Alfa Romeo: Upravljanje F1 uz pomoć tehničkih direktiva nije rješenje

Izdvojeno

Luka Jurić

Prije 4 godina 3 min 4 komentara

Šef momčadi Alfe Romeo Frederic Vasseur kritizirao je nedavne promjene koje je FIA napravila u vezi zaustavljanja u boksevima, rekavši kako upravljanje Formulom 1 uz pomoć tehničkih direktiva „nije pravi način“ vođenja ovog sporta.

FIA je nedavno informirala momčadi kako planiraju usporiti prolaske kroz bokseve zbog sigurnosnih pitanja, počevši s VN Mađarske koja se održava idući mjesec. To će prisiliti momčadi da uklone određene automatizirane procedure iz svojih zaustavljanja.

Ta promjena je donesena zbog sigurnosti i određene momčadi su ju podržali, ali Red Bull – momčad koja je najbrža po pitanju prolaska kroz bokseve ove sezone – je okarakterizirala tu promjenu „razočaravajućom“.

Ferrarijev sportski direktor Laurent Mekies je pozvao FIA-u da sjednu s momčadima i rasprave određene ideje umjesto da im jednostavno pošalju tehničku direktivu, nakon što su nedavno osim ovih promjena napravili promjene i oko fleksibilnosti stražnjih krila i tlaka zraka u gumama.

Alfin šef momčadi Vasseur bio je direktan u svojoj kritici – jasno je izjavio da se ne slaže s ovom promjenom oko zaustavljanja u boksevima.

Također je i postavio pitanje zašto FIA nije donijela te promjene tijekom zime, spominjući poteškoće koje će njegovoj momčadi uzrokovati restrikcije putovanja, te je upozorio kako FIA ne bi trebala regulirati F1 uz pomoć konstantnih tehničkih direktiva.

„Mislim da vođenje F1 uz pomoć tehničkih direktiva tijekom sezone, mislim da to nije pravi način [vođenja F1].

Imamo cijelu zimu da se spremimo za [takve] stvari. Zaustavljanja u boksevima se nisu promijenila u odnosu na prošlu godinu, i ako moraju promijeniti nešto, to se trebalo napraviti prošlu zimu.

Sad se to mijenja u žurbi zbog sigurnosti, ali morat ćemo promijeniti nekoliko stvari između Silverstonea i Budimpešte. Nisam siguran da je to dobar korak unaprijed što se tiče sigurnosti.

U našem slučaju, mi nećemo moći otići nazad u tvornicu između Silverstonea i Budimpešte zbog karantene u Švicarskoj.

Mislim da to nije pravi način, to što mi sad imamo više tehničkih direktiva nego objava za medije ponedjeljkom ujutro.

Svaki ponedjeljak, imamo popis tehničkih direktiva. To je novi način vođenja F1, i to nije pravi način“.

– Frederic Vasseur

Tehničke direktive se koriste u F1 kako bi se zatvorile rupe u tehničkom pravilniku, što često pokrenu momčadi koje preispituju aktivnosti svojih rivala.

Sportski direktor Alpinea Alan Permane smatra kako će posljednja tehnička direktiva o zaustavljanjima u boksevima „razjasniti“ onaj dio pravilnika u kojem je navedeno kako se senzori moraju koristiti isključivo pasivno. Ali, Permane također suosjeća s ranije spomenutom izjavom Laurenta Mekiesa kako bi trebalo biti više komunikacije s momčadima.

„Pročitao sam nešto što je Laurent Mekies iz Ferrarija rekao, i rekao je da bi on htio samo to da oni [FIA] popričaju prvo malo s nama, i suosjećam malo s time.

Nema sumnje da će ovo biti bolje za nas, to je definitivno. Ali ovi sustavi su jako sofisticirani i jako specijalizirani, i momčadi imaju čitave vojske ljudi koje rade na njima.

Mislim da je šteta što FIA jednostavno dođe tako s neoborivim udarcem. I mislim [da bi bilo bolje] kad bismo mogli sjesti svi zajedno i razraditi ono što je sigurno, jer se sad postavljaju određena pitanja o sigurnosti“.

– Alan Permane

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

4 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Prikaži

    “Ferrarijev sportski direktor Laurent Mekies je pozvao FIA-u da sjednu s momčadima i rasprave određene ideje umjesto da im jednostavno pošalju tehničku direktivu”

    Bez brige, popričati su oni sa momčadi.



    14
    13

    1
  2. Formula 1
    gosuasus Prikaži

    razumijem da bi sport opasan kao f1 trebao bit proaktivan, a ne reaktivan kad se donose mjere o sigurnosti, ali sve regulatorne promjene izvrsene na temelju sigurnosti bi morale bi imat odredjenu obavezu dokazivanja da trenutni ‘status quo’ nije siguran

    vjerojatnost da se dogodi neko sranje u boxu je u posljednjih 10-ak godina 0.02% na izvrsenih 8152 pit stopa

    ono izvrtanje bottasa u boxu je lako moguce rezultat timova koji pokusavaju naci nacine da nadoknade izgubljeno vrijeme. ne bih se cudio da nova pravila donesu jos vise opasnijih incidenata

    stjecem isti dojam kao i vasseur oko toga da fia svojim direktivama pokusava izravno utjecat na prvenstvo



    11
    11

    0
  3. Honda
    zekohonda Pretplatnik Prikaži

    mudro zbore.
    još me živcira što se td ne objavljuju javno.



    2
    2

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.