Izdvojeno

Masi i Tombazis odsutni iz FIA-ine organizacije za 2022.

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 50 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dok britanski mediji histeriziraju oko moguće mirovine Lewisa Hamiltona, čini se da će FIA umiroviti Michaela Masija s pozicije trkaćeg direktora FIA-e, ali i Nikolasa Tombazisa kao čelnog čovjeka za tehnička pitanja za jednosjede.

BBC je prije nekoliko dana dodao da Hamilton čeka rezultate FIA-ine istrage o postupcima Michaela Masija u finišu Velike nagrade Abu Dhabija, a citiraju i “dobro informirani izvor” koji kaže da je Mercedes odlučio odustati od tužbe ako se FIA riješi Masija i Tombazisa.

Iako je sasvim jasno da Michael Masi nije bio kompetentan za poziciju koju je obavljao od iznenadne smrti Charlieja Whitinga, nije sasvim očito koji su objektivni razlozi iza navodnih zahtjeva za otkaz Nikolasu Tombazisu.

InsideRacing portal navodi kako bi jedan od mogućih razloga mogla biti promjena tehničkog pravilnika za 2021. godinu koja je najviše naškodila Mercedesu i Aston Martinu, te dozvolila Red Bullu da im se približi; što bi bio novi veliki skandal. Bez obzira na te glasine, iz Brackleya su poručili da nikakav dogovor nije postignut, te da špekulacije nisu osnovane.

Međutim, par dana kasnije FIA je na svojoj službenoj web stranici objavila novu organizacijsku strukturu u kojoj su zaista odsutni i Masi i Tombazis.

Radi li se o smjeni Tombazisa ili pogrešci prilikom objave informacija na web stranici, saznat ćemo uskoro.

Komentiraj

50 komentara

  1. Samo njih dva jesu skromni Mecka i lujo mogli su jos i Maxa i Hornera traziti da maknu, kako su oni samo skromni.Nista, nagrade Vuku i Hamiltonu jer su humanitarci i misle na druge a ne na sebe :)



    30

    11
  2. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    A mozda i dokaz tko upravlja FIOM od 2013,2014



    23

    7
  3. Toto Wolff
    BoJack Prikaži

    Čitam citat s InsideRacing koji spominje:

    The apparent targeting of Tombazis does seem strange given he had nothing to do with what took place in Abu Dhabi, but their unhappiness may stem from the rule changes that were pushed through for 2021 that hurt Mercedes’ performance and allowed Red Bull to catch up.

    Dakle, jedan je novinar napisao da je to možda razlog (bez ikakve potvrde, dokaza), odnosno obično nagađanje.
    Isto kao što bih i ja mogao reći da nagađam da je to zato što je Tombazis prodavao povjerljive informacije RedBullu. Nemam dokaza za to, no eto, to je moje nagađanje, pa bi bilo fora napisati i to u članku :)



    11

    5
    • F1puls Portal
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Da ima dokaz onda ne bi napisali “may stem”. Ovo je samo jedno od logičnih objašnjenja, koliko god bilo prljavo i jadno. Prenesemo sigurno i ostale teorije koje budu imale smisla, uostalom, i službenu izjavu kad se FIA oglasi, ili Tombazis. Čak ako čovjek kaže da je eto prije 15 dana zaključio da želi više vremena provesti u ribolovu. 🙂



      19

      6
      • Toto Wolff
        BoJack Prikaži

        Da, ali u članku se spominje glasine, kao da je novinar čuo neku informaciju od insidera te ju prenosi. A zapravo je samo razmišljanje novinara na glas i što je njemu prvo palo na pamet, bez da ima apsolutno ikakve glasine, izvora ni dokaza.

        I nararvno, netko tko pročita samo ovaj članak (a ne originalni članak) imat će krivo mišljenje, kao da se šuška po padocku o ovome. Da je u tekstu to bolje sročeno, ne bih ništa rekao. Ovako je samo opet navlačenje ekipe na komentare koji će si tapšati po leđima o “zločestom Mercedesu, Vuku i Lewisu” te velikoj borbi protiv MaFIA-je”



        9

        9
        • F1puls Portal
          Ante Vetma glavni urednik Prikaži

          Kakvom paddocku, gdje je taj paddock 13. siječnja? Šuška se trenutno o tome jer Mercedes nije povukao tužbu zato što su odjednom osjetili katarzu nego očigledno iz nekog drugog razloga. Radi li se o tome da su shvatili da neće dobiti ništa ili su dobili nešto zauzvrat – nitko od autsajdera nema pojma, ali od tud glasine, od tud nagađanja. Postoji još deset opcija (kao što si spomenuo papire u Red Bullu) koje su bedastoće, stoga, o njima se ne priča. Možeš probati, internet je širok, otvori blog ili portal i piši što god hoćeš, sretno s time da itko prenese išta.

