Alonso objasnio zašto nije napao Strolla

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 godina 2 min 34 komentara

Fernando Alonso je pred kraj utrke u Španjolskoj došao u mjenjač timskom kolegi Lanceu Strollu, ali je onda odlučio da neće napadati, te je to jasnio poručio ekipi.

Alonso je na startu bio deveti nakon što je u Q1 izletio u šljunak i oštetio podnicu.

“Deset krugova prije kraja sam imao svježije gume, ali bio sam brži jednu ili dvije desetinke, ne više od toga.”

“Neću biti lud, jučer sam oštetio jednu podnicu, nisam htio danas još jednu ili da on ošteti bolid pokušavajući se obraniti. Za ekipu je svejedno – šesta i sedma pozicija ili sedma i šesta.”

“Žao mi je zbog pogreške. Mislio sam cijelu noć o tome da bar mogu vratiti vrijeme i ponovo voziti kvalifikacije, sve bi bilo drukčije. To nije moguće, tako da se mogu samo fokusirati na Kanadu. Iskoristit ću motivaciju za dobar vikend u Kanadi.”

Aston Martin je na ovoj utrci osvojio samo 14 bodova, što je najmanje od svih GP vikenda ove sezone. Sad ih je preskočio Mercedes na drugoj poziciji u konstruktorskom poretku.

“Mislim da nismo bili dovoljno brzi, to je bio najveći problem. Nije stvar u tome da nismo imali sreće ili da je strategija bila loša, ne, ništa slično.”

“Bili smo sporiji od Mercedesa, sporiji na softu, sporiji na hardu i koncentrirali smo se na Alpine i AlphaTaurije, kao i praćenje tempa Ferrarija. Na kraju smo osvojili i više bodova od Ferrarija ovog vikenda jer je njima u bodovima bio samo Carlos. Izgubili smo bodove u usporedbi s Mercedesom, ali oni su bili bolji od nas ovog vikenda. Idemo pokušati opet idućeg vikenda.”

Alonso nije vidio problem u Oconovoj agresivnoj obrani:

“Drukčije je izgledalo na TV-u, ne znam. Što se mene tiče – prestigao sam Zhoua, Tsunodu i Estebana, sve je to bio isti osjećaj.”

Što se tiče tempa – Fernando se nada da će za dva tjedna Aston Martin opet biti u boljoj formi, te da će uskoro biti u borbi s Red Bullovima.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

34 komentara

  1. avalon Prikaži

    mudri , iskusni fernando . i u ovim godinama je spreman izvlačiti pouku , učit na rijetkim greškama koje napravi . ““Žao mi je zbog pogreške. Mislio sam cijelu noć o tome da bar mogu vratiti vrijeme i ponovo voziti kvalifikacije, sve bi bilo drukčije. ” ova rečenica mi nekako pokazuje koliko je motiviran , a njegov potez Vs strolla da zaista radi u interesu tima , a ne svoje moguće taštine jer da je završija isprid kolege zbir bodova bi bija isti . drago mi je šta za razliku od mnogih za koje je obrana ocona bila “govnjiva” alonso nije vidija problem kod ex kolege .



    12
    11

    1
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Dragi Fernando, to je – to. Drugo mjesto Aston Martin može dobaciti samo u snu.
    Mercedes se vraća punom snagom, i uz onu dvojicu british boys-a uzimaju konstruktorsku titulu viceprvaka, ove godine,……….. 98.4 %
    Ferrari je k’o mrtav konj, a Aston Martin to ne može pratiti – nije uigran kao Red Bull i Mercedes.
    Znači, uz nešto sreće Aston Martin treći – i to je uspjeh. ??



    5
    1

    4
  3. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Alonso mi je odgovor na trolanje kada kažem da bi vozač Formule 1 mogao postati osoba osim sa dovoljno bodova za licencu skupljenim u nižim kategorijama sa i minimalnim brojem godina za vožnju F1.

    Nekada sam razmišljao “oštro” da to bude 26 ili navršenih 25 godina.
    Kasnije sam to smanjio na 21-22.
    Sada mi opet izgleda 26 godina kao magičan broj godina koji vozač treba imati da je u punoj fizičkoj i psihičkoj formi.

    Već sam pisao da razvoj ljudskog mozga završava sa 26 godina, i to baš ona više moždane funkcije koje rade raskorak između životinja i nas , nekih više nekih manje.
    OSJEĆAJI.
    Dok psi npr: posjeduju osjećaje, empatiju…. ali žive u sadašnjosti.
    Što želim time reći. One više moždane funkicje zaboravljaju (svađu s alfa mužjakom, ljubav, tugu….) a niže funkcije pamte (strah, oprez, periferni vid , njuh, sluh)….
    Empatija, razumijevanje učinjenog djela itd… je najbitnija psihološka snaga vozača.
    Sjećamo se svi kada smo bili u pubertetu. Ponašali smo se kao majmuni.
    Spuštene ruke do poda. Dođeš curi.
    “Ej ijemo anva. Di? Kajjaznam do Kvazara pa bumo vidli kaj bu ekipa. Đenja teta, striček. Bok”
    Kasnije nas je sram jer počinjemo shvaćati brigu starijih za djecu i humorističnu stranu našega bedastoga ponašanja …. Do izzlaska iz puberteta nam to ništa nije značilo. “Zašto si se išao rezati flašom? aaa kajjaznam i drugi su”
    Točno takvo ponašanje možemo vidjeti kod vozača pogotovo F2, zapravo mogli smo vijerno vidjeti prije nekoliko godina u kada je na treningu jedan vozač slučajno ili ne malo ušao u traku bržeg vozača.
    U drugome krugu “oštečeni” vozač se išao osvetiti.
    Namjerno je u brzom lijevom zavoju udario svojim bokom svojega bolida u bok bolida “krivca za prošli mogući incident” a da nikome pa ni “krivcu” nije palo na pamet da će se to desiti jer je bilo mjesta na pretek i bivši krivac se maknuo sa trkačke putanje i vozio vanjskom stranom koja. Kada ga je uvrijeđeni odvalio momak je izletio s piste na livadu s 200 i nešto km/h. Zabio se u ogradu i cijeli bolid se smrvio. Srećom vozač nije bio jako ozlijeđen. Krivac je dobio opaku kaznu. Zabranu. Ne znam doživotnu ili utrkivanja izvan lokalnih utrka svoje države, a koju mu je kaznu država odvalila pojma nemam.
    Slično ponašanje smo mogli vidjeti u dijelu prve i drugoj Maxovoj (ne samo Maxovoj) sezoni.
    Srećom ne tako pogibeljno i Max je shvatio bit utrkivanja i smirio se u pravom trenutku jer je stvarno izvan serijski vozač.
    Ali zamislite da mu je krv proključala i da je tako nešto napravio u F1.
    Generalna šteta za cijeli sport.

    Zato ponovo mislim da bi dobnu granicu za ulazak na startni grid F1 trebalo podići na 24-26 godina, a do do tada budu treći – testni vozači momčadi ili se brusili u nižim kategorijama, ovisno o željama momčadi i ovisno što FIA kaže koliko dugo bodovi vrijede u licenci.

    Siguran sam da mislite da pretjerujem, zato bih volio pročitati što vi mislite koja bi dobna granica bila idealna za ulazak u Formulu 1 (i da li treba uopće postojati)
    Pogotovo nakon prije tri sezone gotovo istog ali manje vidljivog odgovora Hamiltona Maxu u Silverstonu kada ga je OPAKO izbacio sa staze i zabio sa 200 i dobar kusur u zid a čovjek je u više nego zrelim godinama.



    2
    -10

    12
  4. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Nevezano za temu, evo link gdje također se Leclerc ne slaže sa strategijom no oni svejedno stavljaju opet hard.
    https://vm.tiktok.com/ZGJxnSfuh/
    Isto tako sam pročitao da se nakon toga Leclerc nije 14,15 krugova javljao svojem inžinjeru Xavi u. Zbilja su nevjerovatno smotani u toj ekipi. Primjera radi ovu strategiju nije odabrao nitko. Jedino gore je moglo biti hard mid hard, dok su drugi vozili soft midium soft. Bas da se zapitas , tko je njih stavio na to mjesto. I laiku je jasno da je Ferrarijeva strategija cesto tragokomična.



    5
    5

    0
  5. Jean Alesi
    BandoBoris Prikaži

    Zato sto je Stroll sin od vlasnika tima. Tocka



    1
    0

    1

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.