Izdvojeno

Aston Martin pojasnio zašto nije nabavio i prednji ovjes od Mercedesa

Piše: Luka Softić

Prije 6 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

2020. godine Racing Point je rasplamsao javnu raspravu predstavivši takozvani “ružičasti Mercedes”. Momčad iz Silverstonea je tada od Mercedesa dobavila sve komponente koje je sportski pravilnik proglasio transferabilnim, a dizajn spomenutog bolida je bio duboko nadahnut fotografijama Mercedesovog W10, pobjedničkog bolida iz 2019. Ova taktika pokazala se plodonosnom, budući da je Sergio Perez na Velikoj nagradi Sakhira, osim svoje prve pobjede, ostvario i prvu pobjedu za momčad još od doba kad se natjecala pod imenom Jordan.

Danas je momčad, pod dirigentskom palicom modnog magnata Lawrencea Strolla, brendirana kao Aston Martin, a ususret velikoj prekretnici u tehničkim pravilima CTO Andrew Green obznanio je zašto je Aston Martin ove sezone od Mercedesa dobavio samo mijenjač i stražnji ovjes, za razliku od prethodnih sezona.

“Razlog zašto smo od Mercedesa kupili mijenjač i stražnji ovjes, efektivno cijeli stražnji kraj, je zato što dolaze u lijepo složenom paketu, sve je usklađeno. U prošlosti smo znali kupovati samo mijenjač i stavljati naš ovjes, nakon čega bismo se morali dugo boriti da prilagodimo komponente jednu drugoj, tako da je odluka o dobavljanju ovjesa koji je dizajniran prema mijenjaču prilično logična. To je zaista tako jednostavno.”

Međutim, stupanjem novih pravila na snagu, momčadi se nisu mogle osloniti na ranije dizajne kao ni na podatke prikupljene u prethodnim sezonama, stoga je vodstvo Aston Martina pri konstrukciji novog bolida odlučilo uzeti stvari u svoje ruke, a ne vrtjeti palčevima i čekati da Mercedes izradi specifikacije, nakon čega bi rad na sastavljanju AMR 22 tek mogao početi.

“Htjeli smo imati što više slobode. Ako pogledamo ostala područja, na primjer prednji ovjes, mogli smo i njega dobaviti, ali onda bismo morali prilagođavati šasiju prema sustavu ovjesa koji bismo dobili jako kasno. Ovjes mora biti definiran prije dovršenja šasije, a to nije bilo prihvatljivo, s obzirom na rokove koje smo imali.”

“U tom slučaju bismo morali definirati šasiju brže od Mercedesa, budući da bismo informacije o ovjesu imali kasnije nego oni, tako da je to razlog promjeni pristupa.”

Andrew Green, Chief Technical Officer, Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team

Novi AMR 22 je prošli tjedan obavio filmski dan na stazi u Silverstoneu, a ovaj tjedan nas čekaju i prva ovosezonska testiranja u Barceloni koja su na rasporedu od sutra do petka.

Komentiraj

2 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    Bolid im se zove AMR22, a ne AMR 02.



    4

    0
  2. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Koja kobasica od naziva f1 tima.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni