Ferrari kaže da kontroverzna FIA-ina tehnička direktiva za rješavanje problema dupinjanja nije primjenjiva.
Podsjetimo, FIA je prošlog četvrtka objavila upute i smjernice kako bi spriječili poskakivanje bolida koje je u pojedinim slučajevima bilo toliko ekstremno da su vozači osjećali tegobe nakon vožnje tih bolida. Iako je u medije najprije izišla informacija da se radi samo o mjerenju koje bi onda primoralo ekipe da podignu bolid – kasnije se pokazalo da je ovom direktivom neposredno promijenjen tehnički pravilnik, što nije legalno, kako tvrde u Ferrariju.
“Što se nas tiče, ova tehnička direktiva nije primjenjiva. To smo spomenuli i FIA-i.”
“Tehničke direktive postoje kako bi pojasnile pravilnik ili se odnosile na određene smjernice. Tehnička direktiva ne služi za promjenu tehničkog pravilnika. Ovo je samo dokument s uputama.”
Binotto je pojasnio da FIA može mijenjati pravilnika, ali da za to postoji procedura koja ovaj put nije ispoštovana.
“Kad je u pitanju sigurnost – FIA može konzultirati odbor tehničkih savjetnika, promijeniti pravilnik i zatražiti direktno od Svjetskog motosport saveza da to odobri. Za to im ne treba pristanak ekipa. Ali, pravilnik se ne mijenja preko tehničkih direktiva. To smo rekli FIA-i. Za nas to nije primjnjivo. Zapravo, čini se da je zadnja tehnička direktiva izdana pogreškom.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Morate prefarbat bolid u srebrenu boju i promjenit ime u Merrari pa se mozda Fia predomisli.
38
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar nije malo pretjerivanje za svaki “trzaj” kriviti Mercedes? Pogotovo ako šef jedne ozbiljne momčadi izjavi moguće objašnjenje…
Ne isključujem mogućnost da poznaješ situaciju bolje od Binotta.
3
28
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da kometar nije isao u smjeru da je Merc kriv. Vise u smjeru da Merc dobiva od FIA-e sve sto pozeli…
43
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nevjerojatno je koliko je politika u F1 jaka, to je jos Senni gadno islo na zivce kad je za stolom izgubio prvenstvo 1989., a ovo danas je toliko ocito da vise ni ne pokusavaju sakriti…
28
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema tu ide na zivce ili ne, svi su turbo politicari i vozaci i sefovi. Samo su nekad neke stranke jace i to je to.
Eto kad se vec diramo 89′, skinuta mu je suspenzija za iducu sezonu i ajmo bit realni onaj sudar iz 90′ je cista diskvalifikacija iz prvenstva a na nekim stazama (zbog zakona) i pokusaj ubojstva.
Sve su to pokvarena g…a samo je pitanje ko vise smrdi…
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A Senni nije išli na živce kada je u njegovoj garaži bilo 30 hondinih inginjera a u Prostovoj 5…?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
fia može komotno zaključiti da ovaj koncept nije održiv, štoviše da je opasan i da se momentalno primijene prošlogodišnji bolidi.
samo i tako bi RBR bio u prednosti ispred Mercedesa.
Mada uz sposobnosti tota, to bi se uspjelo promijeniti do kraja.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
totova sposobnost je ishlapila
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvo regulativa, je muljaža i bezveze. Sve osim ovog mjerenja skakutanja je bezveze. To ograniči, a ti to postigni kako god hoćeš, ako ne popraviš da valja na kvalifikacijama diskvalifikacija…i gotovo.
Koncept je u redu, i lako ga se može “doraditi”.
Za početak treba bolide usporiti, nisu nešto sporiji od lani, a još su u strmoj krivulji napredka. Koncept je bolji nego prije, to je definitivno ali to treba još doraditi i usporiti. Čim ih usporiš, još dobivaš na lakšem praćenju.
Dalje…
1. Stanjiti prednje i zadnje krilo, recimo 10-15 mm
2. Podići visinu podnice od tla, 10-15 mm.
3. Malo ograničiti rubove na podnici, recimo da sve mora biti ravno osim x mm od ruba podnice. Omogućiti eventualno npr 10-15 mm okomiti dio na tom rubu. Definirati čvrstoću podnce ili standardno ojačanje, kao npr one bočne hrash štitike ispod i iznad hladnjaka.
4. Ograničiti propadanje bolida, jednostavno rješenje, lako mjerljivo….a vezano s točkom 2. Recimo minimalna visina daske dok stoji je npr 50 mm, kad se prednji i zadnji kraj opterete svaki s npr 500 kg, visina je min 40 mm.
1
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1.Gospodine pa dobili ste sve tehničke podatke kako bolid mora izgledati
2.Mislim da su vaši inženjeri i tehničari nešto pogriješili
3.Do kraja je još dosta utrka ,daj prestanite kukati ,zasucite rukave i radite
4.Pogledajte Red Bull ,vidite da se može
5.Sretno
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
5. Proverite da li imate mozda temperaturu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dali je moguće??
Da je Ferrari reagirao i izašao ovako “javno” kao prije šta smo slušali svađe od Tota i Kristijana kada su laprdali?
_______________
Meni samo nije jasno zašto po stranim portalima nema niti približno vijesti o toj podnici od Mercedesa koju nisu koristili iako su znali kako ide direktiva!?
______________
2019 i 2020 nisam mogo otvorit strani portal da ne pizde o sagorijevanju ulja kod talijana i koliko štete KOZI!
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljudi dajte mi jedan prijedlog sta bi mogli protiv ovog poduzeti? Protiv ove nepravde (da koja dolazi od mercedesa i tota wolfa…bio je komentar zasto uvijek spominjemo mercedes..da zbog njih se pravila mijenjaju!) Navijam za verstappena,ferrari ima nesrecu ove godine mozda i posljednjih par godina neznam to odlucite sami,ne pljujem po ferarriju. Ali nije li vam lijepse vidit red bull i ferrari u borbi nego engleski pr/ego ili ti still we rise neznam sta u borbi sa samim sobom. Da merc se bori sa samim sobom kao nekakav egoist koji se hoce dokazati a ne uspijeva u tome. Rb i ferrari borba je vrijedna gledanja ako vec mclaren ili williams nisu tu. Pozdrav
28
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno je, ferrari je uvijek lijepo vidjeti u borbi bilo skim, samo što očito ne potraje dugo, a ako nam sezona bude riješena praktički prije ljetne pauze, zar nije onda bolje i ono što smo gledali prošle godine do zadnje utrke, od toga da ferrari ne uspijeva biti konkurentan za pobjede na pola sezone, čak i sada s ograničenjem budžeta( utjecaj toga valjda treba tek vidjeti). Nisu li to onda reprize vettelove ere
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka se i merc bori ok,ali neka naprave bolid po pravilima (tj. napravili su ga ali nisu koncept pogodili) ali ne želim da sada dobiju sekundu zbog promjene pravila. Hamilton je na testiranju pitanje dobio sto ce ako mu momcad ne da dovoljno brz bolid odgovorio je mi smo 8 godina konstruktorski naslov osvojili moja momcad ne grijesi :D znaci ako ne grijese neka stisnu zube i neka rade dalje i neka poboljsaju bolid a ne se na sigurnost izvlacit.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta god ali ovakva poskakivanja je uzasno gledati,a ne jos i voziti. Menjajte nesto da svi mogu normalno voziti. Ovi sto pricaju da ce nova pravila favorizovati Mecku, prosle nedelje su pricali da ce ta ista pravila unazaditi istu. Ili godine dominacije Mecke i Hama su uterali strah mnogima…
0
8