Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Verstappen ponosan na ovogodišnja postignuća

Luka Softić

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Verstappen ponosan na ovogodišnja postignuća

Luka Softić

Max Verstappen prvi je ozbiljniji izazivač Lewisu Hamiltonu još od Rosbergovog umirovljenja nakon šampionske sezone iz 2016. 24-godišnji Nizozemac ove godine vozi gotovo besprijekorno i time se uoči posljednje utrke sezone doveo u poziciju koju je rijetko tko krajem ožujka mogao prognozirati s pokrićem – bodovni egal s Hamiltonom, i to uz prednost jedne pobjede više na strani Verstappena.

“Imali smo puno pobjeda i dobrih trenutaka, i općenito smo bili konkurentniji u odnosu na prethodne sezone. Kao momčad možemo biti jako zadovoljni i ponosni na ono što smo postigli ove godine. Jednaki smo u broju bodova i znam da ćemo kao momčad dati sve od sebe u posljednjoj trci kako bismo osvojili prvenstvo. Utrka će biti uzbudljiva i želimo završiti sezonu na najbolji mogući način.”

“Uzbuđen sam vratiti se u Abu Dhabi! Prošlogodišnja utrka nije uvijek najbolji pokazatelj trenutnog omjera snaga i mogućeg rezultata, budući da je naša pobjeda tada bila ishod nekoliko različitih faktora. U zadnjih par utrka nam je nedostajalo brzine, ali nadam se da ovaj vikend to neće biti slučaj.”

“Promjene na Yas Marina stazi učinile su je puno bržom i bit će zanimljivo vidjeti kako će to utjecati na postavke bolida. Strahovito je važno imati dobre kvalifikacije i nadam se da ćemo u tome uspjeti.”

Max Verstappen

Christian Horner također je zadovoljan Maxovim izvedbama ove godine, prozvavši ga “vozačem godine”:

“Ako postoji vozač koji je ove godine zaslužio osvojiti prvenstvo, onda je to Max Verstappen. Vozio je izvanredno, unatoč tome što Mercedes ima brži bolid. Gledajte samo koliko je Bottas blizu Hamiltonu ove godine. Max je za mene bez dvojbe vozač godine. Potpuno je zaslužio osvojiti ovo prvenstvo, načinom na koji je vozio i načinom na koji se ponašao.”

“Nisam siguran shvaćaju li ljudi što Max radi u tom bolidu. Mislim da ljudi nisu svjesni da nismo imali najbolji bolid cijelu godinu. Max Verstappen nas je podigao na višu razinu. Mislim da on zaslužuje sve zasluge.”

Christian Horner

Red Bull Honda u konstruktorskom prvenstvu u igri je još samo matematički, a za nadoknadu 28 bodova i potencijalno osvajanje istog, uz kataklizmu u Mercedesu, nužno je da i Verstappen i Perez završe utrku, i to u visokim bodovima. Budući da je ovaj ishod prilično nevjerojatan, nesumnjivo je da će momčad fokus posvetiti Verstappenu.

Zadnji donatori:
288GTO
Vordas
dalmat

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9622 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 8 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Luka Softić
Pulsmedia autor
43 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

34 komentara

  1. Ayrton Senna VitezOdLavova Prikaži

    Osvojio naslov ili ne, najbolji je vozač na gridu!



    45

    20
    • Mercedes Sinna1967 Prikaži

      Nije. Bolji od njega su Lewis, Norris, Russell, Tsunoda, Lec, samo što neki od njih nemaju dovoljno dobar bolid. Max je sirovina, bio i ostati će.



      1

      7
      • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

        Sreća pa je od Lewisa bolji samo Karthikeyan koji je u penziji. Pa može da briše pod “konkurencijom” sa 1.44s sporijim bolidom. Da ga Mercedes poštuje donijeli bi mu nadgradnju od 1s i time bio ravnopravan sa 0.44s zaostatka po krugu, ali to nije slučaj. Također da FIA poštuje Lewisa dali bi kaznu Maxu od 79.2s na kraju utrke u AD (1.44×55(krugova)) da bi prvenstvo bilo fair play, no ne poštuju ga. Jadan, zaista.



