Dragi naši,
s obzirom na to da se večeras snima novi podcast kod Tribine kao našeg domaćina – pozivamo vas da nam postavite svoja pitanja ili pošaljete kontroverzna mišljenja vrijedna komentiranja vezano za aktualnosti unutar svijeta Formule 1, vezano za F1puls portal ili za bilo koju (ne)prigodnu temu.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje za Kristinu: Je li McLaren trenuno najbrzi bolid na gridu i mogu li do jednog od naslova?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Do kada ćemo se patit sa Monacon.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dok drastično ne smanje gabarite bolida ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na nivo kartinga.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E da, sad sam se sjetio da postoji GP Monaka u kartingu. Ekipa ima na netu pogledajte to. Kolega fala na podsjetniku
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Srdačan pozdrav cijeloj F1Puls ekipi!
Imam pitanje u vezi novih pravila koja nam stižu za godinu i po, možda bi Ante mogao to najbolje i najdetaljnije objasniti, a pitanje je: Da li će ukidanje DRS-a, te aktivna aerodinamika sada i prednjeg a i zadnjeg krila, zatim 50-50% pogonske jedinice i “srezavanje” važnosti podnice bolida (ponovo će biti sasvim ravan ili polu-ravan pod kao prije) donijeti bolje i kvalitetnije trkanje?
Izgledi noseva bolida od 2026. godine prisjećaju na dobra stara vremena, i nekako ljepše i agresivnije izgledaju nego ovi bolidi od 2022.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
LoL. Ne postoji bolje utrkivanje. Timovi uvijek nadiđu pravila i vrate otežano pretjecanje.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nedavno je na portalu izašao članak o novim pravilima za 2026.g
Naslov je bio otprilike :
“Bolidi će biti manji , lakši, nema DRS-a”
Naslov me razveselio, ali sve dalje – članak koji opisuje promjene ne.
Što mislite o tim promjenama, pogotovo “push to pass” umjesto DRS-a
Da li je uopće moguće smanjiti težinu bolida, a pola snage će dolaziti od baterija?
Ukratko da li ste zadovolji s njima, sretni.. ili ne?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pretvaraju F1 u IndyCar…
Sramota.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U kojem smislu se pretvara u IndyCar i koji dio toga je sramotan?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni F1 nikada neće biti Indycar sve dok:
1. nema ovala
2. svi rade svoj bolid
3. ima više od 2 proizvođača motora (2026. će ih biti 6)
4. ne izlazi Safet za svaku sitnicu
5. je bolid F1 je još uvijek brži dobrih 10-15 sekundi od Indycar bolida na prosječnoj (pravoj) stazi dužine nekih 5km
6. je start trke u normalnim okolnostima “standing” start
7. se ne dijele bodovi svima
8. itd….
Iako F1 ima “novokomponovanih” detalja koje vuku na Indycar tipa sve više gradskih trka, pa eto i ta nekakva verzija P2P od 2026.,…., još uvijek je to nebo i zemlja.
S druge strane, da neko ne pomisli da mi je Indycar smeće, daleko od toga. Meni je to, uprkos svim (gore) navedenim “manama”, jedna izuzetno zanimljiva serija i drago mi je da posljednjih par godina imam priliku pratiti to na Arenama, da ne morama ganjati streamove. I uvijek rado to pogledam. Zadnji Indy 500 gledao do nekih 2 ujutro.
Takođe, realno govoreći, zbog izjednačenosti bolida, sistema bodovanja, kao i zbog “resetovanja” trke za svaku sitnicu (čak i za “debris-e) prvenstva su bodovno puno neizvjesnija nego u F1 gdje smo od npr. 2019. imali samo jednu super neizvjesnu sezonu (2021.), te nema teorije da jedan vozač uzme 70-80% pobjeda u sezoni.
Meni se u Indycaru sviđa doljevanje goriva, nije mi loše bodovanje za najviše krugova u vodstvu, a i proširenje bodovanja u F1 na 12 ili na 15 (što malo vule na Indy) takođe bi mi bilo OK.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta mislite koji je bio motiv Red Bulla da produži Perezu ugovor i je li stvarno nisu imali bolje alternative?
Može i neki osvrt na Maksovih Top 5 vozača svih vremena (Schumacher, Senna, Alonso, Hamilton i Fangio). Nevezano za Maksovo mišljenje, postoje li realni argumenti da se postavi Alonso u najboljih 5, pored drugih velikana sporta poput Clarka, Prosta i Laude?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moze i osvrt na produzetak tog intervjua s Verstappenom, kad je odgovorio na pitanje ako bi se kladio na nekog od trenutnih vozaca da ce sljedeci osvojiti naslov, kladio bi se da mu je prvi izbor Leclerc, a zatim Norris ?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oprosti, tek sam sad vidjela pitanje ? ali mogu zamoliti Lovru da odgovori u komentaru ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom na trenutno stanje, njih dvojica su definitivno najrealnije opcije. Ferrari i McLaren su najbliži Red Bullu, a Leclerc i Norris se ističu kao bolji u svojim ekipama. O Leclercu se praktički otpočetka govorilo kao o budućem prvaku pa smo već navikli za njega u tim pričama, dok je Norris s vremenom postao puno ozbiljniji vozač nego što se meni, a vjerujem i većini, u početku činio.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Glede DRS-a mislim da su se zbog njega i staze promijenile.
Ulične utrke su mogle dobiti šansu za pretjecanje i zato su se nakotile.
Samo moje mišljenje.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lovro, zasto nisi unaprijed pisa clanak o pobjedi Verstappena u Montrealu?
I posto ne volis ziherastvo da li ti je sad Ferrari nesto drazi sa svojom super neziheraskom odlukom da se Leclerca uz nadolazecu kisu stavlja na hard :zubo:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo s Karlovcem nema smisla.
Ako je neka staza od nacionalnog interesa to je Grobnik.
A Formula 1.
Niti Hrvatska ima novce za organizaciju utrke, niti Formula 1 ima interesa voziti u državi od par milijuna ljudi.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već je nekoliko puta bila ta fora s Formulom 1 stazom u RH. Svaki puta je priča služila da se ljudi preplaše nacionalizacije da se proda zemlja mutikašama zabadava.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je to ipak priča o trkaćim stazama tipa Grobnik. Na to onda PR u medijima doda F1 da zvuči više senzacionalno i da se lakše proda lokalnim šerifima, ali ne vjerujem da je to ikome na pameti. Mislim da je dobra stvar da Hrvatska ima više takvih staza gdje se mogu odrađivati razni eventi, iznajmljivati raznim firmama za testove i slično.
A što se tiče plašenja ljudi, osobno sam čuo da je Trulli imao ambiciju u okolici Zagreba napraviti jednu takvu stazu. Čak su počeli otkupljivat zemlju, ali onda se je to pročulo, pa su lokalci digli cijene u nebo (ili uopće odbijali prodati) i sve je propalo.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je možda bio plan u Bistroj.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
uvijek kad Ferrari doživi neki debakl ide podcast… :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lovro, moram te javno pohvaliti, tvoj napredak u svakom smislu je izvanredan i baš sam se razveselio vidjeti te u ovako dobrom izdanju. Samo naprid!
Što se tiče voditeljice Kristine, baš mi je drago vidjeti djevojku koja zaista prati, rijetkost. U svom višedesetljetnom praćenju sporta ne mogu nabrojati puno pripadnica ljepšeg spola, a da ih se sjećam. Pohvale i samo jako dalje.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala ti puno Marko, drago mi je to čuti od tebe ? Mlad sam još, kao i Ferrari ?
4
0