Jos Verstappen: Ne znam tko će biti Maxov timski kolega

Izdvojeno

Jos Verstappen je za Ziggo Sport rekao da ne zna tko će biti timski kolega njegovog sina Maxa u Red Bullu 2021. godine. Ali, to je siguran znak da Red Bull zapravo tek treba odlučiti između Alexa Albona, Sergia Pereza ili Nico Hulkenberga.

“Ne, stvarno ne znam. Nisam još ništa čuo i znao bih.”

Jos Verstappen

Iz tabora Verstappen jasno su stavili do znanja da im je Hulkenberg drag, no najnovija izvješća sugeriraju da je favorit pobjednik VN Sakhira Sergio Perez.

“Pričekajmo samo da vidimo gdje je u odnosu na Maxa i Albona. Ne znam koliko je Perez dobar.”

Jos Verstappen

Ono što Verstappen senior zna jest da je Maxova pobjeda s pole positiona u Abu Dhabiju bio dobar znak za 2021. godinu.

“Početak sljedeće sezone važniji je od kraja ove sezone. Ali ako možemo započeti ovako početkom sljedeće godine, onda imamo priliku.”

Jos Verstappen

Šef tima Christian Horner rekao je za De Telegraaf da pobjeda 23-godišnjeg Verstappena u finalu 2020. daje Red Bullu “puno energije” za 2021. godinu.

“Naravno da mislim da ih možemo pobijediti. Mercedes ima sjajnu momčad i vjerojatno su napravili svoj najbolji automobil ikad, ali svi mogu biti pobijeđeni.”

Christian Horner

Odgovor

22 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    Sad ćemo viditi koliko je Perez brz..ili Max.



    10
    9

    1
  2. LewisFan44 Prikaži

    Perez je na zalasku karijere, ali u utrkama kad je Max u drugom planu vjerujem da bi bolje iskoristio prilike nego Albon.

    Sad, ako bi Perez isposlovao jednake uvjete u timu…onda bi bilo zanimljivo.



    3
    -6

    9
    • Honda
      zekohonda Donator Prikaži

      po kojem to kriteriju (ili kriterijima) je na zalasku karijere?



      20
      20

      0
      • LewisFan44 Prikaži

        Po kriteriju ako dolazi ako drugi vozač. Zato kažem ako dolazi kao ravnorpavan onda će biti zanimljivo. U protivno skupiti će bodove ili postolje kad je Max izvan utrke. Nešto što Albon nije uspio iako je imao prilike.



        2
        -1

        3
        • Sergio Perez
          Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

          Može Perez potpisati da će se skloniti Maxu, ali nekako u stvarnosti sumnjam da će tako biti. Perez će biti sporiji u Q, ali u utrci se bodovi skupljaju, a tu vidim Perezovu priliku. Tako da očekujem dominaciju Maxa u Q, a da ga čak Perez dobije bodovno, ne bi se iznenadio. Ali još nije ni potpisao za RB, možemo polemizirati tek nakon potpisa.
          RB ako je trkačka ekipa s nekom ambicijom, rasprave nema koga bi trebali potpisati.
          A reći da je netko na zalasku karijere, nakon najbolje sezone, hmm nemam riječi.



          7
          5

          2
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        I za Pereza vrijedi isto što i za Sainza. Ako do Spa 2022 ne pobijedi Maxa, bolje mu je da za 2023 promijeni momčad, bez obzira koliko bio “odličan drugi”. Ako ostane dulje može si samo sjeba karijeru.



        10
        9

        1
        • Fernando Alonso 14
          Orao Prikaži

          Teško da može pobjediti Maxa, ali će zato imati šanse kad Max ne završi utrku ili negdje pogriješi pa padne u poretku. Jedino tu vidim njegovu šansu da završi ispred Maxa, naravno ako Perez dobije ugovor u RB za sljedeću sezonu.



          5
          5

          0
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          @Orao
          Svatko bi rekao teško da će pobijediti Maxa, ali tko zna kad se nađu u istom bolidu….



          5
          4

          1
    • Mclaren
      raca Prikaži

      @ LewisFan-Ako je Perez na zalasku karijere, gdje je onda tri godine stariji Nico Hülkenberg koji je isto moguća opcija?



      6
      4

      2
      • LewisFan44 Prikaži

        Ako odlaziš svjesno sa 30 godina biti vozač broj 2 slijedeće 3 godine kad će onda doći tvoje vrijeme? Počinju sa 20 traju do 35 uz iznimke. Ako to nije zalazak karijere ne znam što je.

        Njemu sad treba bolid i ravnopravani status. On nema više vremena za čekanje. Ako ne dobije ravnopravnu priliku u dobrom bolidu njegova karijera je u zalasku.


        0
        -1

        1
  3. Mclaren
    raca Prikaži

    Pa kad je već trilema, i ako im je uistinu stalo da se još više približe Mercedesu, Perez je jedini razuman odabir. U natjecateljskoj je formi, brži od ostalih i u konstantnom napredovanju. Još i danas žalim što su ga se u McLarenu olako riješili, a vozio je kantu od bolida. Sergio je zaslužio dobar bolid kakav je RB



    6
    5

    1
  4. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    Jooooooj daj Bog da Perez mrsi Ferstapenima račune drugo leto f Črlenom Biku



    1
    -1

    2
  5. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    Jooooooj daj Bog da Perez mrsi Ferstapenima račune drugo leto f Črlenom Biku!!!!

    Stvarno poštújem sakoga vozača ali Max i jengov stari mi zbilja ideju na živce…….



    2
    1

    1
    • F1puls Portal
      gosuasus Prikaži

      jest, sve izjave su im iz pozicije kao da je max verstappen vec household ime u f1 s rezultatima kojima zavide svjetski prvaci i nitko mu ne moze prismrdit. za sad o njemu znamo da je tip generacijski talent kao i nekolicina drugih na gridu (citaj leclerc, russell), nista manje ni vise. imao sam osobno vece dojmove o mladom raikkonenu u ranim 2000-tima, kojeg se doslovno samo cekalo da uzme naslov jer se znalo da je jebeno impresivan. perez je najveci middfield vozac ove ere i majstor alternativne strategije koji je na svojim ledjima nosio ekipu, ako ti je izjava “ne znam koliko je dobar perez”, onda ne znam sto radis u f1



      1
      0

      1
    • Alfa Romeo
      laky614 Prikaži

      Prestalo se pričati o njemu, ja bi isto rađe da dođe Hulk, a s obzirom da mi je žao i Pereza nek on napravi godinu dana pauze kao i Hulkenberg….i nek se vrati u dobar tim, može umjesto Hulka dogodine…



      1
      1

      0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.