        1

        0
  2. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Mislim da je ovo malo podcjenjivački prema Vettelu. A i Horner uspoređuje Hamiltona i Bottasa sa Perezom i Maxom. A gle čuda, ne gleda koliko bolji posao radi Gasly u at-u . Daleko slabijem bolidu id rb-a. Zaključak: Perez je loš.



    10

    16
  3. lukarak Donator Prikaži

    Ja se kao navijac Hamiltona slazem da je Max ove sezone pokazao najvise.



    31

    6
  4. Lewis Hamilton 44 Mercedes team Prikaži

    Osobno su mi Vetel i Hamilton slicni,prvi osvojio naslove u dosta brzem bolidu uza sve svoje greske,znaci bolid.Sad Hamilton dominira zbog bolida.I jedan i drugi kad nemaju bolid dovoljno brzi od drugih pucaju pod pritiskom,stim da Vetel kad gubi i pobijeduje je fer prema protivniku.Jedini vozaci koje sam vidio od 98 od kad pratim da rade razliku bez obzira na bolid su bili Hakinen,jeb…Schumacher,Alonso,Montoya i sad Verstapen koji me podsjeca po stilu voznje,drskosti i brzini na Schumachera.



    22

    8
    • Kimi Raikkonen 7 senna66 Donator Prikaži

      Uz to treba uzeti i obzir da je Vettel ipak u to vrijeme imao manje dominatan bolid nego Hamilton u par prilika.
      No dobro, kužim što želiš reći i slažem se.
      To je po meni sve na psihološkoj bazi što se tiče njih dvojice, jer talent je neupitan. Ovise o samopouzdanju u bolid i vlastitu momčad, ali onda kad im to pružiš slijedi šamaranje konkurencije.



      17

      2
    • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

      Vettel je imao najbolji bolid 2011. i 2013. MEĐUTIM 2010. i 2012. daleko od najboljeg…



      9

      2
      • Sebastian Vettel 5 GP2Engine Prikaži

        Vettel je 2010. i 2012. imao 2. najbolji, ali s vrlo velikim reliabilityjem, a u suprotnome, realno je McLaren bio bogovski tada, samo što je malo malo DNF-ao zbog nekakvog kvara, bio to Mercedesov motor ili hidraulika. Da je McLaren imao reliability te godine, dominirali bi kao Sebastian 2011. i 2013.



        6

        3
      • Ayrton Senna Scuderia Prikaži

        Red bull je 2010. bio apsolutno najbolji bolid. Vettel i Webber su pobijedili na 9 od 19 utrka i imali pole position na čak 15 od 19. Vettel je mogao osvojiti prvenstvo sa ogromnom prednosti da nije bilo sljedećih situacija:
        1. kvar na motoru u bahrainu zbog kojeg je završio 4. dok je komotno vodio utrku
        2. kvar na kočnicama čini mi se zbog kojeg je izletio u šljunak i odustao dok je komotno vodio utrku u australiji
        3. sudar sa webberom i odustajanje dok ga je pretjecao za pobjedu u utrci u turskoj
        4. u mađarskoj je zaspao iza safety cara, te ostavio prevelik razmak do webbera (koji još nije bio u boksu), pa je kažnjen sa drive through kaznom. Nakon kazne je zaglavio iza alonsa kojeg radi konfiguracije staze i nepostojanja drsa nije mogao proći. Završio je treći umjesto prvi.
        5. u belgiji je izgubio kontrolu i zabio se u buttona dok ga je pretjecao, čini mi se, za drugo mjesto, te odustao kao posljedica sudara.
        6. u južnoj koreji mu je otkazao motor dok je bio komotno prvi, zbog čega je odustao.
        Možda sam zaboravio još neku situaciju, ovo sam pisao po sjećanju. Ako izbrojim koliko je bodova vettel ovdje izgubio u ovih 6 situacija dobijem 116 bodova, iako je objektivno u prvenstvu ta razlika još veća jer su njegove izgubljene bodove naslijedili njegovi direktni konkurenti u prvenstvu.



        9

        0
      • Fernando Alonso Lux Prikaži

        Nije bio dominantan, ali nije bio ni daleko od najboljeg. 2012. je RB bio uspavan sve do druge polovice sezone kad su zaredali 4 pobjede zaredom, a i na ostalim utrkama do kraja pokazivali odličnu brzinu (uz naravno odlične vožnje Vettela).



        3

        0
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      Pa ne znam sad baš za Miku i JPMa, da su baš radili neku vidljivu razliku.
      Mika 1999. umalo ne izgubi titulu, i to protiv jednog Irvinea (vozač u rangu, štatijaznam …. Herberta, tu negdje).
      JPM je znao potegnuti u jednom krugu, međutim ta BMW mrcina ispod haube mu je dobrim dijelom to omogućavala.
      2003. je imao najbolji paket, pa je završio kao treći u poretku.
      Doduše, ne bi ja JPMa stavljao u rečenicu sa Mikom, a pogotovo sa ostatkom ekipe koju si nabrojao.
      Meni je više stari Kimi (onaj iz prvog stinta) bio lik koji je znao napraviti razliku.
      Njega je (ne)pouzdanost Adrianovih bolida koštala barem još jednog naslova.



      19

      1
      • Nigel Mansell drv Prikaži

        Hmmm. Adrian se je bavio aero dijelom, tu nema šta biti nepouzdano.
        Kvarili su se motori, pucale gume…



        3

        0
        • David Croft Frantic Donator Prikaži

          Adrian je pravio (dizajnirao) npr. premalene otvore za hlađenje (između ostalog).
          A možemo se složiti da zbog premalenih otvora za hlađenje može riknuti motor. 😉



          5

          0
        • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

          Proizvođač motora je taj koji deklariše koliki je toplotni fluks potreban da se odvede sa hladnjaka da bi motor radio optimalno. Ne vjerujem da je AD niti bilo koji ozbiljniji inženjer mogao loše da dizajnira otvore za hlađenje, tačnije da ne zadovolji deklaraciju.



          2

          0
      • Frantic.. mika je umalo izgubija titulu i to protiv “jednog” irvina ?!?!? bija je u rangu herberta ? irvin je po mome mišljenju bija podcijenjen vozač . sjećam sa kako je blažićko kenja po njemu , a onda je u jednom trenutku ( ferrari ) prominija mišljenje i počeja pričat kako je zapravo irvin vrlo brz šta j eovaj zapravo i bija . eddie je i svojoj prvoj F 1 trci osvojia bod šta nije uspilo ni MS i to tako šta je u suzuki pretekao sennu vrativši se u isti krug sa sennom , prostom , hakkinenom , hillom i rubensom . svi ostali , iskusniji od njega su zaostali za krug i više . herbert npr 2 kruga zaostatka . u svojih 10 sezona ma kakav bolid vozija eddie je uvik osvaja bodove , svaku sezonu . 2001. kad je jaguar završija 8. ( od 11) u konstruktorskom irvin je ostvarija plasman na 3. mistu u MC , a iduće sezone je ponovno ali ovaj put u monzi ponovno završija 3. sa jaguarom šta je bilo skoro pa malo čudo s obzirom na konkurentnost jaguara . to su bila jedina 2 podija jaguara u njihovih 5 sezona , 85 GP – a kimi i nepouzdanost adrianovih bolida ? mislim da je uglavnom puno bilo do samog kimija jer u 4 sezone 2002./04. kimi je 12 puta odustaja zbog motora , akolega mu coulthard tek 2 X . kimi je jednostavno “pržija” motore . valjda je konačno shvatija di je griješia i kroz 2005./06. nije nijednom odusta zbog kvara motora . mislim da jedina 2 vozača novije F 1 koji su radili razliku su senna koji je i u slabom tolemanu zna osvajat podije i MS koji je doša u “razvaljeni” ferrari koji npr u sezonama 1991./93. nije ostvarija ni jednu pobjedu u prvenstvu , 1994. i 1995. su imali tek po jednu pobjedu u sezoni , a 1996. MS je ostvarija 3 , 1997. 5 pobjeda , 1998. 6 pobjeda . tada ferrari nije bika dobar , konkurenta i tek se priprema za povratak u vrh . ostali spomenuti vozači su znali u ponekoj trci radit razliku ali ne kroz više sezona ka šta su radili airton u tolemanu i lotusu ili MS u te 3-4 sezone slabo konkurentnom ferrariu . e da i max sad radi razliku he RB je dobar ali ne ka MB koji ponovno pokazuje/dokazuje superiornost koju demonstrira od 2014.



