Vettel: Još 3 do 7 godina sam u bolidu

Izdvojeno

Sebastian Vettel priznao je da je njegova karijera na putu prema mirovini. Pridružio se tako Lewisu Hamiltonu, koji je nakon osvajanja sedme titule svjetskog prvaka rekao da se neće utrkivati u svojim 40-tima kao Kimi Raikkonen.

“Sada imam 33 godine, bit ću na stazi još tri, i sigurno se ne želim utrkivati sa 40. Dakle, kad tako to procijenite, ostaje mi još tri do sedam godina u Formuli 1.”

Sebastian Vettel

Sebastian Vettel, koji je četverostruki svjetski prvak i peti najtrofejniji vozač svih vremena od sljedećih sezona očekuje da će biti bolje nego ova, njegova posljednja za volanom Ferarrija. Rekao je da ga trenutno najviše motivira njegov prelazak na novi projekt – Aston Martin.

“Ove sezone nisam napravio najbolji posao, a ni odnosi s momčadi nisu najlakši. Priznajem i da sam sumnjao u vlastite mogućnosti. Ove godine me nije bilo nigdje i odnosi s ekipom nisu najlakši. Ljubavna veza je gotova, ali ja sam i dalje motiviran.”

“Još uvijek puno očekujem od preostalih utrka, i mislim da novi projekt s Aston Martinom otvara puno mogućnosti. Nećemo brzo postići uspjeh, ali siguran sam da će to biti potpuno drugačije raspoloženje i novi cilj – pomoći momčadi da napreduje.”

Sebastian Vettel

Otmar Szafnauer, novi Vettelov šef od sljedeće sezone, rekao je da se njegov tim raduje što će imati prvaka u svojim redovima nakon rebrandinga Racing Pointa u Aston Martin.

“Njegove metode, njegovi procesi, njegove tehnike – znatiželjni smo zbog svega toga.”

“Pretpostavljam da smo već odradili 90%, ali tih preostalih 10% osvest će nas na potpuno novu razinu.”

Otmar Szafnauer

Razlog nestrpljivosti je Vettelov trenutni ugovor s Ferrarijem i Otmar i Racing Point, budući Aston Martin morat će pričekati još malo.

“Vettel ima ugovor s Ferrarijem do siječnja i nismo pitali bili ga možda pustili malo ranije za nas.”

Otmar Szafnauer

Odgovor

19 komentara

  1. Bmw
    Matej Prikaži

    Go, go, go Vettel… Navijam za njega ali treba bit iskren zadnje 2 godine su za zaborav… Amo se resetirat i krenut naprijed… Amoooo vettel…



    7
    3

    4
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        2018 je bio ok, da je Vettel imao bolid kao do singapura bilo bi to cupavo do kraja. Podbacio je on s njemackom i kasnije zbog nemogucnosti bolida. Ali te godine jos vozio ok.



        14
        12

        2
        • Fia
          Realista Prikaži

          Imao je gresaka i prije njemacke, moglo se osvojiti naslov te godine, a ovo sto ti pricas govore si Vettelovi fanovi, bez uvrede. Raskos njegovih sposobnosti smo mogli vidit 2019 i 2020, no kao sto rekoh, za njega se uvijek nađe neka izlika.
          A ja ga s nestrpljenjem cekam u Aston Martinu, jer ako bude vozio kao do sad, nece ostat ni te tri godine sto spominje.



          6
          -10

          16
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Sada sam i Vettelov fan? Je ukenjao neke utrke no razlika u bolidima je nakon singapura bila prevelika. Ukakio je Baku s onim potezom, Francusku, Njemacku i japan kad je bilo kasno. Sve bi to jos bilo dohvatljivo da bolid nije bio drasticno sporiji nakon singapura. Da je odvezao savrsenu sezonu bez greske mozda bi bila titula dohvatljiva no tko od njih odveze cijelu godinu bez ijedne greske?



          1
          1

          0
        • Marlboro
          Hey You Donator Prikaži

          Alonso. Hamilton. Ima ih što voze bez greške ne brini. Vettel je overhyped vozač sa barem 2 ako ne i sva 4 slučajna naslova.



          4
          -11

          15
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Uz duzno postovanje prema Alonsu (ciji sam fan bio dugi niz godina) i Hamiltonu , grijese i oni . Bez brige. Samo komfor koji nosi brzi auto neki ne razumiju. Nije isto se bacat na glavu jer znas da ti titula klizi iz ruku i voziti tako da znas ako neuspijes danas da ces vjerovatno biti u bokjoj prilici iducih par utrka. Da bi Ferrari uspio 2018 je Merc morao imati nekakvih pehova ili kvarova. Ovako s obzirom na zaostatak nakon singapura je sve sto se dogadalo su pokusaji Vettela za necim nemogucim. 2018 je on vozio sasvim ok i veci dio sezone bio bolji. Da je Ferrari zadrzao formu ja vjerujem da bi on te godine uzeo naslov. No ne moze ni jedan vozac vise nego sto bolid pruza. Zadnje dve godine bi opisao ovako, 2019 dobar s obzirom na bolid ove godine jako los i nemotiviran.



          6
          4

          2
  2. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Taman dosta da skine lewisa po broju prvenstva hahaha sala mala. Volio bi da se to desi ali ja mislim da je to to od njega. Veselim se sljedecoj godini. Zanima me ful dal je on zaboravio vozit ili je u ferarariju nes trulo



    13
    11

    2
  3. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Neki dan sam pisao kako oduševljava u svojoj zrelosti i dostojno nosi titule 4-ero strukog šampiona,ali sve dalje nevjerovatno podsijeća na Alonsov copy-paste od tog zova u Ferrari do traženja projekta koji bi mu možda mogao dati konkurentan bolid za borbu.Ista vjera u to uviđa se kod njega kao i kod FA kojeg vjera očito nije napustila..Vrijedno divljenja kod obojice!!!



