FIA-in trkaći direktor Michael Masi je pokušao objasniti zašto pogreška Daniela Ricciarda koja je završila izvrtanjem Valtterija Bottasa nije rezultirala kaznom za McLarenovog vozača.
Iako se potezi u prvom zavoju od strane sudaca tretiraju puno ležernije nego u nekom drugom krugu tijekom utrke – zna se da nije dozvoljeno raditi bilo što. To je na teži način naučio Pierre Gasly u Turskoj gdje je zaradio kaznu zbog kontakta s Fernandom Alonsom.
Masi je rekao da je tražio od sudaca da pogledaju taj incident, ali i sam kaže da nije obraćao previše pažnje na njega.
“Ne vjerujem da postoji nekonzistentnost. Morate sve tretirati kako spada. Morate sagledati svaki incident i vidjeti što se događa. Za početak, u Turskoj je bilo mokro, ovdje je bilo suho. Radilo se o sasvim drukčijoj konfiguraciji zavoja. Puno je stvari u igri, prema tome – ne, ne mislim da su suci nekonzistentni.”
“Nisam previše gledao taj incident, definitivno nisam pazio na detalje. Bacio sam pogled na njega tijekom snimke i to je to.”
Novinari su mu sugerirali moguće rješenje, upitavši ga igra li ulogu činjenica da je Ricciardo uspio zakočiti za vrh zavoja, što je Masi objeručke prihvatio kao mogući faktor:
“To bi mogao biti scenarij, gledajući udaljenosti bolida i gdje su u odnosu jedan na drugoga. Postoji puno različitih faktora koje suci razmatraju. U ovom slučaju prosuđeno je da se radi o trkaćem incidentu.”
Ricciardo je kasnije svoj loš dan zaključio izguravanjem Strolla sa staze.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne kuzim kada bi on opce rekao da su suci nekonzistentni.
Sta god da se desi , da netko bilo koje “dokaze” izvadi on to nebi rekao. Jer bi se pos*ao i po sebi i po kolegama.
Kao kad bi poglavar nogometnih sudaca u Hrvatskoj rekao da suci u HNLu vise sude za Sibenik nego za ostale. Nema teorije da se to desi ikada.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se.
Masi nije sudac i može dati samo svoje osobno mišljenje.
A sa svoje službene pozicije bi bilo jako glupo kada bi sad rekao da suci nisu bili u pravu.
E sad, može li za vrijeme trke neslužbeno utjecati na suce, ne znam.
Nadam se da ne…
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
susramlje.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel ima negdje nešto više o sudaru na startu kad je Ocon izbacio Tsunodu i Schumachera?
Nije se previše pričalo o tome, samo kratka ponovljena snimka. Znam da nisu bitni, ali ipak…
Meni se čini da je:
1. Alonso izbjegavao Bottasa i skrenuo ulijevo
2. Schumacher izbjegavao Alonsa i isto skrenuo ulijevo
3. Ocon se našao u sendviču kad je Schumacher skrenuo na njega
4. Tsunoda na kraju ni kriv ni dužan nastradao kad je Ocon skrenuo na njega
Jel netko vidio drukčije?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
meni je tu mick glavni krivac jer je nepotrebno skrenuo u ocona.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovo je najbolja snimka što sam našao, od 3:35.
https://sportklub.hr/video/automoto-video/formula-1-automoto-video/video-start-iz-nocne-more-za-bottasa/
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo, našao sam i ovo:
2021 Mexico City Grand Prix | Esteban Ocon Takes Out Tsunoda & Schumacher – ALL POVs
Tu ima i pogled od svakog od njih. Ne čini mi se da je itko baš kriv, onako baš trkaći incident.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni to nije ni bilo za kaznu. Nije se toliko Ricciardo prekočio koliko se činilo zbog blokiranja kotača. I još uzmimo u obzir Bottasovu konzervativnost u 1. zavoju. Mogao je Bottas ostaviti malo više mjesta.
Na kraju krajeva su obojica popušili zbog toga pa je i to vjerojatno uzeto u obzir.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni ono nikako nije bilo za kaznu, čisti trkaći incident.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po portalima se uspoređuju situacije, uglavnom iz navijačke pozicije, iz ranijih utrka.
Mene zanima, pitanje za uredništvo, jesu li sva pravila ista ili se dodatno dobivaju smjernice prije utrke. S čim su upoznati suci, vozači i timovi. Mi gledatelji nemamo kompletan uvid u njihova pravila. Zanima ako su za svaku utrku posebna detaljna pravila kako možemo uspoređivati ranije utrke i reći da suci nisu konzistentni.
Incident u prvom krugu Turske možda nije isto kao incident u prvom krugu Meksika. Volio bi mišljenje uredništva.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bitno je da ti nosiš titulu sudije
0
0