Wolff: Ono na startu se nije smjelo dogoditi

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 godina 2 min 21 komentara

Toto Wolff nije bio zadovoljan rezultatom Velike nagrade Meksika, a posebno je razočaran slabom obranom u prvom zavoju, izvrtanjem Valtterija Bottasa koji je, kako Wolff kaže, mogao biti treći ili četvrti u cilju.

“Želim čestitati Red Bullu jer je njihov tempo bio na drugoj razini. Ne vjerujem da smo mogli pobijediti čak i da smo ostali ispred njih u prvom zavoju. Mogli su voziti krugove oko nas, mislim, oko pit-stopova.”

“Što se tiče Lewisove borbe za naslov radilo se o umanjivanju štete. Što se tiče konstruktorskog prvenstva, Valtterijevo okretanje u prvom zavoju je bilo jako bolno.”

Što se tiče razlike u tempu u subotu u kvalifikacijama i u nedjelju u utrci, Wolff komentira:

“Ne znam što su jučer zabrljali u kvalifikacijama, ali ovo je tempo kojeg smo vidjeli u petak na treninzima. Bilo je gore nego što smo očekivali, ali morate biti spremni na to.”

“Ono na startu se nije smjelo dogoditi. Imali smo dva bolida naprijed i čini se da je Maxu bio otvoren put da dođe s vanjske strane. Valtteri je mogao biti 3. ili 4. u cilju pa nije bilo zgodno vidjeti da su ga okrenuli u prvom zavoju.”

Ispred nas je već ovog vikenda Velika nagrada Brazila, na kojoj je Red Bull dosad bio tradicionalno dobar.

“Nadam se da u Brazilu možemo razbiti uzorak, znamo da je to bila Red Bullova staza. Moramo dati sve od sebe i pokušati pronaći tempo. Nakon Brazila stižu još tri utrke.”

Bottas je na kraju iz drugog pokušaja ipak uspio odraditi najbrži krug i spriječiti Verstappena i Red Bull da uzmu još jedan bod.

“Ne tješi me baš to [najbrži krug] jer smo imali tempo u jednom brzom krugu, barem ako pričamo o tome da je Valtteri uzeo najbrži krug ispred Maxa.”

“Morate gledati na pozitivne strane. Lewis je odradio briljantnu utrku s opremom koju je imao. Izdržao je ispred Checa koji je bio brz u petak, tako da je to trenutak kojeg treba izdvojiti od danas. Već idućeg vikenda nam stiže iduća utrka.”


Odgovor

21 komentara

  1. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    kolo sreće se okreće (napokon) :D



    13
    13

    0
  2. Red Bull
    Deathbone5 Prikaži

    Znaci famozni vuk je upravo indirektno potvrdio da je Mercedesova strategija bila pusti Ham naprijed, jer ni u jednom trenutku rekao da je Bottas mogao pobijedit možda. Naravno, razumijem taj potez jer borba za naslov je tu, ali onda nek prestanu vjecno sr*t iz Merc da nema prvog i drugog vozaca. U Red Bullu su bar iskreni po tom pitanju.



    15
    5

    10
    • Marlboro
      AMG Donator Prikaži

      Kako to ova izjava govori “da nem prvog i drugog vozača”?

      U Red Bullu su cak otisli korak dalje za pomoć Maxu – Perez, Gasly, Yuki. Da nije to malo više gadljivo čak i od onog Russellovog propustanja?



      9
      -18

      27
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Kako je to Yuki pomogao? Tako što je zasrao kvalifikacije?

        Sjećam se kao klinac negdje 1985. igrali su Dinamo i Hajduk u Maksimiru. Kod rezultata 1:1 sudac je isključio Marka Mlinarića (Dinamo). DInamo je na kraju pobijedio 3:1.

        Sutradan su navijači Hajduka u razredu tvrdili da je sudac isključenjem Mlinarića pomogao Dinamu. Tako je možda Yuki time što je upropastio drugi pokušaj RBa u Q3, pomogao da budu 3 i 4 i preteknu LH do prvog zavoja. :)



        20
        18

        2
        • Marlboro
          AMG Donator Prikaži

          Dobro, Yuki je zayebo ovaj put al sigurno je da neće više 😉

          Misliš da u RBu ne mogu računat na eventualni tow ili slipstream od ATa? Ili da se u utrci odradi strategija da se uspori Hamilton?



          2
          -16

          18
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Kako će ti pomoći netko tko je bitno sporiji? Osim u kamikaza stilu, a to mislim da ipak nije realistično.



          14
          12

          2
      • Ferrari
        vekinator Prikaži

        Prešao si iz gadljive sigurne pomoći AT Maxu na mogućnosti ‘eventualnog towa ili slipstreama’ . Teško je održati argument ako nemaš nijedan konkretni primjer osim onog ‘moglo bi se dogoditi’.



        17
        16

        1
        • Marlboro
          AMG Donator Prikaži

          Komentar se odnosio prvenstveno na to kako u Mercedesu i dan danas seru “da nema prvog i drugog vozača”…

          Zašto je Gasly u Rusiji pitao “How far is Bottas from Max”? Propušta Maxa bez problema, zadržava se ispred Bottasa (ne ulazimo u to koliko je Bottas sposoban pretjecati). Trkaci inženjer mu kaže “Max is not our race”… A Bottas je?



          3
          -10

          13
      • Red Bull
        Deathbone5 Prikaži

        Nije ovdje konkretno rekao da nema prvog i drugog vozača, ali pogledaj povijest Totovih izjava, hrpa njih kaže nama su oba vozača jednaka. Pričaš kako AT ne pruža otpor RB u utrci, a zaboravljaš kako se AM i Williams redovito u utrci miču Mercedesu kad se nađu ispred njih.(Naravno ne govorim o situaciji kad se Seb bori za podij, onda se nitko normalan ne bih maknuo, nego o situacijama kad su niže u poretku, kao u Sochiju kad se Gasly Maksu pomaknuo. Istu stvar bi napravila neka Mercedesova momčad u toj situaciji)



        1
        1

        0
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    e da… neka samo prcaju bottasa, bude još koji puta pomogo RB-u :D



    21
    21

    0
  4. Fernando Alonso 14
    GP2Engine Prikaži

    Max je iskoristio priliku, baš kako i treba. Vozi kao zvijer cijelu sezonu te dostojno šampiona.
    Ako je Bottas dogovorio se s Hamiltonom da ga pusti, a zapravo je to bio disadvantage zbog slipstreama za Maxa od iza, nema Lewis što tražit 8. naslov. Vidi se koliko je ovisan o Bottasu. Da je nakon odlaska Rosberga u mirovinu imao Seba uz sebe, mislim da bi mu Seb pružio veći otpor i Lewis bi imao maksimalno 4 ili 5 titula umjesto 7, a Seb bi sigurno 2 ili 3 titule ekstra ugrabio. Lewis tada ne bi oborio Schumijev rekord po broju pobjeda. Svejedno, Schumi, Senna, Prost, Seb, Lauda top 5 ikad.



    23
    13

    10
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Ovo ti je top 5 kojeg se ti sjećaš?

      Bilo je nekih legendi i prije, npr. Clark….



      11
      11

      0
      • Fernando Alonso 14
        GP2Engine Prikaži

        Naravno da je. Zapravo možemo reći za svakoga tko ima titulu da je legenda, da eto ne dođe do nesporazuma. Nema titule bez najboljeg bolida. Samo govorim o tome kako neki ne ostavljaju dobar dojam – Lewis prvi ne ostavlja dobar dojam.



        6
        -1

        7
        • Ayrton Senna
          MCLfan Prikaži

          A nemreš reč da je vettel ostavio dobar dojam kad je i on imao vrhunski bolid,od svih tih vozača novijeg doba kiki je ostavio bolji dojam,gledajući dok je vozio za Mclaren 2003 godine bio u borbi za prvaka sa starim bolidom,a i bio bi da nisu pravila mjenjali unutar sezone za gume koje su bile legalne, a 2005 bi bio svijetski prvak da je imao pouzdan bolid,a poslije kad je došao u ferarri bio svijetski prvak a bolid podešen za massu



          4
          1

          3
        • Marlboro
          Hey You Donator Prikaži

          pa ako tako gledas onda je poredak po meni Senna – Alonso – pa miljama nitko. Gledajući po tome tko je u lošem bolidu mogao konkurirati za pobjede i naslove tijekom cijele sezone a ne samo bljesnuti na jendoj ili dvi utrke.



          2
          -3

          5
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          @gp2 glavno da si ti realan navijač



          1
          0

          1
  5. Mclaren
    KERS Prikaži

    Da je bar naslov uzme Leclerc ili Norris..sam ne Verstapen..



    6
    -9

    15
  6. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Ako ste i imali strategiju kako zadržati Maxa nakon prvog zavoja onda ste uprskali. Očito je najviše kriv Bottas. Zakočio je prerano i otvorio prostor Maxu. Možda Bottas nije bio svjestan da je Max tu i samo je htio propustiti Lewisa na prvu poziciju. Sve u svemu loše su to izveli.

    Samo, nema smisla o tome pričati kao da je to razlog izgubljene utrke. Izgubili bi i da je Max ostao treći nakon prvog zavoja.

    Max je vrhunski vozač. Kad staviš vrhunskog vozača u vrhunski bolid to znači pobjeda.

    Mercedes je imao (predug) period od 7 godina.
    Red je da drugi osvajaju.



    9
    5

    4
  7. Ross Brawn
    Tuzlaensis Prikaži

    Svakog vikenda je sve jasnije koliko je bitan faktor u Mercedesovoj priči bio onaj stariji gospodin s crvenim kačketom..



    9
    9

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.