Nakon duge istrage i razmišljanja o tome što se dogodilo u Abu Dhabiju prošle godine, FIA je napokon donijela odluku kako Michael Masi mora napustiti mjesto direktora utrke, poziciju koju je držao prethodne tri godine.
Tu odluku je podržao Ferrari, čije je otkrivanje bolida malo bačeno u drugi plan nakon objave novosti iz FIA-e.
Iako se Ferrarijev Carlos Sainz ipak nada kako će Masi imati neku poziciju u FIA-i.
“Osobno želim Michaelu sve najbolje u njegovoj novoj ulozi.”
“Siguran sam kako će mu biti podarene mnoge odgovornosti, jer mi kao vozači, ili barem ja osobno, mu vjerujem kako je napravio sve što je mogao za dobrobit Formule 1.”
“Također želim dobrodošlicu novim direktorima utrke i siguran sam kako će imati težak zadatak za obaviti. Vidjeli smo zadnjih godina koliko je to teška uloga, pogotovo zato što se moraju upotpuniti cipele pokojnog Charlieja Whitinga koji nam, kao što znate, svima jako nedostaje.”
“Ali isto tako shvaćamo kako se taj zadatak mora obaviti kako treba. To treba izvršiti i podržati, baš kako FIA planira.”
“Tako da mi se zapravo sviđa ono što vidim u planovima FIA-e. Nadam se kako se možemo nastaviti poboljšavati kao sport i da pravila sporta mogu biti jasna svim vozačima, ali i navijačima i momčadima.”
Carlos Sainz
Ferrarijev šef momčadi, Mattia Binotto, rekao je kako sama činjenica što je istraga trajala ovako dugo pokazuje koliko je situacija zapravo bila komplicirana za FIA-u.
“To što se dogodilo u Abu Dhabiju se predugo raspravljalo i analiziralo. Trajalo je tjednima i mjesecima. Mislim kako činjenica što je trajalo tako dugo pokazuje koliko je stvar kompleksna.”
“Iskreno, mislim kako se možemo samo poboljšati. Ako je lekcija naučena, mislim kako su promjene bile nužne i podržat ćemo ih.”
“Što je najvažnije, i to je ono što stvarno očekujem, je neovisnost FIA-e u donošenju odluka. Mislim da to tako treba biti što se odluka tiče i kako oni teže takvoj strukturi.”
“Mislim kako bi se postigla potpuna neovisnost, potrebno je povjerenje i mi kao Ferrari im u potpunosti vjerujemo.”
Mattia Binotto
Drugi vozač Ferrarija, Charles Leclerc, vjeruje kako je FIA imala razloga za smjenu Michaela Masija.
“Imam puno poštovanja za Michaela i sve što je napravio, bio je na jako teškoj poziciji zadnjih par godina, a pogotovo u Abu Dhabiju.”
“Sa završetkom poput toga, uvijek će biti kontroverzno. FIA je donijela odluku i siguran sam kako imaju više informacija o tome nego ja. Tako da vjerujem kako je to ispravna odluka i idemo dalje.”
Charles Leclerc
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je predstavljanje novog Ferrarija F1 ostalo u sjeni smjene ovog tarda,moš mislit..Hee heee dobraa. Ferrari je institucija a ovaj ide u rapotarnicu zaborava upamćen za jednu od većih blamaža novije povijesti formule a i općenito.Jedino što nije on zaje*o Abu Dhabi već štošta a FIA se ovim potezom posipa pepelom i nerado priznaje zeleni stol.Jel ako je Abu Dhabi ,a šta sad??? Kao mijenjat će odluku prvaka-kako ne…Rastegli istragu za nešto što se znalo odmah da dobe na vremenu da se stvari stišaju,ali đabe…
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa normalno kad su odluke u 90% slucajeva isle u korist Mercedesa i Hamiltona.
11
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A onda u zadnjoj trci ukrade titulu istima, bas je normalno i logično sve sto pišeš
4
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvo, siđi sa tog konja da je titula ukradena.
Drugo, da nije bilo ovih 90%, Max bi bio prvak prije zadnje utrke ;)
10
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemam šta silaziti sa konja, ako neko promjeni pravila koja nisu mijenjana bar zadnjih 22 godine (toliko pratim F1) da bi dobio neki show program nazvan motor racing onda je titula namještena i ukradena jer motor racing nije staviti lika sa svježim najbržim gumama iza lika na starim najsporijim gumama i reci let them race…
Drugo mogao bi ti sići sa toga konja o 90% odlukama , prvo Mercedesu i Hamiltonu nema šta ko navlačiti kad im svedno nema ravnih zadnjih nekoliko sezona sa odlukama ili bez njih oboje bi uvijek u svakom ishodu bili prvaci. To sto se vi tješite da to nije tako nekim bezveznim pravilima i kaznama , to smo već vidjeli da i sa kaznama opet Ham i Mercedes pobjedjuju…
Treće ako Max nije imao sreće ove sezone u nekim situacijama to nije ništa čudno i dešavalo se svima. Nemoj da sada počnemo nabrajati sve vozače koji zbog nesretnih okolnosti nisu uzeli titule , počevši od Hamiltona i pijeska u Kini…
Max je trebao biti prvak? Ok i Hamilton je trebao biti prvak 2007?
2
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikakva pravila nisu promjenjena. Nije Masi Hamiltonu stavio sporije gume nego Mercedes. SC uvijek našteti nekome ko je imao prednost, i pomogne onima koji su zaostajali, ili mijenjali gume. Pa se do sada niko nije bunio. Hamiltona je SC vratio u isti krug u onoj kišnoj utrci kada je zaglavio u pijesku (Imola, čini mi se)…
Masi je samo malo zakasnio sa ispravnom odlukom. A da nije pustio zaostale, ili da nije nastavio utrku, to bi bila daleko veća greška…
13
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma joj kad bi nabrajao kako se SC namjestao za Hamiltona ove sezone lista bi bila predugacka za komentar ovdje. Plus sve druge sudacke odluke koje su isle na mlin Mercedesa.
Kao sto Pastor kaze, Massi je samo kasnio sa ispravnom odlukom, krug ranije je trebao pustiti sve i to je to. Ovako je uvidio gresku i napravio kompromis.
Drugo, pijesak u Kini nije nesreca nego GRESKA presvetog Hamiltona.
Pazi, nesreca sto lik produzio i zakopao se u pijesak, sto sve necu cuti…
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Abu Dhabi zadnjih 5 krugova je bilo ok, ali puno toga prije je tražilo smjenu, i puno prije sezone 2021. Ja od 2019 tvrdim da on nije za taj posao.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije bilo zadnjih 5 krugova ok. Ok bi bilo da je lupio red flag i onda ih pustio sve zadnjih 5 krugova da se kolju.
Slažem se da je osim Abu Dhabija bilo tu jako puno drugih grešaka koje su bile za otkaz.
Ali činjenica je da si prvi počeo tvrditi da je diletant koji nije za to 😄
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je završilo pod Safetom, danas ne bi tvrdio da je trebala biti crvena zastava.
Procjena je bila da će maknuti bolid brzo jer se razbio u ne previše komada i pokraj rupe u ogradi.
Činjenica je da su stigli počistiti stazu i nastaviti utrku na vrijeme. To što je Mercedes cijelu trku bio u poziciji da ne smije riskirati ulazak u boks, zaista nije problem vodstva utrke. Vodstvo utrke je prvo napravilo propust nekažnjavanjem Hamiltona za incident na treningu za kakve su ga ranije u godini kaznili dva puta, pa sad nisu htjeli da “kazna odluči prvaka”. Da su bili konzistentni nitko im ne bi mogao ništa reći. Odabrali su put nezamjeranja najačoj PR mašineriji. Također, nakon prvog kruga trebao je Hamilton vratiti poziciju, da su znali koliko je brži, vjerojatno bi to i tražili, ali opet nisu htjeli da “kazna odluči prvaka”….
I eto onda je act of god odlučio prvaka. Masi se u zadnjih 5 krugova ponašao racionalno, osim kad je preuranjeno objavio odluku da neće biti vraćanja u krug. Da je lijepo šutio, a mogao je, nitko ne bi imao argumente prigovoriti. Ali frajer se onakav neuk našao pod pritiskom Torgera Wolffa i Christiana Hornera, a nije se znao tome othrvati. a da ne napravi neki gaf. Samo je potvrdio da nije za taj posao.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da je zasluzio da ga se smjeni jer je toliko gresaka napravljeno kroz sezonu,vecih i manjih.
U zadnjoj utrci je sve kulminiralo pocevsi od prvog kruga.Po mom misljenju poslije incidenta s latifijem bilo je dovoljno vremena da se staza rascisti,dovede sve bolide u isti krug i utrka nastavi,to bi vjerovatno dovelo do istog pobjednika,zasto se to nije dogodilo….vjerovatno jer se fokus stavio na komunikaciju merca,red bulla i Fia-e.
Masi je izgubio bilo kakav kredibilitet te nema smisla da ostane na poziciji al daleko od toga da je jedini krivac za Abu Dhabi.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogli bi otvoriti neku anketu da vidimo hoće li FIA instalirati još jedan promašaj😆
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To bi onda bio tzv. Pigmalionov efekt iliti samoispunjujuće proročanstvo, da se kolega ne naljuti. Ja ne bi vjerovao rezultatima te ankete, a vjerojatno bi bilo blizu 50:50.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedna odluka koja ne ide na ruku Mercedesu i evo ga…
0
1