Alonso: Sprint format u Austriji nije idealan za razumijevanje nadogradnji

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 2 godina 2 min 13 komentara

Fernando Alonso smatra da Velika nagrada Austrije neće biti idealna za Aston Martin da optimizira svoje najnovije nadogradnje zbog gustog rasporeda kojeg nameću sprint vikendi.

Aston Martin je u Kanadu ranije ovog mjeseca donio agresivniju bočnu karoseriju i revidirani dizajn poda što je pomoglo Alonsu da osigura svoje šesto postolje ove sezone nakon što je završio drugi iza Maxa Verstappena. No Španjolac kaže da postoji rizik da dodatno razumijevanje nadogradnji bude onemogućeno na VN Austrije ovog vikenda zbog sprint formata koji se po drugi put vraća nakon VN Azerbajdžana.

Sprint format ove je godine doživio promjene, pa se tako kvalifikacije koje odlučuju poredak za glavnu utrku održavaju u petak, a subota je rezervirana za sprint kvalifikacije i utrku. To za timove ostavlja samo jedan slobodni trening u petak da rade na svojim postavkama i potvrde učinke nadogradnji na bolidu.

„Mislim da sprint vikend neće biti idealan za nas. Trebamo više vremena na slobodnim treninzima s našim novim unaprijeđenim bolidom. Još uvijek moramo razumjeti i optimizirati paket.“

„U Austriji ćemo sa sprintom imati samo FP1 za to.“

„Staza će biti dobra, a možda i bolja za paket… tako da ćemo možda u Austriji imati malo više tempa.“

FERNANDO ALONSO

U međuvremenu, šef momčadi Mike Krack se nada da će nadolazeće utrke pružiti jasnu sliku o tome gdje njegova momčad stoji u odnosu na suparnike.

„Kanada je specifična. Rekao sam u Barceloni da uvijek trebamo pričekati nekoliko utrka kako bismo utvrdili gdje smo doista.“

„Mješavina nadogradnji i karakteristika staze otežava dobivanje jasne slike. Dakle, najsigurnije je u ovom trenutku reći da je Red Bull ispred…“

Krack je dodao da, nakon Alonsovog jakog rezultata u Kanadi, nije bio pretjerano zabrinut da bi povratak na tradicionalnije staze uzrokovao pad u formi.

„Nisam zabrinut jer mislim da smo vidjeli najnovije nadogradnje, koje izgleda rade.“

„Sada dolaze neke staze na kojima imate puno brzih zavoja i mislim da napredujemo u brzim zavojima.“

„Dakle, zapravo im se veselimo jer mislim da ćemo vidjeti pravu snagu Red Bulla na takvim stazama. A također, mi ćemo imati bolji pokazatelj koliko smo daleko.“

MIKE KRACK

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

13 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Plaćam par misa do kraja ove godine, kako bi ukinuli shootout i sprint race za 2024. ??



    5
    4

    1
  2. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Napokon jedna normalna staza…. ali ne ne.
    Nalijepit ćemo na utrku i sprint format koji dođe kao neki flaster preko rane.
    I uopće ne kužim to.
    Pa zar nije malo opasno bolidima koji ne postoje, bar ne u komadu osim u tjednu GP vikenda.
    I onda takvom sklepanom bolidu (nisu svi Mercedes…), za koji imaš samo računalne simulacije daš samo 1 sat da sve usklade.
    Po meni je to opasno.
    Sve to rade zbog “popularizacije” sporta.
    Ako je tako zašto im onda ne otvore četvrtak za dva treninga?
    Evo ti popularizacije.
    Ah, da. Četvrtak bi financijski koštao, a to je “samo trening” pa dioničari nisu zainteresirani jer ne vide masnu zaradu.
    Čak i formati Nascar i Indycar u onim ringišpil utrkama, se ne zezaju sa treninzima i zapravo ih rastegnu na cijeli tjedan da se svi ne dezintegriraju nakon jednog odvoženog kruga.
    Stvarno mislim, ako nas baš moraju siliti na te 1/4 utrke i razvodnjavanje glavnog događaja, ne moraju to raditi tako očito, samo iz financijskog interesa.
    Sve mi to (bez tri treninga) izgleda kao pokušaj uvođenja “ruskog ruleta” da bi momčadi i vozači bili “popularniji” u svojim nesrećama.
    Dovoljno je bilo vidjeti kako većina grida tu sprint utrku baš ne “doživljava”.
    Više paze da se ne razbiju ili oštete bolid do glavne utrke i voze sa pola snage.



    15
    13

    2
  3. Mercedes
    Har Kl Prikaži

    Trebali su donijeti u Monako.
    Monako je beton ?


    0
    0

    0
  4. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Nema vze sa člankom ali ima veze sa Alonsom.
    Što mislite. Rasprodaje li Alonso imovinu zbog siromaštva?
    Jer mu je dosadio taj auto?
    Ulijeće u vlasničku strukturu Aston Martina?
    Neke druge momčadi?
    https://www.index.hr/sport/clanak/alonso-napokon-prodao-skupocjenu-jurilicu-evo-koju-je-cijenu-postigao-njegov-ferrari/2475259.aspx?index_tid=371220&index_ref=naslovnica_sport_najnovije_d


    0
    -1

    1
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Ako Alonsu nakon tolike karijere 5 miliona igra ulogu onda nije baš dobro ulagao.
      On bi na kontu trebao imati barem 100 milja.
      Prije da je dobra prilika za zaradu, pa da će kupiti neki drugi.
      Da hoće ući u strukturu ne mora imati lovu, samo neka vozi za džabe tj. za udio u vlasništvu.



      4
      4

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Ah čuj koliko imaš para toliko imaš i potreba u prijevodu troškova.
        Voziti za džabe mu znači x milijuna manje koje je natukao prodajom auta.
        Uostalom ne mora biti da baš ulaže u Aston Martin, ali ta momčad bi bila najvjerojatnija opcija ako se odlučio ulagati u F1.
        Prijete najboljima i to preko njega osobno. Lijepo priča o sineku kolegi vozaču.
        Ima rezona ulagati u Aston Martin. Vjerojatno i razmišlja o nekoj poziciji/fotelji u momčadi nakon vozačkog umirovljenja.
        Meni se sve nekako tako čini.


        0
        -1

        1
  5. Juan Manuel Fangio
    veki66 Prikaži

    Meni je idalje sprint format cista glupost…. Petak trening,Subota kvalifikacije,Ned utrka!!!



    2
    1

    1

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.