Potreba Fernanda Alonsa da se u medijima opravda za svoj zaostatak u vozačkom poretku u odnosu na timskog kolegu nije naišla na oduševljenje šefa ekipe Otmara Szafnauera.
Alonso je nakon pola sezone na desetom mjestu sa 29 bodova, dok je Ocon osmi s 52 boda.
“Jako sam ponosan na svoj odrađeni posao ove godine. Vjerojatno sam na svojoj najboljoj razini, vozački gledano. U tome ulogu igra i iskustvo. Unatoč svemu, imam samo dvadesetak bodova, nevjerojatno.”
“Izgubili smo možda 60-70 bodova, ako zbrojimo sva odustajanja, svu lošu sreću i nepouzdanost. Ovo je jako neobična sezona.”
Najbolji rezultat sezone zasad mu je peto mjesto iz Silverstonea.
“Dajem sve od sebe i pokušavam surađivati s ekipom što je više moguće. Ako ne osvojimo bodove – to je iz tih razloga. Vrlo je frustrirajuće. No, bio bih tužniji da ne osvajam bodove zbog vlastitih grešaka, sudara, izvrtanja ili nešto slično.”
“Za ljude koji ne gledaju utrke nego samo pogledaju stanje u poretku – oni steknu krivi dojam ove sezone, definitivno. Mislim da je moja ekipa pod brojem 14 bila vrlo nesretna.”
Nije propustio spomenuti da je pouzdanost u drugom bolidu uvijek dobra:
“Pouzdanost je bila dobra, Estebanov bolid je uvijek dobar.”
Šefu ekipe Otmaru Szafnaueru nije strano igrati slične igrice, pa je prihvatio igru i izjavio:
“Nismo iznevjerili Fernanda. Postoji više razloga zašto nije osvajao bodove.”
“Sjećam se bitke s Mickom Schumacherom u Imoli. Zbog njihovog dodira je imao rupu u bočnom usisniku. Nadalje, njegova obrana protiv Valtterija Bottasa ga je koštala kazne, jednako kao u Miamiju.”
“Stvari koje su se dogodile u subotu u sprintu se mogu dogoditi bilo kome, to nije Alpineov problem. Ne znamo o čemu se točno radilo, ali sve upućuje na to da je bio problem s kontrolnom jedinicom. Taj dio kupujemo, to nismo mi dizajnirali. Ne vjerujem da se radi o pogrešnoj instalaciji. Moramo shvatiti što se dogodilo.”
“Moramo riješiti te male probleme da se više ne ponavljaju. Nikad ne znate što će biti iduće jer bi onda u protivnom to već bilo riješeno.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uh, al’ se ovdje loži.
Je li ovo Alonsov F1 kraj?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S Alonsom i njegovom prljavom politikom se uvijek loži, postoji razlog zašto je sa svim bivšim momčadima ostao u lošim odnosima
Ne vidim razlog zašto bi bilo drugačije s Alpinom.
Srećom idu godine, zakoračio je u peto desetljeće i počinju ga derati vozači ko Ocon, pa ima sve manje prostora za nove manevre
4
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A šta onda Džorđe radi sedmerostrukom prvaku koji još nije ušao u peto desetljeće? U njegovoj vlastitoj ekipi? Jel i to isto deranje ili ipak postoje neki drugi standardi za određene pojedince ilitiga ljubimce
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo, pošto nemaš opravdanja za Alonsa tražiš probleme u drugima, toliko je očajna situacija?
Hamilton i Russell su tu negdje, Hamilton ima više postolja, Russell je bio bolji na startu sezone, Hamilton sada, odlični su oboje i funkcioniraju super
Za razliku od Alonsa koji optužuje drugi dio garaže, svađa se sa šefom i nadmeće se od koga je bolji i svježiji – Hamilton prije 2 dana kaže:
“Russell has all the qualities to lead Mercedes. It’s been a real pleasure to work with him and it’s been great to see his success.”
Teško ćeš naći konkurenta za Alonsov karakter i promašaje koji traju zadnjih 15 godina, ali nastavi pokušavati :D
4
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema opravdanje vezano uz sta? Tvoje neistinite tvrdnje da se Alonso sa svakom ekipom rastao u lošim odnosima? Ili ovo da Ocon dere Alonsa ignorirajući glavni razlog zašto ga “dere” i zašto je bodovno ispred njega?
Aha Hamilton i Russell su tu negdje ali Ocon dere Alonsa ? Logika par ekselans.
Vidjeli smo svi sta je Hamilton pricao kad su mu motori rikavli i kako je sugerirao da ga Mercedes sabotira tako da mi se živo fučka za ove njegove pr izjave kojih je nakupio ohoho tijekom svoje karijere.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikad mi nije bio drag ali alonso je klasa,, mnogo krivih odluka u karijeri, manjak srece… Na zalost Alonso se ostat zapamcen kao jedan od najvecih ali sa “samo” 2 naslova prvaka…
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko je gledao sve utrke mu je jasno da je Alonso izgubio dosta bodova što zbog bokseva, kao prošlu utrku ili zbog nekih drugih stvari. Apsolutno nisu potrebna opravdanja. Naravno to ne umanjuje činjenicu i da je ocon odličan.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno, ja bi se riješio Ocona.
12
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ja nebi srljao nikuda. Imaju dobru vozačku postavu. Prvi im cilj treba biti dovesti bolid u red. Da imaju bolid kao od Red Bulla ili Ferrarija ne sumnjam da bi obojica imali dobrih rezultata. Đabe njima trenutno svi najbolji vozači kada bolid nije kadar za nešto više . Druga stvar je bila npr u Mercedesu gdje je jedan vozač bio godinama lošiji pa ubaciš na njegovo mjesto Rusela ili kao u Red Bullu kada je dolazio Max , u Ferrariju kada su se zahvalili Kimiju i doveli Leclerca. Ocon stvarno nije loš a Alonsu su mana godine i vjerovatno je problem što tim misli na to da oko njega ne mogu graditi budućnost. Meni je smješno sikanirati bilo kojeg od bjih dvoje jer postoji netko tko bi trebao dobiti priliku. Renault bi po meni trebao gledati da nađe tom malom mijesto a to mijesto ne mora nužno biti u Alpine u odmah.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Takva iskustva imao je i Schumacher 2012 ….u prvih 9 utrka bilo je 7 kvara…🤔🤔
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
otad sam blokiran na mercovim društvenim mrežama..
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
🤣🤣🤣🤣
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od 11 odvozenih utrka, odvozio je 3 slabije, od toga su 2 bile bas da nije bio na razini. U Bahreinu je Ocon bio bolji cijeli vikend i u Miamiu je bio malo ispod razine. Imola je bio li la tako da bi i to vjerojatno uvjerljivo izgubio od Ocona i da je dosoa do cilja.
No, ostalih 8 utrka:
Saudijska Arabija – kvar
Australija – kvar u Q3 iz kojeg bi osigurao vjerojatno drugi startni red.. za uzvrat je startao zadnji
Spanjolska – novi motor, startao zadnji, dosao do bodova
Monako – dobar vikend, nije islo bolje
Baku – dobar vikend, nije islo bolje
Kanada – fantasticna subota, nesreca s dva VSC i onda mu jos Ocona momcad priusti.. na kraju potez ocajnika da zadrzi poziciju, realno mogao je i bez tog vrludanja
Britanija – fantastican vikend
Austrija – dobre kvalifikacije u petak, opet ga bolid izdao u subotu.. u nedjelju startao zadnji, potrefi mu se VSC u pravo vrijeme (napokon), ude u boks s 5. pozicije, realna opcija 6-7. pozicija na kraju da bi ga mehanicari zaje i krivo zaserafili gumu.. bez obzira na to, na stazi prede tri bolida i dode do 1 boda
Forma je u uzlaznoj putanji evidentno, a 41. god ce uskoro imat.. ako usporedimo voznje Schumachera i Kimija u tim godinama, Fernando je na razini svih ovih mladica bez obzira na godine. Ova dvojica su bila u tim godinama debelo ispod te razine.
A budimo realni, nije da Fernando ima ne znam kakvu motivaciju da uopce pruza ovakve partije.. vozi za tvornicu momcad koja nije u stanju bila iskoristit nova pravila.. al aj bar da su u zaostatku kao sto je Mecka pa da postoji naznaka da ce se prikljucit do iduce godine u borbu za pobjede. Ovaj Alpine izgleda ocajno u odnosu na top momcadi.. tak da .. drago bi mi bilo da nastavi vozit jer ocito moze, al s druge strane ne zasluzuje niti ove patnje s losim bolidom, niti ovakav odnos ljudi iz vrha momcadi prema njemu i mozda je bolje zbog njega samog da okonca to sve skupa
17
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čekaj, ti zaista uspoređuješ vožnje Alonsa koji ima četvrti-peti bolid po brzini sa Kimijevom Alfom koja je bila predzadnji ili treći bolid sa zadnje strane po brzini? Pa Kimi je i u takvom bolidu bio bolji od svih koji su vozili u donjem poretku. Naravno da je izgubio volju kad bolid nema moć uopće doći do bodova. A Alonso uvijek ovako nastupa kad mu je momčadski kolega ispred. Jednostavno takav karakter, prgav, samodopadan etc.
3
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
De mi reci kako je taj isiti Kimi prolazio kraj Vettela i Alonsa u istom bolidu?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
De ti meni reci kakve to ima veze sa ovime što sam ja napisao?
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve? Pa možda takve, da bi ta Alfa u nečijim rukama izgledala kao ovaj Alpine.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na ovakav komentar stvarno nemam što odgovoriti. Nadmašio si samog sebe. Svaka čast
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesu Alonso i Vettel brisali pod sa Kimijem? Dali bi oni po toj predpostavci pokazali daleko više u toj istoj Alfi? To što je Kimi bio bolji od A.G ne znači da je izvlačio maximum iz tog bolida.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jaka ti je logika… što bi tek onda Ocon radio Kimiju da sad zajedno voze Alpinu…
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovako, evo ti moje logike. Za 2020 i 2021 ne govorim ništa jer je Alfa bila loša. No npr za 2019 je Kimi skupio 44 boda za Alfu dok je npr 2014 u Ferrariju skupio ako se ne varam 54 boda. Čovjek bi pomislio da je Alfa 2019 bila sličan bolid po brzini kao Ferrari 2014. No kad pogledamo Alonsa koji je te 2014 skupio gotovo 3 puta više bodova odnosno 159 onda ne ispada taj Ferrari tolika banana kao Alfa 2019 zar ne? Naravno da je to teško usporediti no Kimi nije bio ni blizu nekih drugih vozača u Ferrari eri pa ću predpostaviti da ni u Alfi nije bio puno bolji.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Matek14 … “… ako usporedimo voznje Schumachera i Kimija u tim godinama, Fernando je na razini svih ovih mladica bez obzira na godine.” i do kakvih zaključaka dođemo ako usporedimo vožnje MS i kimija u tim godinama koje sad ima fernando ? da je MS vozija loše ? kimija ne “računam” jer i da je vozija vrhunski sa onom alfom ne bi isporučiva rezultate . MS je za razliku od fernanda ima 3 sezone pauzu i kad se vratija bolidi su bili poprilično drugačiji nego 2006. kad je napustija F 1 . alonso je ima 2 sezone pauze ali šta se prominilo od 2019. do 2021. u koncepciji bolida ? otiša u turbo eri , vratija se u turbo eri . promjene su nastupile ove sezone i svi pa i alonso su se privikavali na njih tokom predsezonskih testiranja . usprkos dužoj pauzi , popriličnoj razlici bolida na pola prvenstva 2010. MS je osvojia 36 , alonso sada 29 bodova ( 2020. kad se vratija 38 bodova ) . MS nije moga bit na razini mladića 2010. jer jednostavo mladića gotovo da nije ni bilo na gridu za razliku od danas . jedini koji bi “upada” u tu kategoriju je bija alguersuari sa 20 godina , buemi sa 21 , valjda i kobayashi i seb sa 23 , ostali svi od 25 pa na više . za koje timove su vozili vozači plasirani ispred MS na kraju prvenstva ? za RB , McL , ferrari uz “dodatak” kubice u renaultu i rosberga , kolege michaela . to šta je NR bija uspješniji od MS je navodno bila sramota , a kad je ocon u ovom trenu bolji od fernanda to je zbog pauze i kvarova zar ne ? možda je bolje “gledat” kroz 2011. na pola prvenstva sa 2 odustajanja , ka šta za sada ima i FA MS je ima 32 boda tj 14 manje od NR koji je završija sve trke . alonso ima 23 boda manje od kolege uz odustajanje više . šta tek reć za 2012. te sezone na pola prvenstva MS je ima 29 bodova ka i alonzo sada no MS je u 11 trka ima 6 odustajanja , FA 2 ;) NR je ima 47 bodova više od MS posli 11 trka . naravno , to je izgledalo da michael ne može parirat mladom kolegi ali ako se zna da je MS ima 6 , a NR NIJEDNO odustajanje onda je možda percepcija drugačija . na kraju prvenstva NR je ima 44 boda više od MS . omjer odustajanja je bija 8 MS , 3 NR . interesantna je činjenica da u trkama koje su oba završavali MS je 7 X pobjedija nicu , ovaj njega 2 X ;) nando čiji bedž “nosiš” je te 3 sezone MS vidija drugačije od tebe jer po tebi michael se vozački nije iskaza ( za razliku od alonsa zar ne ? ) … naime nando je izjavija , tvrdija na početku 2012. da je schumacher još uvijek vozač kojeg svi rivali najviše prate pa se pitam zašto je to tako bilo ako po tebi nije vozija dobro , kad su ga “gazili mladići” . naravno , ti si “zaboravija” da bez bolida nema ni rezultata . alonso to nije zaboravija i prije početka 2012. je izjavija “U Formuli 1 najvažnija je stvar bolid. Svi znamo da Mercedes nije imao dobru godinu, ali ako naprave kompetitivan bolid za novu sezonu, vjerujem da će i Nico Rosberg i Michael biti favoriti za naslov ” tada je MS ima 42 godine ;) alonso je “prognozira” i 8. titulu michaela ( ili prvu nice ) ako bolid bude kompetititvan ali desilo se suprotno … 8 X u 20 trka je MS odustaja . ako alonso ima vozačku inteligenciju ka šta pišu na portalu o njemu pa i “dobro oko” , onda je on vidija da se i u 42. MS moga nosit sa svima na stazi ali jbga , nepouzdan bolid , problemi sa potrošnjom guma i odustajanje na pola sezone od nadogradnji su kumovali krivoj percepciji o MS nakon njegovog povratka . kad su već odustajali na pola sezone , radili na bolidu za iduću sezonu da su bar nešto napravili …. ali nisu pa je svaka iduća sezona po pitanju odustajanja za MS bila sve gora . 2010. su 2 , 2011. je 5 i 2012 . je 8 odustajanja . u te 3 sezone NR je ima ukupno 8 odustajanja jednako ka MS 2012 . zato je fernando točno izjavija “”Ali sjećam se Michaela kao vozača kojeg je teško nadmašiti, jednog s najvećim talentom. Imao je nešto malo nečega” i sa 40+ je sve to ima osim … konkurentnog bolida .
alonso je odličan , talentiran vozač ( ne ulazim u njegov karakter ka osobe ) i uvik je sa respektom govorija o MS jer možda je i danas svjestan zbog čega je 2 sezone pobjeđiva i osvaja titule iako je na gridu bija i MS . uostalom , posli zadnje trke 2006. kad je MS obznanija da se povlači parafrazirat ću FA ” ne znam zašto MS odlazi kad je i danas pokazao da je jedan od najboljih” jer taj brazil je možda i jedna najboljih trka u karijeri michaela koji je uz masu problema završija na 4. mistu iako je u 9. krugu zbog kontakta sa fisicom ima probivenu gumu i završija na začelju na 20. mistu . u tom trenutku alonso je bija 4. da bi na kraju alonso završija 2. tek 5,5 s ispred michaela .
ako već kompariramo te “stare” sa 40 + onda bi trebalo uzeti u obzir i šta su vozili ili voze . kimi sa alfom nije ima šanse uz najbolju volju , talent .želju , MS u tadašnjem MB koji je bija bolji od alfe šta je vozija kimi još lani također nije bija konkurentan jer taj MB nije ovaj danas . alonso ima sličan problem ali ipak nešto manji ka i MS 2010./2012. , ima brzine , vidi se iskustvo , bljesak inspiracije ka npr ona borba sa lewisom lani kad je u mađarskoj “drža” iza sebe lewsa 17 krugova ali za 10 dana navršava 41 godinu i usprkos svemu nije vozač na kojem alpina ( ili bilo koji drugi tim ) može gradit budućnost zar ne ? tim više šta sad ima popriličan broj talentiranih momčića koji čekaju svoju priliku u F 1 . bit će svim ljubiteljima F 1 žao kad AF otiđe isto ka šta nam je bilo žao kad su odlazili MS , kimi ali jbga u životu je jedino promjena stalna …. i biološki sat koji neumitno otkucava svima pa i fernandu usprkos evidentnoj kvaliteti koja bljesne . F1 je nažalost i računica , gledanje u budućnost i perspektivnost … ne obazire se na imena . čak ni na rezultate . primjer može bit MS ali i zadnje izjave LH o GR ….
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2012. Od 6 MS DNF pet ih se desilo dok je MS bio iza Rosberga, tako da mi ta tvoja statistika od 7-2 za MS (inače tačno je 7-3), ne daje baš pravu sliku o omjeru snaga te sezone. Neko će još pomisliti da je MS propisno isprašio Rosberga 😏
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Har Ki
A bome ga je isprašio, pogotovo u kišnim kvalifikacijama(Silverstone, Hockenheim..)😉
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Har KI@…
Netočno!!!…
Australija; Q MS -4 NR-7 , utrka;MS
ostao bez treće brzine
Malezija; Q MS 10, NR-13, utrka:
Grosjean lupio MS-a
KINA ; Q MS 2, NR 1, utrka; MS ;nakon
boksa(drugo mjesto) Ispao
mu kotač(tada je rekao da mu je žao mehaničara jer zna da mu je teško nakon takove pogreške)😅
Bahrein; Q Ms KVAR drs- a, u utrci
KVAR getribe
Španjolska; nije išao u Q zbog štednje guma…utrka;sudar sa Sennom
Monaco; Ms p1 ..utrka;na startu ga
lupio Grosjean, kasnije KVAR getribe
Kanada; u q3 ga nisu na vrijeme pustili u brzi krug..utrka KVAR drs-a
Valencija; Q MS 7, NR 9 utrka;MS 3, NR 6
Engleska; Q MS 3, NR 13(KIŠA) utrka MS 7, NR 15
Hockenheim; kiša Q MS 4, NR 17, utrka MS 7 , NR 10
MAĐARSKA :MS 17 NR 13, utrka; KVAR na telemetriji, pukla guma…
Spa; Q MS 13 NR 18(+5 mjesta zbog mjenjača) utrka MS 7 , NR 11
Monza. Q.MS 5 NR 7 utrka 6, 7
……znači; nikako NR nije isprašio MS-a , kao što Ocon nije isprašio Alonsa zbog bodovnog deficita…😉
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlično. Napišeš mi da moja izjava nije tačna i onda napišeš kilometarski komentar u kojem potvrdiš ono što sam rekao 🙃
Dakle od 6 DNF MS, samo u Australiji je MS bio ispred Rosberga kad mu se desio kvar. U svim ostalim utrkama, u kojima je imao DNf, je bio iza njega kao što si i sam napisao 👍
Gdje sam to ja rekao da je NR isprašio MS?
Gdje sam to ja rekao da je Ocon isprašio Alonsa?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ne treba zaboraviti pole position u Monacu 2012 sa 43 godine koji je poništen kaznom iz utrke prije. Ručno mijenjanje balansa u Monacu iz zavoja u zavoj te sa 43 godine osvojiti pole position na toj stazi u bolidu koji nije bio vrh vrhova, jednostavno čista umjetnost.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam to zaboravio, kao ni činjenicu da je Mercedes u tim kvalifikacijama imao 1-3.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko vidim po stranim portalima, ključevi njegovog ostanka u Alpine su ipak više na njegovoj strani, osigurao se sa nekim od glavnih sponzora i s više milijuna razloga, Rossi je izrazio veliko zadovoljstvo povećanjem prodaje Alpine auta u Španjolskoj na cak 200%, tako da navodno odluka hoće li ostati s ovim jazavcima, najviše ovisi o njemu..mislim da s***nju Otmara nitko ništa neće ni pitati
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj Rossi je mutan tip. U engleskim medijima priča sve lijepo o Alonsu a u francuskim ga zna podbosti.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja citam sta ovaj Otmar prica i ne vjerujem. Izgleda da njih dvojica nisu u dobrim odnosima, al tesko ce izgurati Alonsa s obzirom na sve sponzore i popularnost.. Jedino ako Alonsu dop*zdi i ode u mirovinu ili negdje dalje jer od Alpinea izgleda nece bit nista, nisu ni blizu vrhu.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko je Alonso izgubio bodova zbog svojih kazni a koliko zbog vaše traljavosti? Toliko o tome.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma gle, meni je jasno, svatko nastoji opravdati svoje radno mjesto, tj.prebaciti krivnju na drugoga…ali da, u pravu si potpuno
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odvezi sezonu i idi u zasluzenu penziju.. 100 godina još da voziš pored vodeće trojke Alpina nikad nece biti u borbi za titulu, to je i pticama na grani jasno..
