Valtteri Bottas najbrži i na drugom slobodnom treningu za VN Emilia-Romagne

Izdvojeno

Luka Jurić

Prije 3 godina 5 min 17 komentara

Mercedesov Valtteri Bottas ostvario je najbrže vrijeme i na drugom slobodnom treningu u Imoli. Iza njega našao se njegov momčadski kolega Lewis Hamilton. Treće najbrže vrijeme pripalo je AlphaTaurijevu Pierreu Gaslyju, dok je najbržih pet zaokružio Ferrarijev dvojac – Carlos Sainz je završio trening na četvrtom mjestu, a Charles Leclerc na petom.

Šesto mjesto pripalo je Sergiju Perezu u Red Bullu, sedmi je bio Yuki Tsunoda u drugom AlphaTauriju, a osmi je bio McLarenov Lando Norris. Deveto najbrže vrijeme ostvario je Antonio Giovinazzi u Alfa Romeu, dok je zadnja pozicija u najbržih deset pripala Aston Martinovu Lanceu Strollu.

Trening su zasigurno obilježili kvar na Red Bullu Maxa Verstappena te kasna crvena zastava koju je izazvao sudar Charlesa Leclerca, koji se četiri minute do kraja zabio u zid. Taj sudar je donio preuranjeni kraj sesije jer je odlučeno da se trening neće nastaviti nakon crvene zastave.

S obzirom na novi format slobodnih treninga, vozači su vrlo brzo izašli na stazu – nakon jedne minute je već bilo deset vozača na stazi, dok su nakon pet minuta na stazi bili svi vozači osim Haasovog Nikite Mazepina. Nakon tri minute sesije, Williamsov George Russell je postavio prvo vrijeme sesije, a isto su odmah nakon njega učinili i Alfin Kimi Raikkonen, Carlos Sainz i Charles Leclerc.

Najbrža vremena i pozicije u poretku su se tad počele konstantno izmjenjivati, s tim da su se na vrhu najčešće nalazili Mercedesovi, Red Bullovi i Ferrarijevi vozači. Međutim, to je vrijedilo svega deset minuta ove sesije jer se tad dogodio kvar na Red Bullu Maxa Verstappena. Verstappen je bio primoran stati na izlasku iz boksa, što je uzrokovalo dvominutni virtualni sigurnosni automobil. Iako je SkySportsov Anthony Davidson na prvu sugerirao kako se taj kvar potencijalno dogodio na Verstappenovu mjenjaču, Tedu Kravitzu su kasnije iz Red Bulla rekli kako problem nije niti u mjenjaču niti u motoru. Uz to, napomenuli su kako će za detaljnija saznanja o kvaru morati pregledati sam bolid.

Tako je Red Bull izgubio vrijedno vrijeme za postavljanje bolida za kvalifikacije i utrku. S druge strane, Verstappenov momčadski kolega Sergio Perez se nakon tog kvara nije našao u najbržih pet na ovom treningu.

Izgleda kako je FIA odlučila strože suditi izlazak van limita staze jer su nekolicini vozača bila izbrisana vremena tijekom ove sesije zbog nepoštivanja granica staze u zavoju broj devet. Očito žele izbjeći nove rasprave oko izlaska vozača van granica staze.

Prvi dio treninga su vozači većinom vozili ili na medium ili na hard gumama. Taj prvi dio treninga je trajao nekih 15-20 minuta, ovisno o momčadi. U drugom dijelu treninga vozači su većinom koristili soft gume tako da je logično za prepostaviti da su u tom središnjem dijelu sesije vozači radili simulaciju kvalifikacija. I za kraj treninga, vozači su iskoristili zadnjih 15 minuta kako bi odradili simulaciju utrke – vozili su malo duži stint i većina vozača je bila na mediumu, uz nekoliko pojedinaca na soft ili hard gumama.

S obzirom na tako podijeljen raspored treninga, svi vozači su svoja vremena postavili u tom središnjem dijelu treninga kad su vozili simulaciju kvalifikacija.

Dogodila su se samo dva značajnija izlijetanja sa staze – na samom početku treninga je Lando Norris završio u pijesku, ali se uspio vratiti na stazu bez ikakve štete; i sudar Charlesa Leclerca koji je izazvao crvenu zastavu i preuranjeni kraj treninga. Četiri minute do kraja treninga, Leclerc je izgubio kontrolu nad bolidom i zabio se u zid. Odmah nakon toga, ispričao se momčadi i rekao im kako je pokušavao pritiskati što više.

Unatoč tome sudaru, Ferrari je izgledao vrlo dobro na današnjoj sesiji. Ferrarijev dvojac je gotovo konstantno bio među najbržih pet i izgledao je vrlo uvjerljivo. Uz njih, također treba pohvaliti i AlphaTauri koji je isto izgledao solidno kroz ovaj slobodni trening. I za sam kraj, Mercedes je još jedna momčad koju treba istaknuti. Osim što su prve dvije pozicije pripale Mercedesovu dvojcu, SkySportsov Martin Brundle koji je trening proveo na stazi, krečući se od zavoja do zavoja, je izjavio kako Mercedes izgleda puno stabilnije nego što je to bio slučaj u Bahreinu.

To otvara pitanje je li Mercedes uspio pronaći rješenje za svoje probleme i hoćemo li ponovno vidjeti dominantniji Mercedes. S obzirom da se radi o slobodnom treningu, za odgovor na to pitanje ćemo ipak trebati pričekati sutrašnje kvalifikacije i utrku! Prije samih kvalifikacija, sutrašnji posljednji trening se vozi u 11h po lokalnom vremenu.

