Momčad Mercedesa je već osvojila sedmi uzastopni naslov konstruktora, a sad je već sigurno da će jedan od njihovih vozača osvojiti i vozački naslov. Promjene u pravilniku stupaju na snagu 2022. godine, a Toto Wolff kaže kako misli da će ta godina za njih ipak biti teška.
“Sljedeća će godina biti prijelazna godina s istim strojevima. Kao što sam već rekao, očekujem da će Honda jako pritisnuti.”
“A onda je očito ovaj veliki izazov 2022. pred vratima. To će nas motivirati. Učinjeno je sve da nas se zaustavi. Svi ćemo se financijski boriti na jednakim uvjetima i sve je poprilično ograničeno.”
“Volio bih da i dalje dobro funkcioniramo, čak i kroz ovu najdramatičniju regulatornu promjenu koja se ikad dogodila u F1.”
Toto Wolff, šef momčadi Mercedesa
Kao što je već ranije pisano, mnogi nagađaju o Wolffovom odlasku iz Mercedesa. Neki spominju da će prijeći u Aston Martin dok drugi spominju da će ipak ostati u Mercedesu ali ne kao šef momčadi. U vezi takvih nagađanja, Toto je dao sljedeće izjave:
“Moja je situacija malo drugačija, ja sam suvlasnik momčadi, pa je nikada neću napustiti jer je to upravo ono što volim raditi.”
“Što je bolje nego biti dio sportskog tima, biti dio tako fantastične ekipe ljudi?”
“Rekao sam da vjerujem da svatko ima rok trajanja u ulozi. Nisam došao do svog kraja, mislim da još uvijek mogu doprinijeti. Ali moram razmišljati o budućnosti također idući naprijed.”
“Odgajati nekoga, razvijati ga da radi ovu ulogu, nešto je što je za mene fantastičan izazov i to će biti jedno od sljedećih poglavlja. Ali viđati ćete me još neko vrijeme.”
Toto Wolff, šef momčadi Mercedesa
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
#prayformercedes
19
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
HA HA HA HA… “Učinjeno je sve da nas se zaustavi”. HA HA HA HA HA
18
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Puste price
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da vas je netko htio zaustaviti ne bi radili ustuoke koji su odgovarali vama. Gume u vise navrata, pritisak u gumama, das, felge, papanje ulja koje nitko nije godinama kontrolirao dok to nisu poceli raditi svi, tehnicke direktive da se ukloni konkurencija. Sve izmjene oko gore navedenih stvari su odgovarale Mercedesu pa kad tu dodamo hrpu kontroverznih sudackih odluka onda cijela slika izgleda tako da vas nitko ni iz bliza nije pokusavao zaustaviti. To mi dkeluje na Lewisovu pricu kako ga kaznjavaju jer je crne boje koze pa nakon toga nema kazni ni za lijeka da sudci ne bi ispali rasisti. Moze pricati tko sta hoce, jesu najbolji tom u hinridnoj eri no isto tako su imali jedini neke privilegije koje drugi nisu. Da ne pricam o pocetku te ere pricu o motorima, tokenima da im cuvaju prednost dvije godine itd.
33
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa pricaj, samo se pricati i moze, dokazati bi trebalo pa bi se onda moglo i uvaziti :) Ali svejedno pohvale za komentar, odavno ga nije bilo sa ovako puno dokaza ??
2
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitaj bivseg vlasnika F1 nesto o tome oko motora. Ne pricam ja o tome nego on. On se na njemackom sudu nagodio sa 100 mil eura kazne da izvuce svoju gu…. i vjerovatno prodao Mercedesu mjesto kakvo uvazava do dan danas. On je izjavio da je Mercedes znao za specifikaciju motora prije od ostalih a ne ja. Stoga ako ti nesto nije oko toga jasno progooglaj o tome . Sam je neki dan izjavio da su hibridni motori u F1 njegova najveca greska .
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto je ovo prevedeno? To je razina izjava za tvornički bilten Mercedesa.
Da komentiram samo ovo highlightano: bio je suvlasnik 15% i CEO Williamsa u trenutku kad je potpisao za Mercedes…. Dakle – sere.
17
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prevedeno zato što je to čovjek rekao, što je za mene jedino i korektno.
Najviše mi smeta kad se izjave sjeckaju, a sve zbog staranja drugačije percepcije.
Što se tiče dionica, bitna razlika je preći iz Williamsa u Mercedes i iz Mercedesa u Aston Martin. Sem toga ne znam zašto upoređuješ ova dva slučaja? Jel to možda javno rekao da neće otići iz Williamsa pa onda prešao u Mercedes?
