Izdvojeno

Potvrđeno: Ferrarijev novi šef je Frederic Vasseur!

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 30 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nekoliko minuta nakon što je objavljeno da više neće biti šef Alfe Romeo – Ferrari je potvrdio da će Mattiju Binotta naslijediti upravo Frederic Vasseur.

Vasseur je posljednjih pet godina proveo u Sauberu, odnosno u Alfi Romeo, a sad će pokušati ostati u Ferrariju duže od svojih nekoliko prethodnika. Podsjetimo, nakon Jeana Todta Ferrari je imao sedam godina vladavine Stefana Domenicalija, a onda godinu dana Marca Mattiaccija, četiri godine Maurizija Arrivabenea i jednako toliko Mattije Binotta.

“Oduševljen sam i počašćen što preuzimam vodstvo Ferrarija. Cijeli život sam strastven za motosportom i Ferrari za mene predstavlja vrhunac utrkivanja. Radujem se suradnji s istinski strastvenom ekipom u Maranellu kako bismo odali počast povijesti i naslijeđu ove ekipe, te isporučili rezultate za Tifose diljem svijeta.”

Frederic Vasseur

Ferrarijev direktor Benedetto Vigna dijeli oduševljenje:

“Oduševljeni smo što možemo pozdraviti Freda Vasseura na poziciji našeg šefa ekipe.”

“Kroz karijeru je uspješno povezivao tehničko znanje koje ima kao inženjer i mogućnost da izvuče maksimum iz svojih vozača i ekipa. Ovaj pristup i njegovo vodstvo su upravo ono što trebamo u Ferrariju kako bismo sa svježom energijom krenuli u nove pohode.”

Benedetto Vigna

Vasseur će uzde preuzeti 9. siječnja.

Povezana vijestLeclerc: S Vasseurom sam uvijek bio u dobrim odnosima, ali nije na meni da odlučujem tko će doći

Komentiraj

30 komentara

  1. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    Binnoto je bio samo dio problema, mislim da Ferrari treba promjenu strukture, a ne novog šefa bez pravih ovlasti koji ce biti u strahu od otkaza ukoliko za tipa dvije sezone ne osvoji WDC/Wcc



    4

    0
  2. Mclaren
    KERS Prikaži

    Sretno, mada nisam siguran da je ovo konačno rješenje..



    4

    0
  3. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Ne razumijem ona stalna bjesomučna negiranja glasina od Ferrarija, kada na kraju sve bude onako kako je pisano. S druge strane ovo je sasvim pogrešna politika firme koja ima toliko pametnih ljudi u tvornicama, a izgleda nekoliko “nepametnih” ljudi u vrhu koji nemaju blage veze sa Formulom 1 i vođenjem momčadi.



    11

    0
  4. I onda ljudi koji površno gledaju na Ferrari kažu Leclerc nema utjecaja ni autoriteta tamo. Dečko samo malo pametnije igra politiku, bez zavijanja na radio ili u medije…
    S obzirom na glasine riješenih problema s motorom, ovaj potez je puni pogodak, jer će sada uz dobar bolid biti i jasno naglašeni broj 1 i broj 2 u ekipi.



    5

    4
    • Michael Schumacher
      Slavenowsky Donator Prikaži

      Kakvog on to uticaja je imao tamo? Nije smio pisnuti na radiju zbog loših Ferrarijevih odluka koje su koštale nas par pobjeda. Ako nešto ne valja onda treba da se mijenja! Leclerc je odlican vozač, dokazao je kada je imao konkurentan bolid, pobjeđivao je Maxa i preticao sa stilom, tako da Binotto je bio isto trula jabuka na stablu trulih jabuka.

      Ferrari nikada nije imao uticajne vozače, Ferrari je imao tvrdoglavu administraciju koja konstatno griješi, to je taj tipicni italijanski ego.



      6

      2
      • Takvog da je izbacio Vettela, a sada i Binotta. Oduvijek je bio sa Elkannom i Todtom u bliskim odnosima, a dovoljno je bilo samo da insinuira da neće produžiti i otići kod Tota u Mercedes, da se zaista i povuku ovakvi potezi. Ako ima istine prema insajderima, navodno je predugovor s Vasseurom sklopljen još na ljeto, nedugo nakon Silverstonea.

        Kad vidiš da je Ferrari od svih mogućih ljudi doveo upravo Vasseura na tu poziciju, onda je jasno da ti ta priča ne stoji. Tvrdoglava administracija je druga stvar i tu se slažem sa tobom, ali ima istine i u ovome.



