Okrugli stol: Jakosni poredak ekipa ove sezone

Izdvojeno / Okrugli stol

Pulsmedia portal

Prije 3 godina 12 min 40 komentara

Lovro Andraka

Velikih promjena u jakosnom poretku ne bi trebalo biti. Koliko god u meni tinja nada da će Mercedesu nedostatak DAS-a dovoljno skresati krila da ih Red Bull uspije ozbiljno pritisnuti u borbi za naslov, ne vjerujem da će se to dogoditi. Nakon svih ovih godina valjda nam je svima jasno da Mercedes uvijek ima nešto u rukavu i vjerojatno će i ove sezone uspjeti pronaći koju dodatnu desetinku prednosti u odnosu na ostale. Honda pompozno najavljuje napad na titulu s novim motorom, no takve najave većinom se ne ostvare, stoga očekujem Red Bull na otprilike istoj razini kao i prošle sezone – daleko od realne borbe za naslov s Mercedesom, daleko od svih iza njih, u nekim utrkama u samom vrhu, ali i s dosta problema s pogonskom jedinicom.

Borba za treće mjesto ponovo bi trebala biti uzbudljiva do samog kraja. Trojka od koje su svi barem nešto promijenili – McLaren dobavljača motora, a ostale dvije momčadi ime – trebala bi ponovo biti u toj borbi, s time da očekujem da bi McLaren mogao imati nešto skromniji početak sezone upravo zbog prilagodbe na Mercedesov motor. Vozači bi mogli biti jedan od presudnih faktora u njihovoj borbi, a možete pretpostaviti koga bih najviše volio da izađe kao najbolji iz tog troboja.
Ne vjerujem da će Ferrari uspjeti uloviti priključak za navedenom trojkom. U nekim utrkama možda zaprijete, ali ukupno ih očekujem na sigurnom šestom mjestu. AlphaTauri bi mogao biti blizu po tempu, ali na kraju bi ipak trebali ostati druga talijanska momčad. 

Za mrvice od bodova borit će se Alfa Romeo, Haas i Williams, no ove bi se godine Williams možda napokon mogao maknuti sa samog začelja. Haas se praktički već predao – niti su potrošili ijedan razvojni token za 2021. niti planiraju ikakve nadogradnje na ovom bolidu. Pretpostavka da bi oni mogli preuzeti dno zvuči poprilično razumno, a uz malo sreće i dobrog razvoja preko zime Williams bi mogao preskočiti i Alfu.

Jelena Benger

1. Mercedes
razmak
2. Red Bull

Na prve dvije pozicije očekujem istu priču kao prošlih nekoliko godina.

malo veći razmak

3. Aston Martin
4. McLaren
5. Ferrari
6. Alpine

Između ove će četiri momčadi biti gusto do kraja i teško je bilo odlučiti se za nekakav poredak. Mislim da će svaka od ovih momčadi osvajati postolja. Međutim, Aston Martin će ovaj put uspjeti doći do treće pozicije, a Ferrari bi se trebao početi oporavljati.

razmak
7. AlphaTauri
razmak

8. Alfa Romeo
9. Williams
10. Haas

Williams bi se ove godine trebao napokon maknuti s posljednjeg mjesta, najviše zbog Haasa koji niz godina ima silaznu putanju, uz to vjerujem da ih činjenica što imaju dva rookie vozača stavlja u još nepovoljniju poziciju.

Luka Jurić

1. Mercedes
2. Red Bull Racing

3. McLaren
4. Ferrari
5. Aston Martin
6. Alpine

7. AlphaTauri

8. Alfa Romeo
9. Williams
10. Haas

Momčadi sam odvojio po svojevrsnim jakosnim skupinama, a na vrhu tog jakosnog poretka se bez sumnje nalazi Mercedes. Zadržali su vozačku postavu koja im je osvojila četiri dvostrukih naslova za redom i s obzirom na viđeno, kako zadnje godine, tako i kroz cijelu ovu turbo eru, definitivno su favoriti pri ulasku u sezonu. Jedino što ostaje vidjeti jest koliko će im se Red Bull moći približiti u svjetlu promjena u tehničkom pravilniku i zabrane DAS-a, koji je zasigurno pomogao momčadi iz Brackleyja prošle sezone.

Ime McLaren u kombinaciji s Mercedesom zasigurno zvuči genijalno i prirodno mnoštvu F1 navijača. Smatram kako će povratak tog klasičnog partnerstva biti jako dobar potez s McLarenove strane i kako će time učvrstiti to treće mjesto u poretku, ako ne i približiti se vodećem dvojcu. Kad se na to nadoda i McLarenov vozački dvojac, očekujem nekoliko top 3 rezultata ove sezone.

Nakon teške prošle sezone, Ferrari će biti ustrajan pokazati da je 2020. kraći zastoj u njihovoj kampanji da se vrate na sam vrh Formule 1. S obzirom na jako rane natpise o prebacivanju Ferrarijeve pozornosti s 2020. na 2021. i Binottova izbivanja sa staze na nekoliko zadnjih utrka prošle godine, smatram kako je Ferrari uspio riješiti neke probleme koji su ga mučili prošle godine.