    17
    17

    0
  4. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Realno , tko bi htio vise? Imas sve, pare, slavu sto god hoces. A tebi je zivot letanje od staze do staze.
    Moraju malo i uzivati u onome sto su napravili u karijeri.



    3
    3

    0
  5. Excisys Donator Prikaži

    Taman do 10 titula i mirovina ?



    8
    8

    0
  6. Lewis Hamilton
    mariof1 Prikaži

    “Ove sezone nisam napravio najbolji posao, a ni odnosi s momčadi nisu najlakši. Ljubavna veza je gotova, ali ja sam i dalje motiviran.”

    Original:

    , “This season has been very difficult and, I admit, I also had doubts about my abilities. I have been nowhere this year and relations with the team are not the easiest. The love story is over but I remain motivated.”
    .
    Izostavljeno ” I admit, I also had doubts about my abilities.”

    Ovdje se toliko pazi u detalje što da se izostavi kod određenih vozača kako bi se održavala tema cijelog portala.



    10
    1

    9
  7. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Tata Stroll mi djeluje onako kao Flavio. Uzmi, iskoristi, baci. Vettel mu treba radi iskustva da posloži momčad i bolid. Vettel se s Lanceom neće moći bosti kao s Leclercom i inatiti na glupe načine. To ako mu Lace uspije priči na stazi. Turska je pokazala da se lik raspada kada ne ide od ruke.
    U svakom slučaju projekt Aston Martin i Vettel mi je jako zanimljiv i to će narednu sezonu učiniti dodatno zanimljivom pored svih transfera i povratka Alonsa u Alpine.
    A što se tiče izjave Vettela, ja mu dajem top 3 godine, ako i ranije ne izgubi volju. Volio bi da dokaže suprotno, ali ovo što radi sada u Ferrariju i kao je pobjegao iz Red Bulla… ostavlja mi jako loš dojam.


    0
    -6

    6
    • Sergio Perez
      Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

      Projekt je super interesantan. Na mnogo razina, ali ima temeljnu pogrešku.
      Voze vozači koji su tu došli po političkoj liniji, a ne performansama.
      Možda Vettel karijeru okrene opet u uzlaznu putanju, pokazao je da može sad u Turskoj, ali to je napravio ove sezone možda 2 puta, ostatak truba.
      Lance ima neki raw speed, jak je na kiši, pametno starta, drži se podalje od problema, mislim ima perspektive u njemu. U svakom slučaju interesantan projekt.


      0
      -3

      3
    • avalon Prikaži

      zd1400rt … kakva “analiza” , odlična . komparacija flavia i lawrence – a takođe samo možda neki “odbacivaći” fale , nisu navedeni ;) npr marko koji je bacija kvyata u korist maxa pa gaslya zbog albona . kad sam već kod RB simpatično mi je bilo ovo pročitat ..”ovo što radi sada u Ferrariju i kao je pobjegao iz Red Bulla… ” možda bi prije ove smjele
      konstatacije trebalo znati interne odnose u RB ? ma da , pobiga je iz RB zbog ricciarda , a ricciardo je pobiga u renault zbog maxa ? bi li se i ovo moglo stavit u konteks bižanja ? ili odlazak NR iz F 1 ? pa onda npr naprasni odlazak MS iz ferraria i F 1 … zbog kimija ? odbacivanje kimija koji zbog toga nije “odradija” kompletan ugovor . odbacivanje alonsa zbog seba , heidfelada zbog bruna senne . mogli bi u “odbacivanje” ubrojit i wehrleina jer u sauber je doša leclerc , “ispa” wehrlein , a osta dosta lošiji ericsson . navedeni primjeri pokazuju da “bacaju” i drugi , da to nije “privilegija” spomenutih flavia i lawrenca te da timovi F 1 nisu karitativne udruge . ako shvate , pomisle ( katkad i pogrešno ) da mogu bolje profitirat sa nekim novo angažiranim instant zaborave zasluge onog kojeg “bacaju posli korištenja” . primjer može bit kimi … osvojia je titulu 2007. , 2009. je vozija preko kur*a više od pola sezone ( kimi 10 & massa 22 boda ) i “bačen” je prije kraja ugovora .
      priznajem da mi u ovoj “analizi” ovo nije baš jasno ” Vettel se s Lanceom neće moći bosti kao s Leclercom i INATITI NA GLUPE NAČINE” bar da je naveden jedan ( ili više njih ? ) primjera . a ovo “Turska je pokazala da se lik raspada kada ne ide od ruke.” odnosi li se to na LS ? ako da zapitaj se kako to da mu prestalo ići “od ruke” , da se počeja raspadat tek posli izmjene guma ( na šta se požalija posli nekoliko krugova ) , a do tada je bija čvrst , konzistentan , sve mu je išlo od ruke . od prvih 35 vodija je 32 kruga , posli izmjene guma izaša je na P 2 šta je bilo jako loše i tada se počeja “raspadat” zar ne ? ili je stavljeni set guma bija za kur ( dešavalo se to vozačima i prije ) i neposredno posli izlaska iz boxa je započeja graning tih guma . znači još 3 sezone će seb “trajat” , a možda i manje zbog mogućeg gubitka volje … po tebi :) kad nije izgubija volju posli ovakve sezone ( pokazatelj turska ) možda ni ne izgubi volju do kraja karijere , dok ne zaključi da je dosta ;)



      4
      3

      1
  8. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    “Ljubavna veza je gotova, ali ja sam i dalje motiviran.”

    Kao što sam napisao jučer, vjerujem da zna što radi i da ce biti dobar.



    2
    2

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.