Horner o Masijevom odlasku: Nije bilo u redu da se toliko pritiska stavlja na njegovu smjenu

Izdvojeno

Marko Litvić

Prije 2 godina 2 min 12 komentara

Nakon niza kontroverznih odluka na VN Abu Dhabija i tijekom cijele prošle sezone, FIA je smijenila Michaela Masija sa pozicije direktora utrke.

Mnogi kažu kako je bio pod pritiskom cijelu sezonu, ali odluka FIA-e je konačna, te su odlučili ove godine podijeliti vodstvo utrka između direktora utrka WEC-a Eduarda Freitasa i bivšeg direktora utrka DTM-a Nielsa Witticha. Uz to se vratio i prijašnji pomoćnik direktora utrka, Herbie Blash, koji će preuzeti ulogu savjetnika dvojici direktora utrka. Također od ove godine je uvedena kontrolna soba, slična VAR sobi u nogometu, koja bi također trebala pomagati pri donošenju odluka.

Voditelj momčadi Red Bulla, Christian Horner, prihvatio je sve promjene koje je FIA uvela, ali je rekao kako smatra da je odluka o smjeni Masija bila malo previše oštra.

“To je teško pitanje, to je posao FIA-e. Mislim da je to oštro, mislim da je bio u jako teškoj poziciji prošle godine.”

“Imali smo osjećaj da je puno odluka otišlo protiv nas.”

“Kada pogledate što on ima po pitanju resursa, u usporedbi sa onime što momčadi imaju, velika je razlika.”

“Lijepo je za čuti što uvode ekvivalent VAR-a i što su doveli jednog od najiskusnijih ljudi, Herbieja Blasha.”

“Samo mislim kako je stavljeno toliko pritiska na Michaelovu smjenu i to nije bilo u redu. To je moje osobno mišljenje. “

Lewis Hamilton ne krivi Maxa Verstappena za to što je iskoristio priliku koja mu se ukazala, ali jako puno needuciranih internetskih ratnika ne dijeli njegovo mišljenje i tvrde kako se rezultat utrke nekako mora poništiti, unatoč tome što je Mercedes popustio i povukao svoj apel tri dana nakon utrke.

Horner osobno misli kako je Mercedes propustio prilike za stavljanje Hamiltona na nove gume i time ga ostavili ranjivim.

“Gotovo je. Nije napravio ništa što nije u skladu s pravilima, mala je dimna zavjesa jer kad ponovno pogledate utrku, Mercedes je imao dvije šanse za otići u boks.”

“Bio je virtualni sigurnosni automobil i onda je bio sigurnosni automobil. Vozač je oba puta pitao može li doći u boks i oba puta su ga ostavili vani. To ga je ostavilo ranjivim na kraju utrke. Mi smo pogodili po pitanju taktike i to su ti mali detalji.”

Christian Horner

Odgovor

12 komentara

  1. Vw
    F1fan001 Prikaži

    Horner je u pravu…



    16
    5

    11
  2. Jim Clark
    mclaren f1 Prikaži

    Pričao bi drugačije da je SC ostao do kraja na stazi..



    20
    17

    3
  3. Formula1
    Zeko Prikaži

    ova trakavica ne staje. toliko se zaljepili Toto, LH i Mercedes za zadnju utrku, a cijelu sezonu gdje se njima pogodovalo ne gledaju. u silveru je Max skoro bio pogubljen. uostalom, Mercedes je dobio prvenstvo, Max vozačko. sve 5. vozimo dalje, a ne se sramotiti dalje.



    23
    18

    5
  4. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Masi se našao u jako nezahvalnoj situaciji najviše zbog intenzivne borbe za naslov. Da je Max imao prednost u bolidu i u drugom dijelu sezone, osvojio bi naslov 2-4 utrke prije kraja sezone i bilo kakve sudačke odluke bi se brzo zaboravile.
    Teško da ćemo takav dvoboj tako brzo gledati pa će i budući suci ispasti bolji od Masija.
    Ne treba zaboraviti da su vozači i momčadi tražili više utrkivanja tj. više slobode u dvobojima. To je Masi i napravio. Za razliku od prethodnih godina gdje je Vettel gubio pobjedu u Kanadi ni kriv ni dužan jer je morao izbjeći sudar, ove godine smo imali akciju zbog koje smo skakali ispred TV-a i raspravljali u nedogled.
    Bez obzira što sam navijao za Maxa ove godine, ovaj potez FIA-e mi je koma jer su pokleknuli pred Totom i Hamiltonovim ucjenama, ali Hamilton je velik i svima oprašta… (smijurija). Realno, jako puno Masijevih odluka je išlo na ruku Hamiltonu bez kojih bi ja gledajući utrku u Abu Dhabiju lagano grickao kokice i zadovoljno promatrao kako Max u miru odnosi naslov.

    Meni osobno najgora stvar u cijeloj sezoni mi je bilo dozvoljeno popravljanje bolida pod crvenom zastavom. Crvena zastava bi trebala biti isključivo za čišćenje staze, a ako imaš što popraviti fino kasnije odi u box i plati za svoju grešku.



    19
    17

    2
  5. Sebastian Vettel
    The Best F1 Driver Prikaži

    Realno Mercedes može bit presretan sa Masijem, jer Masi je taj koji ih je doveo u borbu za vozački naslov…
    Bez njegovih krajnje diskutabilnih odluka bi Max osvojio naslov davnih dana, a pitanje da uz pošteno suđenje oba Mercedesova vozača nebi bila diskvalificirana iz prvenstva…

    Drugo Masi je taj koji je doslovce poklonio konstruktorski naslov Mercedesu, jer ako je netko lani pokraden to je RB.
    Dozvolit Bottasu da doslovce pokosi oba RB-a + hrpu ostalih na startu te im efektivno odnese hrpetinu bodova, te istovremeno priskrbi hrpu Mercedesu i kaznit to sa nekakvom smijurijom od kazne, te prilično slična stvar sa Hamiltonom u Silverstoneu po pitanju bodova i još smiješnije kazne…
    da ne pričamo o ludorijama da Hamilton nije kažnjavan za razno razne pizdarije i to one koje su čiste kazne ko suza za što ostali vozači uredno dobivaju kazne i tak to…
    Pa to je razlika od preko nekoliko desetaka, ako ne i stotinu bodova u Mercedesovu korist…

    Realno Mercedes može cvilit na Masija povodom zadnje utrke, RB bi trebao cvilit po pitanju kompletne sezone osim zadnje utrke…



    10
    8

    2
    • Honda
      zekohonda Donator Prikaži

      Nemoj tako tibi, ja i dalje ‘cvilim’ što hamsta nije kažnjen za prvi krug zadnje utrke.



      5
      5

      0
    • Pirelli Wet
      r2d2 Donator Prikaži

      A ne ne, Masi je ‘grubo prekršio sportski pravilnik’ u završnici prvevnstva i zato je morao otići. ;)
      U stvari i Max i Lewis su često imali protekciju kod vodstva utrke i sudaca (stewarda) i nisu bili kažnjavani za stvari za koje su drugi vozači dobijali kazne. Na kraju prošle sezone ih se nisu usudili kažnjavati da kaznama ne odlučuju o prvaku pa je na kraju morao ‘odlučivati’ Masi.



      1
      -1

      2
      • Sebastian Vettel
        The Best F1 Driver Prikaži

        Istina, i to nije nešto novo već se radi godinama…

        Ali u slučaju Hamiltona je čak i gadljivo do koje je to mjere išlo, imali smo čak i onu nebulozu po kojoj je eto Mercedes kažnjen za Hamiltonov prekršaj, a Hamilton eto nije jer nije on siroče kriv za blokiranje vozača već je kriva ekipa koja mu nije javila…

        Prvi put da sam čuo nešto takvo i neku takvu nebulozu od objašnjenja zašto vozač nije dobio kaznu za blokiranje vozača u brzom krugu.
        I nakon toga svega se ekipa iz Mercedesa sjeti cvilit o ovom ili onom, a doslovce uživaju protekcije otkad su se pojavili u F1…



        1
        1

        0
  6. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Masi nije čovjek za upravljanje. Doveo se u situaciju da ne može biti u pravu zato jer je isti vikend odlučio dva puta ne primijeniti pravila. Da ih je primijenio nitko mu ne bi mogao baš ništa prigovoriti jer su situacije bile čiste kao suza.

    Drugi problem koji ima od početka je da se ne zna postaviti prema šefovima momčadi. Koji q, ima šef momčadi zvati njega ili mu dolaziti na sastanak s advokatom. To je trebao iste sekunde izbaciti kroz balkon i šefa i advokata…. Sa DRom može komunicirati sportski šef ekipe ili tehnički šef i to samo u formi pitanje/odgovor, nikakva diskusija, slanje mailova i čuda…



    3
    3

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.