Iza njih sam stavio Aston i Alpine iz jednog veoma jednostavnog razloga: obje momčadi imaju nekoliko bitnih nepoznanica: hoćemo li u Astonu vidjeti Vettela iz prethodnih dvije sezone kojeg je Leclerc relativno lako pobijedio ili Vettela koji je 2017. i 2018. izgledao kao jedini vozač sposoban zaustaviti Mercedes/Hamilton dominaciju; hoće li Stroll i Ocon biti na razini, ili će ponovno biti nedovoljno konzistentni; je li Alonso previše izbivao iz Formule 1 i kako će izgledati njegovi nastupi za Alpine?

Unatoč senzacionalnoj pobjedi Pierrea Gaslyja i još nekoliko odličnih rezultata ove talijanske momčadi, jednostavno smatram kako se AlphaTauri neće moći natjecati s momčadima koje sam naveo iznad njih tijekom čitave sezone. Stoga, stavio sam ih u zasebnu kategoriju jer zasigurno ne zaostaju toliko kao zadnje tri momčadi.

Među najsporijom trojkom, Alfa mi se činila kao najkonzistentnija i najsposobnija momčad. Stoga, taj poredak ostavljam isto kao što mi se činio i pri ulasku u prethodnu sezonu.

Luka Kolak

Poredak ovogodišnje sezone se može poredati u tri osnovne skupine, te jednu “sivu”.

1. skupina – Mercedes i Red Bull

Koliko god priželjkivali McLaren, Alpine ili Aston Martin da će se možda uključiti u navedeni miks, mišljenja sam kako je Mercedes skrivanjem aduta na predstavljanju bolida upisao sebi još jedan naslov prvaka, a također lupio pljusku još jednom konkurenciji kao što je bio slučaj s DAS-om prošle godine. Red Bull će vjerojatno opet kroz sezonu rasti te zaprijetiti na kojoj utrci, no definitivno ove dvije ekipe će ponovno razdijeliti vrh poretka.

2. skupina – McLaren, Aston Martin, Alpine, Ferrari

E tu sada dolazimo do pravog stiskavca gdje nijanse te doza sreće odlučuje “best of the rest”. McLaren će s Ricciardom dobiti jedan novi zalet te mislim da će ipak ponovno zauzeti posljednje mjesto postolja, a da će se borba za četvrto mjesto voditi do posljednje utrke. Aston Martin se pokušava ponovno s kopiranjem Mercedesa i s Vettelom dokopati trećeg mjesta, Alpine s povratkom Alonsa te promjenom cjelokupnog vodstva momčadi cilja na visoko, dok Ferrari sa Sainzom i Leclercom traži povratak na sam vrh nakon najgore možda u svojoj povijesti. Ako talijanska momčad riješi svoje probleme s pogonskom jedinicom, a prema riječima su i više nego spremni, svakako očekujem podosta jak Ferrari ove sezone. Tko zna, možda se u ludim nekim predviđanjima ponovno pridruže 1. skupini.

“Siva” skupina – AlphaTauri
Zašto siva? Pa prema prošlogodišnjoj sezoni, momčad u jednoj utrci bude skoro pa i jača od Red Bulla u određenim pokazateljima, a opet onda dođe druga utrka u kojoj se bore za pozicije s ekipom sa začelja poretka. S Gaslyjevom pobjedom od prošle godine te dolaskom Yuki Tsunode, ostaje nam za vidjeti kojoj će skupini momčad pridružiti, ovoj iznad ili pak ovoj donjoj.

3. skupina – Alfa Romeo, Haas, Williams

Definitivno će ove tri momčadi ponovno zaposjesti začelje poretka. Iako Williams nije osvojio prošle godine niti jedan bod, po meni su na kraju imali bolji bolid od Haasa te mrvicu slabiji od Alfe Romeo. Russell će sigurno ponovno pokazati svoj vanserijski talent kako bi ostavio što je bolji mogući dojam za potencijalni prelazak u Mercedes iduće sezone te mislim da će britanska momčad napraviti još jedan korak naprijed te osigurati pokoji bod na svom kontu. Alfa Romeo niti smrdi, niti miriši. Sumnjam da su nekakva monstruozna rješenja iznjedrila iz tvornice, no ako Ferrarijev motor proradi, mogla bi možda Alfa i iznenaditi. Što se tiče Haasa, samom livrejom za ovu godinu su sve rekli. Iako sam osobno bio mišljenja kako će završiti u Alfi, Ferrari se odlučio iz ne znam kojeg razloga poslati Micka Schumachera u američku momčad. Steiner je najavio kako momčad prebacuje cijeli fokus na 2022. tako da ćemo dvojac s ruskom zastavom na bolidu vrlo vjerojatno gledati na samom začelju.

Zvonimir Martinčević

1. Mercedes, bez ikakve dvojbe najjači kad je riječ o cijeloj ekipi s bolidom. Ne vidim tko bi mogao zaustaviti Hamiltona na putu do 8 naslova. Bottas odličan wingman Lewisu.

2. Red Bull, dvojac Max i Perez bi mogli pobijediti u barem četiri utrke koje po konfiguraciji više odgovaraju RB-u (Austrija, Mađarska, Singapur, Meksiko). Max i Perez će se natjeravati do besvijesti jedan uz drugog, kao Ocon i Perez u Force Indiji, ali će ih Horner i dr. Marko primiriti.

3. McLaren, bi ove godine mogao biti 3. na kraju, a dvojac Ricciardo i Norris bi uz bolid s Mercedesovim motorom mogli letjeti stazom.

4. Ferrari, Leclerc i Sainz dobri, ali će Sainzu trebati barem pet utrka da se utopi u “sivilo” Ferrarija. Bez Binotta ove godine na pitwall bi možda moglo biti i bolje, nego prošle godine. Bojim se da će ovu cijelu sezonu misliti na iduću sezonu.

5. Alpine, bolid još nekako, ali Ocon i Alonso teško. Još uvijek nisam siguran u dobar potez angažmana Alonsa, i još nesreća u pripremnom periodu! Čak mislim da bi bilo bolje da daju Kvyatu da vozi. Otišao Abiteboul, još jedan hendikep.

6. Aston Martin, bolid OK, Stroll osrednje dobar i uvijek spreman na iznenađenja, ali nedosljedan u rezultatima. Vettel, ako u prve tri utrke ne pokaže da nije zaboravio voziti onda će se vrtjeti oko 10. mjesta na utrkama. Velika greška što su Pereza otpustili!

7. Alpha Tauri, bolid OK, Gasly dobar, ali Tsunoda?

Zadnje tri ekipe će se vrtjeti tu negdje podjednako

8. Haas, mala prednost ekipi jer su već naviknuli na mali budget + Simone Resta, Mick bi mogao pokazati nešto, ali Mazepin će se debelo morati uozbiljiti, ako želi pokazati da je u F1 zbog talenta, a ne zbog novaca od starog.

9. Alfa Romeo, Raikkonen na zalasku karijere možda tu i tamo nešto pokaže (9 ili 10. mjesto, na cca. 3 utrke), ali Giovinazzi – Ferrarijev promašen slučaj. Žao mi Vasseura, čini mi se dobar šef.

10. Williams, Russell veliki talent, ali i po visini možda i preveliki. Njemu je jedino dobro što se čini da Mercedes na njega ozbiljno računa u budućnosti, pa se može malo i zaigrati, jer je svoje mjesto osigurao. Čim se riješe Bottasa, Hamilton ode, a dovedu Maxa. Ovaj Latifi, kao da je u školu išao s Giovinazzijem po pitanju talenta.

Luka Softić

TOP TIER:

  • MERCEDES
  • RED BULL

Svima je već jasno da bi se nešto ekstremno i veoma neočekivano moralo dogoditi da Lewis Hamilton ne osvoji svoj osmi naslov ove sezone, ali taj pohod bi mogao biti znatno zanimljiviji od prethodna dva s obzirom da je Red Bull pokazao vrlo dobru formu pred kraj prošle sezone. U prilog Red Bullu ide i akvizicija motiviranog Sergia Pereza na mjestu drugog vozača, za kojeg se Horner nada da će konačno pružiti ono što nisu mogli njegovi prethodnici i tako pomoći Verstappenu u pariranju dominantnom Mercedesu.

HIGH MID TIER

  • ASTON MARTIN
  • ALPINE

Racing point je u predzadnjoj utrci prethodne sezone ostvario dugo priželjkivanu pobjedu, a reanimiranjem brenda Aston Martin, dovođenjem Sebastiana Vettela, te uz pomoć Mercedesovih nacrta bolida W11 opravdano se nadaju velikim stvarima. Ovdje imamo i iz pepela Renaulta uzdignut Alpine F1 team koji, osim što je preko zime doveo pojačanja na menadžerskom i razvojnom planu, vadi iz formalina Fernanda Alonsa koji se poput okorjelog samuraja vraća u službu starom gospodaru. Romantici poput mene skloni su vjerovati da dotični ima još gulaša u loncu te da će Alpine konkurirati Aston Martinu u utrci za treće mjesto u ukupnom momčadskom poretku.

LOW MID TIER:

  • McLAREN-MERCEDES
  • ALPHATAURI
  • FERRARI

Zbog promjene dobavljača motora mislim da McLaren ove godine još neće biti spreman poharati vrh tablice, imajući na umu tokenski sistem razvoja bolida. AlphaTauri od ove godine na raspolaganju ima značajniju količinu resursa matične momčadi Red Bulla, ali budući da sve nade polažu u Pierrea Gaslya kojem notorno ne odgovara duplo brži auto ostaje za vidjeti koliko će biti uspješni ove sezone. Ipak, rangirao sam ih ispred Ferrarija koji je nažalost u velikim problemima. Izgubljeni kvazilider Binotto već pokreće razvoj bolida za 2022. a od mlade nade Leclerca očekujem još upitnih poteza poput onog iz Austrije ili Sakhira koji proizlaze iz nemoći na stazi.

BOTTOM TIER:

  • WILLIAMS
  • ALFA ROMEO
  • HAAS

Od ove tri marginalne momčadi koje će gotovo sigurno biti redovito izvan bodova dajem prednost Williamsu koji je prošle sezone napravio, iako nedovoljan za promjenu u poretku, značajan napredak u odnosu na sezonu 2019. Budući da imaju nove vlasnike, a samim time i bolji financijski status mislim da im neće biti teško preskočiti Alfu i Haas koji su već dugo u silaznoj putanji.

Što vi kažete? Kakav će biti jakosni poredak ekipa ove sezone?


Odgovor

40 komentara

  1. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    1. Mercedes
    2. RB
    3. AM
    4. McLaren
    5. Ferrari
    6. Alpine
    7. AT
    8. Alfa Romeo
    9. Williams
    10. Haas



    5
    2

    3
  2. Mika Hakkinen
    stoka Prikaži

    Što svi misle da će Aston Martin, sa realno 2 slabija vozača, biti ispred Ferrarija?



    7
    -5

    12
    • Formula1
      f1zd Prikaži

      realno

      Ferrarijevi vozači: 2 pobjede, 10-ak postolja

      Vettel sam: 4 naslova, 50 i koliko već pobjeda… Naravno



      10
      0

      10
      • Mika Hakkinen
        stoka Prikaži

        Druže kad bi kojim slučajem Williams angažira Alaina Prosta i Nelsona Piqueta, bi li to značilo da bi potuka Mercedes?
        Mislim da današnji Vettel sa onim iz 2010-2013 nema baš puno veze…



        8
        0

        8
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Nije ni 2009-2013 Hamilton baš ima veze sa ovim Hamiltonom, ili tadašnjim Vettelom…



          14
          13

          1
        • Mika Hakkinen
          stoka Prikaži

          Kakve veze ima Hamilton iz 2009.-2013. sa usporedbom Ferrarija i Aston Martina i njihove vozačke postave za 2021



          5
          -1

          6
  3. Red Bull
    Kico Donator Prikaži

    Hmm ne znam, nisam jos vidio RB16B ovi renderi su samo renderi,na stazi uvijek ima detalja(skrivaju ga ko zmija noge) Tanabe je rekao ako Honda bude imala veliki problem na testiranjima da ga nece moc odklonit do početka sezone,a s druge strane ludi Red Bull je uzeo taj motor i ulaze u infrastrukturu za održavanje,moj poredak bi bio ovakav

    1. Mercedes
    2 Red Bull(puno blize)
    3. Aston Martin
    4. Ferrari
    5.McLaren
    6.Alpha Tauri
    7.Alpine
    8. Alfa Romeo
    9. Williams
    10. Haas

    5 prognoza jos nisam predvidio na forumu,to bi nakon testiranja :P



    2
    0

    2
  4. Antonio Giovinazzi
    Mazzacane Prikaži

    1. Mercedes
    2. Red Bull

    3. Alpine, Aston Martin, Ferrari, McLaren – ovo je abecednim redom, a na stazi mislim da će se Ferrari pridružiti borbi za treću poziciju, i da će troboj od prošle sezone, ove godine postati četveroboj

    7. AlphaTauri

    8. Alfa Romeo
    9. Williams
    10. Haas



    2
    2

    0
  5. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Ufff gubica članak…Realno male promjene će biti a iznenađenja su moguća.ALI F1 nas ući uzbudljivosti i dok ne krenu nebumo saznali..Jer sve se svidi na pretpostavke a znamo da je pretpostavka majka svih zaj*ba !!!



    1
    0

    1
  6. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    1.Mercedes

    2. Redbull

    3.Ferrari
    4.Mclaren

    5. AstonMartin
    6.Alpine
    7.Alpha Tauri

    8. Alfa Romeo
    9. Haas
    10. Williams



    3
    2

    1
  7. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    1. Mercedes
    2. Red Bull
    3. Ferrari
    4. Aston Martin
    5. Mclaren
    6. Alpine
    7. Alpha Tauri
    8. Alfa Romeo
    9. Williams
    10. Haas

    S time da od 3-6 mjesta očekujem i priželjkujem gustu borbu i podjednaku.



    1
    0

    1
  8. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …i dalje možemo nagađati samo tko će biti posljednji a ne tko prvi…dakle merc suvereno prvi, rb drugi…što se trećeg mjesta tiče u početku sezone dao bi prednost aston martinu zbog neznanja što je s motorom od ferrari-a i ipak potrebnoj prilagodbi mcl-a na novi motor, očekujem da će se kasnije borba ‘ujednačiti između ove tri momčadi a moguće i da im se priključi alpine…njih bi u početku stavio iza jer kao prvo došlo je do velikih promjena unutar momčadi, ocon i alonso bi mogli biti dva ‘hot head-a’ dok ih brivio ne posloži ukoliko ugovorno to nije već riješeno…nadalje po komentarima na youtube-u (više njih) bolid nije donio nekih ‘zanimljivih’ vidljivih aero rješenja a renault ostaje na svom jedinom bolidu kao motor…alpha tauri u početku sezone vidim u borbi s alpine-om jer pretpostavljam da je ‘fotografski kopiran’ od prošlogodišnjeg rb-a…što se tiče posljednjeg trojca, ako uzmemo prošlu sezonu kao uporište sve ovisi o ferrarijevom motoru, ukoliko bude dobar williams ostaje zadnji, ukoliko bude loš, možda bude troboj na začelju…



    4
    4

    0
  9. Fia
    Realista Prikaži

    Svatko ima misljenje ali dajte molim vas, sad tek vidim tko sve piskara po portalu. Nisam zapamtio ime jer nije ni bitno ali sto reci o “novinaru” koji stavlja Kvyata i Alonsa u istu recenicu, i jos tvrdi da je prvi bolji. What?

    1. Mercedes
    2. Krila
    3. McLaren
    4. Ferrari
    5. Mercedes 2
    6. Alpine
    dalje nebitno



    2
    -9

    11
    • Ferrari
      sisavac Donator Prikaži

      A gle, Kvyatt ima 26 godina i zadnje dvije sezone je vozio F1 i to sasvim solidno. Alonso ima 39 godina i zadnje dvije sezone nije vozio. Iskreno, mislim da ce se puno ljudi razocarati s njime, kao i on sam. Godine i pauza ipak cine svoje.



      2
      -8

      10
  10. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    1. Mercedes – no comment.
    2. RB – no comment.

    3. Aston Martin – ako su prosle godine bili dobra kopija,mislim da su ove godine jos bolja. Ne bi bilo tolikih ulaganja,kupovine dionica,dovodjenja superstara Formule 1,vracanja jakog brenda u F1 da se ispod i oko te sasije ne krije podobar Mercedes,a ljudi koji ulazu u sve to su ljudi koji imaju milione,tako da itekako dobro znaju sta rade i ne rade nista slucajno. Neka moja vizija zasto bi trebali biti lagano 3. u poretku,zato sto su Mercedes.

    4. Ferrari – mislim da su svi pod utiskom cjelokupno lose sezone za Ferrari,ali pred kraj sezone Ferrari sa Leclercom i nije bio toliko los kada uzmemo u obzir da sada i zvanicno znamo da su vozili sa “pola gasa”. Sada kada je ta kazna proslost,kada ponovo pustaju punu snagu motora mislim da ce lagano biti 4ta ekipa prvenstva. Svi se previse hvataju za tu cinjenicu da je Ferrari prebacio fokus na 2022,pa ih olako otpisuju. Da,mozda su u pravu da Ferrari treba sa tim otpisati iz borbe,ali iz borbe za titulu,ali nikako iz borbe za 3 mjesto u sampionatu.

    5.McLaren Mercedes – ne znam zasto sada svi previse velicaju McLaren sa Mercedesovim motorima,pa ih olako stavljaju na 3 mjesto i best of the rest,jer realno govoreci prosle godine je Racing Point imao te iste motore pa je izgubio bitku za 3 mjesto,tako da ti Mercedesovi motori jesu dobri,ali u Mercedesovom bolidu.Ne vidim u njima nikakav magicni stapic za neko lagano metenje konkurencije.

    6.Alpha Tauri – Jako dobro su zavrsili sezonu,pokazali da imaju tempa za dobro trkanje,a sada dobijaju i puno vise podataka i podrske sa drugog najboljeg bolida na gridu,uz Gaslya koji je odvezao sezonu zivota,a i vec ima znanja za koristenje dijelova sa Red Bulla vidim Alphu koju vozi Pierre redovno u bodovima.

    7. Alpine -Ovaj tim mi se cini kao da sve vise i vise tone,da u ovoj hibridnoj eri luta kao izgubljena koka koja tu i tamo ubode neko zrno,ali je to na kraju ipak samo izguljena koka. Mislim da je prosla sezona prvi put pokazala neke znakove zivota,na nekim trkama. I da su Abitebul i Rikiardo izvukli nesto iz nicega. Sada su odlucili unistiti i to nesto iz nicega,i mislim da je sada ostalo samo nista u tom timu.

    8. Alfa Romeo -Sa povratkom pune snage Ferrarijevog motora,sa promjenom nosa i zadnjeg poklopca i sa iskustvom Kimija,i sa velikom mladalackom zeljom za dokazivanje kod GIA,ocekujem Alfu sigurno ispred Wiliamsa i Haasa a nekada cak i ispred Alpina. Jer ipak,ko je god do sada stavio taj obli nos kao u Mercedesa,napravio je napredak. Stvarno mi djeluju obecavajuce.

    9.Wiliams -Cini mi se da se nisu nikuda pomakli i taj bolid mi na oko idalje izgleda siromasno. Bez ijedne oku vidljive inovacije,da se bar mozemo uhvatiti za nesto pa nagadjati kao sto je slucaj sa Alfa Romeom. Bez jakih sponzora,znaci bez novca,a bez novca znaci upravo ono sto pisem,nista posebno.

    10.Haas -Mislim da je o ovom timu sve rekla njihova ovogodisnja liverija,prodan i napusten tim.



    6
    3

    3
  11. Charles Leclerc
    Mario10 Prikaži

    1. Mercedes
    2. RB

    3. McLaren
    4. Ferrari
    5. Aston Martin
    6. Alpine
    7. AT

    8. Alfa Romeo
    9. Haas
    10. Williams



    1
    -2

    3
  12. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    Ne znam zasto, ali mislim da su prevelika ocekivanja od RedBulla. Ne vjerujem da ce ove godine biti toliko blizu Mercedesu kao prosle, vise ce ostali biti blize njima po meni.
    Merc ce se vrlo vjerojatno (opet) prosetati prvenstvom.
    McLaren ce po meni biti losiji nego prosle zbog svih promjena, mada i dalje solidan.
    Alpine, dobar bolid, ali vozaci su upitnik. Alonso je bio odlican, ali je pitanje je li jos uvijek.
    AM isto ima upitan vozacki par. Koliko je Stroll zaista dobar i je li Vettel jos uvijek dobar.
    Ferrari se vise subjektivno nadam da ce biti puno bolji, ali tu je i dalje Binotto i objava prebacivanja fokusa na 2022.
    Za zadnju trojku se slazem, i vrlo lako bi Haas mogao preuzeti fenjer.
    Ali na kraju kako god bilo, samo nek bude zanimljivo. 💪



    4
    2

    2
  13. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Prepisujem od Jelene.



    1
    0

    1
  14. Bmw
    Kuki Prikaži

    Sanjao nocas:

    1.Mclaren
    2.Ferrari
    3.Mercedes
    4.Williams
    5.Alpine
    6.Alfa
    7…



    7
    6

    1
  15. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Predviđam dosta zelenila :)

    Mercedes, Red Bull – F1, što bi se reklo. Mislim da ćemo imati pravu borbu za prvaka. Možda se umiješa i neko iz F1.5…
    Mercedes se skriva, ali Red Bull još više. A mislim da je i Honda napravila korak koji će ih dovesti još bliže ovoj borbi.

    Aston Martin – Predvodnik F1.5. Odličan posao su napravili sa prošlogodišnjim bolidom. Gdje su imali priliku cijelu sezonu analizirati Mercedesov koncept bolida. Ali imali su i nesretnih situacija u sezoni. Otkazivanja motora, odustajanja iz dobrih prilika, oštećenja bolida dok su u vodstvu u utrci, i oduzimanja bodova. Mislim da su imali potencijala da budu glatko treći. Možda i jako blizu Red Bullu, da je recimo tim bolidom upravljao Mercedesov tim… Ove godine očekujem još veći napredak. Manje grešaka, jer bolje poznaju bolid. Manje tehničkih problema, jer je Mercedes radio na pouzdanosti. I zbog Mercedesovog zadnjeg ovjesa. Očekujem boljeg i konstantnijeg Strolla. I naravno, Vettel će pokazati zašto je četverostruki prvak.

    Ferrari – Nije mi jasna ovolika sumnja u Ferrari. Bolid za ovu godinu je ipak razvijan većinom prošle godine, kada još ograničenje budžeta nije krenulo, ako su zbog toga sumnje. Oni su ipak 2019 bili druga ekipa, i jasno je da je većina izgubljenog u 2020 bilo zbog motora. A i u 2020 su povremeno pokazivali, barem sa jednim vozačem koji je imao punu podršku tima, da mogu doći ispred ostalih iz sredine poretka (2019 su bili glatko ispred), da bi onda samo zbog motora bili isprestizani ko iz šale. Zato samo zbog novog motora bi se trebali vratiti barem u vrh F1.5. I još ako riješe probleme sa zadnjim krajem, a trebali bi. I još malo unaprijede dizajn ostatka bolida, ne sumnjam da će biti ispred McLarena, Alpinea i ostalih. Ali možda neće uspjeti uhvatiti i Aston Martin, koji će i sam imati poveći skok. A Binotto je i najavio da su radili na efikasnosti bolida, i da im neće nedostajati brzine. Sad samo treba da vidimo, prvo predstavljanje, pa onda kako će to izgledati na stazi.

    McLaren – Ne znam koliko će sam prelazak na Mercedes biti napredak, ali barem izgleda bolje upakovan nego sa Renaultom. I ekipa su u usponu sa Seidlom na čelu. Ali ipak, teško će ponoviti treće mjesto, uz povratak Ferrarija, i bolje uigran Aston Martin, što sam gore objasnio.

    Alpha Tauri, Alpine – Vidim ih tu negdje. AT je prošle godine osvojio jednu pobjedu. Renault nekoliko postolja. Ali oba su bila nekonzistentna. AT je po meni napravio više promjena za ovu godinu. Tu je uski nos, i još jača saradnja sa Red Bullom. I Honda je najavila veliki napredak. Nešto što nisam čuo od Renaulta. Čini mi se da oni tek veće promjene na motoru spremaju za sljedeću godinu. Nepoznanica je Tsunoda, ali mi izgleda kao vozač koji se brzo prilagođava, što pokazuje i njegova debitantska sezona u F2.

    Sauber (Alfa Romeo) – Prošle godine su pokazivali na nekim stazama dobre vožnje, koje su se završavale loše opet zbog lošeg Ferrarijevog motora. Kimi se znao dobro probiti, ali nije mogao zadržati pozicije, kao ni ostali pogonjeni Ferrarijevim motorom. Samim tim, ove godine, uz novi Ferrarijev motor, očekujem ih u borbi u F1.5. I dalje mislim da će svi gore nabrojani biti ispred, ali mislim da će biti u toj grupi, a ne da će zaostajati za njom. Mogli bi se boriti za poneki bod.

    Haas – Kažu da neće razvijati bolid, osim što će ga prilagoditi novim pravilima. Pa ne vidim da će i ostali uraditi puno više, po predstavljenim bolidima. A ni daljnji razvoj ne očekujem ni od kog, osim od ovih koji se budu borili za titulu (ako te borbe bude). Ferrarijev novi motor će ih dovesti bliže sredini poretka, ali ipak bi trebali ostati na začelju tog poretka. Zbog neiskustva, i ekipe a i vozača.

    Williams – Nisu ni oni napravili neki pomak sa novo predstavljenim bolidom, očekivano. A prošle godine su bili umiješani u borbu sa dvije ekipe iznad samo zbog lošeg Ferrarija. Ove godine ih očekujem usamljene na začelju. Neće više bolidi sa Ferrarijevim motorom biti tako lagani za prestići…

    Sa ovako ograničenim pravilima, većina je očekivano napravila samo potrebne promjene, uz blage aerodinamičke dorade da se bolidi prilagode novim pravilima. Najveće promjene će doći od motora, ili pogonskih jedinica. A tu Ferrari ima šansu za najveći napredak, za sebe i za ekipe koje koriste njihove motore. Poslije njih očekujem da će Honda napraviti veći pomak, jer se žele oprostiti sa što boljim rezultatom. Tako da će i njihove dvije ekipe profitirati.
    Osim motora, najveći pomak bi očekivano trebale napraviti najbogatije ekipe. A tu mislim na Red Bull, koji je predstavio novi ovjes. A baš su sa njim imali problema prošle godine. I naravno, Ferrari, koji je isto imao najviše problema sa zadnjim krajem. A i oni su najavili da će tu tokene potrošiti. I tu je onda Aston Martin koji je dobio besplatnu nadogradnju ovjesa na Mercedesov prošlogodišnji, koji je i aktuelni, jer Mercedes nije mijenjao ovjes ove godine. Mercedes je u odnosu na prošlu godinu izgubio DAS, tako da će Aston Martin biti još bliže. Sve u svemu, očekujem najveću borbu ove sezone, kroz cijeli grid. I onda nas ćeka lutrija u 2022.



    5
    4

    1
  16. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    1. Mercedes
    2. Red Bull
    3. Ferrari
    4. Aston
    5. Mclaren
    6. Alpine
    7. AT
    8. Alfa
    9. Williams
    10. Haas


    0
    -1

    1
  17. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    bilo bi lijepo kada bi McLarenu fino sjeo njihov stari partner,Mercedes i kada bi gledali Ricciarda i norrisa svaki vikend u borbi za pobjede.. to bi bilo predobro za 2021.



    3
    2

    1
  18. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Ferrari ce se vratiti pobjedama. Motor su nazvali “super brzi”, bez razloga.

    Mislim da su se i oni malo islifovali :)


    0
    -1

    1
  19. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    1. Mercedes
    2. Red Bull
    3. Aston Martin
    4. McLaren
    5. Ferrari
    6. Alpine
    7. Alpha Tauri
    8. Alfa Romeo
    9. Williams
    10. Hass

    Mercedes standardno odlični, iako će gubitak DASa biti minus, slušao sam Allisona na predstavljanju i rekao je da zbog toga što gube DAS da su dobili nekoliko kg za “potrošiti”. Tako da generalno mislim da neće tu izgubiti skoro ništa. Red Bull je jedini koji bi mogao tu prijetnja biti. Pogotovo ako Perez bude konstantno u top 4, a ne 30ak sek iza Maxa.
    Aston i McL vidim kao mini klasu za sebe ispred Ferrarija i Aplinea. McL bi samo na račun boljeg motora mogao napraviti iskorak plus najviše su mogli mijenjati bolid zbog te promjene. Aston sa svime što dobiva od MB nema sumnje da će biti brzi.


    0
    -1

    1
  20. Wolf
    hattrick Donator Prikaži

    Aston Martin uzima prvenstvo, Vettel vozački naslov.

    Ostalo kako im Bog da.

    hehe



    8
    6

    2
  21. Ferrari
    VettelFerrari Prikaži

    1.Mercedes/Red Bull, nadam se da će biti napeta borba, nadam se i da Red Bull ima nekog asa u rukavu.
    3. McLaren/Aston Martin/Alpine, očekujem tjesnu borbu između ove tri momčadi, stvarno je nemoguće predvidjeti tko će biti treća najbolja ekipa.
    6. Ferrari, ne želim ništa komentirati, Binotto je sve rekao.
    7. Alpha Tauri
    8. Williams, veliki napredak u odnosu na prošlu sezonu.
    9. Haas/Alfa Romeo


    0
    -1

    1
  22. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    1. Mercedes
    2. Red Bull
    3. Ferrari
    4. McL
    5. Aston Martin
    6. Alpine
    7. Tauri
    8. Alfa Romeo
    9. Haas
    10. Williams



    1
    0

    1
  23. Honda
    plavi Prikaži

    Malo izvan teme.. a sto je sa prijenosom na sk ove godine, nikakve info sto gdje i kako?
    Na kojim programima sk ce biti prijenos i sto ce prenositi??


    0
    -1

    1
      • Honda
        plavi Prikaži

        Moze link? Sto ce prenisiti? Hoce biti uvodne emisije i sl.?


        0
        -1

        1
        • Mercedes
          Har Kl Donator Prikaži

          Ne znam. Jučer (čini mi se) pročitao na Facebooku. Kako me nije puno interesovalo nisam čitao detalje.
          U Bosni nema uvodnih emisija, mislim da će sličan format biti i u Hrv.
          Ali prenose sve treninge i tada obrade sve teme jako korektno i dosta se razumiju u tematiku.


          0
          -1

          1
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Ne bih rekao da se nešto razumiju. Mlate bezveze priču. I često imaju neke čudne tračeve, vjerovatno iz ruskih izvora, koji se nikada ne pokažu tačnim… Ali me komentatori ne zanimaju. Imaju odličan prijenos, bez reklama. Na mom kablovskom operateru imam i SK 4K na kojem isto bude prijenos. Ne možeš poželjeti bolje. A imali su i neke onboard snimke, i live timing na kanalima SK 7-10.



          1
          0

          1
  24. Juan Manuel Fangio
    veki66 Donator Prikaži

    prognoze su jako realne……ja se nadam da ce Ric u McLu bit odlican i mozda u borbi za ozbiljnije bodovoe mozda i u nekoj ludoj borbi za naslov….a to isto mi je u glavi za Seba u AM……mozda…..kao H.H Frentzen u Jordanu……prije vec 20 godina jel….vidit cemo…..uglavnom nada postoji…..a nebi ni Alonsa otpisao u Alp…… vidit cemo,masta radi svasta :-)



    2
    2

    0
  25. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    Činjenica je da će vrh poretka izgledati:
    1. Mercedes
    2. Red Bull

    Razum mi govori da će 3. biti McLaren, a srce želi da to bude Alpine (zbog, naravno, Alonsa).

    5. Aston Martin
    6. Ferrari
    S time da bi razlika od 3. do 6. mogla biti minimalna i da će se borba za 3. mjesto voditi do zadnje (ili bar predzadnje) utrke.

    7. Alpha Tauri (kao svijet za sebe)

    8. Alfa Romeo
    9. Williams
    10. Xaac 🤣🤣 (Haas)



    3
    2

    1
  26. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    “Promašili ste ceo fudbal” sa pozicijom Ferrarija. Ove godine nema kazne za motor. Ali ajde još malo pa ćemo vidjeti.



    2
    2

    0
  27. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    1.MB – gube DAS, ali time dobivaju nekoliko kg za “potrošiti” kaže Allison, tako da mislim da neće ništa izgubiti.
    2. RB – ako je Honda napravila iskorak mogli bi stisnuti MB
    3. Aston Martin – nadogradnja odličnog bolida može samo dobro dati
    4. McL – najviše promjena su smjeli napraviti plus bolji motor dobivaju
    5. Ferrari – čeka se 2022. realno
    6. Alpine – mislim da im Alonso nece donijeti neki iskorak u odnosu na prošlu sezonu
    7. Alfa Tauri
    8. Alfa Romeo
    9. Williams
    10. Haas



    1
    0

    1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.