6
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije sporno da je rekao, sporno je (meni) da je objavljeno ovdje jer mi je, kako sam gore napisao, to bullshit razine za tvornički bilten. Ali eto. Moje mišljenje.
Naveo je imanje dionica kao argument da misli ozbiljno. Imao je tada dionice pa to nije ništa značilo, a Mercedes na kraju 2012. je bio 5. momčad, slično današnjem Aston Martinu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma OK, ali ti to predstavljaš kao crno-bijelo, kao da je ista situacija.
2012. Mercedes bio peti … ali Williams je bio 8. Odlazak u Mercedes avantura + poziv iz snova.
Ove godine Mercedes ubjedljivo prvi, RP 5. Odlazak u RP avantura.
I ako pročitaš pažljivije, imanje dionica nije jedini argument. Iskreno ja nisam ni očekivao da će on otići u AM. iako mislim da će dobar dio ljudi otići tamo.
Jedino me je poziv Ferrarija (ako je postojao) “brinuo”.
Sad kad je objavio da ne ide nigdje, očekujem i Hamiltonov potpis u roku od dvije sedmice.
Mislim da nema potrebe više da uslovljava ugovor od jedne godine.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton će potpisati na više godina samo ako mu daju povišicu u odnosu na sadašnji ugovor. Ako budu škrtarili onda godina dana. Osim toga i Toto je na godinu dana. Pa kad ne bude više korone, onda povišica ili…. penzija, Ferrari, RedBull…. moda….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poprilično sam ubjeđen da neće dobiti povišicu …
Za ostalo ćemo malo sačekati :thumbs:
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prava prednost je ona koju je Mercedes imao na početku hibridne ere ogromnu prednost pred ostalim proizvođačkim timovima… a to je da su mogli biti u komotnoj zone gdje su za razliku od drugih mogli bez presinga razvijati aerodinamiku i po dva koraka ispred svoje konkurencije koja je uglavnom muku mučila kako pokrenuti adekvatno mašine i upasati daj sistem u svoj bolid. Naravno kad ste par koraka ispred konkurencije jedino vam je zadatak da nikad ne padnete ispod toga. Što jednom Mercedesu nikad nije bio problem. U biti FIA si je sama pucala u nogu sa tim mašinama.. i tu nikad neće biti neke prevelike pomoći, u povijesti F1 takvo nešto u tom obimu se nikad nije desilo.
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa govorio je za 2022, a ne dosad.
A htjeli su ih ove godine s modovima pa je ispalo da su najbolje prosli
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je htio reci Ferrari, ali dobro neka mu
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I mene se čini da bi moglo biti tako.
Prelazak u AM nije nešto za što bi se posebno dizala prašina.
U svakom slučaju sa nestrpljenjem sam očekivao ovakvu izjavu već pola godine ;)
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne baš sve, čak vam je prečesto gledano kroz prste s obzirom kakvu ste dominaciju priuštili sportu.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toto moj, kao prvo čak vam je i ova pandemija pogodovala, jer cete imati sigurno jedan naslov više. A kao drugo čisto sumnjam da se već odavno ne radi na bolidu za 2022. (iako je “zabranjeno”).
Jednostavno ste ubili ovaj sport, svukupno 7 godina totalne dominacije do sada, a bit će ih 8…. A za 2022-e cemo još vidjeti šta će biti, ali definitivno nije isključeno da nećete opet biti pobjednici/prvaci.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je Mercedes svojom dominacijom ubio ovaj sport onda vam treba biti jasno da ga je ostatak grida svojom nekonkurentnoscu sahranio.
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da tako kazem, usporili su Ferrari kako bi vas zaustavili kada ih obilazite za cijeli krug ?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari su usporili iz skroz drugih razloga!
3
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A sta se to molim te ucinilo da se Vas zaustavi,mislis razvojni token,tu ste jos jaci bili i jos Vas je teze bilo za pobjedit,rade reci da se Vama puuuno pomoglo da bi bili ovo sto ste danas,hvaaaalaa
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ti tokeni su živa lakrdija. Dobri su za male ekipe, ali ako Red Bull i Ferrari žele stići Mercedes onda su tokeni nepošteni, ako netko ima ogromnu prednost u startu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po čemu su tokeni dobri za male ekipe?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Token je za sve bio “mac sa dvije ostrice”, da je Mercedes napravio los PU patio bi se kao drugi, zamislite da je neki manji proozvodjac sa manje dollara ( npr. Cosworth) pripremio najbolji PU i da nismo imali tokena, lako bi Ferrari napravio i 3 razlicita motorcica pa koji bude najbolji lako se ubaci u bolid. Bi li to bilo posteno? :)
2
3