Perez blizu novom ugovoru

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 1 godinu 1 min 22 komentara

Sergio Perez navodno je blizu potpisu novog ugovora s Red Bullom.

34-godišnji Meksikanac nalazi se tek na petom mjestu prvenstva nakon dva loša vikenda u kojima je nakon kikseva u kvalifikacijama zabilježio osmo mjesto u Imoli i odustajanje u Monaku nakon sudara, no Motorsport piše da ga austrijska momčad i dalje vidi kao najbolju opciju pored Maxa Verstappena.

Niti Yuki Tsunoda, koji redovito skuplja bodove za RB, niti Carlos Sainz, “najvruća” roba na vozačkom tržištu, nisu zainteresirali Red Bull za svoje usluge.

Savjetnik ekipe Helmut Marko rekao je kako će konačna odluka biti donesena do VN Španjolske, desete utrke sezone koja je na rasporedu dva tjedna nakon naredne VN Kanade.

“Mislim da bi do Barcelone sve trebalo biti jasno. On [Perez] je u dobroj poziciji. Ne bih rekao na pole poziciji, ali u dobroj poziciji.”

Posljednje glasine iz paddocka tvrde da Sainz neće ni u Mercedes, stoga mu kao opcije ostaju Sauber/Audi i Williams, dok se Tsunoda povezuje s mogućim prelaskom u Haas.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

22 komentara

  1. Renault
    Renault_F1_team Prikaži

    Logično riješenje, ne ugrožava Maxa, a dovoljan je da Red Bull odnese i konstruktorsko prvenstvo. Nevjerujem da će im Ferrari biti prijetnja do kraja sezone, a McLaren već zaostaje skoro stotinu bodova. Nevjerujem da će se i dogodine išta promijeniti po tom pitanju.
    2026. ko zna.



    2
    -4

    6
    • Shell
      FernandoMclaren Prikaži

      Ne znam baš. Ako Ferrari i McLaren budu u 2 desetinke do Maxa Perez je tu već ugrožen jer uglavnom kasni više od toga a Ferrarijev i McLarenov duo su uvijek jedan uz drugog. Uostalom vidimo di je Perez zadnja 2 vikenda. I ako Ferrariji budu ispred Pereza i ugrabe još koju pobjedu mislim da bi već ovogodišnji naslov mogao bit upitan, razlika je tek 26 bodova.



      9
      9

      0
  2. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Norris vs Piastri, Leclerc vs Sainz, Hamilton vs Russell sve fer fajt i onda Maxu ovce na šišanje. Perez je u najboljem slučaju 15. vozač na gridu.



    2
    -5

    7
    • Ayrton Senna
      MCLfan Prikaži

      Neznam o čem vi pišete,mclaren je desetinku ispred ferraria,a redbull uz mclaren,ako noris osvoji koji pole mislim da red bull če imati problema,mogli bi imati problema jer nije perez loš,nego bolid se razvija samo prema maxu tako da perez ima problem se prilagoditi
      Jer nije mi jasno gasly u Red Bullu nije napravio ništa,a u torarosu pobijedio u monzi,malo čudno,ako je loš vozač



      1
      -4

      5
      • Ferrari
        sisavac Pretplatnik Prikaži

        Ne znam, ove priče da se bolid razvija prema nekom vozaču mi baš ne drže vodu. Razumijem da netko, npr., voli više “čvršći” prednji kraj, a netko zadnji. Ali opet s druge strane, oni su (barem bi trebali biti) najboljih 20 vozača na svijetu. Ako se ne možeš prilagoditi bolidu, onda možda i nisi top vozač.
        Uostalom, postoji milijun postavka bolida koje mogu biti različita i podesiti se prema vozaču i prilagoditi kako njemu odgovara. A sad ako si vozač ne zna prilagoditi postavke…to je onda razlika između top vozača (prvaka i materijala za prvaka) i ovih ostalih.



        1
        1

        0
    • Ferrari
      Fiorano99 Prikaži

      Gori vozaci od Pereza po cistoj brzini i vjestini od ovih postojecih su: Stroll, Sargeant, Magnussen i Zhou, tako da si tu negdje po procjeni. Checo ima sponzore, popularnost u latinskoj americi, a ima i dovoljno dobru vjestinu da bude na F1 gridu… i to je ono sto zadovoljava Red Bull dok su na vrhu.. ali nitko ne misli da je u Red Bullu tu zato da bi bio ravnopravan brzi vozac uz Maxa.

