Wolff objasnio zašto su htjeli jednogodišnji ugovor; odbacio nagađanja o mogućnosti veta

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 4 godina 3 min 24 komentara

Nakon dugotrajnih špekulacija o budućnosti Lewisa Hamiltona u Mercedesu – danas je napokon došla potvrda da će svjetski prvak ostati uz šampionsku ekipu. Ipak, pomalo je iznenađujuće da se radi o jednogodišnjem ugovoru.

“Zajedno smo se složili oko jednogodišnjeg ugovora. Prva stvar – 2022. godine imamo veliku promjenu pravilnika. Druga stvar – želimo vidjeti u kojem će se smjeru razvijati svijet, ali i naša firma. Treća stvar – pregovore smo odradili jako kasno.”

“Htjeli smo raspraviti o ugovoru pred kraj sezone između dvije utrke u Bahreinu, ali se onda Lewis razbolio. Na kraju smo razgovor započeli tik prije Božića.”

“Bilo je važno da ovo odradimo čim prije. U tom pogledu smo razgovore o 2022. godini i sezonama nakon toga odgodili do kasnijeg stadija ove sezone.”

Wolff kaže da trenutno postoje određena pitanja oko utjecaja koronavirusa na Formulu 1, a pogotovo na budžete ekipa. Drugim riječima, bilo se teško obvezati dugoročnim ugovorima.

“Daimler, odnosno Mercedes, je u velikom procesu transformacije prema električnoj mobilnosti, a to sa sobom novi investicije. Živimo u financijskoj realnosti koja je drukčija od one od prije par godina.”

“S time na umu, moram reći da se i ja i Lewis i šira skupina ljudi u Mercedesu potpuno slažu oko tih stvari. Tu nikad nije bilo nikakvih polemika. Osjetili smo da možemo potpisati dobru stvar za 2021. godinu samo da krenemo i onda ćemo tijekom ove godine pronaći vremena kako bismo raspravili o budućnosti.”

“Ne radi se samo o 2022. godini nego i periodu nakon nje. To nismo htjeli odraditi videopozivom između Božića i kraja siječnja.”

Wolff je žestoko opovrgnuo medijske špekulacije o mogućem vetu Hamiltona na timskog kolegu, takozvanog “Verstappen članka” u ugovoru:

“Postoje određena nagađanja u medijima za koja nemam pojma odakle su došli jer ništa od toga nije istina.”

“Čitao sam o tome, ali istina je ta da nije bilo nikakvog razgovora o nekom specifičnom uvjetu za drugog vozača. Nikad to nije tražio u zadnjih osam godina. To je timska odluka.”

“Drugi trač bio je vezan za podjelu prihoda. To je došlo niotkud i nema nikakve osnove. Ništa od toga nije bila tema naših rasprava.”

Toto Wolff

I jedna i druga strana htjela je fleksibilnost koju nosi jednogodišnji ugovor, što znači da ćemo sapunicu sličnog sadržaja ponovo gledati kroz nekoliko mjeseci.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

24 komentara

  1. Mercedes
    Har Kl Prikaži

    Imam osjećaj da se u raspravama, sve svodi na to ko je pobijedio, a ko izgubio sa ovim ugovorom.
    Nedavno sam pio kafu sa jednim članom ovog foruma, koji je lijepo rekao. Formula 1 nije linearna funkcija. Ništa nije ON/ OFF. Iz ovog što je Wolff rekao, čini mi se da imaju još dosta posla do dogovora.
    Ovaj ugovor je nešto što prethodi nečemu oko čega se duže vrijeme lome koplja.
    Čitam sad članak na therace. Četri čovjeka, svi veoma dobro upućeni u dešavanja u F1 i sva četvorica imaju različito mišljenje. :Neznam:

    Nije linearno i sastoji se od hiljadu varijabli :cool:



    4
    1

    3
    • Fia
      Realista Prikaži

      Moze bit kak god hoces, milijun varijabli, ali Hamilton vozi za Mercedes 2021(ocekivano).



      4
      3

      1
    • Sebastian Vettel
      The Best F1 Driver Prikaži

      Pa naravno da ima puno varijabli, puno varijabli koje u principu uopće nemaju veze sa Hamiltonom…
      Veliko je pitanje što nosi budućnost i hoće li Mercedes uopće ostati u F1 ili će nadzorni odbor u slučaju da moraju radit drastične rezove odlučiti da je F1 ipak preveliki trošak…
      Isto tak bilo bi glupo i od strane Hamiltona da sad potpiše neki ugovor za debelo manje love uslijed priče sa koronom, a da onda za godinu dana ispadne da je mogao dobit debelo više…

      Realno u ovoj i ovakvoj situaciji je njemu i njima blesavo ići na neke dugoročne ugovore, sve ostalo su lupetanja novinara i traženja senzacije koje nema…



      15
      15

      0
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Ček,ček veto na timskog kolegu se zove ‘Verstappen članak’ a ljudi napali najboljeg da to traži..I naravno drvljem i kamenjem po njemu a to ćak i nije potvrđeno..Da Max članak ba ha haaa



    6
    0

    6
  3. Pirelli Hypersoft
    Einspritz7 Prikaži

    Hladan tuš za sve one koji su pljuvali po Hamiltonu kada se pričalo o vetu !
    Eto dokaz da se njihovo pljuvanje po Hamiltonu isključivo bazira na predrasudama (da ne bi neki zlobnik dobacio: ne mislim uopće na rasne predrasude).



    9
    4

    5
    • Sebastian Vettel
      The Best F1 Driver Prikaži

      Veto ima, nema i bla-bla je obično laprdanje ovih ili onih u toj priči…

      Jasno je ko dobar dan da Hamilton itekako ima pravo veta kod izbora drugog vozača, ima to baš svaki vozač njegovog kalibra.
      Čak i nebitno piše li to u ugovoru ili ne, to je ionako totalno svejedno…
      Jer nema te ekipe koja je dovoljno luda da ide dovest drugog vozača u ekipu a da to prije ne prokomentira sa sadašnjim neprikosnovenim No1 vozačem, prvim manekenom ekipe i medijskim superstarom…
      a kamo li da to ide radit ako je ovaj izričito protiv toga, pisalo ovo ili ono u ugovoru totalno svejedno…
      To se nemre desit čak ni kod šlampavaca tipa Ferraria, a kamo li kod lukave lisice poput Wolffa…

      Pa nije Wolff lud da si ide radit nemir u ekipi koja pobjeđuje i dovest se u situaciju da mu Hamilton ode iz ekipe zato kaj ga je eto raspizdio sa dovođenjem nekog kraj kojeg ovaj ne želi vozit…
      Nakon takvog poteza je jasno ko dobar dan da će u ekipi bit kaos, a da će u najboljem slučaju na kraju sezone otič Hamilton ili recimo Max/Russell…
      I zakaj bi pobogu onda Wolff išao u takvu priču svijesno ?

      Druga je stvar ako se desi nekaj ala priča sa Hamiltonom u McLarenu, pa onda eto imaš problem koji je nastao tokom sezone, jer Alonso sigurno nije bio protiv dovođenja Hamiltona prije starta te sezone…
      No da ideš svijesno radit probleme svojem vozaču, sebi kao šefu i kompletnoj ekipi, pa za to ti treba samo zdrav razum da to ne delaš, a ne nekakav Veto u ugovoru…



      4
      4

      0
  4. LewisFan44 Prikaži

    “Zajedno smo se složili oko jednogodišnjeg ugovora.”

    Inicijalno je to htio Hamilton. Na kraju su se složili oko jednogodišnjeg ugovora.

    Razlog zašto je to htio Hamilton su promjene pravila i da je slobodan na tržištu za 2022. ako Merc ne bude konkurentan bolid.

    Plaća, veto, strah od Maxa i Russella, Mercedes One i sve ostalo što smo čitali zadnjih mjeseci… Ništa nije ni približno točno.



    4
    0

    4
  5. LewisFan44 Prikaži

    Evo što Domenicali kaže za Lewisa

    “Lewis is a massive ambassador for F1. He is also an ambassador for other values and issues that are really relevant. Lewis is really very important to F1 because he is embracing other values and bringing them into the discussion, and putting his face to issues out of the normal sport.”

    S obzirom da smo ovdje na portalu često čuli žestoke kritike na Lewisa nije loše za pročitati što o njegovom ponašanju misli šef F1.



    6
    -1

    7
  6. Dan Gurney
    Crash Pretplatnik Prikaži

    Sad ce Bottas dobit visegodisnji ugovor pa ce Luju drzati na uzici :)
    Znaci na to je mislio Toto je kada je rekao da se okolnosti mijenjaju :zubo:



    6
    6

    0
  7. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    Moze bit i da ce se mercedes i povuc nakon 2021. Ako kaze toto da se daimler okrece elektricnoj mobilnosti..


    0
    0

    0
  8. LewisFan44 Prikaži

    ” Čitao sam o tome, ali istina je ta da nije bilo nikakvog razgovora o nekom specifičnom uvjetu za drugog vozača. Nikad to nije tražio u zadnjih osam godina.”

    Ma laže, kako bi inače teorije koje se provlače bile istinite. Haha



    2
    -3

    5

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.