Izdvojeno

Szafnauer odgovorio na Alonsove izjave: Postoji više razloga zašto nije osvajao bodove

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 48 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Potreba Fernanda Alonsa da se u medijima opravda za svoj zaostatak u vozačkom poretku u odnosu na timskog kolegu nije naišla na oduševljenje šefa ekipe Otmara Szafnauera.

Alonso je nakon pola sezone na desetom mjestu sa 29 bodova, dok je Ocon osmi s 52 boda.

“Jako sam ponosan na svoj odrađeni posao ove godine. Vjerojatno sam na svojoj najboljoj razini, vozački gledano. U tome ulogu igra i iskustvo. Unatoč svemu, imam samo dvadesetak bodova, nevjerojatno.”

“Izgubili smo možda 60-70 bodova, ako zbrojimo sva odustajanja, svu lošu sreću i nepouzdanost. Ovo je jako neobična sezona.”

Najbolji rezultat sezone zasad mu je peto mjesto iz Silverstonea.

“Dajem sve od sebe i pokušavam surađivati s ekipom što je više moguće. Ako ne osvojimo bodove – to je iz tih razloga. Vrlo je frustrirajuće. No, bio bih tužniji da ne osvajam bodove zbog vlastitih grešaka, sudara, izvrtanja ili nešto slično.”

“Za ljude koji ne gledaju utrke nego samo pogledaju stanje u poretku – oni steknu krivi dojam ove sezone, definitivno. Mislim da je moja ekipa pod brojem 14 bila vrlo nesretna.”

Nije propustio spomenuti da je pouzdanost u drugom bolidu uvijek dobra:

“Pouzdanost je bila dobra, Estebanov bolid je uvijek dobar.”

Šefu ekipe Otmaru Szafnaueru nije strano igrati slične igrice, pa je prihvatio igru i izjavio:

“Nismo iznevjerili Fernanda. Postoji više razloga zašto nije osvajao bodove.”

“Sjećam se bitke s Mickom Schumacherom u Imoli. Zbog njihovog dodira je imao rupu u bočnom usisniku. Nadalje, njegova obrana protiv Valtterija Bottasa ga je koštala kazne, jednako kao u Miamiju.”

“Stvari koje su se dogodile u subotu u sprintu se mogu dogoditi bilo kome, to nije Alpineov problem. Ne znamo o čemu se točno radilo, ali sve upućuje na to da je bio problem s kontrolnom jedinicom. Taj dio kupujemo, to nismo mi dizajnirali. Ne vjerujem da se radi o pogrešnoj instalaciji. Moramo shvatiti što se dogodilo.”

“Moramo riješiti te male probleme da se više ne ponavljaju. Nikad ne znate što će biti iduće jer bi onda u protivnom to već bilo riješeno.”

Komentiraj

48 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Uh, al’ se ovdje loži.
    Je li ovo Alonsov F1 kraj?



    7

    1
    • S Alonsom i njegovom prljavom politikom se uvijek loži, postoji razlog zašto je sa svim bivšim momčadima ostao u lošim odnosima

      Ne vidim razlog zašto bi bilo drugačije s Alpinom.

      Srećom idu godine, zakoračio je u peto desetljeće i počinju ga derati vozači ko Ocon, pa ima sve manje prostora za nove manevre



      4

      14
      • Fernando Alonso
        Mr.Spaceguy Donator Prikaži

        u peto desetljeće i počinju ga derati vozači ko Ocon, pa

        A šta onda Džorđe radi sedmerostrukom prvaku koji još nije ušao u peto desetljeće? U njegovoj vlastitoj ekipi? Jel i to isto deranje ili ipak postoje neki drugi standardi za određene pojedince ilitiga ljubimce



        8

        2
        • Zanimljivo, pošto nemaš opravdanja za Alonsa tražiš probleme u drugima, toliko je očajna situacija?

          Hamilton i Russell su tu negdje, Hamilton ima više postolja, Russell je bio bolji na startu sezone, Hamilton sada, odlični su oboje i funkcioniraju super

          Za razliku od Alonsa koji optužuje drugi dio garaže, svađa se sa šefom i nadmeće se od koga je bolji i svježiji – Hamilton prije 2 dana kaže:

          “Russell has all the qualities to lead Mercedes. It’s been a real pleasure to work with him and it’s been great to see his success.”

          Teško ćeš naći konkurenta za Alonsov karakter i promašaje koji traju zadnjih 15 godina, ali nastavi pokušavati :D



          4

          10
        • Fernando Alonso
          Mr.Spaceguy Donator Prikaži

          Zanimljivo, pošto nemaš opravdanja za Alonsa tražiš probleme u drugima, toliko je očajna situacija?

          Nema opravdanje vezano uz sta? Tvoje neistinite tvrdnje da se Alonso sa svakom ekipom rastao u lošim odnosima? Ili ovo da Ocon dere Alonsa ignorirajući glavni razlog zašto ga “dere” i zašto je bodovno ispred njega?

          Hamilton i Russell su tu negdje, Hamilton ima više postolja, Russell je bio bolji na startu sezone, Hamilton sada, odlični su oboje i funkcioniraju super

          Aha Hamilton i Russell su tu negdje ali Ocon dere Alonsa ? Logika par ekselans.

          Za razliku od Alonsa koji optužuje drugi dio garaže, svađa se sa šefom i nadmeće se od koga je bolji i svježiji – Hamilton prije 2 dana kaže:

          “Russell has all the qualities to lead Mercedes. It’s been a real pleasure to work with him and it’s been great to see his success.”

          Vidjeli smo svi sta je Hamilton pricao kad su mu motori rikavli i kako je sugerirao da ga Mercedes sabotira tako da mi se živo fučka za ove njegove pr izjave kojih je nakupio ohoho tijekom svoje karijere.



          9

          1
  2. Nikad mi nije bio drag ali alonso je klasa,, mnogo krivih odluka u karijeri, manjak srece… Na zalost Alonso se ostat zapamcen kao jedan od najvecih ali sa “samo” 2 naslova prvaka…



    4

    2
  3. Tko je gledao sve utrke mu je jasno da je Alonso izgubio dosta bodova što zbog bokseva, kao prošlu utrku ili zbog nekih drugih stvari. Apsolutno nisu potrebna opravdanja. Naravno to ne umanjuje činjenicu i da je ocon odličan.



    12

    1
    • Iskreno, ja bi se riješio Ocona.



      12

      4
      • Pa ja nebi srljao nikuda. Imaju dobru vozačku postavu. Prvi im cilj treba biti dovesti bolid u red. Da imaju bolid kao od Red Bulla ili Ferrarija ne sumnjam da bi obojica imali dobrih rezultata. Đabe njima trenutno svi najbolji vozači kada bolid nije kadar za nešto više . Druga stvar je bila npr u Mercedesu gdje je jedan vozač bio godinama lošiji pa ubaciš na njegovo mjesto Rusela ili kao u Red Bullu kada je dolazio Max , u Ferrariju kada su se zahvalili Kimiju i doveli Leclerca. Ocon stvarno nije loš a Alonsu su mana godine i vjerovatno je problem što tim misli na to da oko njega ne mogu graditi budućnost. Meni je smješno sikanirati bilo kojeg od bjih dvoje jer postoji netko tko bi trebao dobiti priliku. Renault bi po meni trebao gledati da nađe tom malom mijesto a to mijesto ne mora nužno biti u Alpine u odmah.



        6

        0
  4. F1puls
    ivanh Prikaži

    Izgubili smo možda 60-70 bodova, ako zbrojimo sva odustajanja, svu lošu sreću i nepouzdanost. Ovo je jako neobična sezona.”

    Takva iskustva imao je i Schumacher 2012 ….u prvih 9 utrka bilo je 7 kvara…🤔🤔



    8

    0
  5. Od 11 odvozenih utrka, odvozio je 3 slabije, od toga su 2 bile bas da nije bio na razini. U Bahreinu je Ocon bio bolji cijeli vikend i u Miamiu je bio malo ispod razine. Imola je bio li la tako da bi i to vjerojatno uvjerljivo izgubio od Ocona i da je dosoa do cilja.