          Istovremeno, dovoljno je pogledati malo medijske outlete da vidiš kakav se narativ krenuo gurati. Svi pišu o otkazu Masiju, ofenziva je krenula (čak je i Craig Slater postao frontmen), strahuje se od mirovine Hamiltona i sve se treba poduzeti da se to spriječi. Epopeje o nesposobnosti Masija su ispisane, a gle slučajnosti – Tombazis se spominje skoro kao fusnota. Gdje su špekulacije zašto je on nestao s FIA-ine plahte? Što o tome kaže Slater? Ne mogu pronaći ništa, a milijardu je puta zanimljivije od Masija za kojeg svi već (u najbolju ruku) mjesecima znamo da je diletant, samo što je trebalo jednom naštetiti Lewisu da se svi kolektivno šokiramo.



          20

          6
        • Toto Wolff
          BoJack Prikaži

          “Paddock” je bio figurativno napisano, u stilu šuškanja među članovima momčadi. Ne mogu da vjerujem da ovo objašnjavam. Kao ni komentari u stilu: “otvori sam vlastiti blog ako znaš bolje”. Ovo sigurno ne očekujem od urednika portala. No očigledno znaš svoju publiku i što njima odgovara te kako dobiti više klikova, novinarstvo je u drugom planu.



          9

          11
        • Jim Clark
          mclaren f1 Prikaži

          Slažem se s komentarom iznad, ovakav jeftini članak ne zaslužuje mjesto na nekom ozbiljnom F1 portalu samo da bi se skupljali klikovi



          7

          10
        • Zašto se “šuškanja” moraju prenositi? Zato što ih je napisao popularniji medij od f1pulsa?
          Ovo je onih 3% nezadovoljstva, baš zbog ovakvih jeftinih vijesti…

          A i zašto toliko “suza” za nebitnim Tombazisom? Zato kaj je Ferrarijeva škola? Šuška se.



          2

          3
    • Pirelli Wet
      r2d2 Donator Prikaži

      Nije samo InsideRacing, The Race, a sada i F1Puls su ‘objavili – prenjeli istu informaciju. Slažem se da to ne mora biti pravi razlog Tombazisove smjene ako je uopće smjanjen. FIA je promjenila upravu i tko zna što će se sve mijanjati i zašto.
      Iako je cijela priča vjerojatno prenapuhana ostaje činjenica je da Toto dramatičnim obračanjima u crnoj dolčeviti ispred golog bijelog zida ‘ucjenjuje’ s Hamiltonovim ostankom/odlaskom i tko zna što traži, a što želi dobiti.



      11

      1
  4. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    …citiraju i “dobro informirani izvor” koji kaže da će Mercedes odustati od tužbe ako se FIA riješi Masija i Tombazisa.

    Molim autora da ili provjeri izvor ili svoj prevod, jer Mercedes je davno objavio da odustaje od tužbe.



    5

    3
    • F1puls Portal
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Ispravljeno, hvala, prošlo je vrijeme, ovo je ispravna formulacija:

      …citiraju i “dobro informirani izvor” koji kaže da je Mercedes odlučio odustati od tužbe ako se FIA riješi Masija i Tombazisa



      10

      0
  5. Majkiiii jeeeesssss! :)



    9

    0
  6. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Jedna teorija koja se javlja a citao na talijanima koji tvrde da je Tombazis smjenjen zbog uvijeta Mecke te isto zbog vn Brazila i dsq Hamze i postrozenosti na zadnja krila od te utrke



    8

    2
  7. Jim Clark
    mclaren f1 Prikaži

    Peter Bayer, current FIA secretary-general will be in charge of the three-pronged technical, sporting and financial pillars, with heads of each of those departments reporting to him.

    Znači nisu na listi jer se na njoj nalaze samo glavni ljudi, a ne i podstruktura.
    Dakle, (zasad) nisu smijenjeni, a prije objavljivanja ovakvih spekulacija se da još malo istražiti stvari.



    5

    2
  8. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Podržavam sve promjene na bolje.
    Nadam se da će ovaj pritisak Mercedesa i Hamiltona završiti pozitivno i da će Masiju ili uručiti otkaz i debelo skresati krila.
    Što se Tombazisa tiče … Situacija me uvelike podsjeća na onaj vic kad je lik pogrešno zovnuo Vodovod umjesto Elektroprivrede 😎



    7

    8
  9. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    E a negdje sam pročitao da ni u organizacijskoj schemi nije bilo Masijs ni prošle godine?



    1

    1
  10. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Ma dok god je sport takav da pogoduje pojedincima, zaslužuje nekog kao Masi.
    Od drva ne vide šumu.



    13

    2
  11. Masi ce uzivat u parama koje je dobio od Reb Bulla da sredi prvenstvo.