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
177Valtteri BottasMERCEDES1:15.55125
244Lewis HamiltonMERCEDES1:15.561+0.010s26
310Pierre GaslyALPHATAURI HONDA1:15.629+0.078s30
455Carlos SainzFERRARI1:15.834+0.283s30
516Charles LeclercFERRARI1:16.371+0.820s28
611Sergio PerezRED BULL RACING HONDA1:16.411+0.860s25
722Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA1:16.419+0.868s26
84Lando NorrisMCLAREN MERCEDES1:16.485+0.934s23
999Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:16.513+0.962s25
1018Lance StrollASTON MARTIN MERCEDES1:16.737+1.186s25
1131Esteban OconALPINE RENAULT1:16.817+1.266s27
126Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1:16.823+1.272s29
1314Fernando AlonsoALPINE RENAULT1:16.835+1.284s27
1433Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:16.999+1.448s5
155Sebastian VettelASTON MARTIN MERCEDES1:17.092+1.541s27
1663George RussellWILLIAMS MERCEDES1:17.179+1.628s31
177Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:17.273+1.722s27
183Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES1:17.281+1.730s24
1947Mick SchumacherHAAS FERRARI1:17.350+1.799s28
209Nikita MazepinHAAS FERRARI1:17.857+2.306s16

Odgovor

17 komentara

  1. Haas
    MadM Prikaži

    Botas kralj ko i uvijek. RB nije baš na nivou ili je Merc najvjerojatnije pronašao brzine nakon trotjedne pauze. Perez Albonovim stopama.


    0
    -4

    4
    • Ferrari
      Felipe Massa Prikaži

      Ne mozemo bas reci da Red Bull nije na nivou kad je Max propustio skoro cijelu drugi trening, a znamo kolko je dobar u tom bolidu i brzi od mocadskog kolege.



      8
      7

      1
      • Haas
        MadM Prikaži

        Perez je inače dobar sa RP ali 1,4 sec sporiji. Što je to? Dok Gasly samo jednu desetinku. Uzmimo u obzir i da je Max u Bah, bez problema imao najbrža vremena a RP isti ko Merc,tako da i ne dajem neke izglede RB.


        0
        -6

        6
  2. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Da li se to polako raspliće saga o nevjerojatno brzom RedBullu… Bottas u svome stilu, još ako se ovaj put sjeti pojaviti sutra i prekosutra.
    Ferrari izgleda dobro, šteta za Charlesa, ali eto da ne bude samo da se Mazespin razbija…
    Ostatak jako blizu, sredina poretka bi mogla izazvati kaos…
    Malo o prijenosu, ne sjećam se kad sam u 20 god gledanja F1 vidio ovoliko problema, grešaka i manjka kadrova…
    I usput koja luzerska fora od Aston Martina…
    Nova pravila ne odgovaraju našem prekopiranom autu…
    Evo krvarim za vašom nesrećom…



    14
    12

    2
  3. Felipe Massa
    Braziliscanec Masa Prikaži

    James Vowles: Bottasu treba jedan trening za ono za što Lewisu trebaju svi treninzi, Q1, Q2 i Q3



    18
    15

    3
  4. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Bottas ubica.
    Perez se još nije snašao u RB.
    Williams mi lagano podiže obrvu. Kao i Ferrari.



    6
    5

    1
  5. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Bottas je ovdje lani bio na poleu.



    2
    2

    0
  6. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Bottas uzbuđen zbog borbe s Red Bullom

    Bottas najbrži na prvom treningu u Imoli, sudari Pereza s Oconom, i Mazepina sa zidom

    Valtteri Bottas najbrži i na drugom slobodnom treningu za VN Emilia-Romagne

    Laufer Bottas :klanjam:



    8
    8

    0
  7. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Vettel opet skoro pola sekunde iza Strolla.



    3
    -2

    5
  8. Ferrari
    miki the pirate Donator Prikaži

    LEC je (ako se ne varam) imao najbrži krug 1:15:3xx ali je obrisan… ima nade za ferkane… bar dok mečka i bikonja ne odšarafe motore



    5
    4

    1
    • Michael Schumacher
      VRSV546 Prikaži

      Nekazem da je Ferkan brzi, sporiji je sigurno od njih, ali Leclerc je lani ima nenormalnih kvalifikacija, tako da bi mozda moga u kvalama iznenadit, a u utrci se tesko bar zasad
      Gasly također



      7
      5

      2
  9. Ferrari
    peewoslav88 Prikaži

    čeka se sutra, a tek nedjelja, uf, valjda će biti zanimljivo barem kao u Bahrainu što se tiče pobjednika



    4
    4

    0
  10. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Bottas bi trebao vikend startati na Q.
    On svu brzinu potroši na treninzima.


    0
    -1

    1
  11. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Prvi znaci nervoze kod Leclera, Sainz pravi dobar pritisak …



    3
    -1

    4
    • Ferrari
      nelinjo Prikaži

      Leclerc je agresivan vozac svakako… Imao je on gresaka, nije prva, a ni poslednja. On je jedan od najboljih vozaca u kvalama. Mislim da Sainz nema sansi protiv Charlesa. Ali eto… Da ne bude da je Sainz los, naprotiv… Ali mislim da je Lec prosto bolji.



      2
      0

      2
  12. Njemacka
    dokial Prikaži

    Možda je preuranjeno ali neke stvari ipak dobivaju naznaku. Sainz je definitivno , u najmanju ruku na razini Leclerca. Perez nije na razini Maxa a meni osobno najveće razočaranje je Seb od kojeg nisam očekivao čuda ali sam definitivno očekivao da bude brži od Lancea. Ovo je neki prvi dojam i ponavljam da za više zaključaka ipak treba još pričekati. Pogotovo s ocjenama vozača koji su promijenili momčadi i čine vozački par s onima koji su već bili dio momčadi.



    1
    0

    1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.