Šef Ferrarija Fred Vasseur inzistira na tome da dolazak Lewisa Hamiltona u momčad ne predstavlja opasnost da on i Charles Leclerc jedan drugome krenu oduzimati bodove i tako smanje šanse momčadi za naslov u Formuli 1.
Talijanska momčad sprema se ukomponirati Hamiltona kao Leclercovog momčadskog kolegu od 2025. te se nada da će to biti početak nove ere u kojoj se ekipa iz Maranella vraća na vrh Formule 1. Ali imati dva vozača kod kojih ne postoji jasno određenje koji je vozač prvi, a koji drugi prioritet, može dovesti do toga da se bodovi dijele između oba vozača – otvarajući tako vrata suparničkom timu s jasnim prvim vozačem da ih obojicu pobijedi.
Ali Vasseur ne vidi stvari tako i umjesto toga smatra da postoje prednosti za tim koji ima dvije superzvijezde kao dva vozača koji se međusobno natječu. Upitan o mogućnosti da Hamilton i Leclerc potencijalno ometaju jedan drugoga, Vasseur je rekao:
„Ne mislim tako, jer mislim da kao momčad imate neku vrstu zajedničke koristi, i da s dva vozača dobivamo vjerojatno više bodova nego s jednim i pol.“
„Ovo je pozitivan pomak sa stajališta performansi, a dio našeg današnjeg rezultata također dolazi zbog činjenice da imamo dobru sinergiju između Carlosa i Charlesa – da oni guraju jedan drugoga.“
„Čim jedan padne stepenicu niže, drugi je tu da ostvari rezultate i probudi prvog. Ako pogledate, to je slučaj od početka prošle godine.“
„Stvarno sam uvjeren da više volim imati dva jaka nego ne. Naravno, možete zamisliti da dva vozača dijele bodovni potencijal momčadi na dva.“
„Ali siguran sam da je potencijal bodova za momčad s dva dobra vozača puno veći nego s jednim i pol. To je moje viđenje.“
Vasseur je također pohvalio način na koji je Sainz pristupio ovoj sezoni, ostajući motiviran da pruži najbolje od sebe unatoč tome što je znao da ga Ferrari neće zadržati nakon kraja godine.
„Mislim da ima točno isti način razmišljanja kao kad smo predstavili bolid u veljači. On poznaje situaciju; zna da ćemo se razići na kraju sezone. On je profesionalac.“
„Prva reakcija u veljači bila je ‘u redu, Frede, to je teška odluka, ali gurajmo do posljednjeg zavoja posljednjeg kruga sezone.’“
„On je mega profesionalac, potpuno predan i radi sjajan posao. Uvjeren sam da će tako ostati do kraja 2024. godine.“
„Pristup je vrlo profesionalan, vrlo predan i stvarno sam zadovoljan s Carlosom.“
FRED VASSEUR
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neće se boriti za naslov. Biti će to borba s Mclarenom i Mercedesom za drugo mjesto. Dakle skupljaju bodove za tim pa će imati godinu dana da se skompaju i da niti jedan ne glumi Ocona.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Boriti će se za naslov.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda otvori oci……Dva vozaca koji zele bit alfe…..Sigurno ce jedan drugom oduzimat bodove.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Njegova logika je da ce se gurati naprijed toliko jako da ce vise bodova donijeti zbog toga, nego sto ce ih izgubiti u medusobnom duelu. Ali i to je samo politicka izjava, jer sto bi on tu drugo trebao/mogao i reci realno, kada navodno akvizicija Hamiltona nema pretjerano velike veze s njim, nego je to bio iskljucivo potez s vrha od Agnellijevog unuka Elkanna (iako mu sigurno nije krivo dobiti sedmerostrukog prvaka).
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Carlos pola vozaca :zubo:
A dobro, sad kad imas takva dva lika u garazi moras radit managemenet i prije nego pocnu dijelit garazu tako da bravo …
Ni ja ne vjerujem da ce si uzimat bodove, Šarl to gazi..
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pročitaj sa razumijevanjem izjavu Freda.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo što Fred kaže ima smisla samo ako naprave najgori bolid pa budu na začelju.
Ne mogu ni da zamislim kakav će rat princ i vitez voditi ako potencijalno budu imali bolid za titulu. I na stazi i van nje. I naravno preko uvijek objektivnih britanskih medija ?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dva odlicna vozac koja ce biti blizu jedan drugog a ne kao sada da od drugog vozaca nema koristi kad mu se kolega bori za naslov.
Misljenja sam ako ovako nastave u Ferrariju da mozda, mozda vec ovu godinu osvoje koji naslov.
Nit jedan ni drugi nemaju strah jakih kolega za razliku od nekih vozaca.
1
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A koji se to kolega bori za naslov ?
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pardon,mislio sam na sezonu 2022 kad se CL borio za naslov da nije bilo nigdje CS.
Ali kao sto je rekao CL prije mozda mj,dva,tri da Sainza nema nigdje kad se treba borit protiv drugih a protiv njega da zna prec granicu.
3
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, u pravu si, to je bila epska borba za naslov ..do zadnje trke se nije znalo ko ce biti prvi Max ili Leclerc.
A onda je u zadnjoj Max pobijedio i napravio razliku od 146 poena :) ha ha.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes team .. a da ti malo ne brbljaš bezveze bar u zadnje vrime ? najednom si “fan” leclerca ialo ti je bedž lewisa :):) valjda zbog averzije prema maxu , a tvoj fan nema šansu za ugrozit maxa pa “navijaš” za charlesa jer bi on možda moga nešto tj skinut maxa sa trona . pri tome naravno treba pljuvat po carlosu jer eto ovaj ne pomaže kolegi da osvoji titulu . a kad je to CL im ašansu u zadnje 3 sezone od kada mu je carlos kolega uzet titulu ? spominješ 2022. … idemo špekulirat … d aje carlos “uzeja” 50 bodova više i da je sve to išlo na “štetu” maxa , a da je leclerc zbog toga osvojia 50 bodova više bodovni omjer bi na kraju bija 404 Vs 358 bodova u korist maxa = “čorak” za tvoje želje :) jedino šta bi se desilo je moglo bit da carlos umisto na P 5 završi sezonu na P 3 . 2020. i 2023. leclerc je bija “svjetlosnu godinu” daleko od naslova , a taj carlos kojeg ka vozača omalovažavaš je 2020. bija plasiran ispred leclerca , a 2023. je zahvaljujući “taktici” uzadnjoj trci završija tek 6 bodova iza leclerca = ko jbe carlosa i tako će mo mu dat nogu pa je bolje z amoral charlesa da završi ispred kolege .
btw , “zaboravija” si i da je carlos 2022. tj u sezoni u kojoj ga nije bilo nigdi kako mudro zaključuješ ima 6 odustajanja . od toga 2 X sa P 4 , 2 X s aP 3 i jednom sa P 1. koliko puta je razlog odustajanja bil anjegova greška , a koliko teh problem ili su ga drugi udarali pa je mora odustajat ? tvrdit
za vozača koji je od 6 odustajanja 5 X bija pri vrhu startnog poretka da ga nije bilo nigdi kako drugačije “detektirat” nego ka brbljanje ? i koliko je to puta zn aprijeći granicu u borbi sa leclercom , a koliko ga to put anije bilo nigdi u borbi protiv drugih ?
ovako pisat o vozaču koji je od debia u F 1 više puta pokaza da je lojalan i kooperativan šta i sam fred kaže je brbljanje . da carlos nije “prelazija granicu” u borbama sa leclercom 2020./23. i da je 2023. “otkinija” 50 bodova maxu leclerci bi već 3 sezone završava ka prvak zar ne ? :) :) :)
uostalom vidit će mo koliko će sljedeće sezone tvoj fan pomagat i bit kooperativan sa leclercom naročito ako se sitimo 2007. kad je ka rookie pokaza kooperativnost sa alonsom 2 X prvakom . sad ka 7 X prvak koji bi valjda po svaku cijenu želija osvojit 8. tittulu da “skine” MS sigurno će idealno surađivat i pomagat leclerciu zar ne ? :) :)
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi znamo i svi se sjecamo da je bila prava bitka za naslov sve do ljetne pauze i tehničke direktive TD39 koja je uništila tadasnji Ferrari koncept. Bilo je i problema sa motorom ali je ovo prvo sto je navedeno značajnija razlika za ostatak sezone (kada imaš bolid koji je li-la po brzini sa RB a onda odjednom si pola sekunde – sekundu sporiji po krugu, onda nije kriv nitko od vozača). Ne trebate bezveze napadati Leclerca i okretati pricu i navoditi nekakve razlike na kraju sezone da bi dokazali da nije bilo borbe (pretpostavljam da prvi komentar misli na pocetak sezone), jer tek od Belgije sredinom 2022. vise nije bilo borbe za naslov, a za to nisu krivi ni Leclerc ni Sainz.
