Znamo, reklame su naporne, ali nam omogućuju da ovaj portal održavamo na životu već 11 godina. Ako niste u mogućnosti pretplatiti se za 3 eur mjesečno (ili 36 eur godišnje) - molimo da isključite AdBlock i tako nam pomognete. Pretplati se
Error 1Red Bullov savjetnik Helmut Marko potvrdio je glasine o padu njihovog novog bolida na prvom crash testu, no kaže da bi bio zabrinut da su ga prošli iz prvog pokušaja.
Talijanski Motorsport prenio je prije nekoliko dana vijest kako je Ferrarijev bolid kodnog naziva 676 prošao sve sigurnosne testove, dok je Red Bullov RB20 s “ekstremnijim” dizajnom nosa pao na frontalnom testu.
“Smiješno. Problem bi bio da smo prošli prvi crash test. To bi značilo da smo odradili loš posao”, kratko je komentirao Marko za njemački F1-Insider.
Olakšavanje bolida ključan je razlog za radikalniji dizajn nosa, a problem će najvjerojatnije biti riješen dodatnim slojem karbona, što je Red Bull već radio s prijašnjim bolidima. Iako je pad na crash testu daleko od idealnog, to nije toliko neuobičajena pojava u prvom pokušaju, stoga se konkurenti aktualnih prvaka ne mogu previše veseliti ovoj vijesti.
Informacije o ostalim momčadima kažu da je Aston Martin navodno prošao crash testove, dok postoji glasina da Alpine nije.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti.
Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Savijača od karbona s dodatkom epoxy smole.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Burek sa karbonom
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Molim jedan jače obložen.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Helmut Marko je jedan od najinteligentnijih ljudi u f1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ah crash test i postoji da vide do koje mjere mogu smršaviti bolid.
Uostalom svojedobno Mercedes nije prošao crash test pa je nakon toga 8 godina pobjeđivao.
A u tu priču ekstremnom dizajnu nosa kao o asu za pobjedu slijedeće sezone, vjerujem koliko i u Djeda Mraza.
Možeš misliti kako suparnici dijele svoje potencijalne prednosti.
Više mi se čini da su promašili sa nosom bolida.