Ferrari i Red Bull diskutiraju o povratku Alfe Romeo

Izdvojeno

Luka Maloić

Prije 8 godina 3 min 1 komentara

ferkan

Ferrari i Red Bull raspravljaju o ideju povratka slavnog imena Alfe Romeo u svijet F1. To je najnovija ideja i mogućnost za spas Red Bullove sezone u 2016.

Nakon što je Red Bull neuspješno pokušao uvjeriti Mercedes na suradnju i dostavu motora iduće godine, ekipa iz Milton Keynesa je pokrenula diskusije s Ferrarijem o potencijalnoj suradnji. Talijanska ekipa ostala je čvrsta u svojim stavovima da neće isporučivati Red Bullu najnovije specifikacije motora koje oni sami koriste. Alternativni plan koji se izrodio nakon toga je pokretanje svojevrsnog inženjerskog partnerstva.

Polazišna točka bi bio trenutni Ferrarijev agregat, ali partnerstvo će biti u stanju iskoristiti 32 tokena koje proizvođači imaju na raspolaganju tijekom zime. Ideja Alfe Romea, kao oznake na poklopcu motora, svojevrsna je mogućnost kako se uskladiti s pravilima F1. Unatoč tome, razgovori su u zastoju zbog mnogih faktora.

Red Bull se boji ući u tako zahtjevno i skupo partnerstvo, ali postoje i razna pitanja oko intelektualnog vlasništva i opravdana sumnja da Alfini motori nikada neće moći pobijediti Ferrarijeve specifikacije. Red Bull ne želi imati opciju “B” pod svojim poklopcem, ali svjesni su činjenice da se krug opcija polako zatvara. Uz to, postoje i problemi s FIA-ine strane, čija pravila o homologaciji govore o tome kako proizvođač motora ne smije homologirati više od jedne specifikacije pogonske jedinice.

Red Bull je jedno vrijeme pogledavao i prema Hondi, ali Ron Dennis iz McLarena je brže-bolje uložio svoj veto i stvar je propala. Prema nekim naznakama, nisu ni sve konekcije s Renaultom prekinute i još se svašta može dogoditi.

Ferrari i dalje čeka

Ferrarijev prvi čovjek, Sergio Marchionne, rekao je prošlog tjedna da je otvoren za ideju tehničkog partnerstva s Red Bullom, ali samo ako će imati odvojene razvojne smjerove.

“Mogućnost suradnje s Red Bullom u pogledu razvoja pogonske jedinice je i dalje otvorena. Svakako ću razmatrati i tu opciju u dogledno vrijeme. Ali, to neće biti u kontekstu opskrbe Red Bulla ekvivalentnim motorom kakvog imamo u Ferrariju. Kompanija je u mogućnosti pružiti inženjerstvo i usluge u posebnom projektu za Red Bull. Svakako im možemo dati najbolje od inženjerstva, kao i šansu Red Bullu i ostalima da posjeduju te motore. No, to ne mogu biti isti motori koje će Ferrari imati u svojim bolidima na utrkama.”

Prilika za Alfu?

Marchionne ima jedan ujednačen stav od početka godine i volio bi svakako povećati ugled i važnost jedne svoje marke – Alfe Romeo. Talijanski proizvođač povezivan je sa potencijalnim povratkom u svijet juniorskih kategorija. Otkako je Alfa napustila svijet “touring” natjecanja sredinom 2000-ih, nemaju veći trag u motorsportu. Povratak Alfe u suradnji s Red Bullom možda je dobitna kombinacija za sve prisutne. Ukoliko i nije dobitna, možda je jedina moguća.


Odgovor

1 komentar

  1. avalon Prikaži

    to bi bilo super i pokušaj povratka alfa romea na stare staze slave . prva 2 prvenstva F 1 su osvojili farina ( 1950. ) i fangio ( 1951. ) sa alfom . ako su se “kombinaciji” McL & honda veselili njihovi navijači na osnovu uspjeha od prije 23 sezone onda bi se sad mogli veselit navijači RB i zaljubljenici u alfa romeo jer je i alfa bila u samom topu prije 64 sezone . to bi bilo dobro za cuore sportivo mada ne virujem da bi RB/alfa romeo ako do toga dođe moga tj smija parirat ferrariu jer u zajedničkoj kući (FIAT ) zna se ko je No 1 kad je sport u pitanju .


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.