    No, ostalih 8 utrka:

    Saudijska Arabija – kvar
    Australija – kvar u Q3 iz kojeg bi osigurao vjerojatno drugi startni red.. za uzvrat je startao zadnji
    Spanjolska – novi motor, startao zadnji, dosao do bodova
    Monako – dobar vikend, nije islo bolje
    Baku – dobar vikend, nije islo bolje
    Kanada – fantasticna subota, nesreca s dva VSC i onda mu jos Ocona momcad priusti.. na kraju potez ocajnika da zadrzi poziciju, realno mogao je i bez tog vrludanja
    Britanija – fantastican vikend
    Austrija – dobre kvalifikacije u petak, opet ga bolid izdao u subotu.. u nedjelju startao zadnji, potrefi mu se VSC u pravo vrijeme (napokon), ude u boks s 5. pozicije, realna opcija 6-7. pozicija na kraju da bi ga mehanicari zaje i krivo zaserafili gumu.. bez obzira na to, na stazi prede tri bolida i dode do 1 boda

    Forma je u uzlaznoj putanji evidentno, a 41. god ce uskoro imat.. ako usporedimo voznje Schumachera i Kimija u tim godinama, Fernando je na razini svih ovih mladica bez obzira na godine. Ova dvojica su bila u tim godinama debelo ispod te razine.
    A budimo realni, nije da Fernando ima ne znam kakvu motivaciju da uopce pruza ovakve partije.. vozi za tvornicu momcad koja nije u stanju bila iskoristit nova pravila.. al aj bar da su u zaostatku kao sto je Mecka pa da postoji naznaka da ce se prikljucit do iduce godine u borbu za pobjede. Ovaj Alpine izgleda ocajno u odnosu na top momcadi.. tak da .. drago bi mi bilo da nastavi vozit jer ocito moze, al s druge strane ne zasluzuje niti ove patnje s losim bolidom, niti ovakav odnos ljudi iz vrha momcadi prema njemu i mozda je bolje zbog njega samog da okonca to sve skupa



    17

    3
    • Kimi Raikkonen 7
      Pitstop Prikaži

      Čekaj, ti zaista uspoređuješ vožnje Alonsa koji ima četvrti-peti bolid po brzini sa Kimijevom Alfom koja je bila predzadnji ili treći bolid sa zadnje strane po brzini? Pa Kimi je i u takvom bolidu bio bolji od svih koji su vozili u donjem poretku. Naravno da je izgubio volju kad bolid nema moć uopće doći do bodova. A Alonso uvijek ovako nastupa kad mu je momčadski kolega ispred. Jednostavno takav karakter, prgav, samodopadan etc.



      3

      8
      • De mi reci kako je taj isiti Kimi prolazio kraj Vettela i Alonsa u istom bolidu?



        8

        0
        • Kimi Raikkonen 7
          Pitstop Prikaži

          De ti meni reci kakve to ima veze sa ovime što sam ja napisao?



          1

          4
        • Kakve? Pa možda takve, da bi ta Alfa u nečijim rukama izgledala kao ovaj Alpine.



          4

          0
        • Kimi Raikkonen 7
          Pitstop Prikaži

          Na ovakav komentar stvarno nemam što odgovoriti. Nadmašio si samog sebe. Svaka čast


          0

          4
        • Jesu Alonso i Vettel brisali pod sa Kimijem? Dali bi oni po toj predpostavci pokazali daleko više u toj istoj Alfi? To što je Kimi bio bolji od A.G ne znači da je izvlačio maximum iz tog bolida.



          7

          0
        • Kimi Raikkonen 7
          Pitstop Prikaži

          Jaka ti je logika… što bi tek onda Ocon radio Kimiju da sad zajedno voze Alpinu…


          0

          1
        • Ovako, evo ti moje logike. Za 2020 i 2021 ne govorim ništa jer je Alfa bila loša. No npr za 2019 je Kimi skupio 44 boda za Alfu dok je npr 2014 u Ferrariju skupio ako se ne varam 54 boda. Čovjek bi pomislio da je Alfa 2019 bila sličan bolid po brzini kao Ferrari 2014. No kad pogledamo Alonsa koji je te 2014 skupio gotovo 3 puta više bodova odnosno 159 onda ne ispada taj Ferrari tolika banana kao Alfa 2019 zar ne? Naravno da je to teško usporediti no Kimi nije bio ni blizu nekih drugih vozača u Ferrari eri pa ću predpostaviti da ni u Alfi nije bio puno bolji.



          4

          0
    • Matek14 … “… ako usporedimo voznje Schumachera i Kimija u tim godinama, Fernando je na razini svih ovih mladica bez obzira na godine.” i do kakvih zaključaka dođemo ako usporedimo vožnje MS i kimija u tim godinama koje sad ima fernando ? da je MS vozija loše ? kimija ne “računam” jer i da je vozija vrhunski sa onom alfom ne bi isporučiva rezultate . MS je za razliku od fernanda ima 3 sezone pauzu i kad se vratija bolidi su bili poprilično drugačiji nego 2006. kad je napustija F 1 . alonso je ima 2 sezone pauze ali šta se prominilo od 2019. do 2021. u koncepciji bolida ? otiša u turbo eri , vratija se u turbo eri . promjene su nastupile ove sezone i svi pa i alonso su se privikavali na njih tokom predsezonskih testiranja . usprkos dužoj pauzi , popriličnoj razlici bolida na pola prvenstva 2010. MS je osvojia 36 , alonso sada 29 bodova ( 2020. kad se vratija 38 bodova ) . MS nije moga bit na razini mladića 2010. jer jednostavo mladića gotovo da nije ni bilo na gridu za razliku od danas . jedini koji bi “upada” u tu kategoriju je bija alguersuari sa 20 godina , buemi sa 21 , valjda i kobayashi i seb sa 23 , ostali svi od 25 pa na više . za koje timove su vozili vozači plasirani ispred MS na kraju prvenstva ? za RB , McL , ferrari uz “dodatak” kubice u renaultu i rosberga , kolege michaela . to šta je NR bija uspješniji od MS je navodno bila sramota , a kad je ocon u ovom trenu bolji od fernanda to je zbog pauze i kvarova zar ne ? možda je bolje “gledat” kroz 2011. na pola prvenstva sa 2 odustajanja , ka šta za sada ima i FA MS je ima 32 boda tj 14 manje od NR koji je završija sve trke . alonso ima 23 boda manje od kolege uz odustajanje više . šta tek reć za 2012. te sezone na pola prvenstva MS je ima 29 bodova ka i alonzo sada no MS je u 11 trka ima 6 odustajanja , FA 2 ;) NR je ima 47 bodova više od MS posli 11 trka . naravno , to je izgledalo da michael ne može parirat mladom kolegi ali ako se zna da je MS ima 6 , a NR NIJEDNO odustajanje onda je možda percepcija drugačija . na kraju prvenstva NR je ima 44 boda više od MS . omjer odustajanja je bija 8 MS , 3 NR . interesantna je činjenica da u trkama koje su oba završavali MS je 7 X pobjedija nicu , ovaj njega 2 X ;) nando čiji bedž “nosiš” je te 3 sezone MS vidija drugačije od tebe jer po tebi michael se vozački nije iskaza ( za razliku od alonsa zar ne ? ) … naime nando je izjavija , tvrdija na početku 2012. da je schumacher još uvijek vozač kojeg svi rivali najviše prate pa se pitam zašto je to tako bilo ako po tebi nije vozija dobro , kad su ga “gazili mladići” . naravno , ti si “zaboravija” da bez bolida nema ni rezultata . alonso to nije zaboravija i prije početka 2012. je izjavija “U Formuli 1 najvažnija je stvar bolid. Svi znamo da Mercedes nije imao dobru godinu, ali ako naprave kompetitivan bolid za novu sezonu, vjerujem da će i Nico Rosberg i Michael biti favoriti za naslov ” tada je MS ima 42 godine ;) alonso je “prognozira” i 8. titulu michaela ( ili prvu nice ) ako bolid bude kompetititvan ali desilo se suprotno … 8 X u 20 trka je MS odustaja . ako alonso ima vozačku inteligenciju ka šta pišu na portalu o njemu pa i “dobro oko” , onda je on vidija da se i u 42. MS moga nosit sa svima na stazi ali jbga , nepouzdan bolid , problemi sa potrošnjom guma i odustajanje na pola sezone od nadogradnji su kumovali krivoj percepciji o MS nakon njegovog povratka . kad su već odustajali na pola sezone , radili na bolidu za iduću sezonu da su bar nešto napravili …. ali nisu pa je svaka iduća sezona po pitanju odustajanja za MS bila sve gora . 2010. su 2 , 2011. je 5 i 2012 . je 8 odustajanja . u te 3 sezone NR je ima ukupno 8 odustajanja jednako ka MS 2012 . zato je fernando točno izjavija “”Ali sjećam se Michaela kao vozača kojeg je teško nadmašiti, jednog s najvećim talentom. Imao je nešto malo nečega” i sa 40+ je sve to ima osim … konkurentnog bolida .
      alonso je odličan , talentiran vozač ( ne ulazim u njegov karakter ka osobe ) i uvik je sa respektom govorija o MS jer možda je i danas svjestan zbog čega je 2 sezone pobjeđiva i osvaja titule iako je na gridu bija i MS . uostalom , posli zadnje trke 2006. kad je MS obznanija da se povlači parafrazirat ću FA ” ne znam zašto MS odlazi kad je i danas pokazao da je jedan od najboljih” jer taj brazil je možda i jedna najboljih trka u karijeri michaela koji je uz masu problema završija na 4. mistu iako je u 9. krugu zbog kontakta sa fisicom ima probivenu gumu i završija na začelju na 20. mistu . u tom trenutku alonso je bija 4. da bi na kraju alonso završija 2. tek 5,5 s ispred michaela .
      ako već kompariramo te “stare” sa 40 + onda bi trebalo uzeti u obzir i šta su vozili ili voze . kimi sa alfom nije ima šanse uz najbolju volju , talent .želju , MS u tadašnjem MB koji je bija bolji od alfe šta je vozija kimi još lani također nije bija konkurentan jer taj MB nije ovaj danas . alonso ima sličan problem ali ipak nešto manji ka i MS 2010./2012. , ima brzine , vidi se iskustvo , bljesak inspiracije ka npr ona borba sa lewisom lani kad je u mađarskoj “drža” iza sebe lewsa 17 krugova ali za 10 dana navršava 41 godinu i usprkos svemu nije vozač na kojem alpina ( ili bilo koji drugi tim ) može gradit budućnost zar ne ? tim više šta sad ima popriličan broj talentiranih momčića koji čekaju svoju priliku u F 1 . bit će svim ljubiteljima F 1 žao kad AF otiđe isto ka šta nam je bilo žao kad su odlazili MS , kimi ali jbga u životu je jedino promjena stalna …. i biološki sat koji neumitno otkucava svima pa i fernandu usprkos evidentnoj kvaliteti koja bljesne . F1 je nažalost i računica , gledanje u budućnost i perspektivnost … ne obazire se na imena . čak ni na rezultate . primjer može bit MS ali i zadnje izjave LH o GR ….



      3

      2
      • Mattia Binotto
        Har Kl Donator Prikaži

        2012. Od 6 MS DNF pet ih se desilo dok je MS bio iza Rosberga, tako da mi ta tvoja statistika od 7-2 za MS (inače tačno je 7-3), ne daje baš pravu sliku o omjeru snaga te sezone. Neko će još pomisliti da je MS propisno isprašio Rosberga 😏



        2

        4
        • F1puls
          ivanh Prikaži

          Har Ki

          Neko će još pomisliti da je MS propisno isprašio Rosberga

          A bome ga je isprašio, pogotovo u kišnim kvalifikacijama(Silverstone, Hockenheim..)😉


          0

          0
        • F1puls
          ivanh Prikaži

          Har [email protected]

          2012. Od 6 MS DNF pet ih se desilo dok je MS bio iza Rosberga,

          Netočno!!!…

          Australija; Q MS -4 NR-7 , utrka;MS
          ostao bez treće brzine

          Malezija; Q MS 10, NR-13, utrka:
          Grosjean lupio MS-a

          KINA ; Q MS 2, NR 1, utrka; MS ;nakon
          boksa(drugo mjesto) Ispao
          mu kotač(tada je rekao da mu je žao mehaničara jer zna da mu je teško nakon takove pogreške)😅

          Bahrein; Q Ms KVAR drs- a, u utrci
          KVAR getribe

          Španjolska; nije išao u Q zbog štednje guma…utrka;sudar sa Sennom

          Monaco; Ms p1 ..utrka;na startu ga
          lupio Grosjean, kasnije KVAR getribe

          Kanada; u q3 ga nisu na vrijeme pustili u brzi krug..utrka KVAR drs-a

          Valencija; Q MS 7, NR 9 utrka;MS 3, NR 6

          Engleska; Q MS 3, NR 13(KIŠA) utrka MS 7, NR 15

          Hockenheim; kiša Q MS 4, NR 17, utrka MS 7 , NR 10

          MAĐARSKA :MS 17 NR 13, utrka; KVAR na telemetriji, pukla guma…

          Spa; Q MS 13 NR 18(+5 mjesta zbog mjenjača) utrka MS 7 , NR 11

          Monza. Q.MS 5 NR 7 utrka 6, 7

          ……znači; nikako NR nije isprašio MS-a , kao što Ocon nije isprašio Alonsa zbog bodovnog deficita…😉



          2

          0
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          Odlično. Napišeš mi da moja izjava nije tačna i onda napišeš kilometarski komentar u kojem potvrdiš ono što sam rekao 🙃
          Dakle od 6 DNF MS, samo u Australiji je MS bio ispred Rosberga kad mu se desio kvar. U svim ostalim utrkama, u kojima je imao DNf, je bio iza njega kao što si i sam napisao 👍

          Gdje sam to ja rekao da je NR isprašio MS?
          Gdje sam to ja rekao da je Ocon isprašio Alonsa?