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fiorano99 – do ljetne pauze 2022 g. Max 8 pobjeda a Leclerc 3 pobjede.
Zaista je bilo neizvjesno.
Ponekad pomislim da na forumu ima zalutalih.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gospodo da li se vi samo pravite ludi ili jeste stvarno? Nema smisla imati bilo kakvu debatu oko toga ako negirate nesto sto je bila stvarnost i cinjenicno stanje. Do te zadnje navedene Leclercove pobjede u Austriji je razlika između njega i Maxa bila 30tak bodova, a u tom periodu od 8 pobjeda Maxa nad 3 Leclerca, Leclerc je imao 2 odustajanja motora s prve pozicije, ukradenu pobjedu u Silverstoneu strategijom, unistenu pobjedu u Monacu strategijom i unistenu utrku u Budimpesti sa katastrofalnom strategijom hard guma. Imao je i start sa zadnjeg mjesta u Kanadi zbog kazne zamjene novog motora. Govorim da je tada taj bolid bio konkurentan za naslov i da je bilo borbe i u tom trenutku je jos bilo zivo prvenstvo. Tada je bila i famozna izjava Binotta nakon Leclercove pobjede u Austriji da ne vidi zasto Ferrari ne bi osvojio svaku utrku do kraja u borbi za prvenstvo. Ali nakon te ljetne pauze nije bilo vise nikakve borbe, jer je taj bolid tada bio blize Mercedesu nego Red Bullu (to ste valjda vidjeli svojim ocima)
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Avalon – ovo je smiješno kako stalno sanjaš o tome da je Sainzu Ferrari ukrao Abu Dhabi 2023. Utrka u kojoj je Sainz startao 16. i trebao je biti barem 7. da bi imao isti broj bodova kao Leclerc na kraju sezone. Dakle, čudesno je trebao preskočiti Hamiltona, Tsunodu, Alonsa i Piastrija, među ostalima. I da se to i nekim čudom dogodilo, ostaje činjenica da je Leclerc doživio wannabe diskvalifikaciju u SAD-u gdje je ostao bez 8 bodova, a Sainzu je poklonjeno postolje (jer je diskvalificiran i Lewis koji je bio ispred njega). Dakle, na ovoj utrci Sainz je dobio 11 “grace” bodova u odnosu na Leclercu, a intrigantno je pitanje da li bi on izbjegao DSQ da se i njegov bolid pregledavao, ha.. Realno, Sainz je trebao doci oko 9.mjesta u Abu Dhabiju, a gledajuci rezultat iz SAD-a Leclerc je sezonu bio bolji oko 15 bodova, a ne 6.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jordan Forever …naravno da sanjam , ja sam ti stari sanjar ali da krenem od austina … da je situacija bila obrnuta , da je leclerc umisto carlosa trku završija na P 4 i zbog dsq lewisa doša na podij ko bi od vas obratija pažnju i mislija da je to nezasluženo ? virujem NIKO jer jbga i dsq je dio trke . da je umisto leclerca dsq carlos zbog “daske” koga bi bolija kur za to jer niko do fanova leclerca ne bi postavlja pitanje bi li i leclerc bija daq da su pregledali i njegov bolid ;) niko ne bi poomislija da su tu trku charlesu “poklonjeni” bodovi ali kad je sainz u pitanju onda je to “poklon” ;)
naravno da ken*am i u pitanju abu dabija jer sa P 16 završit bar 7. sa ferrariem je bila nemoguča misija . zapravo bila bi moguča da je leclerc starta 16. ali sainz … nemoguče !
