Coulthard: Kome više odgovara da Lewis dođe do 8. naslova – njemu ili Mercedesu?

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 godina 3 min 15 komentara

Dok saga o ugovoru Sir Lewisa Hamiltona još ne dolazi svome kraju, David Coulthard se uključio u raspravu i rekao da mu se čini kako bi od osvajanja osmog naslova svjetskog prvaka puno više koristi imao Hamilton nego Mercedes.

“Puno igrica se događa u pozadini. Ako se pitate zašto još nema objave o ugovoru – moguće je da se radi o nekoliko razloga.”

“Možda Mercedes misli da je dobio svu vrijednost koju je mogao dobiti iz Lewisa Hamiltona.”

“Recimo, ako Lewis sruši rekord broja naslova – odgovara li to više njemu ili Mercedesu?”

“Ako to više služi njemu onda Mercedes od toga nema nikakve koristi.”

“Ako služi više Mercedesu onda Lewisa to ne dotiče jer će on svejedno dobiti svoj osmi naslov.”

“Posao je posao. Nitko ne rasipa novac jer misli da je netko pristojan ili dobar u svome poslu. Mora doći do slaganja oko toga što je prava vrijednost.”

Nagađa se da Lewis želi veća marketinška prava:

“Možda Lewis želi veća prava koristiti svoj lik uz Mercedes, što pretpostavljam da trenutno ne može. On može koristiti svoj lik, on je ambasador Tommyja Hilfigera, ali ne može koristiti sliku “Lewis Hamilton votke” s F1 bolidom iza njega. Ta prava pripadaju ekipi i možda se o tome razgovara.”

“Možete napisati enciklopediju oko toga što se sve nalazi u ugovoru.”

Također, Coulthard se dotaknuo mogućnosti da Hamilton želi status prvog vozača ili veto oko timskog kolege koji bi mu vjerojatno dogodine postao George Russell.

“Ako nešto možete zamisliti – onda je vjerojatno da to može biti u ugovoru. Neki vozači imaju specifične vozače koje ne žele na mjestu timskih kolega.”

“Primjerice, Alain Prost je pri odlasku u Williams eksplicitno tražio da mu timski kolega ne bude Ayrton Senna jer je tada njihov odnos već bio narušen. Ayrton je izjavio da će voziti besplatno za Williams samo da destabilizira Prostove pregovore 1993. prije nego je na koncu dogovorio sve s McLarenom.”

Ipak, ne odbacuje mogućnost da je ugovor već potpisan i da je sve ovo samo igrokaz za javnost:

“Moguće da se radi o strategiji za medije, tako da treba i tu opciju držati otvorenom. Samo zato što je netko potpisao ugovor ne znači da to odmah mora objaviti javnosti. Možda žele zadržati interes medija za Lewisom i Mercedesom.”


Odgovor

15 komentara

  1. LewisFan44 Prikaži

    How Senna played poker with McLaren
    Background: Senna and then McLaren boss Ron Dennis were also unable to agree on a contract extension at the end of 1992. Shortly before the first race in South Africa, Dennis had to give in and accept a proposal from the Brazilian: He had demanded one million dollars for every race entry. Expenses excluded.

    The contract had to be renegotiated before each of the 16 races of the season. In the end, Senna was 16 million dollars richer and McLaren had five more race wins under its belt. For Senna it was a winning deal. Originally he had asked for 14 million dollars.

    Nekad se ovo smatralo cool potezom i normalnom stranom pregovaranja.



    9
    8

    1
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Pa da, samo je pitanje da li se Daimler osjeća tako slabim da će pristati na takvo zajebavanje kao što je pristao Ron Dennis.
      Ne bi rekao da je to realistično. Mislim da Mercedes ima vrlo solidno alternativno rješenje.



      13
      13

      0
      • LewisFan44 Prikaži

        “Mislim da Mercedes ima vrlo solidno alternativno rješenje.”

        O čemu točno pričamo, Hamilton će dobiti 30 miliona umjesto 50 i “prijeti” mu se Russellom koji košta 2 miliona?

        I dalje su 28 miliona u minusu po toj logici.


        0
        -10

        10
        • Dan Gurney
          Crash Donator Prikaži

          Ili 20 u plusu ?



          12
          12

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Ne razumijem ovu matematiku, a ni spiku o prijetnji. Možeš onda reći da Lewis njih ucjenjuje. To nije terminologija koja se ne koristi u pregovorima. Sumnjam da je itko za stolom spomenuo Rusella. Samo Mercedes da bi imao jaku poziciju u pregovorima mora imati B rješenje. Ako ga nema onda imaš onu priču kako je Senna zajebavao Rona Dennisa. Wolff je prepametan dečko da si to dozvoli.



          15
          15

          0
        • LewisFan44 Prikaži

          @Crash

          “Ili 20 u plusu ?”

          U tom slučaju žele i oni Hamiltona prije Russella jel tako?


          0
          -1

          1
        • Dan Gurney
          Crash Donator Prikaži

          To ti ja ne znam i ne znam sta tebi nije jasno…
          Ako zaista zele Lewisa a vjerojojatno zele cim su u pregovorima, Đorđe je uteg s kojim mogu ustedit kako god gledas jer je poprilicno dobra opcija B ako Lewis bude nepopustljiv ili previse tvrdoglav pa ostane sam za stolom..
          Nema tu neke prevelike mudrosti…



          3
          3

          0
      • Kimi Raikkonen 7
        Pitstop Prikaži

        Švabo to rješava ovako; prije nekog vremena Alaba je u Bayernu tražio povećanje plaće za potpis novog ugovora koji mu istječe ove godine za duplo više nego je sad imao. Bayern mu je nudio iste novce, mislim da je 10.000.000,00 eura u pitanju godišnje. Kako se nisu nikako mogli dogovoriti jer je ovaj tvrdo tražio to povećanje, Bayern je jednostavno prekinuo pregovore i rekao mu idi pa nek ti ti drugi daju to što tražiš. Ako ugovor još nije potpisan, ne bi me čudilo da Mercedes nešto slično napravi



        3
        2

        1
        • Dan Gurney
          Crash Donator Prikaži

          Sumnjam… Mislim da je obostrana zelja za nastavak suradnje…Te neke finese ce rjesit, bio bi jako iznenadjen kada se ne bi dogovorili… Nije da bi se bunio…



          1
          1

          0
  2. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Speaking to Austrian broadcaster ORF, Wolff said: “The lawyers are working hard. We don’t make life easy for them, of course, when we both argue over Zoom and keep sending curveballs to the lawyers. But he’s in America now and I’m here. At some point we will finalise it.”

    Wolff said that while the logistics of getting the deal done had slowed things down, he did not sense there was any major obstacle to the contract getting over the line.

    “It’s how it is with negotiations,” he explained. “You always come from different corners, but that’s quite normal.

    “We have a really solid basis in our relationship. We have celebrated great successes together and want to continue doing so in the future.

    “But sometimes you have to talk things out in detail, and that took or still takes us some time. But before Bahrain at the latest, you have to sign something at some point.”

    Wolff has also made clear that the speed shown by George Russell, when he stood in for Hamilton at last year’s Sakhir Grand Prix, has not been used as a negotiating tactic to try to gain an upper hand with salary terms.

    “We never played the George Russell card,” he said. “He did incredibly well and will one day be in a top car, but our long-standing partnership is not at all about making any threatening gestures.

    “We know we want to race together. And now we have to negotiate the contract.”

    Wolff revealed too that he had been put out of action for a while recently after contracting coronavirus on a break in Austria.

    Speaking at last weekend’s Kitzbuhel downhill ski race, Wolff said: “We had planned to be here for a few days. And out of nowhere I got a positive corona test. Now we’ve just been here for 10 days.

    “But everything’s fine. No symptoms, thank God. It could have gone badly, but we’re out of quarantine.”



    6
    5

    1
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    lepo je to david sve sažeo i ostavio otvorenim bez nagađanja..



    5
    5

    0
  4. Sebastian Vettel
    The Best F1 Driver Prikaži

    Možda, možda, možda….možda su u šumi…
    Colutard je rekao svašta nešta, a u stvari ništa…

    Uopće ne kužim čemu takve izjave, ono nabrajat kaj sve može bit znamo i sami…



    2
    2

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.