      Ne mislim da je Perez imalo bolji sada i od trenutnog Ricciarda, a Tsunoda je ove sezone znacajno bolji od Ricca. A osim toga, mislim da sam negdje vidio i statistiku da je Albon od kad vozi sa Sargeantom svaki puta bio bolji u kvalifikacijama od njega, a da je Perez uspio zavrsiti 5 puta iza Sargeanta u kvalifikacijama i to u dominantnom Red Bullu protiv ovakvog Williamsa. Ostat ce zato sto trenutno nema neke velike frke za RB, ali da bas zasluzuje to mjesto.. to i nije istina



      3
      3

      0
    • Sergio Perez
      Ibarac00 Prikaži

      Norris je dobio red bull zato jer bi ga Max ošišao kao ovcu na početku njegove mlade karijere u f1.


      0
      -2

      2
  3. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Neznam koliko im je to pametno,misljenja sam da ce Leclerc osvojit naslov ovu godinu.
    Ako bolidi budu blizu tu ce on radit prevagu tako da mozda oba naslova otidu u Maranello.
    Vasseur je dao izjavu nekim talij novinarima da je Max grijesio vise zadnje 3 utrke kad je bio pod pritiskom nego zadnje dvije sezone.
    Talijani su jutros javljali da su Antonelli,Russell i Mick imali isti program na Silverstonu te vozili bolid iz 2022.
    Navodno je Antonelli pokazao najbrza vremena te bolje od Russella pa ga Wolf zeli jos vise za 2025.



    3
    2

    1
    • Pirelli Intermedium
      crofessional Prikaži

      Ako bolidi budu blizu, Leclerc nema šanse.
      Maxa pobjedi jednom Norris, jednom Leclerc, jednom Sainz, jednom ce mozda i Oscar. Na 23-24 utrke u podjednakim uvjetima nemaju šanse.
      Uz bolji bolid Leclerc moze do titule uz podrsku timskog kolege.
      To je moje mišljenje! (Koje ne oscilira od utrke do utrke). Lp



      4
      4

      0
      • Alain Prost
        Alain Prost Prikaži

        Moguće da nema, ali Maxa čim ga se stislo od Miamia na ovamo nitko nije natjerao da reže zavoje, ljubi ograde,… stare navike ili trenutak nepažnje, što misliš?



        4
        4

        0
        • Pirelli Intermedium
          crofessional Prikaži

          Svakako svi rade greske pod pritiskom, nije tu ni Max iznimka. No kad bi se uzeo prosjek unazad 5 godina (izuzev 2023 koja je bila superdominantna) on ih radi najmanje, a kad je u dominantnom polozaju ih ne radi uopce. Leclerc, Norris i ostali i njihovi timovi tek moraju doc na tu razinu. Ove godine su konstantni i ako tako nastave, iduca godina bi mogla biti spektakl.
          Ocekujem doduse nekoliko dobrih duela do kraja sezone, ali mali je uzorak da bi maknuo oklade da ce Max do naslova..



          4
          4

          0
        • Ferrari
          sisavac Pretplatnik Prikaži

          postoji jednostavno objašnjenje – lako je voziti na prvom mjestu s bolidom koji ima dobru zalihu u odnosu na ostale. jednako je vozio Hamilton (kad se Rosberg maknuo), i Vettel, i Schummi jedno vrijeme, i vjerojatno svi oni prije koji su imali razdoblja dominacija. isto je bilo sad u Monte Carlu – zadnjih par krugova je Leclerc odradio 10s rednosti pa su mu iz boksa javljali da pusti gas malo. znači cijelo vrijeme je vozio onoliko koliko treba a mogao je znatno brže.
          kad moraš pritiskati i biti svaki trenutak na 100% onda se greške događaju. bio ti u top bolidu ili najgorem bolidu. niti je Hamilton zaboravio voziti Mercedes ovih par godina, niti Vettel u Ferrariju, niti Max sad u RBu



          6
          6

          0
      • Jordan Forever Prikaži

        Nisam zabrinut, Leclerc ima preko 30 utrka i sprint utrka za redom sasvim dobro odrađenih, možda je naravno na početku lanjske sezone mogao biti koje mjesto bolji u kvalama i utrkama. Bilo je tu u tih 30+ utrka DSQ i DNS, te koji kvar, ali gledajuci samo njega kao vozaca, mislim da mu je zadnji pravi kiks bio u Kataloniji lani (19. u kvalifikacijama, 11. u utrci).


        0
        0

        0
      • Lewis Hamilton
        Mercedes team Prikaži

        Mozda i bude to tako,ali sijetimo se recimo 2022 i pocetka sezone te kako je CL izgleda sa podjednakim bolidom i kako je osisa MV.
        Svaka cast Maxu na voznjama ali dok imas jedan pit stop viska lako bilo vozit,tako je Hamilton pokazao prije 2021 a poslije kad je bio pod pritiskom su pocele greske.
        Za Vetela je bio rekao jedan inzinjer koji je radio u Ferrariju od 2014-2019 da su imali brz bolid 17/18 ali da je Vetel previse patio od pritiska LH a pogotovo onu utrku di je prosuo sve i krenulo nizbrdo poslije.
        Zelim reci,greske se desavaju ali vidis kako se povijest ili buducnost pise ako se neznas nositi sa time.



        2
        2

        0
        • Pirelli Intermedium
          crofessional Prikaži

          Slažem se da su bolidi pocetkom 2022 bili podjednaki, ali RB je ušao iz “one 2021” nedovoljno spreman (mehanicki kvarovi, pretežak bolid, problemi s DRS-om), tako da je sigurno Ferrari (ovisno o stazi) imao prednost, pogotovo u krivinama. Charles je bio jako brz, ali ni on (Imola, Paul Richard) ni Ferrari (Monaco) nisu bili konzistentni, odnosno djelovalo je da su pod puno vecim pritiskom nego RB koji je nakon dva odustajanja sve pokupio do kraja. Ne govorim iz navijacke perspektive, nego realno Charles mora još podici nivo igre da konkurira Maxu, ali i Lewisu, Fernandu. To su zvijeri, pobjednici koji gaze “mrtve”. Mozda pregrub izraz, ali tako je to u f1. Charlesu treba Maxova 2021, protiv Maxa.



          2
          2

          0
  4. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Jutro.

    Čisto radi fore i probe ( a i zabave ), poslije ovogodišnje F1 ljetne pauze bih stavio Yukija u Red Bull do kraja godine, a Sergia u Visa Cash App.



    5
    5

    0
  5. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Ako je netko zaslužio , onda je to Perez. ?



    1
    1

    0
  6. avalon Prikaži

    gotovo je , nadzire se “propast” maxa/RB jer je vasseur dobro detektira da je max pod pritiskom u zadne 3 trke počeja griješit . interesantno da je u prvih 5 trka kad je vozija bez greške ostvarija 4 pobjede , a u australiji odusta zbog kočnica šta nije bila njegova greška . tada je ima 34 boda više od leclerca . onda su došle 3 trke valjda pune maxovih grešaka i sad posli grešaka uzrokovanih valjda pritiskom max ima 31 bod više od drugoplasiranog leclerca tj “umanjia” je svoju prednost za 3 boda !?!?
    ako pogledamo MC od 2021. tj od momenta kad je max osvaja titule možda bi se moglo zaključit da MC baš i ne “leži” RB . 2021. je u Q max završija na P 2 iza leclerca , pobjedija ispred carlosa . da leclerc nije odusta zbog problema sa prenosom ko zna bi li pobjedija . 2022. Q je max završija na P 4 sa 0,29 s zaostatka za leclercom ( skoro identičan zaostatak ka i ovogodišnjeg MC …0,297 s ) , pobjedija je perez zahvaljujući izmjeni guma u ferrariu . lani je u Q max bija najbrži no alonso na P 2 je zaosta za maxom tek 8 stotinki . u trci je ima čistu pobjedu i to je jedina čista u zadnje 4 sezone . bi li se n aosnovu ovih činjenica moglo bar primjetit ( ako ne zaključit ) da MC i nije baš “omiljena” staza RB umisto da se traže greške , “pukotine” i recimo znakovi raspada . jer npr srki u lap76 je primjetija da u MC adrian prvog dana FP nije nosija “službenu uniformu” pa bi to moglo značit da više nije toliko IN . već sljedećeg dana adrian je bija u “službenoj uniformi” . ako sam dobro shvatija komentatora adrianu su zagubili prtljagu i to je bija razlog njegovon “civilnom “izdanju prvog dana FP . osim toga glupo bi bilo i pomislit da adrian nije pravi profesionalac i da će sad kad odlazi iz tima “popustit” u svojoj predanosti timu .
    znam da se sad traže , gledaju svakojake sitnice u svrhu “dokaza” da RB pada , max podlježe pritisku , neway “zabušava” no ida je to sve točno možda je rano donosit zaključke .
    ako max nastavi svojim “tempom” mnogi će reć da j eto samo zbog bolida , a ako mu se ponovi ovo da ima tek jednu pobjedu u 3 trke onda će to bit siguran dokaz pada i raspada i maxa i RB zar ne ?
    da spomenem i pereza ( da ne ispadne da sam “promašija” topic)… sergio je jako dobar vozač , čak i odličan kad ima svoj dan ( kako je primjetija vasseur ) samo šta češće nego obično “gubi” konzitentnost i trenutno od “dostupnih” nema boljeg od njega koji bi ga zamjenija u RB = novi ugovor makar na jednu sezonu .



    3
    -1

    4

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.