Lewis Hamilton ima potpisan ugovor samo za ovu sezonu, tako da sedmerostruki svjetski prvak ako i dalje misli ostati u Formuli 1 ipak mora pregovarati o produljenju. Nedavno je Hamilton izjavio da želi brzo započeti pregovore, pogotovo jer su mu prethodni pregovori uništili cijelu zimu. Čini se da su ti pregovori sada u punom jeku, a šef momčadi Toto Wolff također želi potpisati ugovor prije ljeta.
Hamilton bi, ako je vjerovati izvoru bliskom njemačkoj ekipi, čak bio spreman prihvatiti smanjenje plaće, nešto što se prije nije činilo kao opcija. Aktualni svjetski prvak bi ipak postavio druge uvjete. Tražio bi da bonusi za osvojenu titulu budu udvostručeni. Bio bi to ugovor do kraja 2022. s mogućnošću produljenja na još godinu dana.
Uz financijske zahtjeve, navodno je Hamilton tražio i buduću ulogu za njega u strukturi Daimlera [Mercedesove matične tvrtke], sve s ciljem da nastavi svoj rad kao borac za veću raznolikost u Formuli 1. Hamilton je za Mercedes vozio od 2013. godine, a šest puta je za tim osvojio svjetski naslov između 2014. i 2020. godine.
I Mercedes i Hamilton već su naznačili da žele nastaviti svoju vezu, ali hoće li uspjeti postići dogovor ostaje za vidjeti u sljedećem razdoblju.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvi uvjeti su da Laufer mora ostati ?!
20
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma samo bitno da, tko god dođe, zna da je br2.
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislim da se Daimleru najmanje sviđa spika o budućoj ulozi u firmi….
Lako bi moglo biti da nastupi penzija nakon ove sezone i da ode frajer u modne kreatore.
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto?
Pa Čekićar im je ambasodor poslan s neba.
Sa tim glupim new age, voke, blessed, blm, equality spikama u kojem smjeru idu sve današnje korporacije.
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vole korporacije loose cannons. Hamilton je upravo to.
On se nada nekoj menadžerskoj poziciji gdje bi on mogao utjecati na nešto, a ne biti samo maneken.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa zašto ga ne uzeti kao managera za razvoj hiperautomobila kao AMG One i slično?
Sigurno u R&Du automobila može biti jako koristan za Mercedes.
Plus ovo što je rekao Ibarac i još sa svojim followingom na društvenim mrežama jedna njegova objava vrijedi više nego stotine reklama.
Po meni je to win/win za MB, ako bude loš manager lako ga makneš kad mu istekne ugovor.
A ako ostanu u F1 dugoročno može biti nešto kao Nikki, netko tko će privući najveće talente da voze za MB, umjesto za konkurenciju.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@smr201
Lauda je bio menadžer s velikim korporativnim iskustvom – osnovao i vodio tri aviokompanije. Imao pilotsku dozvolu za Boeing 767. Lauda je imao puno tvari između ušiju. Za Lewisa nisam baš siguran. Kad pročitaš/poslušaš Laudin intervju siguran si da slušaš pametnog čovjeka. Ovom drugom nije jasno zašto su bolidi sve teži…. Kakav R&D on može voditi?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To bi bilo savršeno.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Karma’s a bitch Dimler :-) Referiram se na razdoblje od prije 70-ak godina i Daimlera (Mercedesa) u F1..šalu na stranu, kao bivšeg vozača ga apsolutno vidim kao PR osobu ili istaknutog člana u F1 timu, ali mislim da u Daimleru nema što tražiti.. kakvi manageri kakvi bakrači.
Voziš od malih nogu pa bi u čizme managera..cirkus
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čovjek vozi za novi ugovor,godinu za godinom se mora dokazivat ;) Praksa je takva u Mercedesu
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A di nije?
1
0