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj Otmar je rijeko odvratna ličnost u paddocku…
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Otmar se bahati trebo bi s obzirom na godine bit pametniji i prihvatit odgovornost ili zapravo samo lijepo sutit. Zapravo najbolje da ode natrag u fors indiju sta on radi u renaultu uopce mars bre u manastir
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Namjerio se junak na junaka.
Otmar je lisica korporativnih igara. Maestralno je odigrao pri odlasku Force Indije u bankrot, izbacio dotadašnjeg šefa i sjeo u njegovu fotelju. Uspio je preživjeti i dolazak Strolla. Kad je vidio da tamo tone prebacio se u Alpine koji mu se činio boljom idejom. Bit će on uskoro u Williamsu ili negdje ako ovdje zakuha previše za njegov ukus.
A glede Alonsa, on je jedan rijetko nesimpatičan tip (barem meni). Jednom kad on i Hamilton odu u mirovinu, njihovo “mjestu u mojem srcu” će zauzeti GR. :)
Imam na poslu jednog “Alonsa” – vrhunski inženjer, ali frajer koji svoju inteligenciju i energiju troši na korporativne igre. U petak će dobiti otkaz i bit će jako iznenađen jer za sebe misli da je nezamjenjiv. Nemam još zamjenu za njega, ali ako ostane dulje razjebat će atmosferu i pokvariti druge koji marljivo rade i ne manipuliraju.
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je Alonso imao srece kao neki drugi da niže trofeje bez konkurencije danas ne bi pričali o nekakvom Alonsu sa nekakvim lošim karakterom jer isti vjerovatno nebi izašao na vidjelo kao u npr slučaju Lewisa dok je sve bilo bajno i krasno. Da je dobio alat ne bi on ni radio spletkarenja. Meni osobno Lewis nije ništa bolji nego on. Razlika je jedina što ti ga Lewis fino upakira kroz pr dok Alonso kaže što misli. Svi oni pokazuju jedno lice dok pobjeđuju i ono pravo kada gube. Većinom su to sve loši gubitnici i uvijek je nešto treće krivo za loš rez.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi? Ne, samo oni koji ne mogu prihvatiti da je u datom trenutku netko ipak bolji od njih. Što ne mora značiti da je generalno bolji, ali im ego ne dopušta da se pomire da situacijom
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina, ima njih kao Vettel, Kimi koji su znali podnjeti poraz muški. Hamilton , Alonso isl nisu takav tip osoba.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina, no to što Lewis fino zapakira je isto skill, Alonso bi puno bolje prošao u karijeri imam osjećaj da je takav i on bio.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Misliš licemjer? Svaka čast ako je to tebi ‘skill’ i ‘puno bolje’…OMG :facepalm:
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako su dobri uvjeti, javljam se kao zamjena ☝🏻😬
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav si s elektronikom, nešto malo analogne, uglavnom digitalna. Interfacing raznih senzora prema mikrokontrolerima i njih prema Raspberry Piju. Kako ti zvuči?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ipak nista..strojar..razvoj i konstrukcija u autoindustriji
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
također.. sistemaš i certified gap welder :zubo:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso je klasa i potpisujem da je bolji vozac od pola grida.
Za karakterne osobine me bas zabole!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U veci se slazem s Alonsom,imao je par gresaka ali da je inao odustajanja i nalo nesrece to stoji,za sada je po meni malo bolji od Ocona mada bodovno stanje to ne govori,ali ima jos puno utrka do kraja i svakako moze bit ispred momcadskog kolege ukoliko ga i bolid posluzi(da se ne pokvari),budemo vidjeli na kraju sezone 😜
3
0