Momčad Aston Martin Racinga je nakon jako lošeg ulaska u sezonu ipak uvela veliki paket nadogradnji za bolid uoči Velike nagrade Španjolske, međutim nakon nekoliko utrka očigledno je da performanse automobila iz Silverstonea nisu zadovoljile apetite ekipe, navijača i općenito ljubitelja sporta.
Već nakon otkrivanja novih komponenti bolida, postavljala su se mnoga pitanja i otvorene su neke diskusije zbog velike sličnosti rješenja s onim koje smo mogli vidjeti na bolidu Red Bullovog RB18 od samog početka sezone. Nakon provedene neke vrste istrage, FIA je proglasila bolid legalnim na osnovu dokaza koje je Aston Martin predstavio arbitražnoj komisiji.
S druge strane, u pogledu performansi na stazi, AMR22 nema nikakvih sličnosti s proizvodom iz Milton Keynesa.
Šef Aston Martin Aramco Cognizant F1 Teama, Mike Krack, dao je svoje mišljenje na tu temu:
“Nadogradnje funkcioniraju. Napravili smo korak naprijed, ali taj korak jednostavno nije dovoljno velik. Još uvijek imamo poteškoće s bazičnim funkcijama bolida i radimo na rješavanju istih.”
Budući da se polako približavamo dijelu sezone kada se nekim ekipama dio fokusa prebacuje na iduću sezonu, Krack je istaknuo da se momčad mora značajno pobrinuti da ne ugrozi razvoj koncepta za 2023., dok još uvijek radi na otključavanju potencijala ovogodišnjeg automobila.
“Pred nama je težak izbor. Očigledno, svi želimo završiti sezonu na što bolji način i napredovati u odnosu na situaciju koju sada imamo, ali ne po cijenu iskoraka za iduću godinu. Potrebno je da veoma detaljno analiziramo mogućnosti koje su pred nama tijekom ljetne pauze, te pronađemo optimalan balans.”
Problemi na koje je naišla ekipa Mercedesa od početka tekuće sezone su već dobro poznati, te je šef ekipe Toto Wolff nekoliko puta naglasio važnost razumijevanja ponašanja trenutnog bolida prije bilo kakvih planova za pravac kojim je potrebno ići u sezonama ispred nas. Kada je upitan da li se Aston Martin nosi sa sličnim preprekama, Krack je otkrio dosadašnja saznanja:
“Naš tehnički odjel je stvorio jasnu sliku o načinu na koji naš bolid funkcionira i kreirani su neki obrisi za budućnost. Sada je stvar u pronalasku vremena i financijskih resursa za taj dio projekta.”
Na polovini sezone, Aston Martin se u poretku konstruktora nalazi na devetom mjestu s 18 bodova.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno, počelo me pomalo živcirati izraz “otključavanje potencijala”. Svaka momčad je koristi.
Evo u njihovom slučaju koje otključavanje potencijala ako ga uopće nema. Moraju sve živo promijeniti da bi se taj potencijal našao, osim možda motora
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moraju radi sponzora. Samo iz Ferrarija kažu u predsezoni da bolid ne valja (ne mislim na ovu sezonu). :D
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocito je zasto ne radi, pokvarila se na tipkovnici CTRL+C i CTRL+V opcija
13
1