        11

        1
        • Michael Schumacher
          Slavenowsky Donator Prikaži

          Ti stvarno misliš da je Leclerc otjerao Vettela? Binotto je lično nazvao Vettela preko telefona cak da mu kaze da nije vise dio Ferrarijevih planova, što je bilo itekako supacki. Drugo, Binotto je sa mladjim vozacima htio kupiti vremena zbog lose forme Ferrarija. Lakse je reci idemo iz nova, nego imati Vettela.

          Schumacher je otišao iz F1 da ne bi bio protjeran jer je Ferrari njuskao oko Raikkonena jos 2005 godine. Da ne govorim Prost koji je javno poceo da kritikuje Ferrari pa dobio nogu. Alonso takodje. Dakle nema tog vozača koji je imao uticaj u Ferrariju.

          Da stvar bude jasna, trebalo je imati muda pa reci Binottou hvala I dovidjenja, jer Binotto je vršio dvije najveće funkcije, to NIKO NIKADA nije radio, to je dokaz koliku je moć Binotto imao.

          Na kraju treba se presjeći negdje, ako je Binotto davao ultimatum da i dalje želi da vrši dvije funkcije ili ‘arrivederci’, onda pozdravljam arrivederci!



          4

          2
        • “Schumacher je otišao iz F1 da ne bi bio protjeran jer je Ferrari njuskao oko Raikkonena jos 2005 godine” ma da , ovo ima logike . protjerati vozača koji im je vratija stari sjaj osvajanjem 5 uzastopnih titula , koji je ostvarija 72 pobjede za tim u korist vozača koji je do početka 2005. ima 2 pobjede i 0 titula . OK , u odnosu na MS do tog “šuškanja” ili njuškanja ferraria oko kimija ovaj je ima manje iskustva od michaela ali nije da je bija bez iskustva … 68 GP – a . ako je ovo točno onda je vrh ferraria uradija vrhunsku glupost . rješili su se onog koji ih je uzdiga iz pepela i koji im je moga donijeti još poneku titulu u korist vozača sa kojim se ferrari ako želimo bit iskreni nije usrićija . kimi im je donija jednu titulu i to zahvaljujući “zelenom” LH kojemu je to bila prva sezona i zahvaljujući korektnom massi koji je poštova odluku tima o tome da će u borbi za titulu podržat vozača koji će posli monze imat više bodova prije monze massa je ima bod više od kimija . u Q monze je starta sa P 3 , kimi sa P 5 no u 10. krugu massa je odusta zbog ovjesa ( 8 krugova do pojave problema bija je ispred kimija) i posli monze kimi je ima 5 bodova više od masse koji je do kraj sezone poštivao odluku tima . najbolji primjer je zadnja trka .. massin brazil . starta je sa P 1 , vodija gotovo svo vrime pre kimijem 49 krugova . u 50. je kimi preuzeja vodstvo , pobjedija (1,5 s ispred masse) i osvojia svoju prvu i zadnu titulu .
          OK , recimo da kimi u 8 sezona ferraria nije ima bolid na nivou ferraria MS i da je samo zbog toga ima “mršav” učinak ( sretno – spretna titula , 10 pobjeda , 7 PP ) kako objasnit da ga je 2014. bodovno ( i plasmanom ) “uništija” alonso ( na kraju FA 106 bodov više ) , a 2015. seb sa 128 bodova više . neka je za 2014. opravdanje kimijev zaostatak za fernandom činjenica da se kimi tek vratija u ferrari ali 2015. je seb bija “novak” u timu pa je bodovno “pregazija” kimija gore nego alonso 2014.
          možda je razlog “njuškanju” ferraria bila i nekakva buduća perspektiva jer 2005. MS je ima 36 , kimi 26 ali tu su se zaje*ali jer malo ko je bija toliko posvećen timu ( zašto su mehaničari plakali posli odustajanja MS u japanu ? ) i trkama ka michael . da o zanju , prenošenju podataka i ne govorim . uostalom primjer alonsa koji sa 41 vozi ka momčić nam “”govori” da tih 36 MS nije bija problem u borbama za ferrari i slavu tima . no ako je ovo politika tima onda nije ni čudo šta titule odavno nema . glupavo , olako posežu za golubom na grani , a imaju , imali su pticu u ruci …. umisto kontinuiteta presjecaju kad ne treba .
          ferrari od dolska seba 2015. je tek 2016. bija “lošije” plasiran ( 3. u konstruktorskom ) , sve ostale sezone ( do dolaska CS ) su završavali na P 2 u kostruktorskom , seb 2 X 2017./18. završava drugoplasiran iza lewisa . o kakvoj lošoj formi ferraria je riječ kad znamo da je mercedes do nedavno bija nedodirljiv ? čak i 2021. kad je LH izgubija titulu merc je završija sa titulom konstruktorskog prvaka 8. X uzastopno ! neki šef u ferrariu ako bude ima kapacitete će uspit tek onda kad vrhu dogori do noktiju i tom šefu poklone povjerenje ka nekad todtu , a ovo šta sad rade je pretakanje iz šupljeg u prazno ….



          4

          0
        • Michael Schumacher
          Slavenowsky Donator Prikaži

          Michael je sa suzama na licu 2006 najavio kraj svoje karijere. To je bio totalni downfall Ferrarija. Kada kazem Ferrari, mislim na upravu istog koji su htijeli stvoriti nesto novo, a za to novo Brown je itekako osjetio. Odlazak Browna je ništa drugo nego neslaganje sa upravom.

          Michael je moga glatko da vozi jos 2-3 sezone, mogla se je sacuvati ista platforma ljudi, jer Todt je bio cak jednu godinu vise. Na kraju Ferrari aka LDM je htio “novu” eru ljudi, koja im se odbila od glavu. Da jesu osvojila titulu 2007 godine, ali najviše zahvaljujuci Ron Dennisu koji je dozvolio cirkus. Kasnije Ferrari se ne moze sastaviti sa zemljom punih 15 godina.

          Da ne kruzim previse sa nepotrebnim informacijama, Ferrari nikada nije stavljao vozače ispred svojih interesa, Michael je Ferrarijevo cudo kojeg se jedva danas sjete.

          Binotto nema sanse da je otišao zbog Leclerca, Leclerc je totalno nebitan faktor u cijeloj priči. Binotto je otišao jer Ferrari ne isporučuje rezultate, Ferrari sa Binottom nije maknuo sa mijesta od kako su nogirali Arrivabenea.

          Nesto mora da se mijenja. Binotto je bio komfor zona, nekada ako želiš da napredujes, moraš da izadjes iz iste.



          2

          1
        • Blue Flag
          dFixxx3r Prikaži

          Fiorano99 ne stoji ti priča.
          Da je sa Vasseurom potpisan predugovor u ljeto, ne bi Ferari ispitivao Hornera i Browna žele li mu se pridružiti, znalo bi se tko dolazi.
          …niti bi toliko dugo bilo nepoznato ime jer bi s Alfom bilo sve riješeno.
          Pa vidimo da se čekalo puni dan za objavu. znači da s alfom nije bilo riješeno, znači da nije bilo planirano od ljeta jer bi prijelaz bio glađi.



          1

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Upravo je nedavno izašla priča da Binotto nije otjerao Vettela. On mu je saopštio odluku, što i priliči šefu ekipe, a neko je iznad njega donio odluku. A i Binotto je nedavno izjavio da mu je to bio najteži trenutak, kada je morao reći Vettelu tu odluku.



          1

          0
        • Fernando Alonso
          Mr.Spaceguy Donator Prikaži

          Elkann ga je potjerao.



          1

          0
        • Michael Schumacher
          Slavenowsky Donator Prikaži

          Previse tu ima priča rekla – kazala, suština je da mi ništa ne znamo! I dan danas se pišu teorije da je Binotto otjerao Arrivabenea itd.

          Fino se krene od prve stavke, čija je ideja bila da se Binotto postavi pored TD-a, na TP poziciju? Plus zar je Binotto toliko bio siguran u sebe da bi mogao lako vršiti dvije najjače pozicije u timu? Da je imalo razuma Binotto ne bi ni prihvatio istu, rekao bi ne hvala, a Elkan i kompanija bi tražila bolje riješenje, al (barem ja tako mislim) cim je Binotto uskočio u Arrivabenove cipele, može se naslutiti da ima i njegovog masla tu…

          Ta teorija će ostati ocigledno misterija…

          Sada da uzmemo stavku da je Elkan otjerao Vettela, to bi po meni bila najgluplja stvar, jer čemu onda služe timski šefovi? Valjda je predsjednik tu samo da potpise odluku timskog šefa I da se usaglasi, jer svi oni moraju donijeti njemu izvještaj za tekuću i narednu sezonu, a da tek tako dodje i kaze sklonite Vettela i da se miješa u posao ljudi koje je on licno postavio, je glupost živa. Eh ako je tako onda se vracamo na moju tezu gore, da se Ferrar nije ništa promjenio, rade sve po šablonu, kao što je LDM radio, nakon što se je krenuo miješati u poslove Browna i Todta. Nema nam spasa.

          Budimo realni, da je zdrava atmosfera tamo, vec odavno bi gledali Neweya, Hornera, mozda cak i Browna itd… Ferrari je nemilosrdan prema svima, istina je samo da imaju tradiciju i da dobro plaćaju, a sve ostalo je gorkog ukusa.

          Glavna tema ove rasprave je bila da je Leclerc taj koji je otjerao Binottoa, ne drži vodu. Ferrari je jedina kompanija u F1 koja je usko povezana sa auto-industrijom. Oni nemaju segmente kao što ih imaju Mercedes I Renault, gdje se izdvaja budjet i ostaviti sve ljudima koji su izabrani za poziciju koju obavljaju. Ferrari ima dosta političara u upravi, previse administracije koja je direkt povezana sa F1 i u sve se miješa, što ocigledno zadaje glavobolje, ko ce ga znati st se desava tamo??

          Hajmo sada mi navijači krenuti od neceg, zar nismo mi kritikovali Binottoa za timske odluke, za neke izjave, za situaciju u timu itd? Sada kada ga vise nema, sada sumnjamo u sve? 😄

          Barem za vidljivi chaos u ekipi Binotto je taj koji mora da odgovara. Sada ako je on žrtveno janje zašto se svi onda late tih većih pozicija ako ce se po njima na kraju kenj*ati? Ispade svi koji odu iz Ferrarija nisu krivi nizasta, već je uprava..?

          Dosta je tu nelogičnosti da puca glava! Treba vidjeti jel rade pametno ili su blesavi pa blesavi…


          0

          1
        • Mislim da ni jedan vozač ne može dirigirati nekakvoj ekipi kao Ferrari tko će biti šef. Leclerc i da je peterostruki prvak nebi imao takav utjecaj kao što nisu imali ni Alonso kao ni Vettel. Vjerovatno će kod ovoga imati nekakve protekcije i prednosti no mislim da nitko nije od vozača toliko jak da može birati šefa ekipe veličine kao Ferrari ili potjerati četvrostrukog wdc iz ekipe. Na kraju krajeva u Ferrariju postoji ekipa koja odlučuje o svemu pa čak i čije podatke o razvoju bolida usvajati i kao kad su rekli da će slusazi Sainza. Pa kada vidim strategije za Leclerca i neke postupke tokom sezone mislim da on nije bio ni prvi vozač a pogotovo netko tko kroji sudbinu sefa ekipe.



          1

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Kad je Ferrari u pitanju, dosta se tih tračeva ispostavi da su istina…


          0

          0
  5. Dobra odluka, pozdravljam! 🤝

    … za Mercedes i Red Bull.



    12

    0
  6. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Kao sta sam pisao vec slusajuci talijanske vijesti ispada da su CL i njegov menađer mutni igraci.Jos od SV se vidilo u par situacija kakav je.
    A i sta mi znamo kakav je netko kad pred kamerama izgleda sve fino.



    14

    0
  7. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    izgovara se:
    Vasur ili Vesur (nesto između A i E)
    Ja sam krivo govorio: Vaser



    2

    0
  8. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    nije mi neki lik. pari mi fikus. još ćemo i binota zazivat nazad.



    2

    0
  9. Definitivno covjek ima znanje i pokazao je to proteklih godina,radio je dobre stvari ali treba se uzet u obzir da nije imao ni priblizno ljude i budzet kao ostale momcadi,mozda je Ferrari napokon nasao pravog covjeka jer za njega su samo rijeci hvale,sumnjam da bi oni uzeli nekoga da ne misle da nemoze napravit dobru stvar,neka mu je sa srecom i forza Ferarri 🇭🇷🇭🇷



    2

    0
  10. Zaiskali ste (nekog ko nije Italijan) eto vam ga.
    Lično, mislim da je ovo pad sa konja na magarca. Nemam ništa protiv Vasseura, ali na mene nije ostavio neki dojam u dosadašnjoj karijeri.



    3

    0
  11. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Jedno je sigurno, sada će Ferrari i Haas biti još bliži. Ovaj i ona budala iz Haasa su vazda zajedno. Dvorske lude F1 paddocka.



    4

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni