Ferrari: Ova tehnička direktiva nije primjenjiva

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 godina 2 min 16 komentara

Ferrari kaže da kontroverzna FIA-ina tehnička direktiva za rješavanje problema dupinjanja nije primjenjiva.

Podsjetimo, FIA je prošlog četvrtka objavila upute i smjernice kako bi spriječili poskakivanje bolida koje je u pojedinim slučajevima bilo toliko ekstremno da su vozači osjećali tegobe nakon vožnje tih bolida. Iako je u medije najprije izišla informacija da se radi samo o mjerenju koje bi onda primoralo ekipe da podignu bolid – kasnije se pokazalo da je ovom direktivom neposredno promijenjen tehnički pravilnik, što nije legalno, kako tvrde u Ferrariju.

“Što se nas tiče, ova tehnička direktiva nije primjenjiva. To smo spomenuli i FIA-i.”

“Tehničke direktive postoje kako bi pojasnile pravilnik ili se odnosile na određene smjernice. Tehnička direktiva ne služi za promjenu tehničkog pravilnika. Ovo je samo dokument s uputama.”

Binotto je pojasnio da FIA može mijenjati pravilnika, ali da za to postoji procedura koja ovaj put nije ispoštovana.

“Kad je u pitanju sigurnost – FIA može konzultirati odbor tehničkih savjetnika, promijeniti pravilnik i zatražiti direktno od Svjetskog motosport saveza da to odobri. Za to im ne treba pristanak ekipa. Ali, pravilnik se ne mijenja preko tehničkih direktiva. To smo rekli FIA-i. Za nas to nije primjnjivo. Zapravo, čini se da je zadnja tehnička direktiva izdana pogreškom.”


Odgovor

16 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Morate prefarbat bolid u srebrenu boju i promjenit ime u Merrari pa se mozda Fia predomisli.



    38
    37

    1
    • Marlboro
      AMG Donator Prikaži

      Zar nije malo pretjerivanje za svaki “trzaj” kriviti Mercedes? Pogotovo ako šef jedne ozbiljne momčadi izjavi moguće objašnjenje…

      Zapravo, čini se da je zadnja tehnička direktiva izdana pogreškom.”

      Ne isključujem mogućnost da poznaješ situaciju bolje od Binotta.



      3
      -25

      28
  2. Ayrton Senna
    maurich Donator Prikaži

    Nevjerojatno je koliko je politika u F1 jaka, to je jos Senni gadno islo na zivce kad je za stolom izgubio prvenstvo 1989., a ovo danas je toliko ocito da vise ni ne pokusavaju sakriti…



    28
    25

    3
    • James Hunt
      Luca Badoer Prikaži

      Nema tu ide na zivce ili ne, svi su turbo politicari i vozaci i sefovi. Samo su nekad neke stranke jace i to je to.

      Eto kad se vec diramo 89′, skinuta mu je suspenzija za iducu sezonu i ajmo bit realni onaj sudar iz 90′ je cista diskvalifikacija iz prvenstva a na nekim stazama (zbog zakona) i pokusaj ubojstva.

      Sve su to pokvarena g…a samo je pitanje ko vise smrdi…



      12
      12

      0
    • F1puls
      ivanh Prikaži

      A Senni nije išli na živce kada je u njegovoj garaži bilo 30 hondinih inginjera a u Prostovoj 5…?



      6
      6

      0
  3. Formula1
    Zeko Prikaži

    fia može komotno zaključiti da ovaj koncept nije održiv, štoviše da je opasan i da se momentalno primijene prošlogodišnji bolidi.
    samo i tako bi RBR bio u prednosti ispred Mercedesa.
    Mada uz sposobnosti tota, to bi se uspjelo promijeniti do kraja.



    1
    -1

    2
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      totova sposobnost je ishlapila



      2
      1

      1
    • renato2107 Donator Prikaži

      Prvo regulativa, je muljaža i bezveze. Sve osim ovog mjerenja skakutanja je bezveze. To ograniči, a ti to postigni kako god hoćeš, ako ne popraviš da valja na kvalifikacijama diskvalifikacija…i gotovo.
      Koncept je u redu, i lako ga se može “doraditi”.

      Za početak treba bolide usporiti, nisu nešto sporiji od lani, a još su u strmoj krivulji napredka. Koncept je bolji nego prije, to je definitivno ali to treba još doraditi i usporiti. Čim ih usporiš, još dobivaš na lakšem praćenju.

      Dalje…
      1. Stanjiti prednje i zadnje krilo, recimo 10-15 mm
      2. Podići visinu podnice od tla, 10-15 mm.
      3. Malo ograničiti rubove na podnici, recimo da sve mora biti ravno osim x mm od ruba podnice. Omogućiti eventualno npr 10-15 mm okomiti dio na tom rubu. Definirati čvrstoću podnce ili standardno ojačanje, kao npr one bočne hrash štitike ispod i iznad hladnjaka.
      4. Ograničiti propadanje bolida, jednostavno rješenje, lako mjerljivo….a vezano s točkom 2. Recimo minimalna visina daske dok stoji je npr 50 mm, kad se prednji i zadnji kraj opterete svaki s npr 500 kg, visina je min 40 mm.



      1
      -11

      12
  4. Ferrari
    pero iz bukurešta Prikaži

    Dali je moguće??

    Da je Ferrari reagirao i izašao ovako “javno” kao prije šta smo slušali svađe od Tota i Kristijana kada su laprdali?
    _______________

    Meni samo nije jasno zašto po stranim portalima nema niti približno vijesti o toj podnici od Mercedesa koju nisu koristili iako su znali kako ide direktiva!?
    ______________

    2019 i 2020 nisam mogo otvorit strani portal da ne pizde o sagorijevanju ulja kod talijana i koliko štete KOZI!



    16
    16

    0
  5. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Ljudi dajte mi jedan prijedlog sta bi mogli protiv ovog poduzeti? Protiv ove nepravde (da koja dolazi od mercedesa i tota wolfa…bio je komentar zasto uvijek spominjemo mercedes..da zbog njih se pravila mijenjaju!) Navijam za verstappena,ferrari ima nesrecu ove godine mozda i posljednjih par godina neznam to odlucite sami,ne pljujem po ferarriju. Ali nije li vam lijepse vidit red bull i ferrari u borbi nego engleski pr/ego ili ti still we rise neznam sta u borbi sa samim sobom. Da merc se bori sa samim sobom kao nekakav egoist koji se hoce dokazati a ne uspijeva u tome. Rb i ferrari borba je vrijedna gledanja ako vec mclaren ili williams nisu tu. Pozdrav



    28
    27

    1
    • Tricolore Gorila
      Zendo Prikaži

      Točno je, ferrari je uvijek lijepo vidjeti u borbi bilo skim, samo što očito ne potraje dugo, a ako nam sezona bude riješena praktički prije ljetne pauze, zar nije onda bolje i ono što smo gledali prošle godine do zadnje utrke, od toga da ferrari ne uspijeva biti konkurentan za pobjede na pola sezone, čak i sada s ograničenjem budžeta( utjecaj toga valjda treba tek vidjeti). Nisu li to onda reprize vettelove ere



      4
      3

      1
      • Max Verstappen
        derfahrer1996 Prikaži

        Neka se i merc bori ok,ali neka naprave bolid po pravilima (tj. napravili su ga ali nisu koncept pogodili) ali ne želim da sada dobiju sekundu zbog promjene pravila. Hamilton je na testiranju pitanje dobio sto ce ako mu momcad ne da dovoljno brz bolid odgovorio je mi smo 8 godina konstruktorski naslov osvojili moja momcad ne grijesi :D znaci ako ne grijese neka stisnu zube i neka rade dalje i neka poboljsaju bolid a ne se na sigurnost izvlacit.



        10
        10

        0
  6. Ayrton Senna
    Knele45 Prikaži

    Sta god ali ovakva poskakivanja je uzasno gledati,a ne jos i voziti. Menjajte nesto da svi mogu normalno voziti. Ovi sto pricaju da ce nova pravila favorizovati Mecku, prosle nedelje su pricali da ce ta ista pravila unazaditi istu. Ili godine dominacije Mecke i Hama su uterali strah mnogima…


    0
    -8

    8

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.