Sauber se pribojava Manora i Haasa

Izdvojeno

Marko Rakić

Prije 8 godina 1 min 14 komentara

Sauber, Manor

Monisha Kaltenborn kaže da se Sauber pribojava Manora i Haasa za sljedeću godinu, što ustvari nije ni čudno. Manor će koristiti Mercedesove motore te spremaju potpuno novu šasiju, dok Haas dolazi kao tim koji nije bez novca, te su povezani s Ferrarijem na više razina. Nakon katastrofalne 2014. u kojoj nisu osvojili niti jedan bod, stanje je sada nešto bolje, iako to ponajviše mogu zahvaliti Ferrarijevom motoru, jer je šasija u odnosu na prošlu godinu mizerno poboljšana.

“U principu, sretna sam s trenutnim stanjem, napravili smo neki oblik “povratka iz mrtvih”. Mislim da za sljedeću godinu imamo mnogo potencijala, stoga nisam potpuno sretna kako su se stvari odvijale ove godine. Imamo Manor koji će sljedeće godine doći s novim motorom, te jedan novi tim, koji trenutno ima snažnu surdanju s jednom drugom momčadi, stoga će biti prilično teško osvojiti bodove.”

Sauber se trenuntno nalazi na 8. mjestu u poretku konstruktora, 31 bod iza Toro Rossa te 11 ispred McLarena. Najbolji plasman sezone za švicarsku momčad je 5. mjesto Felipea Nasra s VN Australije.


Odgovor

14 komentara

  1. Emerson Fittipaldi
    diesel Prikaži

    Nije ni čudno što se pribojavaju. Šasija im je poslije Manora najgora na gridu i to su dokazali dosta puta ove sezone. Jedino što bi ih moglo spasiti je još bolji Ferrarijev motor, al otom potom.


    0
    0

    0
    • Blackhawk Prikaži

      Ne samo to, nego i nemaju vozačku postavu za pohvalit se. Nasr još i može proći, ali Ericsson…


      0
      0

      0
      • Marros Donator Prikaži

        Ericsson nije novi Senna to je definitivno. No razlika između Nasra i njega nije toliko velika koliko prikazuje bodovno stanje. U Maleziji je sam učinio grešku inače bi mogli biti bodovi, u Bahrainu sigurno bi bili bodovi da nije došlo do problema za vrijeme pit-stopa, sam je na sredini sezone tri puta uzastopno došao do bodova, a Nasr je dva puta pokupio mnogo bodova kada je to situacija dozvoljavala. Znam da Marcus nije previše cijenjen no na pamet mi pada jedan vozač iz početka 70-ih godina. U prve tri sezone nastupanja sakupio je svega skupa samo 2 boda. 1972. godine momčadski kolega “pojeo” ga je 12-0 u konačnom poretku. Čak su ga je i domači tisak zafrkavao da traži ograničenje brzine na 100 km/h. Poštovane dame i gospodo jedan i neponovljivi-Niki Lauda.


        0
        0

        0
      • Blackhawk Prikaži

        Marros – uspoređuješ neusporedivo :-D Nije ni Senna, ni Schumacher, ali ni Lauda, ni Piquet, pa ni Rosberg ni Button. Ericsson je tu samo zato što je dnioo novac, baš kao što ga je donio Max Chilton. kad uspoređujem dva vozača ne uspoređujem ih prema osvojenim bodovima jer to može itekako prevariti, već prema višenom u cijeloj sezoni. Nasru je ovo prva sezona, Ericssonu druga. Nasr apsolutno nije oduševio, ali svatko tko oba vozača prati kroz cijelu karijeru neke će stvari ipak primjetiti. Nasr je vozač kojie neće napraviti puno pogrešaka, koji je miran, koji jako dobro čuva gume, ali kojem nedostaje agresivnosti, i zato će većina na njega odmahnuti rukom. Ali zar je agresivnost sve što trebamo gledati kod vozača? Sa druge strane Ericsson nema ništa u čemu je jak, i F1 ne bi ni vidio da nije imao novaca. Ponavjam, ne kažem da je Nasr supertalent, ali je bolji od Ericssona.


        0
        0

        0
    • Emerson Fittipaldi
      diesel Prikaži

      @Blackhawk – Iskreno, ni Nasr mi nije nešto. Nije me posebno uvjerio spram Ericssona.


      0
      0

      0
      • Marros Donator Prikaži

        To je zato što vozi to što vozi. Ako samo pogledamo ovogodišnje rezultate Buttona i Alonsa onda je poprilično jasno da je više manje ovisno tko kakav bolid vozi. Moje mišljenje je da je Nasr na razini Masse, no problem je naravno da se nalazi tu gdje se nalazi. Sauber mi je kao ljubitelju sredine grida draga momčad no istina je da u položaju u kakvom jesu ne mogu očekivati proboj prema vrhu. Ericsson nije Senna, to sam spomenuo, no nije ni Chilton. Njegov dvoboj sa Massom u Kanadi i još nekoliko poteza pokazali su da ga u stvari nije strah ulaziti u dvoboj sa drugim vozačima. I to več nešto govori. A činjenica je da su obojica svjesni da imaju u rukama bolid koji im ne omogučava borbu za vrh, no momci završavaju utrke a i to nešto govori. Sauber bi ih mogao zamijeniti, ima mnogo vozača koji donose novac, no ipak ih je potvrdio več relativno rano u ovoj sezoni.


        0
        0

        0
      • Blackhawk Prikaži

        Djelomično bi se složio s kolegom Marrosom (jako volim ljude koji vole male momčadi) – teško je primjetiti nekoga tko vozi slab bolid, ali se tada pažnja usmjeruje na druge stvari – poput konstante. Nasr je tu puno bolji, iako ga ne bi uspoređivao s Massom, jer Massa za Nasr ipak u sebi ima agresivnosti. Nasr je brz, vozi bez puno grešaka (ne zaboravimo da je rookie), ali je agresivan koliko i Rosberg (možda čak i manje). Sa druge strane Ericsson ima agresivnosti, ali nema sposobnosti da tu agresivnost pretoči u dobru vožnju i dobra pretjecanja. Jako je sklon greškama i općenito nema jaku stranu koja bi se mogla istaknuti. Još jedan od onih koji će ostati potpuno nezapamćeni


        0
        0

        0
  2. Marros Donator Prikaži

    Blackhawk, kao prvo sa tobom debatirati mi je osobno zadovoljstvo zato što mi je drago što netko argumentirano stoji iza svojih teza. Kada sam spomenuo Laudu nisam naravno mislio samo na bodove. Naravno da ne možemo samo po tome nekoga suditi. No kada bi netko 1972. godine javno progovorio o Laudi kao budučem svjetskom prvaku svi bi mu se smijali. Ne samo da nije osvojio ništa. Bio je zbilja spor. Sličnost sa Ericssonom postoji. Naime obojica nisu postigli nešto posebno u nižim kategorijama. Obojica su bili svjesni da se nikada neče probiti ako ne upotrebe svoj mozak. U primjeru oba to je bio novac. Oboje su na početku vozili problematične bolide koji im nisu omogučavali dobre rezultate. I kao što je Lauda iskoristio svoj mozak i najprije otišao iz Marcha u BRM, pa onda u Ferrari, tako je i Ericsson otišao iz Caterhama u Sauber. Što se tiče Nasra i Ericssona: da Marcus ima više nastupa na utrkama. No Felipe je prošle godine bio test vozač u dobrom Williamsu a Marcus je imao okolnosti koje niti jedan rookie ne bi poželio. Slab, problematičan bolid, potpuni kaos u vodstvu momčadi, brzoga i iskusnoga Kobayashia, te probleme sa prilagođavanjem svoga načina vožnje i podešavanjem sistema kočenja u Caterhamu. Kada je uspio nekako riješiti problem postao je potkraj sezone brži. U Monacu je završio odmah iza bodova. I tu u stvari dolazimo do točke gdje je Marcus jak. U glavi. Ako se samo nadovežem na švedske vozače F1, onda mogu slobodno reči da Ericsson nije vozač tipa Peterson, nego više tip vozača ala Johansson ili Bonnier. Ako če se ponuditi šansa postoji vjerovatnost da če je iskoristiti. Ne zaboravimo da je jedini vozač u zadnjih pet godina koji je iz onih zadnjih momčadi (HRT, Caterham, Marussia) uspio sebe progurati u srednju momčad a i to nešto govori. Sječam se Thierrya Boutsena. Godinama je provodio u nekonkurentnom Arrowsu, gdje je bilo važno bolid dovoziti do cilja. Bodovi su došli tu i tamo. No kada je došao u Benetton i Williams pokazao je da ipak može bolid koji mu omogučava dobre rezultate dovoditi i do kakve pobijede. Slažem se da Nasr i Ericsson trenutačno ne pune stručni F1 tisak kao Max ili Carlos jr, no istina je da ni Sauberov bolid nije na nivou Torro Rossa. No ako se samo prisjetimo početka ove sezone i ako bi omijer snaga ostao na tadašnjem nivou situacija bi bila sigurno nekoliko drugačija. No svi u Sauberu bili su svijesni da će biti problemi kada se cirkus F1 preseli na evropske staze. I zato stojim iza tvrdnje da su dečki u danim okolnostima odradili solidan posao.


    0
    0

    0
    • Blackhawk Prikaži

      @Marros – hvala, osjećaj je obostran! Lijepo je s nekim raspravljati argumentirano, a ovaj forum Bogu hvala i nema puno padobranaca – nadam se da će tako i ostati.
      Vratimo se na temu. Postoje vozači koji u nižim kategorijama ne pokažu ništa, a u F1 odjednom pokažu talent. Kobayashi je najbolji primjer jer u GP2 nije imao ni “a” od njegove poznate agresivnosti. Grosjean je bio strahovito brz ali je pravi više grešaka čak i od Maldonada. I da nije bilo kazne u Belgiji možda bi ih pravio i danas, ali danas je pravi brzi i smireni vozač. Međutim, ako pstoje neki paterni koji se nastavljaju cijelu karijeru tada, barem je moje mišljenje tako, su male šanse da će se netko i promijeniti. I Ericsson i Nasr, baš kao i npr. Maldonado i Perez su i u nižim kategorijama i u F1 potpuno isti. Netko će reći “da, ali Maldonado je bio prvak”. Istina, bio je, ali tko god ga je gledao tu sezonu u GP2 zna o čemu pričam.
      Svejedno, teško je ocjenjivati vozače koji su u manjim momčadima s lošim bolidom, ali ponavljam – u tom slučaju se gledaju neke druge stvari – koliko je tko sklon greškama, koliko uči iz utrke u utrku, koliko uči iz grešaka…
      Na kraju krajeva, to što ja ovdje zovem Ericssona lošim vozačem, ili bilo tko od nas na forumu nekog drugog vozača, to naravno ne znači da je taj stvarno loš vozač. Jer svi su oni tu s razlogom – zato što su brzi. Svi mi govorimo kako bi i mi brže vozili od Chiltona ili Karthikeyana. Ali da je bilo kome od njih dati Mercedes u ruke opet bi bili unutar sekunde od Hamiltona. A kad promislimo da netko četiri kilometra ili vipe prijeđe samo malenu sekundu sporije od svjetskog prvaka…


      0
      0

      0
  3. Kažem ja Donator Prikaži

    Ako se Sauber mora njih pribojavati što bi onda trebali reći u Mclarenu koji je još gori od Saubera? Ako se ove zime drastično ne poprave loše im se piše sljedeće sezone jer bi vrlo lako mogli biti zadnji!!


    0
    0

    0
  4. Juan Manuel Fangio
    Estoril Prikaži

    Ovo će za mene biti poslastica. Borba malih momčadi je ono što uvijek volim pogledati.


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.