Fernando Alonso i Esteban Ocon su u Mađarskoj završili na osmom i devetom mjestu nakon relativno teške utrke po pitanju strategije. Obojica su vozili na mediumu prije nego što su prešli na hard i vozili do kraja. Alonso se pred kraj utrke približio Oconu koji je potom dobio poziv svog inženjera i uputu da propusti Fernanda. To je bio šlag na torti kaotičnog unutarmomčadskog duela koji je započeo već na samom startu utrke.
“Nakon osvojenih šest bodova u Mađarskoj – ekipa ostaje na četvrtom mjestu u konstruktorskom poretku. Ispred nas je ljetna stanka. To je velik uspjeh sam po sebi i sad se moramo usredotočiti da u nastavku godine maksimalno napadamo.”
“Bila je ovo nezgodna utrka s nekoliko različitih strategija. Mi smo se odlučili na jedno zaustavljanje, što znači da smo morali biti jako pažljivi tijekom oba stinta. Trebalo je osigurati da te gume odrade predviđeni životni vijek.”
“Odradili smo dobar posao zadržavši iza sebe neke bolide koji su bili na strategiji s dva zaustavljanja, a samim time i na bržim gumama. Kao i uvijek – proanalizirat ćemo utrku i vidjeti što možemo idući put bolje odraditi.”
Szafnauer kaže da cijeli Alpine zaslužuje stanku nakon teških 13 utrka ove sezone.
“Bit ćemo spremni nastaviti ovu sjajnu borbu kad se vratimo krajem kolovoza. Sezona je dosad bila intenzivna, cijela ekipa zaslužuje odmor i sigurno ćemo napuniti baterije za nastavak.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...
U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U 4 godine su izgubili ,Red Bull,Riccarda ,Alonsa i sad Piastria! Pocnite malo brze analizirat!
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma projekat bez vizije,sad ce to oni analizirati:”We are checking”.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovaj kao i Binotto pili neku glupu PR spiku koja ne drži vodu. I pticama na grani je jasno da hard gume nisu radile i oni to ne žele priznati. Ovome je bolid bio nekonkurenatn, a ovaj će analizirati i odmarati… Super.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
što je zajedničko hrvatskoj košarci, Ferrariju i Alpinma ? Molimo pričekajte, moramo skupiti glave, proanalizirati. Preuzimamo odgovornost za još jedan debakl.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovaj treba dobiti pedalu.
0
0