iako je starta sa P 16 zbog izmjene guma piastria , norrisa , lewisa, leclerca carlos je u 18. krugu vozija na P 3 jer on nije odlazija na izmjenu i ta pozicija je bila recimo nerealna jer je i njega čekala izmjena . desila se u 23. krugu itada je na stazu izaša na P 16 . sve bi to bilo Ok i ko zna šta bi se dešavalo da carlosu posli H nisu ponovno montirali H gume je ru međuvremenu od 33. do 36. kruga svi “bitni” su odlazili u box pa M gume samo je mudra taktika ferraria “držala” sainza na H jer su valjda “zaboravili” da i on mora odvozit na dvi komponente . toga su se sjetili u 56. krugu tj 2 kruga prije kraja trke . idemo špekulirat … zamisli da je najveći dio sezone leclerc bodovno bija ispred sainza , da su zadnju trku uradili charlesu ono šta su uradili carlosu tj 2 X mu montirali H i tek 2 kruga prije kraja mu mjenjali gume da “ispune” pravilo pa da je zbog toga charles odusta i bija u konačnici iza carlosa . mislim da bi se “urlik” zbog gluposti pita ferraia čuja do neba ali ovako … pa to je bilo OK zar ne jer se desilo carlosu . zar nije normalno da vozač koji je veći dio sezone ima manje bodova od kolege pobjedi ovoga baš u zadnjoj trci ? naravo da je ako je taj vozač leclerc jer o n i tako ostaje u timo dok kolega dobija nogu .
vidiš kako ti radiš odličnu kalkulaciju za 2023. , vidiš sve trke di je leclerc gubija bodove , a nije treba no … 2022. se masovno zaključilo kako je leclerc bodovno “uništija” sainza sa +68 , a interesantno da niko nije uzeja u obzir da je npr u imoli već na startu ricciardo “izbacija” iz trke carlosa koji je starta sa P 4 ili u austinu di ga je izbacija russell , a di je carlos starta sa P 1 , austriju di mu je otkazala PU dok je vozija na P 3 . da se ovo 2022. dešavalo leclercu i da ga je bodovno carlos pobjedija naravno da bi ove gubitke bodova “ubacivali u jednađbu” da se opravda zaostatak ali kad se ovo dešavalo sainzu… ma ko ga jbe , charles ga je “razvalija” isto ka i 2023. leclec bi ga bija razvalija i 2020. ( kad je u rookie sezoni carlos završija ispred leclerca) samo da charles nije odusta u mađarskoj i u MC pa bi umisto 2 vs 1 bilo čistih 3 Vs 0 za leclerca . samo budala i sanjar ka j amože mislit da je strategija ferraria “uzela” carlosu 2023. ,a zapravo je strategija u abu dabiju za carlosa bila izvrsna , inovativna samo šta je on “papak” pa je nije zna iskoristit …
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Avalone, cijenim tvoju upornost i drago mi je da ti prepoznajes stvari koje nisu onomad u Red Bullu, Renaultu i najzad u Ferrariju.
