Izdvojeno

Russell iznenađen suzama zbog prvih bodova u Williamsu

Piše: Katarina Predovan

Prije 1 godinu, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon 35 utrka bez ijednog boda u prvenstvu, još od Velike nagrade Njemačke 2019. s Robertom Kubicom – momčad Williamsa je napokon ostvarila značajan rezultat. Njihovi vozači Nicholas Latifi i George Russell završili na osmom i devetom mjestu u utrci, odnosno kao sedmi i osmi nakon diskvalifikacije Sebastiana Vettela. Koliko mu znači taj rezultat najbolje je pokazao Russell koji je u intervjuu nakon utrke bio rasplakan od sreće.

Russell je rekao kako je i sam iznenađen suzama, s obzirom da je nakon dvije godine truda skupa sa močadi uspio dobiti nagradu.

“Doslovno sam pustio suzu, što nisam očekivao.”

“Da budem iskren, vjerojatno ne bih ni pustio suzu da sam pobijedio u svojoj prvoj utrci. Toliko mi to znači.”

“To znači više nego što mogu opisati riječima, misleći na put kroz koju smo prošli ove tri godine. Ako se tri godine borite za nešto i konačno to ostvarite.”

“Bio je to nevjerojatan stint s naše strane garaže. Taj drugi stint, vjerojatno je bio najbolji stint u cijeloj mojoj karijeri. Zadržati Dannyja [Ricciarda] iza sebe, zadržati Maxa [Verstappena] iza sebe, smanjivši zaostatak za 20 sekundi do bolida ispred, bilo je iznimno.”

“Dao sam sve što imam, kao što radim i svaku utrku, i konačno sam se vratio s nečim.”

George Russell

Nakon što je otišao u boks po nove gume te tom prilikom prestigao neke bolide u pitlaneu, Russell je upozoren od strane FIA-e da vrati pozicije. Kaže da je zahvalan na tome, s obzirom na to da je mislio kako će dobiti drive-through kaznu.

“Zaista sam zahvalan FIA-i što je pokazala malo zdravog razuma samo rekavši: ‘Vratite te pozicije. Mogli su mi dati kaznu prolaska kroz boks.”

“Dok sam izlazio iz pit-a, rekao sam: “Mogu li prestići ove bolide?” I doslovno dok sam ih pretjecao, rekli su ne.”

“Pa možda to nisam trebao učiniti. Ali nisam se krivio jer bi svaki vozač na mom mjestu učinio isto.”

George Russell

Komentiraj

5 komentara

  1. Mclaren
    kimi-f1 Prikaži

    Drago mi je za Williams, ali u najmanju ruku zanimljivo što je FIA pokazala zdrav razum prema britancu u britanskoj momčadi. Zanimljivo i kako bi u toj situaciji svaki vozač napravio isto, ali ipak samo je George to odlucio napraviti.



    17

    4
  2. Zaista sam zahvalan FIA-i što je pokazala malo zdravog razuma samo rekavši: ‘Vratite te pozicije. Mogli su mi dati kaznu prolaska kroz boks.”

    Zato su se iskazali sa kaznom od 5 mjesta za Valtera i Lancea.



    11

    0
  3. Williams
    DoDo13 Prikaži

    Ovo dvostruko osvajanje bodova za Williams za mene jednako je dvostrukom postolju.



    3

    0
  4. Daniel Ricciardo
    _bataziv_0809 Prikaži

    Nemojte ovako doslovno prevoditi izjave za naslov clanka, nezgrapno je.



    7

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni