Aston Martin se nije proslavio na prvim ovosezonskim kvalifikacijama nakon što je Lance Stroll završio na 10. mjestu, a Sebastian Vettel ispao u Q1 i završio tek 18.
Na stazi na kojoj su se prošle godine borili za pobjedničko postolje – vidljivo je da je promjena tehničkog pravilnika po pitanju podnice bolida negativno utjecala na bolide s nižim stražnjim krajem bolida, kao što su Aston Martin i Mercedes.
Šef ekipe Otmar Szafnauer je rekao:
“Kad smo prošle godine bili tu u Bahreinu, prije samo 4 mjeseca, bili smo na putu prema pobjedničkom postolju po čistoj brzini, prije nego je pogonska jedinica izbacila Checa iz utrke.”
“Sad nismo ni blizu takvoj brzini, a direktan uzrok je novi tehnički pravilnik.”
“Ako usporedite kvalifikacije ta dva GP vikenda ovdje u Bahreinu, sad i prije 4 mjeseca, vidite da su bolidi s višim stražnjim krajem dobili oko sekunde u odnosu na bolide koji su dizajnirani po filozofiji nižeg stražnjeg kraja.”
“Prema tome, najgore smo pogođeni mi i Mercedes.”
Szafnauer kaže da je takvu situaciju teško prihvatiti posebno zato jer su tijekom zime naporno radili na povratku brenda Aston Martin.
“Nisam sretan. I kad kažem da nisam sretan onda pritom mislim da mi je žao naših vozača, žao mi je 500 sjajnih muškaraca i žena koji su dizajnirali i koji pokreću ovaj bolid. Nisam sretan ni zbog naših sponzora i navijača, također.”
“No, rekavši to, moram reći i da ćemo marljivo raditi kako bismo nadoknadili performanse koliko god to bude moguće u nadolazećim utrkama.”
“Toto je na konferenciji za novinare jučer pričao o tome. Ne možemo promijeniti filozofiju čak i kad bismo htjeli, a to ne može učiniti ni Mercedes. Obavljena je homologacija na ovjesu i to je to.”
Na upit je li ovaj pravilnik donesen da se izjednači snaga ekipa i uspori neke od njih, Szafnauer odgovara:
“Ono što govorim je to da je novi pravilnik negativno utjecao na bolide s takvom filozofijom. Mercedes i mi smo pogođeni, a bolidi s visokim stražnjim krajem poput Red Bulla, AlphaTaurija, McLarena i Ferrarija – nisu.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Szafnauer: Bolidi s visokim stražnjim krajem su dobili sekundu u odnosu na Mercedes i Mercedes
13
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a prošle godine se predviđalo da će ovogodišnje izmjene još vište štetiti high rake bolidu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koliko sam upoznat to se odnosi na pravila za 2022. Uostalom treba tek vidjeti ostale staze, te koliko promjena utječe na njih i mercedes.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ne pričam o 2022., nego o člancima poput:
https://the-race.com/formula-1/has-red-bull-hit-the-limit-of-its-high-rake-designs/
https://www.motorsport.com/f1/news/red-bull-high-rake-concept-marko/4862450/
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Još slađe mi je kad se sjetim da se dotični gospodin sa ekipom sa Sky-a trpali kao vrlo izgledno 3 ili 4 ekipa na gridu. Bili su uvjereni da su ispred Ferrari-a rame uz rame sa McL-om i to bez ikakvih dokaza i usprkos katastrofalnom testu gdje nisu ništa napravili i dalje su bili arogantni do bola ,a Sky-ce da ne spominjem.
Kakav hladan tuš za britanski ponos.
Da mi bilo vidjeti im lica kad su shvatili koliko su iza Mcl-a i Ferrari-a, ako je Stroll sud onda cijela sekunda im fali.
Neopisivo mi je drago ne zato što im želim zlo kao ekipi već zbog te nevjerovatne arogancije prema svemu što nije bar i malo Britansko.
23
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam zasto onda nisu fotografirali Red Bullov bolid? To im barem dobro ide
24
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
FIA gura Ferari 😂😂
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa ono … Što ga niste podignuli prije homologacije ?
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jer bi za to vjerovatno trebali vise od 2 tokena koja su imali na raspolaganju(mislim da bi morali puno vise toga izmijeniti) a nisu ni mogli znat da ce se to zasad ovako odviti.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ima pravde zbog prosle godine. Pa ti nemoj imat svoj mozak i sve kopiraj.
Sve su lijepo pripremali(na granici legalnosti) za ulazak Aston Martina ali sipak, bas mi drago.
10
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Daleko od toga da su pogođeni, no mislim da im je veći problem da su sekundu iza Mercedesa tako da se čini da njihove modifikacije baš ne funkcioniraju najbolje.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako se ne varam, svi RP/FI bolidi su bili po principu RB, high rake. Tada su se žalili da Mercedesove komponente ne mogu upakirati kako bi želili i da moraju raditi razno razne ustupke. Tek 2020 su imali komplet novi bolid sa low rakeom kad su došli do novca.
Ne znam koliko s razvojem i Mercedes i AM mogu ići ove sezone u hvatanje priključka ako high rake donosi toliku prednost a i svi već odavno gledaju na 2022.
1
0