Samo da se editiram: A sada u 2024. Red Bull opet nije prepoznao, Mercedes također kako stvari izgledaju…
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Carlosa se često podcjenjivalo, a onda ga počelo ponešto i precjenjivati (od strane publike). Čini se da ga momčadi gledaju kao nedovoljno dobrim ili privlačnim, kako hoćete, za prvog vozača, a predobar da bi ga se deklariralo drugim i očito ne vide tu neke benefite. Dio mene se nadao da će ipak prijeći u neku od ovih jačih momčadi da bude zanimljivije, ali za sad ipak ništa čini se…
Ova Avalonova zbrajanja i oduzimanja više zvuče kao svađa u glavi njega i dijela forumaša nego ozbiljna analiza.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Avalaon vidis ovo je lijep primjer kako ti napišeš dio koji vidiš a drugu stranu priče ne. Kažeš sve što se Carlosu događalo da je te 2022 zavrsio 68 bodova iz Leclerca dok ne spominješ što se sve Leclercu događalo da razlika ne bude veća. To sve što si nabrojio za Carlosa nebi bilo dovoljno da stigne Leclerca. Dok da je Ferrarijeva pouzdanost bila bolja kod Leclerca u Španjolskoj bi vrlo vjerovatno pobijedio a u Baku bi bio drugi ili treći a to je već sada gubitak od 40-43 boda plus potrncijalni FL. Idemo dalje do Monaca. Leclerc je poveo u utrci i povećavao prednost nad drugim do 8 sekundi i onda kreće shitshow i zavrsava 4 ( gubitak 13 bodova plus mižebitni FL). Englesku je pred sc Leclerc vodio i onda Ferrari njega ostavi na ststom hardu vani dok svi uzmu novi soft i prođu Leclerca i u odnosu na kolegu samo u Engleskoj izgubio 20 bodova jer je Sainzu na taj način poklonjen p1 (+7)a Leclerc je pao na p4 (umjesto 25 dobije 12). U Madarskoj je takoder poveo u utrku i povećavao prednost i Ferrari sa svojom specijalnom strategijom ga baci na p6. Francuska je njegova krivica jer je vjerovatno ganjao goluba na grani no Ferrari je bio na granici. Ali ipak je dio odgovornosti i na Ferrariju jer je Leclerc u dva navrata javio da su gume gotoove. Sad zamisli da je Sainz imao ovo što je kako je zavrsio sezonu a da se ovo sve Leclerc poklopilo. Razlika bi bila + 150 ako ne i više. Da ne pricam o tome da bi u svim tim varijantama Sainz dobio manje bodova jer je uglavnom svakim pehom Leclerca Sainz profitirao. Da se razimijemo Sainz mi je drag i zao mi je što su ga šutnuli jer bi 100 puta prije njega u Ferrariju nego Lewisa ali 2022 je Leclerc bio kud i kamo bolji i imao hrpu peha i to pogotovo kad je bio vodeći . I istina je da se u tom periodu Sainz nije borio na vrhu sa Maxom kao on. Uz to je popio kaznu u Kanadi jer je u Baku mu explodirao motor. Slažem se da je taktika u zadnjoj utrci 2023 za Sainza bila nerazumna 100%. No isto tako je zadnju utrku 2021 Leclerc bio uz Sainza i Norisa koje mu je osiguravalo da završi ispred i te prve godine , no nakon izmjene guma i biksa njegov bolid je očito imao problem jer nije mogao preći nikoga više od 17 krugova, odnosno napredovao je samo jedno mjesto zbog Perezovog odustajanja. S obziorom na brzinu Ferrarija te godine isto tako nije bilo normalno da nemoze proći bolide od 10-15 mjesta . Teoretičari zavjera bi isto tako mogli reći da je Ferrari u toj utrci “sabotirao” Leclerca da Sainz zavrsi sezonu ispred njega. Sainz je ove godine počeo kao da je on prvi vozač dok je sad zadnjih par utrka opet potonuo. Nije ta zadnja utrka lani odlučivala, sve sto se dogadalo prosle godine od pocetka do kraja je dovelo do toga da zadnja utrka bude odulućujuća. Prva utrka 2023 kvar na p3, druga utrka kazna zbog kvara u prvoj utrci. Treća utrka dodir sa Strolom u DNF. Pa diskvalifikacija, pa nije startao sa p2 u Brazilu zbog kvara. Nije samo Sainz imao problema. Da je Ferrari bio imalo posložena ekipa kao svojevremeno Mercedes ili sada RB Leclerc bi imao nekoliko pobjeda više počevši od prve utrke u Bahreinu za Ferrari još dok je kolega bio Vettel. Po meni je Sainz samim time što ga se uspoređuje sa Leclercom tko je bio bokji odradio nevjerovstan posao a mnogi su to koristili da omalovažavaju Leclerca a trrbali bi zapravo hvaliti Sainza. Nije ni Leclerc sveta krava pa je imao i lošijih izdanja no moje osobno mišljenje da je u zadnii h par godina je bas on imao najviše peha bar što se tiče borbi za pobjedu i p1. I drugi su odustajali no sa nekih nižih pozicija. Sainz ima konstantu i nema problema odraditi ono što se od njega traži. Samim time mislim da je Ferrari pogrijesio što je angažirao Lewisa jer mislim da će tu biti svačega pogotovo ako bolid bude sposoban za biriti se za pobijede.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa u trenutnom odnosu snaga Perez bi mogao biti uteg RBu koji kako sada stvari stoje završava iza Ferrarija i McLarena. Konstrutkorski naslov bi mogao biti itekako upitan već ove godine ako Max ne izdominira na svim utrkama. Jer npr ako Ferrari uzme na jednoj utrci 2 i 3 mjesto pa na drugoj 3 i 4 su u poziciji pratiti RBov tempo skupljanja bodova. A s obzirom da Perez često ima off vikende kao zadnja dva lako se moze dogoditi da bude napeto do kraja.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
vrlo lako je moguće da fred izjavama tješi samog sebe .istina 2 dobra vozača ( kako kaže) mogu donit više bodova nego nego jedan i pol samo .. iako hvali carlosa , njegovu lojalnost i predanost timu usprkos “nozi” koju je dobija i omalovažava g ajer ispada da je carlos zapravo pola vozača . možda bi treba pogledat povijest lewisa dok su mu kolege bili alonso i rosberg pa onda pričat o potencialnoj sinergiji leclerca i lewisa . naravno da će 7 X prvak kojemu nije stalo do osvajanja 8. titule ( postizanje apsloutnog rekorda u povijesti F 1 ) sve uradit na svoju “štetu” u korist kolege koji im apotencijalnu šansu osvojit svoju 1. titulu . ma da , 100 % jer lewis je bez taštine , a pokaza je i izuzetnu kooperativnost kad su mu kolege bili “ljuti” vozači . u ferrariu su s acarlosom imali dobrog vozača , a šta je najvažnije ne konflitnog i lojalnog timu. št ai da s alewisom ferrari bude u konačnici ima nešto više bodova nego ovih sezona sa carlosom i prvenstvo bude završava na P 2 u konstruktorskom ako neki od vozača ferraria ne osvoji titulu ? bit će gotovo ka i sad … ista meta , isto odstojanje . jer može li vasseur naredit lewisu ili leclercu da pušta kolegi ka šta je u nekoliko situacija to uradija carlosu koji je to sluša i surađiva . hoće li tako bit i u kombinaciji leclerc & lewis da jedan od njih radi na svoju “štetu” u korist kolege ? moguće da će bit teško bit u koži vasseura iduće sezone jer toto je “štitija” lewisa , a leclerc nije bottas ….
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Avalon …ako sam dobro shvatio Freda, nije mu bila namjera da ponižava Carlosa.
On je govorio o sistemu podjela na vozac 1 i 2 ..za njega je to – 1 1/2 vozac;
a 2 punopravna vozaca vrijede = 2 ..i onda je naveo primjer Carlosa i Leclerca kako guraju naprijed jedan drugog ..i da to isto ocekuje od Leclerca i Hamiltona.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pusti ih neka se utrkuju. Sredina sezone ko se odvoji, tad nek se zna ko kosi, a ko vodu nosi. Tačka.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno, neće uzimati jedan drugom bodove, ali zato što će ga Leclerc oderati. Onaj tko misli da će Hamilton biti brži od Leclerca, neka se pobudi iz sna. Ne trebas biti mudrac niti prorok da to jasno možeš vidjeti i zaključiti. Onaj tko ne vjeruje, neka screenshota komentar i neka mi se javi dogodine u ovome vrijeme.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema smisla spremiti komentar jer ćeš ako Hamilton bude brži tvrditi da Leclerca sabotiraju.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ha! Priča o sabotiranju je za naivce i ljude koji žive u bajkama. Hamilton nema šanse protiv Leclerca, to je jasno svima koji imaju oči. A i neće dugo proći do umirovljenja nakon toga jer on više neće dobit nijednog “kolegu” do kraja karijera, eventualno da prijeđe u Williams i sl.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je to stvarno Fred nazvao Sainza “pola vozača”?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne, pretpostavljam da je htio reći da je bolje voziti s oba vozača na 100% nego da jedan vozi kao ađutant drugom.
1
0