        3

        3
        • Frantic .. solidan je širok pojam . teško je bilo dokučit irvinovu kvalitetu s obzirom da je bija zadnji vozač – playboy F 1 pa je takvo njegovo ponašanje moglo ljude odvest na “krivi put” po pitanju irvina . MS je za miku izjavija da mu je bija zaje*an protivnik , jako je cijenija finca ali opet gledajući neke valjda ozbiljnije sezone irvina … npr 1997. mika je završija 6. sa 27 , a irvin 7. sa 24 boda s tim šta je irvin ima odustajanje više , 1999. kad je MS slomija nogu irvin se odlično nosio sa mikom u borbi za titulu. posli malezije (predzadnje trke prvenstva ) eddie je vodija u prvenstvu sa 4 boda više od hakkinena no zadnju trku ( japan ) je odvozija lošije , završija 3. i izgubija prvenstvo sa 2 boda zaostatka za mikom . te sezone McL je ipak bija nešto bolji bolid od ferraria , a do silverstona je MS bija No 1 u ferrariu iako se i tada irvine dobro drža . posli magny – coursea je zauzima 3. misto sa 6 bodova manje od MS . kad je “teret ” borbe za titulu pa na njegova leđa irac je to po meni odradija odlično tim više jer je to bija prvi put da se naša u toj situaciji . mika je već ima iskustvo iz 1998. kad je već osvaja titulu . vozač koji je lošem jaguaru donija JEDINA 2 podija u “karijeri” tima je ipak nešto bolji od tek solidnog . mnogi su mišljenja kako je hulkenberg bija bar jako dobar vozač ako ne i više od toga no postolje nikad nije vidija , perez vozi RB … znači vrlo je dobar no za sada tek 15 podija , a solidni irvine 27 podija . ricciardo je odličan vozač , ima 32 podija u 209 trka , eddie 27 u 146 pa u postotcima , a s obzirom na broj odvoženig trka irvin je bolji od ricciarda 17,8 Vs 15,3 % ostvarenih podija ;)
          šta se tiče 2003. … to je bila bodovno najlošija sezona MS u tada već pobjedničkom ferrariu , a kimiju najbolja od dolaska u McL . te sezone kimi nije ima ni nekih velikih problema problema sa pouzdanosti motora . tek jednom je odusta zbog motora , a 2 X zbog sudara . MS je ima jedno odustajanje zbog “krša” . uz malo više sriće moga je kimi osvojit prvenstvo ali onda opet … da je montoya ima malo više sriće možda je moga i on to ostvarit jer npr u austriji je vodija trku ispred kimija i onda mu je u 32. krugu otkaza motor . u japanu je od starta do 8. kruga vodija , a onda odusta zbog hidraulike . u tom trenutku tj 8. krugu kimi je bija 5. ispred njega su bili da matta , alonso i rubens . da matta u toyoti nije bija ozbiljna konkurencija , alonso koji je vozija ispred kimija je također odusta u 17. krugu zbog motora . kimijev tim kolega coulthard je tada “zauzeja” P2 , kimi P 3 i virujem pošto je coulthard nije ima nikakve šanse ( zaostaja 38 bodova za kimijem prije zadnje trke ) , a kimi se borija za titulu logično da je propustija kimija ( na kraju zaostatak DC 0,5 s za kimijem ) ali jbga rubens je bija 11 s ispred kimija i pomogne u toj trci lošem MS ( tek 8. na kraju sa gotovo minutom zaostatka za rubensom ) da osvoji titulu . izgleda da je te 2003. montoya bija veći pehista od kimija , a bilo koji od njih je moga iskoristit uvjetno lošu sezonu MS . uvjetno jer je MS ostvarija 6 pobjeda ali ni jedno 2. misto . kimi sa jednom pobjedom ali čak 7 X drugi . čak je i montoya ima više pobjeda od kimija … 2 X 1. i 5 X 2.


          0

          0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Ma solidan je bio Eddie, ali ništa više od toga, ništa posebno, definitivno slabiji od Mike
        Moje mišljenje, jbga

        @Off
        Vidi šta se događalo sa Mclarenom MP4-18.
        2x pao na crash testu, plus ogromni problemi sa hlađenjem jer mu je Adrian utegnuo sidepodove do jaja.
        Dakle jedan takav genijalac je uspio napraviti bolid koji je imao užasno hlađenje (uz sve parametre koje dobio iz Mercedesa, jel).
        Dobro, taj nikad nije ni startao neku trku.
        Da ga je dotjerao i izveo na stazu, opet je pitanje kakva bi mu bila pouzdanost u uslovima trke.
        U slučaju dobre i pouzdanosti, imam osjećaj da bi Kimi odrao MS i JPMa (od kojeg je ionako bio bolji u poretku) 2003. Ali….
        Nešto bolja situacija je bila sa MP4-19 i sa rogonjom MP4-20.

        Tačno je da Kimi nije odustao iz trke zbog motora tokom 2005., ali je zato 3x mijenjao motor (Fra, VB i Ita) pa je kažnjavan sa +10 mjesta na gridu.

        @drv
        Šta hoću da kažem.
        Adrain jeste dobijao komponente, neke je opet radio Mclaren, tj. on, ali, na kraju balade, on je bio taj koji je to “pakirao”. tj. onaj koji davao zadnji obol bolidu. Uglavnom, tih godina su mi njegovi bolidi izgledali krhki, nešto kao Chapmanovi bolidi 60-ih, kada je, Clark, mahom, ili dolazio do pobjede ili odusatajao.
        Takođe, mislim da se u aero dijelu itekako ima šta za pokvariti, ukoliko dizajner napravi neku karafeku (a Adrianovi bolidi su u uvećini slučajeva imali nekih karafeka) koja će doprinijeti boljoj aerodinamici ali može biti sklona pucanju (čak i bez kontakta), te poremetiti aerodinamiku i balans bolida.



        1

        0
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      Tvoj izbor baš i nije nešto s čime bi se mogao složiti. Niti Mika , niti JPM niti Alonso nisu bolji od Hamiltona.



      7

      12
  5. Kimi Raikkonen 7 senna66 Donator Prikaži

    Da, ali nije još kompletan. Ovo je prva borba za naslov pa razumijem, malo mudrosti mu ne bi škodilo za neke situacije na stazi.



    12

    1
  6. Definitivno je vozac godine i nadma se da ce osvojit prvenstvo i da napokn dode kraj domonacije mercedesa i da pobijedi pekmeza



    12

    8
  7. Lewis Hamilton 44 Mercedes team Prikaži

    Dobro pouzdanost bolida je neke kostala osvajanja i borbe,Montoya je bio brz,bez dlake na jeziku,samo bolid je bio na bljeskove.Kimi otkad je otisao iz Lotusa vozi vise turisticki,a svi znamo kako ga je unistija Alonso u ekipi.Hamilton je gubio naslov od Rosberga pa udario po ekipi na sve strane.Svi spominju kvar motora a niko ne pise o sezoni prije i Rosbergovim problemima.Hamilton iz Mclarena je bio vozac ali ovo poslije,pogotovo od dolaska Botasa,iskreno neznam ni sam… Ne vezano na ovu temu citao sam danas da sljedecu god dolazi u Ferkan Todt stariji,nesto bi trebao bit kao Lauda u Mecki.



    7

    6
  8. Max Verstappen MV33rbr Prikaži

    Max moze biti ponosan na sebe bez obzira kako zavrsila sezona. Vadio je svaku tisucinku brzine iz tog bolida na svakoj utrci uz minimalan broj pogresaka.
    Na zalost, osjecaj mi govori da to ipak nece biti dovoljno za titulu jer nasuprot sebe ima apsolutnu zvijer od bolida u rukama jednog od najvecih vozaca u povijesti jer Hamilton to jest, bez obzira sto je taj Mercedes klasa za sebe, ali treba ga i znati dovesti do toliko pobjeda i titula.
    Usprkos predvidanjima i losem osjecaju, ne mogu docekati nedjeljnu utrku pa da vidimo taj rasplet ove po svemu epske godine uz onaj navijacki tracak nade da ce na kraju ipak Max proslaviti svoju prvu titulu.



    16

    1