Izdvojeno

Mazepinu zabranjen nastup na VN Velike Britanije!

Piše: Marko Litvić

Prije 7 mjeseci, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Unatoč odluci FIA-e kako se ruski i bjeloruski vozači smiju natjecati, samo bez obilježja svojih država, Motosport savez Velike Britanije je zabranio nastup svim vozačima koji se natječu pod ruskim i bjeloruskim licencama na tlu Velike Britanije. To znači da će Haasov Nikita Mazepin morati propustiti ovogodišnju VN Velike Britanije koja će se održati u srpnju.

Podsjećamo kako je ranije ovoga tjedna MOO zatražio izbacivanje svih ruskih i bjeloruskih sportaša iz svih natjecanja. Neke sportske organizacije su postupile tako, ali FIA se odlučila na drukčiju soluciju. Umjesto toga, odlučili su im dopustiti natjecanje, ali pod “neutralnom zastavom”.

Motosport savez Velike Britanije nije imao tolerancije i zabranio nastup apsolutno svim vozačima s ruskom i bjeloruskom licencom.

Predsjednik saveza, David Richards, objasnio je njihovu odluku.

“Cijeli Motosport savez Velike Britanije osuđuje ratna djela Rusije i Bjelorusije u Ukrajini i izražava solidarnost i pruža potporu svima zahvaćenima trenutnim sukobom.”

“Stojimo ujedinjeni s ljudima Ukrajine i motosport zajednicom nakon što su se invazija i neprihvatljive radnje dogodile.”

“Sad je vrijeme za međunarodnu motosport zajednicu neka postupi i pokaže potporu za ljude iz Ukrajine i naše kolege iz ukrajinskog automobilskog saveza.”

“Naša je dužnost iskoristiti sav utjecaj i svu moć koju imamo kako bismo zaustavili ovu neobjašnjivu invaziju na Ukrajinu.”

“Potičemo sve naše kolege diljem svijeta neka u potpunosti prigrle prijedlog Međunarodnog olimpijskog odbora i naprave što god je potrebno kako bi se zaustavio ovaj rat.”

“Motosport savez Velike Britanije stoji s Leonidom Kostjučenkom, predsjednikom FAU-a, ukrajinskom motosport zajednicom i svim ljudima Ukrajine i moli da se nasilje prekine mirnim putem.”

David Richards

Konačna odluka Saveza je kako se na području Velike Britanije niti jedna ruska/bjeloruska momčad ne smije natjecati, baš kao niti jedan vozač/vozačica s ruskom, odnosno bjeloruskom licencom. Uz to, nikakvi nacionalni simboli obje države, poput zastava, ne smiju se prikazivati na natjecanjima.

Ta odluka jednako utječe na Haas koliko i Mazepina osobno, jer je njihov glavni sponzor još uvijek Uralkali, iako bi konačna odluka trebala stići ovoga tjedna. Problem im stvara činjenica što su njihovi prošlosezonski i ovosezonski bolidi bili velike “ruske zastave na kotačima”, iako su iz momčadi inzistirali kako to nije slučaj.

U skladu s novom odlukom, morat će promijeniti livreju i vozača za VN Velike Britanije. Naravno, pod uvjetom da momčad već sad ne otpusti Mazepina ako raskinu ugovor tvrtkom koja plaća za njegovo mjesto u Formuli 1.

13 komentara

  1. Hahahahaha kakvo licemerje.



    17

    10
    • Podsjeti me, molim te, gdje se to Jugoslavija natjecala kad su joj bile uvedene sankcije?



      6

      5
    • Pirelli Wet
      r2d2 Donator Prikaži

      Pretpostavljam da većina ovdje razumije da su neke odluke u vezi s sankcijama ruskih sportaša besmislene i licemjerne, stoga Vam savjetujem da pokušate na ruskim portalima objasniti njima njihovo licemjerje.



      3

      7
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    dali mazepin to zasluzuje? Ne!
    ali ni ukrajna cila nezasluzeje ono, tako da triba vrsit pritisak na Ruse di god je moguce



    16

    8
  3. Necu ulaziti u diskusije tko sto zasluzuje, ali me zanima sljedeca hipotetska situacija.
    Ako zbog ovog svega (zabrane natjecanja) Mazepin i Uralkali odu uz F1 (a posljedicno moguce i Haas), a problem izmedju Ukraine i Rusije se u medjuvremenu razrijesi (recimo do kraja mjeseca), sto onda?

    Sto ce reci F1 i FOM (i Liberty koji radi na popularizaciji F1 u SADu) ako ostanu bez americke momcadi zbog sankcija nekih drzava? Znam da je Andretti u igri, ali su ga isto tako glavesine odjeb… u rukvicama.
    Kako ce se vratiti Mazepin (i Haas?) kad se razrijesi sukob?



    1

    1
    • Ako ode Haas ulazi Andretti prosto jednostavno.



      1

      2
    • Nigel Mansell
      The Simpsons Prikaži

      Kad se sukob “razriješi” možda uopće neće biti sporta?
      Biće zabranjeno brzo voziti jer će se tako podizati radioktivna prašina.
      Šanse za takav scenarij svakim danom su veće i veće i možda gledamo posljednju sezonu ikada?
      Luđaci su svukud oko nas.



      3

      2
  4. Gospoda s F1 pulsa nam ubace političku kost, a onda se čude kada mi krenemo pojašnjavati probleme kolonijalizma i licemjerstva zapada.



    10

    1
    • Ili napišu da pišemo o nečemu o čemu nemamo pojma a pola ih se mućkalo u jajima dok je kod nas bio rat. Ja ne kužim ako ne žele ovakvu raspravu , čemu onda ove teme na f1 portalu? Onda neka pišu o sportu a ovo kada se donese konačna odluka neka objave i onemoguće komentare i to je to. Svaka druga ili treća vijest ima veze sa ovime i onda je priča da se treba zaostuaviti ova rasprava. Ja neću više iznositi mišljenje o ovoj temi i smatram da ih ne bi trebalo biti ovdje. Jednostavno kao dobar dan. Ako ne želite da ljudi pišu o tome, nemojte ni vi.



      9

      1
    • Odličan komentar!!



      1

      1
  5. Mislim da je ovo kraj Mazepina u F1, barem na neko vrijeme. Uskoro ocekujem vijest o izbacivanju iz Haasa.



    5

    2
    • Istina!
      Ali opet; dečko je došo zbog para i nije nešto…..
      Ali svejedno sada će dobit pedalu radi jebenog diktatora!!


      0

      0
      • Nepravedno je za bilo kojeg sportaša da mu sudbinu kroji politika, bez obzira koliko on bio dobar ili loš. Moje mišljenje je da među 20 vozača u f1 nema loših. Ima odličnih i vrlo dobrih. Loši vozači neđu do F1. Možemo mi pričati što god hoćemo ali bilo je i trenutno ima pay drivera koji isporučuju sasvim ok rezultate. Ne bi njima nikakve pare svijeta pomogle da su loši u vožnji f1 bolida i jednostavno ne bi bili tu.



        8

        0

Komentari su zatvoreni.

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni