Antonio Giovinazzi tvrdi da nije zabrinut za svoju budućnost nakon što ga Ferrari nije pozvao da sudjeluje na nedavnom testu u Fioranu. Podsjetimo, sudjelovalo je ukupno 7 vozača, a među njima nije bio 27-godišnji Talijan.
Vozili su Charles Leclerc, Carlos Sainz, Mick Schumacher, Callum Ilott, Robert Švarcman, Marcus Armstrong i Giuliano Alesi. Fotografije i video s tog testa možete pogledati ovdje.
“Trenutno sam usredotočen na sebe, ne na druge ljude. Uvijek je cilj sebe poboljšati i onda ćemo vidjeti što će se dogoditi.”
“Ako počnete biti fokusirani na druge vozače – to vas neće učiniti boljim.”
Giovinazzi je nedavno priznao da mu nije lako pala vijest da je Ferrari angažirao Carlosa Sainza, ali ne gubi nadu da će jednog dana i on biti u crvenom bolidu.
“Moj san je voziti za Ferrari, ali znam da će Carlos biti tamo narednih par godina, isto kao i Charles.”
“Nikad ne znate što će se dogoditi. Trenutno sam usredotočen na posao u Alfi Romeo. Znam da ću biti s njima ove sezone i moj cilj je ostvariti najbolji mogući rezultat, a onda ćemo vidjeti što će biti 2022. godine.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nažalost mislim da su mu ovime poslali poruku. Mlađi ne postaje, akademija je puna talenata a on i nije neka klasa pa da ga uzmu pod stare dane.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
On je token vozač. Joker talijan. Toliko da se ne kaže da nema talijana u F1.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nadam se da će ubrzo oslobodit mjesto kakvom talentiranijem vozaču.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Obožavam njegovu uzdržanost. Čini se pravi gospodin čovek, a na stazi daje 100% od onog što mu je u mogućnosti. Čak je bio izjednjačen sa Rajkom lane s 4vs4 poena.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
talijan u alfi. drugačije ne može :D
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ekonomija je problem. Jednostavno je u Italiji daleko lošija ekonomska strana nego u Britaniji, Francuskoj ili Njemačkoj. To dovodi do manjeg broja vozača i time i veoma dobrih vozača.
0
1