    8

    20
  12. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Hahahahah proradio Mercedes



    8

    1
  13. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Meni je opca glupost tu krivit Masia za izgubljen naslov,da je umijesto Hamze bio Max ili neko iz Ferarija,ili bilo koje druge ekipe ovo bi odavno otislo pod tepih,a britanci bi slavili Hamiltona kao najveceg.Dosta su gurali Mecku i Ham sve ove god a kad se malo okrene ploca;KRAJ SVIJETA. Ja krivim box Mecke za naslov jer 2 puta imas sc i ne zoves vozaca u box,sami su krivi i sad zele to nekako opravdat.AMEN



    11

    8
    • Budimo realni, drugi put nisu niti smjeli ići u boks, jer bi izgubili naslov kako god okreneš.



      8

      0
      • Mick Schumacher
        Ante Maras novinar Prikaži

        Ne vjerujem da bi izgubili, bar ne tako lako. Ne znam kako nitko nije obratio pažnju, ali Lewis Hamilton je na 2. DRS pravcu na potrošenom hardu bio gotovo pa poravnat s Red Bullom Maxa Verstappena na svježem softu, tako da ako je kojim slučajem Hamilton otišao po soft, vjerojatno bi bio iza Verstappena, ali bi vrlo lako vratio poziciju u zadnjem krugu jer Hamilton je bio liga za sebe u Abu Dhabiju. Ako koga treba kriviti za poraz Hamiltona u Abu Dhabiju, onda je to pitwall Mercedesa, a ne Masija i FIAu iako se ni oni nisu pokazali kao kompetentni.

        https://youtu.be/MTe12fH2xtQ
        Od 1:06 do 1:17 je jasno o čemu govorim



        9

        5
        • Max Verstappen 1
          vlado Pretplatnik Prikaži

          Nema krivca. MB nije znao da li ce SC ostati do kraja.



          9

          3
        • Nevjerujem da bi Hamilton Maxa tako lako prestigao u jednom krugu zbog 3 razloga:

          1. Max je imao relativno dobre gume zbog pita tijekom VSC.

          2. Velika je razlika tijekom letećeg starta kad Hamilton predvodi kolonu i kad Max predvodi kolonu, jer nitko se nezna tako kvalitetno odvojiti od ostalih tijekom restarta kao Max (s tim da je ostao samo jedan krug do kraja i to igra veliku ulogu).

          3. Hamilton jest bio ultra brz na ravnici u odnosu na Maxa, ali vjeruj mi da je Max u tom zadnjem krugu bio ispred Hamiltona, a Hamilton na novom softu, mislim da ga Max nebi pustio po cijenu pogibije obojice. Em bi na ravnici bezbroj puta mijenjao putanju, em bi se na kraju krajeva zabio u Hamiltona ako vidi da je bespomoćan.



          10

          1
        • Max Verstappen
          MV33rbr Prikaži

          mislim da je max napravio grešku kad je u zadnjem zavoju prije te ravnice otišao preduboko, a hamilton je imao bolji izlaz te je zbog toga bio poravnat s maxom na ulazu u idući zavoj. mislim da tu gume nisu bile presudne.



          8

          2
  14. Toto vedri i oblači po FIA-ici.



    9

    2
  15. Treba pitati Vettela da li je Whiting bio kompetentniji… (Kanada, Meksiko…)



    13

    1
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Nije Charlie bio savršen, daleko od toga, ali je za Masija bio space shuttle. Ovaj je imao u jednoj sezoni gluposti kolko Charlie nije imao u 10



      13

      1
    • Toro Rosso
      25_321 Prikaži

      A jos i Baku brake-testing.
      Whiting je oprastao Hamiltonu, a kaznjavao druge za iste stvari. Samo nek Masi ostane, a Hamiltona ne treba ni nece nitko iz FIA-e moliti da vozi. Dapace, treba jos biti kaznjen za nepojavljivanje na svecanosti.



      3

      4
  16. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    F1 objavio maloprije da je FIA krenula u detaljnu analizu Abu Dhabi GPa i da će rezultati analize biti objavljeni u ožujku.
    https://www.formula1.com/en/latest/article.breaking-fia-confirm-detailed-analysis-of-2021-abu-dhabi-gp-under-way.6NtI3bMsL2Vy1aOFfY6AJJ.html



    2

    0
  17. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži
    x1

    Mozda se neki cude sto sam navijac Mecke i Hamze a komentiram za i protiv njih.Ja nisam kao neki ovdje da upijam sve od Wolfa,Hamze i britanske masinerije te da mislim da su samo oni sveci.Bitna je istina pa makar se radilo o rođenoj majci,jer ja moram sutra,prekosutra,sljedeci mj platit racune isto dali osvojio naslov Hamza,Hdz ili Mazepin.Dosta dugo pratim f1 i ne kazem da sam uvijek u pravu ali ovo je jedna velika sprdnja sto radi Toto i DRAMA QUEEN.



    7

    8
  18. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    https://m.bild.de/sport/motorsport/motorsport/formel-1-wechselt-vettel-wirklich-zu-mercedes-immer-wied
    er-faellt-sein-name-78787288.bildMobile.html.
    Nesto se suska,nagađa pa cemo vidjet!!!



    2

    2
  19. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Majjjjkllll.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni