F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ferrari odbacuje sve priče o nejednakosti bolida

Katarina Predovan

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Šef momčadi Ferrarija Mattia Binotto odbacio je svaku glasinu o nejednakosti bolida koji vozi Sebastian Vettel i bolida kojeg vozi Charles Leclerc. Tek 15. mjesto na kvalifikacijama za VN Portugala potaklo je Vettela da objasni zašto je u zaostatku u odnosu na tempo momčadskog kolege.

Rekao je kako je Leclerc na drugoj razini, što je potaklo mnoge da njegovu izjavu protumače kao sugeriranje da Ferrari ne daje bolide sa istim specifikacijama i Vettelu i Leclercu. Binotto se na takve glasine sljedećim riječima:

“Sebovi i Charlesovi automobili identični su, nema sumnje.”

“Iskreno se nadam da će se Sebastian moći bolje kvalificirati u Imoli i pokazati više onoga za što je sposoban tijekom utrke.”

“Charles je sigurno vrlo dobar, ali možda očekujete još više od drugog vozača.”

Mattia Binotto, šef momčadi Ferrarija

Vettel je nakon utrke dao zagonetne izjave koje bi mogle izazvati dodatne reakcije:

“S jedne strane, zadovoljan sam jer sam imao osjećaj da sam vozio dobru utrku. Na početku mi je bilo teško, izgubio sam nekoliko mjesta i zamalo izgubio bolid dva ili tri puta. Nakon toga sam zapravo vozio dobru utrku.”

“Ali, s druge strane, očito je da je drugi bolid puno brži. Gdje gubim vrijeme? Grizem se za jezik tijekom cijele godine. Neki idiot to možda nikad neće shvatiti, ali jesam li ja potpuni idiot? Sumnjam.”

“U jednom biste trenutku trebali imati sreće i dosegnuti granicu. Nikad je nisam pogodio, a ako i to učinim, onda samo s puno poteškoća. S druge strane [garaže] to izgleda puno lakše.”

“Moram pogledati u sebe i raditi svoje, ali naravno da boli. Pogotovo jer su moja vlastita očekivanja veća od očekivanja izvana.”

Sebastian Vettel

Podrži nas

Naš zadnji donator je:   HarKl.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Katarina Predovan
Pulsmedia autor
34 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

31 komentara

  1. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Možda ne bi bilo loše da se Vettel dogovori sa Ferrarijem, sporazumno raskine ugovor i na taj način okonča ovu sramotu.
    Bez obzira čija krivica bila za ovamo loše performansame i dalje je sramota.



    20

    5
    • Tu se apsolutno slažem s tobom. Jednostavno ovo nema smisla, kao što kažeš nebitno je jel kriv bolid, Vettlov gubitak volje vožnje Ferraria, nešto treće, ova zatrovana atmosfera nije dobra niti za jednu stranu. Bilo bi najbolje kada bi se dogovorili stisnuli si ruke i rekli doviđenja. Vettel bi imao priliku bolje se upoznat s novom momčadi dok bi Ferrari dobio priliku ubacit nekog mladog vozača da nakupi nešto iskustva ( po mogućnoati staviti onoga kojeg planiraju ubacit u Alfu ili Haas sljedeće godine ).



      12

      1
  2. Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

    Kad sam vidio kako mu se lako unutarnji kotač locka u sporijim zavojima i sam (iako do prije nisam) mislim da bolid nije isti… Jednostavno ne može jedan vozač u F1 najednom postati toliko loš da ne može kontrolirati bolid u toj mjeri… Jednostavno mi nešto smrdi tu… A izgleda da je i Seb prešao preko granice šutnje…



    20

    7
    • Ne znam sto mislis pod “najednom” postati toliko los.
      Pa on je los cca 2 godine plus minus, jel imate ljudi oci? Jeste gledali 2018, 2019 i sad 2020?



      5

      23
      • Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

        2018. je imao 5 pobjeda, jako loše i baš usporedivo sa 10., 15. mjestima… 2019. je imao relativno izjednačenu borbu s Charlesom, iako je Charles bio često brži bilo je to opet tu negdje… A što se događa ovu sezonu?



        15

        1
        • Marlboro Hey You Prikaži

          Ukratko..

          2018 bi Alonso ili Max ili Ricci ili Ham osvojili naslov u onom Ferarriju. 2019. je imao izjednačenu sezonu kao prvi i primarni vozač sa debitantom u ekipi i likom koji je u f1 drugu sezonu i ovaj ga natamburao toliko da je okrenuo uloge vozača br 1 i br 2. A ovu sezonu je auto loše, on zna da odlazi i nema ni motivacije kao prije a debitant u ekipi nije više debitant nego je pohvatao konce ekipa stoji još čvršće iza njega i vozi sa još više samopouzdanja nego 2019 kad ga je svejedno dobio.

          Od tuda ovolika razlika. Nije to radi slabijeg auta i sabotiranja nego spleta više okolnosti gore navedenih.

          Uz to mišljenja sam da nikad nije bio vozač koji bi mogao u istu rečenicu sa Hamom, Alonsom pa niti sa Riccijem i Maxom. Sa Leclercom je dokazano puno lošiji.

          Nek se zahvali fortuni što se našao u super dominantnom RBu sa još lošijim timskim kolegom pa je na 3. mjestu po broju pobjeda i naslova.

          A i predvidjam da će ga Stroll dobit dogodine u Astonu. Javno ću se posut pepelom ako ga ne dobije.

          My 2 cents on Seb Vettel.



          4

          15
        • Nigel Mansell drv Prikaži

          Dosta ekstremno razmišljanje, moram priznati…

          2018 – što bi bilo kad bi bilo – netko bi možda pomislio i da bi Grosjean osvojio naslov u Ferrariju te godine. A možda ne bi i nitko od nabrojanih asova.

          Tamburanje u 2019 je malo prejaka riječ. Istina, konačni rezultat u 2019 nije ispao očekivano za dvoboj višestrukog prvaka vs mladog (skoro pa) debitanta. Ali isto tako, u sličnim dvobojima nije ni Alonsu išlo najbolje u Hamiltonovoj prvoj godini, a bome ni Ricciju u Maxovoj. Ipak su svi oni nekako došli na listu onih koji bi 2018. osvojili naslov sa Ferrarijem.

          Ne kažem da je Vettel trenutno na nivou Maxa, Leclerca ili Hamiltona, jer sigurno nije. Ne znam jel uzrok padu njegove kvalitete starost ili izgubljena motivacija ili nešto treće (ne vjerujem da je stvar u autu, bar ne u tolikoj mjeri). Očito je da je njegovo vrijeme prošlo i da je sada u Kimi-modu. (Nadam se da oni koji vide samo trenutne rezultate ne misle i da je Kimi bio samo slučajni prvak koji nema pojma…)

          I bez obzira na razmišljanja raznih hejtera po bespućima weba, u svojim najboljim danima Vettel je bio na vrlo visokom nivou vozačke vještine. Od tada se dosta promijenio i kao čovjek i kao vozač. Je li bio na nivou Maxa, Leclerca ili Hamiltona? Teško je reći, ali sigurno nije bio luzer kakvim ga neki “znalci” vole prikazati.



          7

          0
  3. Neka mi netko objasni što bi Ferrari imao od toga da Sebu daje namjerno lošiji automobil? Na koncu svaki bod je novac. Nebi netko valjda sam sebi namjerno pucao u nogu.



    11

    4
    • Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

      Testiraju postavke i bolid za slj god, a on odlazi iz tima



      8

      5
    • Formula1 f1zd Prikaži

      Pa nisu ludi da svog vozača sabotiraju. Vjerojatnije je da ih nije toliko briga, ili da se manje ‘trude’ oko Vettelovog bolida…



      12

      1
    • Sebastian Vettel The Best F1 Driver Prikaži

      Ako ništa drugo mogu s njim testirat do mile volje sve i svašta…
      Osim toga njima paše da su što niže u poretku konstruktora, jer što su niže to će po novim pravilima imat više dozvoljenog vremena u zračnom tunelu za razvoj bolida u sezoni 2021, ali i na dalje…
      Nova pravila kažu da najmanje vremena za razvoj ima onaj koji je prvi, a najviše onaj koji je zadnji u poretku.
      A ako nekom treba vremena za razvoj aerodinamike to je Ferrari kojemu je ista rak rana odavno…

      Osim toga Ferariu lova ne ovisi o rezltatima, barem ne u toliko bitnoj mjeri kao ostalima.
      Ono lovu dobiju ovak i onak čisto zbog imena/povjesti osvojili jedan jedini bod ili niti jedan…



      15

      2
    • F1puls ivanh Prikaži

      Ha ha ovo mi je najjače….”nebi netko sam sebi pucao u nogu”….čitao sam izjavu Prosta kada je rekao da se osječao prilično glupo kada je vidio u Seninoj garaži 20-ak Hondinih inginjera a oko njega su bila 2-3……??
      Ak su si prije neki pucali u nogu, misliš da to danas više ne rade???…..Politika je ku***



      11

      1
      • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

        Haha dobar mit daleko se čuje. Jadan Prost je vozio na tri kotača jer ga je tim sabotirao. Toliko je bio paranoičan u to da Senna dobiva bolje motore, da su morali lutrijom izvlačiti tko dobiva koji motor.



        1

        3
  4. Ferrari nelinjo Prikaži

    Sta tek reci za Albona!? Da li su to isti bolidi!? 😁

    A kad smo kod Seba… Pa i prosle godine je nekako redovno gubio od Leca, pogotovo kvale. Ne znam… Seb mi je omiljeni vozac. Neko tu smrdi, on ili oni 😄 a sve, koliko je dobar, los ce se pokazati u novoj ekipi. Mislim da nece imati problema sa tatinim sinom, ali eto… Mozda se vrati na podijume. Sto mu zelim od srca.



    12

    3
    • Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

      Ma kod Albona je stvar da je to drugo mjesto u RB-u praktički psihološka borba… Kao da slome vozača… Prvo Gasly, pa Albon… Da dovedu Pereza ili Hulka ili nekog drugog iskusnijeg i čvršćeg vozača bilo bi drukčije…
      Svi smo nekad imali šefove tipa Hornera i Marka, koji se*u i se*u…

      A za Seba, ako je zaista stvarna razlika između njega i Leclerca ovolika, onda će ga i Lance oprati pa ću stvarno reći da je čovjek zaboravio voziti…



      13

      1
  5. Aston Martin JB005 Prikaži

    Ma k…c su isti. Jedan bolid ima broj 5, a drugi broj 16. ;)



    10

    1
  6. Jos kad se sjetim onog podcasta kad je Vetma pricao prije pocetka sezone da ce Ferrari itekako zaliti i da ce im faliti jedan ovako iskusan vozac.
    Kako bi se reklo, that aged well.



    11

    5
  7. Sebastian Vettel The Best F1 Driver Prikaži

    Kak znaš da je neki trač u F1 istinit ?
    Pa tak da ga se u roku keks demantira :D

    Iako uopće je glupo trkeljat o tome…
    Jasno je da će vozač koji ostaje prvi dobit upgrade, ako će ga drugi uopće dobit…
    Jasno je da će dobit bolju podršku po pitanju setupa, imat uvid u sve pa i razvoj, da će se bolid prilagođavat njemu, da će se u utrkama onog koji odlazi koristit za recimo test nepoznatih guma pa će ga se pozvat ranije u boks i stavit na hard da se vidi kak se te gume ponašaju i tak to…
    Sve je to normalno i ništ novog.

    No to objašnjava tek dio razlike između Vettela i Leclerca, ovo kaj se dešava je jednostavno čudno jer je debelo prevelika razlika…



    15

    0
  8. Ferrari nelinjo Prikaži

    Ne znam… Veliki je to pad jednog vozaca, za tako kratko vrijeme. Od vozaca koji je bio egal sa Hamiltonom, u nekim momentima cak i bolji, do ovoga danas…

    Ali ipak, ono sto me raduje je blagi povratak Ferrarija u Portimaou u vrh. Mislim da taj bolid sad ima nesto… Fali makina, ali se nadam da ce sledece sezone imati motor koji je bar blizu mercovom. A razvoj bolida konacno ide u pozitivnom smjeru. Ko zna… Mozda nas iznenade sledece sezone pozitivno. 😁



    6

    3
  9. Kimi Raikkonen 7 Vordas Prikaži

    Ima nešto, to je sigurno. Gledao sam dosta Seba tijekom utrke, borio se sa drugima, napadao. Ne može se reći da se vozi samo da vozi. Jedno vrijeme dok je imao čistu stazu bio je da Leclercom na par desetinki po vremenu. Kakva je poitika unutar tima to znaju samo njih par koji ju kreiraju. Da je Seb u nemilosti to se vidi još od prošle godine. Lako je nama sa daljinskim u ruci pričati i pametovati.



    10

    1
  10. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Svaki konstruktor bi bio potpuno lud da radi dva različita bolida i da namjerno sabotira jednog vozača. Na koncu konca treba im najbolji mogući položaj na tablici jer to znači novce. To je glavni argument protiv sabotiranja i različitih bolida.

    Vettel sad u kontekstu priprema za novu firmu počinje tražiti neprijatelje i probleme izvan sebe samog. Ako vidi da se stvari u Ferrariju neće poboljšati onda mu je s aspekta sređivanja problema u glavi možda najlakše optužiti vanjskog neprijatelja….

    Činjenica je da je teško povjerovati da jedan toliko sposoban vozač može pasti ovoliko nisko, ali meni izgleda da on od druge polovine 2018 ima neke demone u svojoj glavi. Tada su počele redovite piruete na stazi. Meni je potpuno nevjerojatno da se jedan vrhunski vozač i iskusnjara ne može prilagoditi na bolid i da je sekundu sporiji od kolege s tek kojojm sezonom u F1.

    U svakom slučaju Ferrari bi trebao ostati tiho na ovu njegovu terapiju. Ja sam mišljenja da je Vettela trebalo poslati doma prije Spa – nekoga drugoga staviti u taj auto i uz sve počasti dati mu da sudjeluje u svim proslavama Scuderie, slaviti ga i hvaliti i na lijep način se od njega rastati i naravno platiti kao da je sve odvozio. Ovo je način uzgajanja gorčine i loše vibre.



    4

    5
  11. Marlboro Hey You Prikaži

    Ukratko..

    2018 bi Alonso ili Max ili Ricci ili Ham osvojili naslov u onom Ferarriju. 2019. je imao izjednačenu sezonu kao prvi i primarni vozač sa debitantom u ekipi i likom koji je u f1 drugu sezonu i ovaj ga natamburao toliko da je okrenuo uloge vozača br 1 i br 2. A ovu sezonu je auto loše, on zna da odlazi i nema ni motivacije kao prije a debitant u ekipi nije više debitant nego je pohvatao konce ekipa stoji još čvršće iza njega i vozi sa još više samopouzdanja nego 2019 kad ga je svejedno dobio.

    Od tuda ovolika razlika. Nije to radi slabijeg auta i sabotiranja nego spleta više okolnosti gore navedenih.

    Uz to mišljenja sam da nikad nije bio vozač koji bi mogao u istu rečenicu sa Hamom, Alonsom pa niti sa Riccijem i Maxom. Sa Leclercom je dokazano puno lošiji.

    Nek se zahvali fortuni što se našao u super dominantnom RBu sa još lošijim timskim kolegom pa je na 3. mjestu po broju pobjeda i naslova.

    A i predvidjam da će ga Stroll dobit dogodine u Astonu. Javno ću se posut pepelom ako ga ne dobije.

    My 2 cents on Seb Vettel.



    3

    14
    • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

      Jesu to 4 centa ako si komentar napisa 2 puta?



      6

      0
    • Ferrari nelinjo Prikaži

      u redu ako j animozitet prema vozaču! ali što se ovako nalupa čovječe!? :)



      6

      1
    • Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

      Znači ovako, ako je onaj super dominantni RB omogućio lošem Vettelu da ima toliki broj pobjeda, koliko su zapravo loši oni koji su 2014, 2015, 2016. vozili Mercedesov najdominantniji bolid ikad viđen u F1 koji je obilazio trećeplasirane kao da su Latifi u Williamsu…

      Hoćemo tako ocjenjivati vozače?

      Nevjerojatno je koliko se razvio taj mit britanskih novinara koji su Sebove pobjede pripisivali Neweyu, tj. svojima…
      Ja osobno gledam f1 od 2001. i nisam nikad vidio dominantniji bolid od Mercedesa u gore navedenim sezonama… Iza toga je F2004…



      9

      0
    • Marlboro Hey You Prikaži

      Komentar sam pisao u 2 taba na poslu i postao na oba. Kad sam skontao prošlo 5 min za edit.

      Ja nemam amonizitet prema Sebu naprotiv navijao sam za njega srcem i dušom otkad je prešao u Ferarri.

      I ne vidim poantu poredjenja dominacije RBa i Merca. Svaki od njih je u svojoj eri bio dominantan. Ono što sam ja napisao da je Seb izgubio od Leca i Riccija. Izgubio bi i od Maxa i Alonsa i Hama. Samo činjenice su gore napisane. Mogu se nekome sviđati ili ne ali tako je kako je.


      0

      2
  12. Charles Leclerc 16 Domach Prikaži

    Vettel je jednostavno izgubio motivaciju za Ferrari…i to jos 2018. kad je prokockao potencijalni naslov.
    Nakon toga dolazi Lec i tu prica staje.
    Ali pricu “Nove boje starog Seba” gledamo vec/tek od sljedece godine.



    1

    2
  13. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Vettel nije zaboravio voziti već je upao u zonu gdje je izgubio motivaciju i kemiju sa ekipom za koju vozi. Svaki od prvaka je imao taj period karijere.



    3

    1
  14. Setup, povretne informacije, rad na bolidu, motivacija, znas da odlazis na kraju godine, losije taktike , psiha, i mozda nesto losija voznja i onda to bude ovako. Dali vjerujem da vozac koji odlazi iz ekipe nema isti auto? Da , vjerujem u to. Koliko god to nekome glupo zvuci no Vettel nije sporiji od Leclerca u prosjeku vise od pola sekunde po krugu. Nemojmo se zavravat da je Vettel toliko los. Primjeri? Kimi objavljuje da idlazi iz Lotusa u Ferrari i najednom je Grosjean brzi. Sainz odlazi iz McLarena i najednom je noriss drasticno brzi u cistoj utrci. Perez lani pobjedi Strola a ove godine je vodio do ova dva tri kiksa. Uz to , tu nekriju da Perez mora cekati nove djelove. Jedino sto je kod Ferrarija upitno je to jer su znali djelove testirat kod losije plasiranog vozaca dali to rade i dalje. Mozda je Vettel tesni poligon Leclercu sa djelovima no onda bi opet tu i tamo kad corava koka (ferrari) kada ubode zrdno s nadogradnjama trebao biti brzi. Ova razlika je prevelika pa taman da ne znam tko vozi kraj Leclerca. Bottas je po meni jedan prosjecan vozac u f1 pa opet ne kasni toliko za Lewisom. Ispada da je Vettel Albonob nivo sto je smjesno. Mislim da je tu u pitanj u mix svega gore navedenog i definitivno Vettelu ne govore o buducim nadogradbjama i kako one funkcioniraju. Setup bolida je slozena stvar i pitanje je koliko zapravo rade na oba bolida.



    3

    0
  15. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    Vettel ima gripa sa svojim bolidom ko’ moja baba zubiju. Svuda ga ima samo ne u racing putanji ako iole pritisne bolid kako bi donekle držao sličan race pace Leclerka. Što se tu dešava neznam, nisam vidovit, no sudeći da oba vozača imaju uvid u telemetriju kolege sumnjam da Vettel ne zna jako dobro u čemu je kvaka.. Njegov stražnji kraj je totalno neupravljiv, te poznavajući njegov stil vožnje on iz ovog bolida nemože izvući ništa.
    Zato mi je najsmješnije ovo potkopavanje Binotta oko “prvog-drugog vozača”.



    4

    0
HrvatskiEnglish