          0

          0
      • Mick Schumacher
        Ante Maras novinar Prikaži

        A ne treba zaboraviti pole position u Monacu 2012 sa 43 godine koji je poništen kaznom iz utrke prije. Ručno mijenjanje balansa u Monacu iz zavoja u zavoj te sa 43 godine osvojiti pole position na toj stazi u bolidu koji nije bio vrh vrhova, jednostavno čista umjetnost.



        11

        0
  6. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Koliko vidim po stranim portalima, ključevi njegovog ostanka u Alpine su ipak više na njegovoj strani, osigurao se sa nekim od glavnih sponzora i s više milijuna razloga, Rossi je izrazio veliko zadovoljstvo povećanjem prodaje Alpine auta u Španjolskoj na cak 200%, tako da navodno odluka hoće li ostati s ovim jazavcima, najviše ovisi o njemu..mislim da s***nju Otmara nitko ništa neće ni pitati



    7

    1
  7. Ja citam sta ovaj Otmar prica i ne vjerujem. Izgleda da njih dvojica nisu u dobrim odnosima, al tesko ce izgurati Alonsa s obzirom na sve sponzore i popularnost.. Jedino ako Alonsu dop*zdi i ode u mirovinu ili negdje dalje jer od Alpinea izgleda nece bit nista, nisu ni blizu vrhu.



    3

    1
  8. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Nismo iznevjerili Fernanda. Postoji više razloga zašto nije osvajao bodove.”

    Koliko je Alonso izgubio bodova zbog svojih kazni a koliko zbog vaše traljavosti? Toliko o tome.



    9

    0
  9. Odvezi sezonu i idi u zasluzenu penziju.. 100 godina još da voziš pored vodeće trojke Alpina nikad nece biti u borbi za titulu, to je i pticama na grani jasno..



    3

    5
  10. Ovaj Otmar je rijeko odvratna ličnost u paddocku…



    6

    5
  11. Stoffel Vandoorne 2
    Superformula Prikaži

    Otmar se bahati trebo bi s obzirom na godine bit pametniji i prihvatit odgovornost ili zapravo samo lijepo sutit. Zapravo najbolje da ode natrag u fors indiju sta on radi u renaultu uopce mars bre u manastir



    2

    4
  12. x1

    Namjerio se junak na junaka.
    Otmar je lisica korporativnih igara. Maestralno je odigrao pri odlasku Force Indije u bankrot, izbacio dotadašnjeg šefa i sjeo u njegovu fotelju. Uspio je preživjeti i dolazak Strolla. Kad je vidio da tamo tone prebacio se u Alpine koji mu se činio boljom idejom. Bit će on uskoro u Williamsu ili negdje ako ovdje zakuha previše za njegov ukus.

    A glede Alonsa, on je jedan rijetko nesimpatičan tip (barem meni). Jednom kad on i Hamilton odu u mirovinu, njihovo “mjestu u mojem srcu” će zauzeti GR. :)

    Imam na poslu jednog “Alonsa” – vrhunski inženjer, ali frajer koji svoju inteligenciju i energiju troši na korporativne igre. U petak će dobiti otkaz i bit će jako iznenađen jer za sebe misli da je nezamjenjiv. Nemam još zamjenu za njega, ali ako ostane dulje razjebat će atmosferu i pokvariti druge koji marljivo rade i ne manipuliraju.



    8

    4
  13. Kimi Raikkonen 7
    Dragan1980 Prikaži

    Alonso je klasa i potpisujem da je bolji vozac od pola grida.
    Za karakterne osobine me bas zabole!



    4

    0
  14. U veci se slazem s Alonsom,imao je par gresaka ali da je inao odustajanja i nalo nesrece to stoji,za sada je po meni malo bolji od Ocona mada bodovno stanje to ne govori,ali ima jos puno utrka do kraja i svakako moze bit ispred momcadskog kolege ukoliko ga i bolid posluzi(da se ne pokvari),budemo vidjeli na kraju sezone 😜



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni