Ferrari je objavio kako će postaviti Haasovo središte u Maranellu, tik do središta talijanske ekipe.
Budući da se Ferrari priprema za izazov smanjenja broja osoblja kao odgovor na dolazak ograničenja proračuna, želi preusmjeriti ključno osoblje u tim koji je njihov kupaca.
Ferrari je već početkom ovog mjeseca najavio da će se Simone Resta, inače njihov šef inženjerstva podvozja, preseliti u Haas u nedefiniranoj ulozi. Sada je talijanska momčad otkrila da se očekuje kako će uskoro biti obavljeno još transfera.
U blizini Ferrarijevog pogona postavlja se zasebna tvornica u kojoj ovo osoblje može raditi samo za Haas.
Direktor Ferrarijevog tima Mattia Binotto rekao je:
“Te će osobe biti u Maranellu u potpuno odvojenoj zgradi do Scuderia Ferrarija. Neće imati pristup zgradi Scuderia Ferrarija. Odvojena je i oni će ostati tamo.”
– MATTIA BINOTTO
Binotto je također rekao da su odnosi s Haasom ostali prema kupčevim uvjetima kao i prije, te je jasno stavio do znanja da oni ne udružuju ideje, što bi moglo biti protiv propisa.
“Što se nas tiče, oni su kupci. Neki od naših ljudi pridružit će se njihovom timu i mislim da je to izvrsna prilika za njih. To je izvrsna prilika, jer mislim da time mogu ojačati njihovu organizaciju i tehničku organizaciju.”
– MATTIA BINOTTO
“To je nešto što je bilo neophodno za nas, jer smo morali smanjiti današnju organizaciju kako bismo ispunili ograničenja proračunske granice. No, Haas je ipak potpuno neovisan tim, u usporedbi s Ferrarijem. To nije mlađa momčad i ne razmjenjujemo informacije izvan onoga što je moguće po regulacijama.”
Binotto je još nadodao da se osjeća ugodnije premještanjem osoblja u Haas, nego da ih mora potpuno pustiti kako bi ih drugi timovi mogli uzeti.
“Ako mogu birati i moram smanjiti svoju organizaciju, zasigurno me raduje saznanje da se ti momci pridružuju Haasovom timu i pojačavaju ih, umjesto da su jednostavno na tržištu i dostupni drugim timovima.”
– MATTIA BINOTTO
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda da je Haas mnogo otvoreniji postao po pitanju saradnje s Ferrarijem. Sigurno je da su tome doprinijeli rezultati Haasa u zadnje dvije godine i da au shvatili da ne mogu sami. Sauber je od prije imao svoju infrastrukturu i samim time imaju opciju da budu mnogo vise nezavisni. Njihov problem je bio novac. Taj problem je rijesilo sponzorstvo s Alfom ali ocigledno je da Sauber nije spreman na to da im Ferrari vrslja kako hoce po ekipi. Dali ste keš gospodo Talijani, po ugovoru imate to i to, i od nas dosta. Mislim da ce Haas postati potpuno zavisan od Ferrarija, takoreci njihova B ekipa. Obzirom da Tavarez kao predsjednik Stellantisa ima velike planove za Masserati i Alfu, ne bi me cudilo da Masserati postane naslovni sponzor Haasa ili da se mozda i motori brendiraju kao Masserati.
Sto se tice Saubera, volio bih da i dalje ostanu nezavisni koliko je to moguce, jer su zaista jedna od rijetkih malih ekipa koje toliko dugo opstaju. Neka Alfe i dalje kao sponzora, ne smeta.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa haas ce biti testni poligom za haas…ako je neka ideja dobra preuzima ju ferrari…mislim podjelit ce tko ce sta testirati…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haas je uvijek bio testni poligon za Haas….
Mislim, ako ti to sta znaci ?
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
laspus..ispricavam se…za ferrari testni poligon….
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je snažan udarac nogom u guzicu za FIA-u. Po meni ok, čisto snalaženje administracije jedne velike organizacije.
Istovremeno, dokaz da FIA ponovo griješi u izmjenama pravilnika. Toliko toga su učinili da utrkivanje naprave “jednostavnijim, jeftinijim i konkuretnijim, a ništa nisu učinili.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne možeš zajebat korporaciju.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mudro i očekivano.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kad se Haas pojavi s Ferrarijevim ovogodišnjim traktorom sljedeće godine na gridu :D
2
0