Izdvojeno

Mazepin: Moja želja da prihvatim uvjete za nastavak je u potpunosti izignorirana

Piše: Lovro Andraka

Prije 7 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nikita Mazepin oglasio se na društvenim mrežama nakon Haasove objave o raskidu ugovora s njim i njegovim glavnim sponzorom Uralkalijem te izjavio kako je on u tome bio potpuno ignoriran.

“Dragi fanovi i pratitelji, vrlo sam razočaran zbog raskida mog F1 ugovora”, započeo je objavu Mazepin.

“Iako razumijem poteškoće, FIA-jina pravila i moja želja da prihvatim postavljene uvjete koji bi mi omogućili nastavak [natjecanja] bili su u potpunosti izignorirani te nijedna procedura nije ispoštovana u ovom jednostranom potezu.”

“Cijenio sam svoje vrijeme u F1 i iskreno se nadam da ćemo u boljim vremenima ponovo moći biti zajedno. Imat ću više toga za reći u nadolazećim danima.”

Haas je već na posljednjem danu testa u Barceloni skinuo Uralkalijeva obilježja s bolida, stoga je već tada bilo jasno da je Mazepin pod upitnikom. Nakon toga je FIA odlučila dopustiti nastup ruskim i bjeloruskim vozačima, no onda je krovna organizacija motosporta Ujedinjenog Kraljevstva, Motorsport UK, u potpunosti zabranila njihove nastupe, što je značilo da Mazepin nikako ne bi mogao nastupiti na VN Velike Britanije.

Pet dana ostalo je do početka testa u Bahreinu, a Haas zasad nije objavio planove za Mazepinovu niti eventualnu Uralkalijevu zamjenu. Od vozača se trenutno najviše spominju njihov rezervni vozač Pietro Fittipaldi i Antonio Giovinazzi koji kao rezervni vozač Ferrarija stoji na usluzi i kupcima talijanske momčadi.

10 komentara

  1. Baš mi te žao.



    6

    13
  2. Primjetno je da prenosite informacije vezane uz F1 koje su rezultat/refleksija dešavanja u Rusiji i oko nje. Pored toga primjetno je da se komentari na tim temama brišu ili se teme naprasno zatvaraju:

    Komentari su zatvoreni.

    Da li je previše ako tražim određeni vodič (guideline) što se smije šta ne smije napisati u komentarima? Ne želim kršiti pravila, no nije mi jasno što se uopće smije napisati. Što je tabu tema? Imamo li slobode izrazite vlastite stavove o vozačima iz Rusije ili to možemo napraviti samo ako su komentari negativni?
    Molio bih da se očitujete po tom pitanju. Ili onemogućite kometare ispod “politički osjetljivih tema” ili ih nemojte niti prenositi.



    11

    5
    • F1puls Portal
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Da li je previše ako tražim određeni vodič (guideline) što se smije šta ne smije napisati u komentarima?

      Piši o F1, ne piši o Ukrajini i Rusiji.



      14

      5
  3. U ovoj trenutnoj histeriji napisati bilo što osim 100% biti u svakoj rečenici protiv Rusije/Putina znači riskirati biti proglašen Putinovim simpatizerom ili još gore podupirateljem ubijanja nevinih Ukrajinaca.



    16

    4
  4. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Žao mi je nevinih ruskih sportaša i građana koji će prolaziti torturu radi poludjelog Putina. Mazepina mi nije žao. Otac je dio vladajuće klike i to sa sobom vuče odgovornost.



    14

    6
    • Da nema gradjana Rusije ne bi bilo ni Putina, svi smo mi odgovorni za ono sto nasa vlast radi u nase ime, pogotovo ako vrsi agresiju na bilo koju drzavu.



      7

      7
  5. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    Naivno razmišljanje Mazepina, ili se samo pravi blesav. Nije bitno što mu je FIA dozvolila da nastupa kao neutralan vozač. Pa ni lani nije mogao koristiti Rusku zastavu zbog one gluposti sa dopingom (još jedna sramotna odluka zapada). Nije ni problem što mu Britanci neće dati pravo nastupa (možda i još poneka država). Problem je što Haas neće dobiti pare za njegov nastup, zbog čega je i dobio ugovor. Da pare nisu problem, Haasu nebi smetalo ni da pola utrka propusti…



    9

    0
  6. U ovom woke danasnjem sistemu, Haas ne bi prezivio da su nastavili s uralkalijem, bili bi bombardirani sa osudama sa svih strana. stoga posljedica toga je raskid ugovora i sa vozačem koji je doveo tog sponzora. Ništa osobno prema Mazepinu. Zapad tako diše i okej. Je li zapad licemjeran nebitna tema ulazimo omda u neke politicko filozofske vode Sto nema smislan na F1 portalu.
    Mazepin nije Hamilton, nema 7 naslova, zapravo nema nista samo je jos neki klinac kojih ima na 10ke njegovog kalibra. Mazepin vozi samo radi svog ruskog sponzorstva, ekipa čak ima potencijala da bude isplativa marketinška shema, mala america ekipa koja tuče iznad pojasa, sa zanimljivom vozačkom postavom u kojoj već imaju Schumachera i nadodati još nekog mega talenta koji nema mjesto u F1 i automatski si zanimljiv i sponzorima i navijačima. Malo bolid opiturat i paf imas gotov zanimljiv proizvod. Ova ruska veza nije imala smisla. Mislim da je to bio korak nazad i samo prezivljavanje.



    8

    0
  7. Mazepin se obraća sa “dragi fanovi” 😂
    Mislim da ni šira rodbina ne navija za njega ali dobro, neka se osjeća važan.

    Ne radujem se tuđoj nesreći ali kako je došao u sport tako i otišao. Nije ušao zahvaljujući iznimnom talentu i radu (ma da ima i dio toga) nego novcima koje je njegov otac kasirao njegujuci dobre odnose sa Putinom. Kako uopce da mi ga bude žao?



    7

    7
  8. Na SK 4K Abu Dhabi
    47. krug 😁



    3

    0

Komentari su zatvoreni.

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni