Charles Leclerc kaže da ga je sporo zaustavljanje za promjenu guma skupo koštalo, nakon što je u cilj u Kanadi ušao kao petoplasirani.
Ferrarijev vozač krenuo je s 19. pozicije, a već je u prvih nekoliko krugova postalo jasno da njegov proboj kroz poredak neće biti tako jednostavan kao što se možda pretpostavljalo. U prvom stintu je imao najtvrđi set guma i zaglavio je iza Estebana Ocona u Alpineu, a onda je odradio zaustavljanje u boksu tri sekunde duže nego što je trebalo, zbog čega je pao iza DRS vlakića s Lanceom Strollom kao vlakovođom.
Na kraju je Leclerc profitirao jer je Yuki Tsunoda izazvao sigurnosni automobil uslijed čega je Leclerc uhvatio oba Alpineova vozača.
“U prvom dijelu utrke nije bilo problema s trakcijom. Tad su svi imali DRS i nisam mogao ništa učiniti.”
“U srednjem stintu imao sam problem s trakcijom, ali samo zato jer je Esteban imao nove gume pa se lansirao iz 10. zavoja. Tu su vam potrebne gume. Imao je puno više gripa od mene pa sam se mučio prateći ga. To je bilo jako frustrirajuće.”
“Nakon toga smo imali problem tijekom promjene guma, što nam je jako otežalo život. Vratio sam se na stazu iza četiri bolida u DRS vlakiću i morao sam biti malo agresivniji. Kad se sve to uzme u obzir – peta pozicija je bila najbolje što je izvedivo.”
Leclerc smatra da se mogao boriti s Mercedesima da nije imao tih problema.
“Bilo bi sve drukčije da nije bilo tih nekoliko stvari. Mislim da u srednjem stintu nismo mogli napraviti ništa bolje. To je situacija u kojoj smo se našli. Očigledno, pit-stop nas je jako koštao.”
“Znam da u bolidu ima brzine i to me motivira. Ne brinem se oko zaostatka u vozačkom poretku. Ekstremno sam motiviran da odradim čist vikend i da pokažem da smo još uvijek jaki.”
“Nadam se da u Silverstoneu možemo to odraditi.”
“Vidjeli smo da je i Red Bull imao problema s pouzdanošću, što znači da će pouzdanost biti veliki faktor. Što se nas tiče, kad imamo ovakve vikende – treba osvojiti maksimalan broj bodova koji je moguć, a to smo u Kanadi uspjeli.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prođe mi mladost dok dočekam WDC od vozača Ferrarija, na početku sezone je bilo optimizma, sad to ne izgleda baš vjerojatno. Jednostavno je Max klasa iznad, Leclerc je stvarno blizu tog nivoa ali mu fali ovakvih trka i borbi za prvo mjesto, što mi govori da će prije iduću sezonu osvojiti WDC nego ovu. I pitwall je na strani Red Bulla, Ferrari prečesto griješi. Ali lijepo je opet vidjeti propetog konjića da se bori za pobjede čak i ako ništa ne osvoje. Forza Ferrari
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je isto tako (nekad) prošla mladost čekajući WDC. :mrgreen:
Ali ja sam barem dočekao.
Nadam se da ćeš i ti (a i ja opet). :pivo:
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo kaj je Kimijev ferrari bio Šumijevo nasljeđe . Kraj ere dominantnog ferrarija. Bilo koji bolji vozač je u tom bolidu mogao biti prvak. Ta ekipa je imala glavu i rep
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko je spomenuo Kimija? To je bilo nakon pauze od samo 2 godine.
Frantic misli na Šumija 2000. (valjda), nakon puno dulje pauze…
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
Ili je kolega jako brzo ostario.
Čujem da je to kod navijača Ferrarija čest slučaj. :)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
MS, 2000., nakon 21 godine posta, Suzuka, nedjeljno jutro, suze radosnice, katarza, držanje TVa sa strane i galama istom “in your face” (srećom pa je tada još uvijek bio TV od 28″ sa katodnom i nekih 45kg), očev i bratov smijeh, uz povremeno očevo “polako konju jedan, smiri se….” :mrgreen:
Uz neke standardno porodično bitne datume (rođenje djece npr., itd….), odlazak na F1 trku, odlazak na koncerte Metallice, Toola i U2, taj 08.10.2000. će ostati uvijek upamćen.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije se Kimi dzaba propio, a Vettel prebacivao kosu.
Kad je bolid jak, sjebe nesto drugo, vozac, ekipa, kisa, sc, sudije i sve ostalo. Nikako da se poklopi da ide sve najbolje moguce
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Seb jeste izgubio dobar dio kose, ali mislim da je Kimi volio “povuć` vlage” još dok je bio u Mclarenu. :mrgreen:
23
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta pricas ti, Leclerc je odlican, na razini Maxa ako ne i bolji. Ne fali mu nista osim pouzdanog bolida.
8
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je Max klasa , no klasa je i Leclerc. Da obojica nisu odustajala Leclerc bi imao dvije pobijede više a Max dvije manje . Plus to ga je tim zaje.. u Monacu a uz ta odustajanja zbog motora su rezurtilara time da starta u Kanadi sa začelja. Da pouzdanost nije bila tako loša ne bi to uopće zasada bilo loše po Leclerca. Rb trenutno radi razliku jer im motor ima više potencijala i momčad ne radi glupe greške. Leclerc je svoj posao odradio do sada gotovo savršeno no na neke srvari se jednostavno ne može utjecati. Računica je jednostavna. Max bi bez dva odustajanja imao +36 bodova , -14 za dvije naslijeđene pobijede Leclerca odnosno 22 boda više. Leclerc bi sa dvije pobijede ima + 50 i vjerovatno bi iz Kanade donio barem 5,8 bodova više. Kada se to stavi na papir, bili bi tu negdje no Ferrari nije na nivou Red Bulla kakk strategijom tako i nekim drugim stvarima.
17
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpis.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato ćemo tek sa odmakom moći cijeniti borbu kakvu su nam prošle godine priuštili Max i Ham tj. RB i MB.
Dva podjednaka tima i vozača plus još da se pehovi kroz sezonu poslože da stalno bude napeto u bodovima. Ekstremna rijetkost, nadam se da neće proći xy godina prije nego to opet doživimo.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam da ću ikad moći cijeniti hamiltonove borbe i rezultate… nezz… ne mogu ga cijeniti nikako pa da još 10 prvenstava osvoji… ljigavo mi to sve nekako… samo kuknjava, otišle gume pa najbrži krug – i tako godinama… ljigavo mi… nemrem takve likove i gotovo. Pogledaj kad se onim busem voze po stazi… svi vozači zajedno, a on solo na drugoj strani busa… nezz… meni to bzvz. Nema ni atmosfere na dodjeli kad je on na podiju… sve nekako fake… možda je i do mene… nezz više
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ Miki
Zašto ne? Hamilton je statistički najuspješniji vozač u povijesti. Bez obzira na okolnosti i karakter, to je postignuće koje treba cijeniti. Ako ćemo gledat karaktere vozača onda bi Latifi mogao biti trenutno najbolji vozač na gridu. Nema veze što vozi kao truba dobar je momak. Pa zašto ga onda svi žele maknuti s grida? Mi možemo raspravljati o tome da li je Lewis miljenik sreće i sudaca, da li je samo skilom zaslužio biti najuspješniji vozač ili je tu bilo i favoriziranja i sreće, ali ne može se osporiti da je Hamilton jako, jako dobar vozač. Političkih igara i svakakvih karaktera je u F1 uvijek bilo i biti će ih, ali ne može se zbog toga što nam se nečiji karakter ne sviđa osporavati njegova postignuća.
2
0