova dok je vozija iza ricciarda. nekako mi ovo ne drži vodu … 14 krugova mu je bilo malo ,a 4 kruga bi mu bila dovoljna !??!?! je li točno da bi sa poredkom gasly 9. , a ocon 10. alpin osvojia 3 boda ali bi isto po pitanju bodova bilo i da je poredak bija ocon 9. , a gasly 10. zašto onda “poruka” da ocon propusti gaslya ? ako će do kraja prvenstva imat jednak tretman kako kaže famin onda možda neko laže . je li npr bila nepravda kad je u austriji 2002. rubens propustija MS ? naravno da je no srećom MS se rubensu “odužija” u indianopolisu iste sezone . je li bila nepravda kad je bottasu rečeno da propusti lewisa 2018. u rusiji ? za razliku od “situacije” ocon & gasly lewis je ima dovoljno krugova da ostvari pobjedu ovim propuštanjem od strane bottasa . ako ocon i “grize” ruku koja ga hrani valjda im se i rezultatski revanšira za to “hranjenje” jer najveći uspjesi alpine od dolaska u F 1 su 8. misto u konstruktorskom i jedna pobjeda , a sve u “izvedbi” ocona . istine radi mislim da je toj pobjedi ocona poprilično pomoga i alonso jer bez njegove borbe sa lewisom to bi vjerovatno bilo nemoguće.
OK , recimo da je fernando napustija alpin zbog “nezgodnog” kolege ( bi li to npr mogli proglasit bijegom ka šta se spočitavala sebu da napušta RB jer se uplašija ricciarda )kako je to alpina ostala i bez piastria zbog ocona ? ima li neki pokazatelj /dokaz toj konstataciji ?
naravno da nije nepravda kad oconu nalože da propusti kolegu ali pogledajmo kako bi npr ti okarakterizira da je situacija bila obrnuta …. da je 66 od 70 krugova svo vrime gasly bija ispred ocona i da su 4 kruga prije kraja trke naredili gaslyu da propusti ocona ? bi li i onda mislija ( ka šta sad misliš) da je to bila nepravda ?
pustimo simpatije , animozitet prema oconu , gledajmo događanje u trci . jbte 66 krugova u bolidu koji je kako si napisa ima evidentan problem sa PU ocon je “krvarija” u teškoj trci zbog meteo uvjeta da postigne šta bolji plasman i u svom i interesu tima koji je od starta sezone loš , a onda mu neko naredbom sje*e trud i to bez razloga jer osvojili bi ukupno 3 boda bija on ispred ili iza gaslya . ako je to “osveta” famina oconu za MC onda ne bi treba pričat o jednakom tretmanu među vozačima alpina … bolje neka šuti na tu temu .
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidim piše 17 komentara – rek’o ”oho, da vidim što se piše” kad ono 9 komentara je na temu ”kako da ne”
Hahahaha koji ste vi carevi :)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako su Talijani kazali jutros a u kratko vrijeme bi trebalo biti potvrdeno da Ocon ide u Haas sa Bermanom.
U Alpine bi trebao Botas ili Doohan,e sad koliko je istine u tome.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja stvarno ne kužim kome treba Ocon ili Bottas ili KMag ili Hulk ili Ricci ili Zhou (ajde to mi je još jasno ima veliki kofer s parama), ili Gasly. Sva ta ekipa je dead weight. Nisu više poletarci i danas je jasno da neće nikad biti prvaci, prema tome… dvojka (da nastavimo s TLN referencama).
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve budalaštine. Onda ne treba nitko drugi vozit osi Verstapena, Hemača i Leclerca …
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi se žale na Mercedesovo krilo,može koja info o tome
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ko se žali za početak?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Valjda konkurenti,nemam pojma
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prigovori na legalnost a pogotovo ako uspiješ upetljati FIA je moćno sredstvo dekoncentracije momčadi koja ti je meta jer se onda najvažniji članovi tima moraju baviti komunikacijom s FIAom, odgovaranjem na pitanja i raznim objašnjenjima. Ako se bave time onda se ne mogu baviti daljnim napretkom tima. To je taktika koja je već bila upotrebljena u F1. Naravno to su taktike koje u F1 nisu postojale u vremenima stare gospode, to je počelo kad su u sport ušli šufti iz svijeta financija i marketinga. Zato danas imamo totalni rat u F1.Od 2013 pa nadalje imamo nadmetanje koje nije samo na stazi nego posvuda.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U koju skupinu (“šufti” ili “stara gospoda”) spada izvjesni Niki Lauda koji je prigovorio Huntu da mu je bolid 2 cm preširok?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je prikazano u filmu Rush, cisto radi dramatike filma. Koliko ja znam Lauda nije cinkao Huntov bolid.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Lauda
Posipam se pepelom.
Nasjeo sam na ono što inače tupim drugima “To je igrani film – nije dokumentarac.”
Naišao na par linkova koji su tvrdili da je taj dio točan a sad sam još jednom provjerio (i na F1TV) – nema naznaka da je Lauda cinkao.
Uglavnom – hvala samom Laudi što me ispravio ?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A i taj Laudin navodni prigovor je bio rješiv u 30 sekundi. Ovo što se danas prigovara nije tako lako izmjerivo nego se mjesecima objašnjava i nadmudruje.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Famin je još veći tenkre od onog prije. Iskorstio je priliku i uvalio se za šefa momčadi.
0
1