Grosjean i službeno potvrđen za Haas F1

Izdvojeno

Marko Rakić

Prije 9 godina 1 min 6 komentara

Romain Grosjean, Gene Haas

Nakon špekulacija koje su krenule prošlog tjedna, sada je i službeno potvrđeno. Romain Grosjean vozit će za Haas sljedeće godine, što će biti njegova druga momčad u karijeri. Romain je ukratko rekao par riječi o svojoj staroj i novoj ekipi:

“U Enstonu sam proveo gotovo 10 godina. Dečke iz tvornice poznajem jako dobro, bilo bi lakše da sam htio ostati u momčadi. Ali, ja želim pobijeđivati i osvajati prvenstva, pa mislim da je prelazak u Haas dobar korak prema tome.”

“Jako sam ponosan što sam dio Haas F1 tima. Ono što Gene Haas i oni rade je impresivno. Formula 1 je nevjerojatno konkurentna i jedini put ka uspjehu je pronaći drugačiji način rada kako bi postigli nešto drugačije, bolje. Momčad vjeruje u mene, a ja u njihov pristup radu. Svojoj trenutnoj momčadi ću u zadnjih 5 utrka dati sve od sebe, a istovremeno se veselim budućnosti u Haas F1 timu.”

 


Odgovor

6 komentara

  1. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Da li bi Romke mogao u Ferrari kad Kimi ode?
    Od Haasa očekujem pokoji bod. Sve više od toga bi bilo super.
    S obzirom da Sauber generalno ima lošu aerodinamiku, možda bi mogli biti bolji od njih.


    0
    0

    0
  2. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Haas je očito prečica ka Ferrariju, toplo se nadam takvom scenariju. Sretno Grosjean!


    0
    0

    0
  3. Mclaren
    raca Prikaži

    Sretno ti bilo Grozni


    0
    0

    0
  4. Marros Prikaži

    Samo jedno im od srca želim. Puno sreće. Izgleda da Haas misli ozbiljno. Ferrari motori, Grosjean kao vozač. Ne pričaju dosta i to bi mogli biti dobri znaci, iako mislim da najviše što mogu očekivati su bodovi potkraj desetorice. No “step by step”…


    0
    0

    0
  5. Blackhawk Prikaži

    Jesam li ja jedini mišljenja da Haas, barem u prvoj sezoni, neće ostvariti niti pola onoga što ljudi misle da će napraviti? Prva sezona je izuzetno teška jer je cijeloj momčadi potrebno vremena za uigravanje i uhodavanje. Pustimo sad Brawn, oni su već bili na okupu samo su se drukčije zvali. Jedna Toyota je osvojila samo dva boda (doduše po drukčijem sistemu), a imala je kolike resurse. Haas ima uspjeha u američkim serijama, Formula je nešto drugo. I to što će puno toga dijeliti s Ferrarijem im daje neki zalet, ali ne i sve. Ferrari im sigurno neće dati najnoviju inačicu motora, baš kao ni većinu ostalih komponenti. Dalje, tko je Gunther Steiner? Ljudi odmah primjete da je bio tehnički direktor u Jaguaru i Red Bullu, ali zaborave da se i nije baš proslavio. Sve u svemu, sigruno je da neće bit ina razini Marussie, ali da će biti ozbiljni kandidati za bodove u većni utrka – neće. Možda, u prvoj utrci i osvoje što ali dalje…
    Što se tiče Grosjeana – je li mu ovo bila prava odluka? Mislite stvarno da će ga Ferrari uzeti samo zato što je u timu s kojim Ferrari ima suradnju? Da će to biti odlučujući faktor? Da će samo radi Haasa preskočiti nekoga poput Bottasa, Verstappena ili Ricciarda? I ne zaboravimo da će 2017. godine Gorsjean biti u 31. godini.
    Ne znam koji su sve čimbenici igrali u odluci i verojatno je on upućeniji u fazu razgovora Renaulta i Lotusa, ali za pobjede je imao veće šanse čekajući da Renault ponovo dođe na pobjedničke razine, nego se nadajući da će preko Haasa doći u Ferrari u kojem ponovo neće biti 1. vozač.
    Jako riskantna odluka koja se u konačnici i može isplatiti, ali koja mu potpuno može uništiti karijeru.


    0
    0

    0
    • Marros Prikaži

      Blackhawk, nisi jedini takvoga mišljenja. Više-manje slažem se sa tobom. Htio bih da bi bila kombinacija o kojoj komentarišemo uspiješna. No skoro sigurno je da će stvar da bude negdje na nivoju kojega opisuješ. Što se tiče Romaina, skoro u potpunosti mogu reči da će biti sljiedeći vozač koji će doći do 100. nastupa u F1 a da pobijede neće biti na njegovom računu. Šteta, jer za to je najmanje kriv. Sad što se tiče njegovog odlaska iz Lotusa (Renaulta), priča se po ovom svijetu, da je uzrok baš povratak Renaulta. Naime Romain je bio strašno razočaran nad Renaultovim motorima (pogotovo 2014. godine), i niti slučajno izgleda više nije htio surađivati sa njima. Da li je donio pravu ili krivu odluku pokazat će vrijeme, no možda ne toliko 2016. godina koliko možda naredne godine. Da li su tom odlukom profitirali Maldonado, Occon, Vergne, Grosjean ili možda čak i Button (kojega se sad nešto povezuje sa Renaultom) isto tako pokazat će vrijeme. Nadam se samo da će se svi spomenuti nači u boljoj situaciji nego što su trenutačno u ovom trenutku.


      0
      0

      0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.